0
back
 

diskuze k tématu: Jak správně jezdit s TDI u Octavie?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.08.2006 22:41, RE: Spotřeba oleje
wendys posted by:
kde jsi na to přišel,že turbínový MB najede max.300tkm? 700tkm s 3OOtd je celkem běžná věc,nedávno jsem prodal 124 250 d a MĚLA 970TKM samozřejmě ,že neměla stočený tacho.
Mám 307 mercedes-dodávka z roku 87 a vní 2,4 naftu.Má najeto přes 1200 000 a zatím stále šlape.Olej nejlevnější minerál a celoročně posledních 270 000 jenom bionafta.Už jsem to chtěl dát pryč,ale stále jezdí , náklady minimální,tak tak tomu zase opravím kabát a nějakej rok si to ještě nechám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.08.2006 10:23, dojezd dieselu
jirka posted by:
Mám 307 mercedes-dodávka z roku 87 a vní 2,4 naftu.Má najeto přes 1200 000 a zatím stále šlape.Olej nejlevnější minerál a celoročně posledních 270 000 jenom bionafta.Už jsem to chtěl dát pryč,ale stále jezdí , náklady minimální,tak tak tomu zase opravím kabát a nějakej rok si to ještě nechám.
Ono se tak obecne rika, ze benzinovy motor vydrzi 300.000km, atm. diesel o polovinu vic ... pokud clovek neni lempl, meni vcas kvalitni olej a pripadne zavady resi rychle (v autech se pak totiz sere jedna vec od druhy), tak neni problem najet s dieselem vysoko pres 500.000km a ani to nemusi byt mercedes. Taxikar Praha - Toledo 1.9D 750.000km ... stare vladni BMW 735 a 750 - benzin, najeto pres 600.000km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.08.2006 14:50, RE: Spotřeba oleje
Josef posted by:
Dobry den ,chci se pochlubit se svimi zkusenosti, mam Mercedes-Benz W124 s motorem 300TD z roku 1993. Auto sem kupoval jako nove. Mam najezdino skoro 700000Km a turbo ci jine casti s nin souvisejici jsou stale puvodni. Ridim podle rad co mi dal asi pred 13 lety jeden manik v Mercedesu a je to hodne podobne tomu co tu tvrdi autor clanku, takze na tom neco bude. Zdravim a hodne kilometru bez nehod.
Proste medved je medved :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.08.2006 19:57, RE: Spotřeba oleje
julinosms posted by:
Proste medved je medved :)
jo, a kapr je kapr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.08.2006 21:51, RE: Turbo
Martin posted by:
Mam dotaz na redakci, mam TDI 81kw a stavalo se mi, ze motor za jizdy z niceho nic ztratil vykon a byl problem jet 100 km/h po rovine, nekdy stacilo znovu nastartovat a bylo to v pohode, dokud neprislo treba stoupani a motor treba v polovine kopce najednou jak kdyz prepnul do nouzoveho rezimu a zase byl priserne liny. nekdy stacilo znovu nastartovat, nekdy pomohlo na 2 - 3 minutky zastavit a nechat lehce vychladnout motor. Cim to muze byt? Nejezdim jak dobytek takze auto setrim, olej menim po 10...
naklapeni lopatek. jednoznacne. lze odstranit za 1000kc. nekym kdo to zna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 13:21, RE: Turbo
Martin posted by:
Mam dotaz na redakci, mam TDI 81kw a stavalo se mi, ze motor za jizdy z niceho nic ztratil vykon a byl problem jet 100 km/h po rovine, nekdy stacilo znovu nastartovat a bylo to v pohode, dokud neprislo treba stoupani a motor treba v polovine kopce najednou jak kdyz prepnul do nouzoveho rezimu a zase byl priserne liny. nekdy stacilo znovu nastartovat, nekdy pomohlo na 2 - 3 minutky zastavit a nechat lehce vychladnout motor. Cim to muze byt? Nejezdim jak dobytek takze auto setrim, olej menim po 10...
