0
back
 

diskuze k tématu: Je pro studenta lepší Audi 80 TDI nebo Škoda Felicia na LPG?

category of topic classification: česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 11:06, RE: A4
free78 posted by:
Octavie III se zatím neprodává.
spousta lidí jí má přesto vysněnou a už se v ní vidí úplně reálně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 11:55, RE: A4
free78 posted by:
Octavie III se zatím neprodává.
Nemám komplexi jako vy, tak nebazíruji na slovíčkách Octavia III je běžne i zde na servru označována Octavia II po faceliftu tj. III souhlasím ale s Vámi že je to špatně ta jako to bylo i u mondea MK1, MK2 a MK3.
Navíc jsem nechtěl psát že jsem měl Octavi, Octavi, Octavi takže Octavi TDi r.v.: 2001, Octavi TDi r.v.: 2007, Octavi TDi r.v.: 2011 :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 13:15, RE: A4
anril posted by:
Nemám komplexi jako vy, tak nebazíruji na slovíčkách Octavia III je běžne i zde na servru označována Octavia II po faceliftu tj. III souhlasím ale s Vámi že je to špatně ta jako to bylo i u mondea MK1, MK2 a MK3.
Navíc jsem nechtěl psát že jsem měl Octavi, Octavi, Octavi takže Octavi TDi r.v.: 2001, Octavi TDi r.v.: 2007, Octavi TDi r.v.: 2011 :)
(komplexy nemám, "komplexi" snad taky né :)
A jak se bude Octavii II po FL běžně říkat až se za měsíc začně OIII skutečně prodávat? Pořád OIII a skutečná OIII bude už OIV?
Mě je to celé vlastně celkem buřt...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 13:35, Almera
David V posted by:
Vyprd bych se na oboje a koupil Nissana Almeru nebo Primeru. Za podobné náklady nabídne výbornou trakci a motory s rozvodovým řetězem. A spolehlivost je vysoká i vyšší než u Audi a u Primery lze zvolit motor, který má opravdu slušný výkon, což chápu, že může být u studenta kontraproduktivní.
A pokud to má být levné vozidlo, tak Felicie a pokud ne tolik levné tak Escort nebo Astra, kde je sice mizerné antikoro úprava jako u Feldy, ale jízdní komfort je jí nahony vzdálen. A ND jsou zase levnější než u Audi.
No s tou Almerou (rv 96 najeto cca 180 000km)nevím, přítelkyně ji má-svezení je fakt dobré, lepší než octavie rv 96 a taky Peugeot 207 rv 2011 (co jsem měl možnost vyzkoušet). Motor tam má 1,4 64kw slušný výkon na 1100kg. Spolehlivé až až, ALE ta koroze, koroze, má kompletně prohnilý spodek, nosník ramen, výfuk, brzdové trubičkym, došlo tak daleko že má uhnilou zpěru dole pod sedadlem a ta se skroutila a vyboulila na podlaze za řidičem vypouklinu. Auto skvělé, ale pozor na korozy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 13:48, RE: A4
anril posted by:
Nemám komplexi jako vy, tak nebazíruji na slovíčkách Octavia III je běžne i zde na servru označována Octavia II po faceliftu tj. III souhlasím ale s Vámi že je to špatně ta jako to bylo i u mondea MK1, MK2 a MK3.
Navíc jsem nechtěl psát že jsem měl Octavi, Octavi, Octavi takže Octavi TDi r.v.: 2001, Octavi TDi r.v.: 2007, Octavi TDi r.v.: 2011 :)
Podle mě tam nějaký komplexík bude, když si měl doma všechno od koncernu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 14:40, RE: A4
Renda28 posted by:
Podle mě tam nějaký komplexík bude, když si měl doma všechno od koncernu
Taky to tak vidím, tím spíše s ohledem na přehnanou reakci na zcela faktickou připomínku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 14:42, RE: A4
anril posted by:
Nemám komplexi jako vy, tak nebazíruji na slovíčkách Octavia III je běžne i zde na servru označována Octavia II po faceliftu tj. III souhlasím ale s Vámi že je to špatně ta jako to bylo i u mondea MK1, MK2 a MK3.
Navíc jsem nechtěl psát že jsem měl Octavi, Octavi, Octavi takže Octavi TDi r.v.: 2001, Octavi TDi r.v.: 2007, Octavi TDi r.v.: 2011 :)
Čtu to tady (a nejen tady) denně a označení Octavia III jsem ještě nezaznamenal, pochybuji, že se jedná o běžné označení O2 po FL. P.S.: pokud napíšu, že jsem měl Octavii, tak vždy s oběma i. V první chvíli jsem myslel, že je to překlep, ale napsané 6x za sebou blbě, to je výkon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 14:45, RE: Almera
pavel26 posted by:
No s tou Almerou (rv 96 najeto cca 180 000km)nevím, přítelkyně ji má-svezení je fakt dobré, lepší než octavie rv 96 a taky Peugeot 207 rv 2011 (co jsem měl možnost vyzkoušet). Motor tam má 1,4 64kw slušný výkon na 1100kg. Spolehlivé až až, ALE ta koroze, koroze, má kompletně prohnilý spodek, nosník ramen, výfuk, brzdové trubičkym, došlo tak daleko že má uhnilou zpěru dole pod sedadlem a ta se skroutila a vyboulila na podlaze za řidičem vypouklinu. Auto skvělé, ale pozor na korozy!
Nemělo na konci být pozor na kozy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 14:51, RE: 120
mufik.martin posted by:
Ja zacinal na skoda 120 LPG, pred cca 8 lety, cena 3500 bez STK :) Prohnila, ale funkcni, druhe auto 120 od strejdy, prvni majitel, najeto po 20 letech poctivych 89 tis km, dodnes na to vzpominam....Autor mohl napsat, kolik chce do auta investovat. Ja bych to videl treba i na toho escorta, mondeo nebo treba i starsi Astru. Oproti audi TDI bude cena nizsi a stav nejspsi lepsi. Ceny kolem 30 tis jsou pro tyto auta uz realna za nejaky pekny kousek i s klimou. Felda si myslim, ze by postacila a uset...
Jako alternativa Mondeo s motorem 1.8 85 kW a k tomu LPG to by nemuselo být marné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 17:03, RE: A4
Koloss posted by:
Čtu to tady (a nejen tady) denně a označení Octavia III jsem ještě nezaznamenal, pochybuji, že se jedná o běžné označení O2 po FL. P.S.: pokud napíšu, že jsem měl Octavii, tak vždy s oběma i. V první chvíli jsem myslel, že je to překlep, ale napsané 6x za sebou blbě, to je výkon.
tipoval bych to dle pravopisu a nicku (anril je předpokládám Unreal Tournament, oblíbená to PC hra hlavně u prostoduchých jedinců) na teenagera onanujícího pod plakáty aut co má v pokojíčku na zdech-samozřejmě koncernových vozů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 17:04, RE: Almera
Koloss posted by:
Nemělo na konci být pozor na kozy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 22:14, mytus levného servisu
jaydeep posted by:
Autor má auta rád, je to srdcař, a tak to má bejt
Jinak bych se tý felicie nebál. Já jako student jezdil 120kou a taky sem si to užíval :D
Ta audina je zas konstrukčně už hodně stará...

