0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1,9 D

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.05.2007 18:48, Lenin
Doufám že je ta felda na hlínách a f plný palbě, to pak supr táhne vodspodu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.05.2007 19:58, RE: Felda
anonym posted by:
Já zas považuju za blbce lidi, co upřednostňujou vehikl, který rezne, nejede, nebrzdí, nemá airbagy ani ABS, před autem moderní konstrukce, ve kterém nehrozí smrt při sebemenší nehodě. I když astra není nic moc, za stejný prachy jako filcka je rozhodně lepší.
to teda,tento škodovácký srak bych nechtěl ani za nic,a skok z mazdy na tento vrak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.05.2007 20:46, Felda versus Astra F
Sorry pánové, vy kteří ospravedlňujete Felinu. Pokud vám tento lehce zmodernizovaný Favorit (ve kterém jsem si taky užil svoje - za studií) slouží bez závad, tak jste opravdu šťastní lidé. Jedině v tomto případě. Jinak přál bych vám možnost srovnat bezprostředně po sobě zpracování Feliny a potom si sedli do Astry. Viděli byste ten nebetyčný rozdíl, kvalitu materiálu, sedadla s bočním vedením, solidní výbava na tu dobu u Astry (airbagy, posilovač, centrál - běžně), a to nemluvím o jízdních vlastnostech a nabídce motorů, 1.6 55kw (pružnost, spotřeba ...). Reznou stejně. Je to asi o tom, že někomu imponuje to, že ty nahradní díly jsou levnější nez od Oplu. Ale trvanlivost, komfort, bezpečnost atd. je u oplu úplně někde jinde. Zdar všem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.05.2007 22:34, RE: Felda versus Astra F
Jirka K. posted by:
Sorry pánové, vy kteří ospravedlňujete Felinu. Pokud vám tento lehce zmodernizovaný Favorit (ve kterém jsem si taky užil svoje - za studií) slouží bez závad, tak jste opravdu šťastní lidé. Jedině v tomto případě. Jinak přál bych vám možnost srovnat bezprostředně po sobě zpracování Feliny a potom si sedli do Astry. Viděli byste ten nebetyčný rozdíl, kvalitu materiálu, sedadla s bočním vedením, solidní výbava na tu dobu u Astry (airbagy, posilovač, centrál - běžně), a to nemluvím o jízdních vlastn...
Já nejsem zastáncem ani Felicie, ani Opelu Astra, nicméně musím uznat, že Astra je skutčně o dvě třídy výše, přitom je levnější. Je na tom daleko lépe a to jak v jízdních vlastnostech, motorizaci a interiéru, který je například u feliny naprosto strašný. Pisatel vychvaluje ceny dílů,ale na druhou stranu si všchno dělal sám, což tady umí málokdo, takže nic. Obě ložiska za cenu 600,-Kč? Kde se prodávají? Já bych je tam zajel koupit taky (pro strýce) sice je má zatím v cajku, ale za tu cenu? Jinak felcka s tímto motorem, to je fakt pro náročné) fakt díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.05.2007 22:35, RE: Felda versus Astra F
Šakal posted by:
Já nejsem zastáncem ani Felicie, ani Opelu Astra, nicméně musím uznat, že Astra je skutčně o dvě třídy výše, přitom je levnější. Je na tom daleko lépe a to jak v jízdních vlastnostech, motorizaci a interiéru, který je například u feliny naprosto strašný. Pisatel vychvaluje ceny dílů,ale na druhou stranu si všchno dělal sám, což tady umí málokdo, takže nic. Obě ložiska za cenu 600,-Kč? Kde se prodávají? Já bych je tam zajel koupit taky (pro strýce) sice je má zatím v cajku, ale za tu cenu? Jina...
Jo a klidně mě zase kritizujte, že jsem proti Felicii, mě je to jedno, jezdil jsem s ní a vím, že mám pravdu!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 01:22, Asi jsem měl štěstí
Tak nevím-v roce 1996 jsem kupoval první feldu (krátkou-50kw) v r.1999 jsem ji prodal (najeto 215-tis km)-prodal jsem ji jen proto,že byla krátká! A teď pozor nevzpomínám si že bych něco opravoval-kromě běžné údržby(brzdové deštičky,filtry atd) V r 1999 jsem ji v autospolu Horažď. nechal protihodnotou za 130-tis Kč a vzal jsem si fel.kombi-50kw/mpi Mám ji dodnes-najeto 274-tis (akorát výměna před ložisek-jinak nic!!!) Nepatřím k řidičům co pečují o auto. Moje filozofie je že auto je můj sluha-ne já jeho otrok! Nepochybuji,že jsou daleko pohodlnější,bezpečnější auta! Ovšem co se týče poruchovosti-mám druhou feldu-dohromady najeto 500-tis !!! a v podstatě nevím co je porucha-teď mě sežerte!!! hezký den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 06:59, RE: Asi jsem měl štěstí
anonym posted by:
Tak nevím-v roce 1996 jsem kupoval první feldu (krátkou-50kw) v r.1999 jsem ji prodal (najeto 215-tis km)-prodal jsem ji jen proto,že byla krátká! A teď pozor nevzpomínám si že bych něco opravoval-kromě běžné údržby(brzdové deštičky,filtry atd) V r 1999 jsem ji v autospolu Horažď. nechal protihodnotou za 130-tis Kč a vzal jsem si fel.kombi-50kw/mpi Mám ji dodnes-najeto 274-tis (akorát výměna před ložisek-jinak nic!!!) Nepatřím k řidičům co pečují o auto. Moje filozofie je že auto je můj sluha-ne...
