0
back
 

diskuze k tématu: Jaké kombi s pohonem 4 kol?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 17:11, RE: Subaru Outback
anonym posted by:
potreboval bych cloveka, ktery by me ujistil, ze outback 2000 nebude papat vic jak deset, pak bych ho mohl s klidnym srdcem koupit.......( jen bych si musel vsugerovat ze je to pekne auto)
na druhou stranu kdyz spocitam rozdil ve spotrebe predchozi generace a soucasne - dejme tomu rozdil 2 litry / 100km na 150000km života je to 100000Kč
nova generace je ale min. o 200 tisic drazsi ( ojete vozy kolem 100000km)
Subaru je jistě velmi dobrá volba (sám momentálně nejvíce jezdím s Outbackem 2,5i r.v. 2006), ale reálná spotřeba je spíše k 13l/100. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, ovšem nechápu proč je tak zatracované A6 Avant. Najezdil jsem s tímto autem spoustu kilometrů a jeho "skutečně" stálý pohon všech kol (stejně jako Subaru) je opravdu o něčem jiném. Např. na rozdíl od Passata, kde pohon zadních kol zapne jen v situaci, kde už vlastně ani není potřeba (např. v zatáčce, při prokluzu předních kol a kde spíše auto ještě více tlačí do smyku) mi připadá v některých ohledech spíše zbytečný (pokud pominu situaci, kdy stojím pod zasněženým kopcem a potřebuji se na něj vyškrábat). Z výše uvedených důvodů jsem právě namísto Passata volil pro A6 a nikdy jsem (ač pocházím ze zasněžených hor) neměl žádný problém, ba právě naopak. Skvělé jízdní vlastnosti posílené "stálým" pohonem všech kol se nedají s různými systémy přiřaditelných náprav ani srovnat. Bohužel je takto řešena i spousta SUV a reakce kdy tyto nápravy "sepnou" jsou v určitých momentech nevhodné. Určitě bych tedy asi volil mezi Subaru nebo větším Audi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 13:43, RE: Subaru Outback
kandik posted by:
Cože???? 8,4l? to bude asi uz novej model ne ?

ja slysel od dealera, ze se da zajet za 8,5 ale nesvezete se,realita je spis deset. Rec byla ale o 2,5 l 115kW rok 2000
Já jezdím s 2,0 v Legacy (r.v.01) s dlohodobým průměrem za 9,4. Teď při bodovém systému jezdím i za 8,5 takže s hodně lehkou nohou to možné je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.08.2006 23:21,
Doporučil bych vyzkoušet také Toyotu Corollu 1,8 16V 4x4 s trvalým pohonem, je to prakticky bezporuchový vůz a oproti Subaru i jiným běžným autům s opravdu minimálními provozními náklady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.10.2007 01:45, RE: Subaru Legacy
Ondra posted by:
Přeji dobrý den pánové,

pokud mohu poradit, doporučoval bych Subaru Legacy combi, nejlépe variantu Outback, která má světlou výšku 200mm. 2,5litrový benzinový ctyřválec má výkon 156koní, což v kombinaci s manuální převodovkou bohatě stačí. Pravdou je, že stabilizační systémy v Subaru nenajdete. Je to však otázkou názoru, fyzikální zákony totiž platí pro všechy auta, tedy i Subaru a ESP taky nepomůže. Podle mého názoru zkušenější řidič si vystačí bez těchto systémů. U Subaru je však ještě jeden ...
No ja s tim Subaru bych to jeste zvazil. Staci si probrouzdat libovolne stranky hovorici neco o poruchovosti a myslim, ze z nich jasne plyne, ze Subaru jsou desne smejdy. Kdysi jsem o nem taky uvazoval, ale nelituju toho, ze jsem si to rozmyslel, abych po 60 tisicech musel delat generalku motoru, to fakt nemusim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.10.2007 10:25, RE: Subaru Legacy
anonym posted by:
No ja s tim Subaru bych to jeste zvazil. Staci si probrouzdat libovolne stranky hovorici neco o poruchovosti a myslim, ze z nich jasne plyne, ze Subaru jsou desne smejdy. Kdysi jsem o nem taky uvazoval, ale nelituju toho, ze jsem si to rozmyslel, abych po 60 tisicech musel delat generalku motoru, to fakt nemusim.
To by me zajimalo kde :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.10.2007 10:49, RE: Subaru Outback
RE posted by:
Subaru je jistě velmi dobrá volba (sám momentálně nejvíce jezdím s Outbackem 2,5i r.v. 2006), ale reálná spotřeba je spíše k 13l/100. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, ovšem nechápu proč je tak zatracované A6 Avant. Najezdil jsem s tímto autem spoustu kilometrů a jeho "skutečně" stálý pohon všech kol (stejně jako Subaru) je opravdu o něčem jiném. Např. na rozdíl od Passata, kde pohon zadních kol zapne jen v situaci, kde už vlastně ani není potřeba (např. v zatáčce, při prokluzu předních kol a ...
To je přece ten hlavní problém interaktivních 4kolek obecně - nejsou od toho, aby zlepšily jízdní vlastnosti, ale aby zvýšily průchodivost. K ničemu jinému to není, a pokud prodejce tvrdí opak, jednoznačně lže.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.