To sou ti setrilci, kterym nesmi otacky prelezt 2000 a pak se chlubi jak jezdi pod 5l, jestli pak si na nafte usetril aspon polovinu ceny toho turba, ktere ted budes muset vymenit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.08.2006 22:51, RE: Turbo
xxx posted by:
To sou ti setrilci, kterym nesmi otacky prelezt 2000 a pak se chlubi jak jezdi pod 5l, jestli pak si na nafte usetril aspon polovinu ceny toho turba, ktere ted budes muset vymenit.
U me to nebude tim ze jezdim v nizkych otackach, jezdim stale na 2 tis otacek takze v tomhle problem nevidim, a hlavne 5 litru to zere i na dalnici pri konstatni rychlosti 120 kdy tocim neco okolo 2500 takze spotreby 5 litru se da dosahnout i jinak nez ze motor podtacite
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 08:18, pískání turba
Zdravím, chtěl bych se zeptat na to pískání...
Máme A4 rv.97, najeto cca 170k 81kw a co se tyce tahu od nizkých otážek tak to podle mě jede v pohodě a 180 po dalnici taky (zas tak casto to ale clovek nezkouší)... ale co me zaráží je to pískání, píšete že tomuže být problém, ale co clověk slyší kolem projíždějící jiná tdi tak pískaj všechny :) jak rozlišít svištění a pískání ? :)

U toho našeho je to zvlášt patrný při rozjezdech kdy clověj jede kolem zdi a otevřeným okynkem slyší ten zvuk, celkem příjemnej takze by cloveka nenapadlo ze je to treba neco spatnýho :)

Jo ješte u motoru se muselo měnit po koupi při cca 155k (cz ojetina) těsnění hlav motoru... nefachalo skoro topení a při vysokých rychlostech bylo auto hned bez vody. jinak spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.11.2006 07:27, RE: Turbo
xxx posted by:
To sou ti setrilci, kterym nesmi otacky prelezt 2000 a pak se chlubi jak jezdi pod 5l, jestli pak si na nafte usetril aspon polovinu ceny toho turba, ktere ted budes muset vymenit.
Mé poznatky se týkají fabie 1,9TDI (74kw) najeto cca 70 tis. Při jízdě po dálnici cca 130-150 km/hod. spotřeba kolem 5,5 l při jízdě po okreskách cca 4,5 -5 l.A to můžu říct,že ten motor je pořád hezky v otáčkách.Vše je bráno podle pal. počítače. Rozdíl je tam ale patrný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.11.2006 14:18, Fiat Brava
Prosím o rada. Fiat Brava 1.4 96. po kompletní výměně rozvodů (řemen,vod.p. a nap. kladka) se vždy při cca 3500ot/min rozvibruje rozvod.řemen a zvuk je slyšet i v autě? Ani následná výměna jiného řemene a kladky nepomohla! Předem díky za odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.02.2007 14:53, spotřeba paliva u 2i turbo
nevíte náhodou kolik si vezma 2i t citroen evasion
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.10.2007 13:55, RE: bez předmětu
Racing posted by:
Prostě benzín je benzín - samozřejmě bez turba !!!
Fordovskej 2.0 16V atmosférickej benzín, rozvod řetězem. Jezdí to i na petrolej a můžete to mazat třeba lojem. A jede jak z praku. Pravda, když tomu naložíte, tak žere i trávu z pangejtu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.10.2007 16:03, RE: turbo
martas posted by:
Pane Vaculiku tleskam!
Dokonce i diskuse pod článkem má nebývalou úroveň...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.10.2007 16:29, Yann
Panove, premyslim o koupi nove Octavie s motorem 1.9 TDI 77 kw. Mate s timto motorem nejake zkusenosti, jsou rady ke starsimu TDI 81 kw identicke k "nove" TDI 77 kw?? Nejake rady, tipy?? Brat tenhle motor, nebo nebrat? Diky za pripadnou odpoved...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 09:37, RE: Yann
anonym posted by:
Panove, premyslim o koupi nove Octavie s motorem 1.9 TDI 77 kw. Mate s timto motorem nejake zkusenosti, jsou rady ke starsimu TDI 81 kw identicke k "nove" TDI 77 kw?? Nejake rady, tipy?? Brat tenhle motor, nebo nebrat? Diky za pripadnou odpoved...