No ale v článku je řeč o 1,9D, motor je o dost těžší, takže když autor článku i já napíšeme, že se každou chvíli muselo něco strčit do přední nápravy (a později i do zadní - můj kombík sloužil opravdu na přepravu věcí dost často), tak to prosím nezpochybňujte argumenty s 1,3i. Jinak s benzínem jsem si taky užil svý - bez posilovače docela nic moc, v kombinaci s žalostně malým rejdem všech felicií (uvědomil jste si to?) je to bída... Prostě srovnatelně drahé ojeté západní či japonské auto (byť o pár let starší) nabídne víc komfortu, bezpečí i zážitků z jízdy, nikoli jen z přepravy. Pa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 09:03, Felda
Mí dva bratranci, oba mají feliny, v jednom kuse se jim něco s ... Ale jsou manuálně zruční, v běžných opravách se vyznají, i když občas nadávají, tak pořád na druhé straně nedají na ně dopustit. Doma jsme měli Feldu služební, od tchána z firmy, jezdil jen on (já občas na nákup, abych nemusel vytahovat svoje auto), sám najezdil kolem 250 000km. Servismen měl z něho radost. Proto můj vcelku negativní pohled na Filcky, jinak ať všem slouží
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 09:07, příspěvek byl vymazán
Jirka K. posted by:
Mí dva bratranci, oba mají feliny, v jednom kuse se jim něco s ... Ale jsou manuálně zruční, v běžných opravách se vyznají, i když občas nadávají, tak pořád na druhé straně nedají na ně dopustit. Doma jsme měli Feldu služební, od tchána z firmy, jezdil jen on (já občas na nákup, abych nemusel vytahovat svoje auto), sám najezdil kolem 250 000km. Servismen měl z něho radost. Proto můj vcelku negativní pohled na Filcky, jinak ať všem slouží
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 09:54, RE: Felda
Š.akal posted by:
příspěvek byl vymazán
Tohleto snad už ne. Vždyť už každý ví, kdo je kdo, takže si myslím, že tyhle trapárny už jsou fakt zbytečné. Nechceš raději napsat něco o Felicii, víš o ní vůbec něco?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 10:05, příspěvek byl vymazán
Šakal posted by:
Tohleto snad už ne. Vždyť už každý ví, kdo je kdo, takže si myslím, že tyhle trapárny už jsou fakt zbytečné. Nechceš raději napsat něco o Felicii, víš o ní vůbec něco?
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 11:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Měnit u Felicie 1.9 D olej klidně až po 15000 tisících ujetých kilometrech je dost hloupí nápad. Olej se u koncernového motoru 1.9 D code AEF mění po 7500 kilometrech !! Stejně tak rozvodoví řemen má výměnu po 90000 km.
V naší společnosti máme těchto dieselových Felicií Combi šest. Nyní májí všechny mezi 250 až 290 000 km a nyní budou nahrazeny. Mohu jen potvrdit závady co píše pisatel článku, dále pak opotřebení spojek. Olej měníme také po 15000 km od počátku, rozvody po 90000 km. Auta používají obchodní zástupci po cele ČR s půměrným najetím cca 55 000 km ročně. Sledovaná spotřeba je od 5,8 do 6,1 l/100 km. Největší nevýhodou je určitě rezavění, a to máme poslední modely. Výhodou jsou naopak velmi nízké provozní náklady na 1 km za životnost vozidla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 11:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
V naší společnosti máme těchto dieselových Felicií Combi šest. Nyní májí všechny mezi 250 až 290 000 km a nyní budou nahrazeny. Mohu jen potvrdit závady co píše pisatel článku, dále pak opotřebení spojek. Olej měníme také po 15000 km od počátku, rozvody po 90000 km. Auta používají obchodní zástupci po cele ČR s půměrným najetím cca 55 000 km ročně. Sledovaná spotřeba je od 5,8 do 6,1 l/100 km. Největší nevýhodou je určitě rezavění, a to máme poslední modely. Výhodou jsou naopak velmi nízké provo...
