0
back
 

diskuze k tématu: Studentské auto do 25 tisíc

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 18:27, ziguli
Jako, proc to tu resite ze jo, za 25 tisic by ste moh jako koupit vejstavnej kousek Ziguli 1500 ze jo, to byly velice dobry kary, lepsi jako nakej blbej favoit, i bezpecnejsi ze jo. Jedou lepe a jsou spolehlivejsi ze jo, nikdo z vas to nemuze poprit jako
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 22:05, RE: ceny ještě nespadnou
dpwagen posted by:
Nevím, jestli mám pravdu, ale Fávo už mělo Euro 1 nebo 2 (alespoň ty poslední modely)....
Možná poslední ročník, když VW škodu koupil a upravovat proměňovat favorit ve fabii začal ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 22:12, RE: Že by citroën?
Muroň posted by:
Když si vezmu, že 3 roky staré báwo s tímhle výtečným motorem (v kombajnu, s automatem a M-podvozkem) je za cenu základní Octavie, přitom ani tolik nežere a výdaje s ním velké nebudou (hlavně za zadní gumy). A co teprv cena vozů s 2,2 a 2,7 Hdi, že?
To máš pravdu, lidé zde z nějakého "podivného" důvodu však téměř VŽDY octavii preferují (třeba jim vyhovuje tvrdší jízda na kratším rozvoru ... přece to nekupují fakt jen kvůli tomu zavazadelníku!) ... no ono to vlastně ani nemá cenu porovnávat, já pod pudelkou raději hydractive a šestiválec a někdo bayerische motoren werke a .. někdo škoda auto octavia .. za víceméně shodný peníz ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 06:31, RE: ziguli
Stejskal Jarda posted by:
Jako, proc to tu resite ze jo, za 25 tisic by ste moh jako koupit vejstavnej kousek Ziguli 1500 ze jo, to byly velice dobry kary, lepsi jako nakej blbej favoit, i bezpecnejsi ze jo. Jedou lepe a jsou spolehlivejsi ze jo, nikdo z vas to nemuze poprit jako
Souhlas při srovnání s modely Š105/120, to jsou škodovky křápy. Ale nikoli s fávem a už vůbec ne s fávem z roku 1994. Přece jen je mezi nimi 15 let rozdíl. Prostě skvělé auto z poloviny 60. let (Fiat) bylo v roce 1994 už jenom těžkej podporůměr.