Mam ji, najeto zatim 2500 km, zatim samozrejme spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 19:58, OCTAVIA II. nebo XSARA PICASSO?SCENIC-MONDEO?
Dobrý den,už asi měsíc řeším ,co koupím za větší rodinný vůz,Felicia je už malá a málo bezpečná(2dospělí-2školáci).Max.cena je 299.999k a ročník 2004-2005,motor nejspíš benzin,i když možná při dobré nabídce i nafta,ale víc jak 10.000 nenajedu.U OCTAVIE beru v potaz pouze model se 6 nebo 10 airbegy,u PICASSA 6.Nejspíš se bude jednat o dovoz.Chci bezpečný,pohodlný a málo poruchový vůz s rozumným servisem a spotřebou.Zvažoval jsem i SCENICA II.,ale někdo je nespokojen s poruchovostí,jiný je zas spokojen tak, nevím.FORDA MONDEO jsem skoro vypustil,protože sehnat 1.8 v benzinu v dobrem stavu je asi nemožné.Byl bych moc rád,kdyby mi někdo pomohl vybrat z těchto vozů podle své zkušenosti.děkuji.Martin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.10.2008 21:26, netáhne
vlastním vůz vw sharan 1,9tdi(pd)66kw rv2003 a mám problém v tom že občas nejde za plynem,nechal jsem opravit turbo a vyměnil jsem všechny tři elektroventily ovládání turba ale turbo pořád podle čtečky nedosauje požadovaného tlaku(žádaný tlak 1700mba skutečný 1350mba)prošel jsem všechny hadice od turba přes chladič až k egr ventilu,ale jsou v pořádku,vyčistil jsem egr ventil,vyměnil snímač tlaku i váhu vzduchu ale pořád to občas netáhné až po vypnutí klíčku a opětovném nastartování jede auto normálně,ale tuhla závadu to neudělá pravidelně někdy je pár dní klid a jindy to dělá několikrát denně dignostika píše závadu 17964 regulace plnícího tlaku-dosažena spodní mez můžete mi prosím pomoct děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.10.2008 23:09, Dvouhmotový setrvačník u Škody Octávie II 1.9TDi
Velice rád bych zjistil a dalším tímto dal návod při řešení technického problému na mé Škodě Octávii II 1.9 TDi. Jedná se o to, že při spouštění spojky do záběru a to pouze při rozjezdu cítím mírné chvění. Mám z toho pocit jako by byla křivá lamela spojky, přítlačák či je již poškozený dvouhmotový setrvačník. Při startu, stopu či prudké změně otáček motoru nic nepozoruji. Při volnoběhu je motor zcela klidný a řazení při jízdě je taktéž klidné. Pouze při rozjezdu do stoupání se mi zdá, že se vozidlo zachvěje znatelněji. Auto má najeto cca. 80.000km a tuto závadu pozoruji již cca. 6 měsíců, přičemž se tato nezhoršuje. Vím, že do Octávií montovali spojkové sety i se setrvačníkem od firmy LUK nebo SACHS, kdy se dají tyto pořídit od cca. 12.000,-Kč. ( LUK ), 23.000,-Kč. ( SACHS). Jen si nejsem zcela jistý zda výměna celého setu nebude zbytečná. Jedinou radou, kterou jsem do dnešního dne dostal bylo, abych nechal závadu více projevit. Předem děkuji za vaši reakci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:51, Jednohmotový setrvačník za dvouhmotový
Potřeboval bych poradit zda má někdo zkušenosti s výměnou jednohmotového setrvačníku ( např. VALEO ) za dvouhmotový u 1.9TDi Octávia II. Auto je to super, ale vyměňovat setrvačník za cca. 25.000,-Kč. po každých max. třech letech považuji za děs. Konstruktéři se vyznamenali. Nebo je to výrobcem?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.