No, pokud je člověk schopen si spoustu věcí doma udělat sám, tak proč ne. Většina lidí tady si však neudělá rozvody, nevymění ložiska, kotouče a těsnění na převodovce. Jelikož jsem měl několik Felicií ve firmě (naštěstí jsou pryč), tak vím, že ten servis nebyl zase tak levný, jak se tady často píše. Je pravda, že jsme servisovali ve značkovém servise, ale to asi dělá skoro každý, kdo má Škodovku, jako služebáka a na leasing. V té době to byla škůdka solidní alternativa, ale pak jim hodně ujel vlak. V dnešní době nevidím ve felině jedinou výhodu, téměř každé auto ji předčí ve všech směrech. Jediné, co hraje pro ni je cena náhr. dílů, těch jsme ale spotřebovali celkem dost, tak nevím. Petr Zindulka, Praha 4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 14:13, RE: příspěvek byl vymazán
Kakal posted by:
příspěvek byl vymazán
Jestli to chápu správně, tak se sluší poděkovat za cenzuru příspěvků, nejenom jménem svým, ale i za ostatní normální přispivatele. Dík. P.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 14:29, RE: příspěvek byl vymazán
Pepe posted by:
Jestli to chápu správně, tak se sluší poděkovat za cenzuru příspěvků, nejenom jménem svým, ale i za ostatní normální přispivatele. Dík. P.
Díky, je to pro dobro všech čtenářů a diskutujících na TipCars.com.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 15:36, Filda
Dobře napsaná recenze...co se týče těch oprav a spolehlivosti, tak patřím těm, komu Felda slouží bez problémů jen s běžnou údržbou (ťuk ťuk na dřevo)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 15:52, RE: Asi jsem měl štěstí
Pepe posted by:
No ale v článku je řeč o 1,9D, motor je o dost těžší, takže když autor článku i já napíšeme, že se každou chvíli muselo něco strčit do přední nápravy (a později i do zadní - můj kombík sloužil opravdu na přepravu věcí dost často), tak to prosím nezpochybňujte argumenty s 1,3i. Jinak s benzínem jsem si taky užil svý - bez posilovače docela nic moc, v kombinaci s žalostně malým rejdem všech felicií (uvědomil jste si to?) je to bída... Prostě srovnatelně drahé ojeté západní či japonské auto (byť o ...
Já mluvím o poruchovosti Felicií obecně-je jasné,že 1.9-tky mají svá specifika! Dle mého názoru se do Felicií vůbec neměli dávat-přední náprava na to fakt nebyla stavěna!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 17:30, RE: Asi jsem měl štěstí
anonym posted by:
Já mluvím o poruchovosti Felicií obecně-je jasné,že 1.9-tky mají svá specifika! Dle mého názoru se do Felicií vůbec neměli dávat-přední náprava na to fakt nebyla stavěna!
Upně stejně se do feldy neměl dávat 1,6 benzín,
je to neřiditelné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 18:03, RE: TY RECENZE ROZHODNE NEPISOU UZIVATELE
anonym posted by:
ale pise je ctivym zpusobem nejakej bazarista .. rozhodne je skoro vsechny pise jeden clovek sty je nezamenitelnej. Proc v clanku tvrdi ze kdo jezdi felicii musi si vsechno na ni udelat sam? Jezdim s ni myslim 4 roky krome prehozeni letnich a zimnich sem na tom nikdy sam nic nedelal, felicii dokaze spravit kazdy servis a jde to rychle takze to vubec neni drahy, kdyz mi v autorizovanym servise davali jakousi fakturu s praci za 233 Kc musel jsem se smat pod vousy
Nejsem odborník na auta, ale rád si občas počtu názor na ojeté vozy zde uveřejněný. I mě velice zarazilo, že "autoři" různých recenzí používají stejné slovní obraty, stejný styl psaní a z jejich příspěvků jasně vyplývá stejný uživatelský přístup k automobilům. Myslel jsem, že jsem jediný, kdo si toho všiml, a proto mě překvapilo, že tomu asi tak není. Mám stejný názor-píše to jeden člověk, možná nějaký "bazarista"Jan Beneš Praha 4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.05.2007 18:07, RE: Asi jsem měl štěstí
anonym posted by:
Já mluvím o poruchovosti Felicií obecně-je jasné,že 1.9-tky mají svá specifika! Dle mého názoru se do Felicií vůbec neměli dávat-přední náprava na to fakt nebyla stavěna!
No a já mluvím konrétně k diskuzi o 1,9D.... Prostě to nebyl nejšťastnější tah, dávat tam VW motory v kombinaci se škodováckou převodovkou, dále - zadní vrata rezla i u mé "nové tváře", což nebyl nijak vyjímečný jev. Jediná výhoda byl standartně dodávaný posilovač řízení, bez něj by to nešlo. Ani s 1,3 se mi neparkovalo nijak dobře, malý rejd prostě nikdo neodkecá. Dnes, kdy je nafta stejně drahá jako benzín, je z mého pohledu 1,9D u feldy ztrátová záležitost. A po zkušenostech s Felicí 1,9D kombi, 1,3 i a 1,3 MPI, znovu opakuji - za ty peníze lze pořídit x aut o třídu nebo 2 výš, co do velikosti i technického pokroku. Není to hypotéza, je to zkušenost, tak mi ji neberte a nevyvracejte. Děkuji.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.