Hýky hýk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 15:15, Citroën Berlingo
T.J. posted by:
Já Vám děkuji za odpověď, v bazaru jistě vyzkouším i 1,4. To je jisté a počítám s tím. Pohledem na třívalec jsme si velmi podobní! I Vám přeji hezký den!
Není (věru) zač, rádo se stalo ,-)
PS: A dejte vědět, co jste "objevil"
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 16:30, japonec
Nějak se zapomnělo na japonce, Toyota, Mitsubishi, Honda..., tam už se dá vybrat, navíc spolehlivostí a výbavou na tom bude líp než většina nabízených.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.11.2008 09:29, Japonci
Volil bych nějakýho japonce, jednu dobu jsem měl jako nouzovku MITSUBISHI COLT 1987, nezničitelná kára, lil jsem jen benzin a vodu do ostřikovačů. Favority/Feliny tam budeš furt muset něco řeshit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.11.2008 13:30, japonci rozhodně
mrknul bych po nějakém nissanu sunnym n 14 1,6 design nic moc ale neskutečný držák...za 25 litrů se dá sehnat už v pěkném stavu. Favorit je totální plečka. Sice je tam všecko za pár korun ale když si spočítáš kolik dílů do toho budeš postupně muset koupit nových tak tě to vyjde dráž než když koupíš třeba jednu věc na toho japonce (díly na něho nejsou drahé to jenom na fávo se rozdávají na kila takže nemůže konkurovat ) a to nemluvím o tom že se s tím budeš akorát furt vztekat že ti v tom faku něco nefunguje...prostě favorit už když vyjel byl zaostalý a o dílenském zpracování ani nemluvím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.11.2008 18:13, RE: japonci rozhodně
sevaman posted by:
mrknul bych po nějakém nissanu sunnym n 14 1,6 design nic moc ale neskutečný držák...za 25 litrů se dá sehnat už v pěkném stavu. Favorit je totální plečka. Sice je tam všecko za pár korun ale když si spočítáš kolik dílů do toho budeš postupně muset koupit nových tak tě to vyjde dráž než když koupíš třeba jednu věc na toho japonce (díly na něho nejsou drahé to jenom na fávo se rozdávají na kila takže nemůže konkurovat ) a to nemluvím o tom že se s tím budeš akorát furt vztekat že ti v tom faku...
souhlasím se sunnym nezničitelný držák, taky bych se zkusil poohlídnout po mazdě 323f (mrkačce) 1.6 16v na svou dobu vrchol, super motor, přijatelná dynamika, solidní spotřeba a sportovní vzhled a dostatečně velký kufr, jenom občas zlobí vysouvací světla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.11.2008 18:13, RE: japonci rozhodně
sevaman posted by:
mrknul bych po nějakém nissanu sunnym n 14 1,6 design nic moc ale neskutečný držák...za 25 litrů se dá sehnat už v pěkném stavu. Favorit je totální plečka. Sice je tam všecko za pár korun ale když si spočítáš kolik dílů do toho budeš postupně muset koupit nových tak tě to vyjde dráž než když koupíš třeba jednu věc na toho japonce (díly na něho nejsou drahé to jenom na fávo se rozdávají na kila takže nemůže konkurovat ) a to nemluvím o tom že se s tím budeš akorát furt vztekat že ti v tom faku...
souhlasím se sunnym nezničitelný držák, taky bych se zkusil poohlídnout po mazdě 323f (mrkačce) 1.6 16v na svou dobu vrchol, super motor, přijatelná dynamika, solidní spotřeba a sportovní vzhled a dostatečně velký kufr, jenom občas zlobí vysouvací světla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.11.2008 18:13, RE: japonci rozhodně
sevaman posted by:
mrknul bych po nějakém nissanu sunnym n 14 1,6 design nic moc ale neskutečný držák...za 25 litrů se dá sehnat už v pěkném stavu. Favorit je totální plečka. Sice je tam všecko za pár korun ale když si spočítáš kolik dílů do toho budeš postupně muset koupit nových tak tě to vyjde dráž než když koupíš třeba jednu věc na toho japonce (díly na něho nejsou drahé to jenom na fávo se rozdávají na kila takže nemůže konkurovat ) a to nemluvím o tom že se s tím budeš akorát furt vztekat že ti v tom faku...
souhlasím se sunnym nezničitelný držák, taky bych se zkusil poohlídnout po mazdě 323f (mrkačce) 1.6 16v na svou dobu vrchol, super motor, přijatelná dynamika, solidní spotřeba a sportovní vzhled a dostatečně velký kufr, jenom občas zlobí vysouvací světla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 06:31, RE: e30
David V posted by:
A jsme u toho. Automechanik. A nic jinýho sis tam jako automechanik neopravoval, jen desky, olej a rozvody.
Ačkoliv bych i rád opravoval nebylo co )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 08:29, RE: Prima kolo.
Brachy posted by:
Takze kamarade, za 25 papouchu bych si poridil prima kolo.
Musi-li to byt auto, asi bych nejdriv obvolal vsechny zname - treba se neco namane. Aspon budes vedet co a kdy bylo opravovano.
Ono totiz koupit neco v bazaaru a pak zjistit ze prdly rozvody, nebo "jen" odesla vodni pumpa - tak pak stojis, cucis a nejedes....
kludne mozes, kup 'kolo' a slap vole
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 08:30, RE: Že by citroën?
Kylie posted by:
To máš pravdu, lidé zde z nějakého "podivného" důvodu však téměř VŽDY octavii preferují (třeba jim vyhovuje tvrdší jízda na kratším rozvoru ... přece to nekupují fakt jen kvůli tomu zavazadelníku!) ... no ono to vlastně ani nemá cenu porovnávat, já pod pudelkou raději hydractive a šestiválec a někdo bayerische motoren werke a .. někdo škoda auto octavia .. za víceméně shodný peníz ,-)
nie kazdemu treba nemecky kriznik zo sestvalcom na machrovanie pred susedmi..niekomu ta okta staci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 08:33, RE: že by první..??
Muroň posted by:
TUV statistiky říkají: Fávo NE! To okupovalo vždy dolní příčky (spolu se Samarou, předkoncernovou Ibizou atd.). Tazatel by si měl koupit Corollu ročník 89, to je nejspolehlivější auto, vydrží všechno, stačí lejt benzín a jezdit. Není třeba měnit olej, náplně, pneu, ani dolejvat směs do ostřikovačů.
tuv statistiky? skoda reci, favo sa nekupuje na zaklade tabuliek co si najviac vsimaju vyhegane capy a tlmice..favo proste uservisuje aj student za par supiek a vo TOM to je
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 08:34, RE: Mimo téma
OseI posted by:
promiň Donalde, ale i Osel pochopil, že pán volá po více nározech. Vidím, že pro Donaldy je problém pochopit význam psaného textu...

Ale nejlepší je stříbrná a dál už to znáte...

Hýky hýk
Osel
..corolla v benzine na plechoch? ak nie tak ma oprav
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 08:40, RE: e30
Valnoha posted by:
Ačkoliv bych i rád opravoval nebylo co )
stare bawo pre studaka? pani, trochu zdraveho usudku, riziko drahej fatalnej poruchy je tam obrovske...525 td praskaju hlavy na pockanie, zvlast ak bol predchadzajuci majitel prasa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 13:37, RE: Že by citroën?
gld posted by:
nie kazdemu treba nemecky kriznik zo sestvalcom na machrovanie pred susedmi..niekomu ta okta staci
Proč (v bazaru) kupovat octavii, když za stejnou cenu máte k dispozici vůz větší, pohodlnější, bezpečnější, prostornější s dieslovým motorem asi i spolehlivější ..., prostě vůz o třídu "výš" - doslova. To není o "machrování" to je prostě taková varianta reklamy s dvěma trpaslíky za různou cenu. Tady máte naopak za stejnou cenu trpaslíka a obra ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 13:39, RE: že by první..??
gld posted by:
tuv statistiky? skoda reci, favo sa nekupuje na zaklade tabuliek co si najviac vsimaju vyhegane capy a tlmice..favo proste uservisuje aj student za par supiek a vo TOM to je
To je možná chybka na tabulky nekoukat, právě u starých a starších vozů se rozdíly mezi "povedenými spolehlivými" a favoritem "zvětšují" a o "hodně"
Proč úmyslně kupovat jedno ze "nejhorších"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.11.2008 21:06, RE: že by první..??
Kylie posted by:
To je možná chybka na tabulky nekoukat, právě u starých a starších vozů se rozdíly mezi "povedenými spolehlivými" a favoritem "zvětšují" a o "hodně"
Proč úmyslně kupovat jedno ze "nejhorších"?
To je právě ta nepřehlednost různých "pochybných" statistik. Pan tazatel chce HLAVNĚ jezdit a (nepředpokládám, že máte se Škodou Favorit zkušenost) na to s daným rozpočtem asi neexistuje vhodnější vůz. S tímto rozpočtem dosáhne na opravdu pěkný kousek (bez legrace) a ještě zůstane nějaká ta "kapsa" na poplatky a nutné opravy. Snad neexistuje druhé auto s tak příznivou cenou náhradních dílů (a povinného ručení) v kombinaci s příznivou spotřebou (okolo 7 litrů), navíc podvozek je přímo stvořen na zdejší rozbité okresky (téměř britské chce se říct). Samozřejmě není Favorit zázrakem techniky ani není prost obrovského množství drobných i větších chyb. Vtip je prostě v tom, že stejně jako u Lanosu který v různých statistikách nefiguruje na zázračných pozicích a odborníci se už v době jeho vzniku smáli jeho "kvalitě", schopnost dopředného pohybu je nekonečná v pravém slova smyslu. Takže s daným rozpočtem radím Favorit.
respond
  1 ... 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.