Ale zamyslel bych se nad A4... její ceny šly už hodně dolů nejsou o moc vyšší než u 80ky.
kdysi jsem měl felicii a když byla ve stáří 9 let kamarád mechanik mi oznámil, že mám nejvyšší čas měnit tlumiče i s uložením, jinak se může stát, že tlumiče projdou kastlí. Spolu s olejem mě ta sranda stále 12 tisíc. V řádu tisíců se pohybovala i klempířina (spolu s lakováním) hnijících blatníků. Dneska i nejmladší felicie má 10-11 let takže předpokládám, že podobných překvapení může být daleko víc. Nicméně nic to nemění na tom, že i toto auto s archaickým motorem dokáže za svůj život spolykat stovky tisíc kilometrů, ale netvrdil bych, že opravy jsou v řádu stokorun. Takže jak tady někdo doporučuje japonce, tak bych se raději kouknul po nějakém blbuvzdorném malém japončíkovi, kde spotřební díly nejsou žádná vražda a ty nestandardní se dají sehnat na vrakáči.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 22:24, Felicia není zase tak špatná
Z dnešního pohledu je to samozřejmě podprůměr ... ale v polovině 90. let byly na trhu malých aut modely jako Citroen AX. Felicia oproti nim nebyla horší, jako bonus nabídla neskutečnou prostornost na úrovni tehdejší nižší střední třídy. Slabinou byl jen hluk třináctistovek, což vadí zejména u motorů s jednobodovým vstřikováním, které mají výkon položený do vyšších otáček. Verze MPI 50 kW je výkonově dostačující a má dobrý zátah z nižších otáček - jezdil jsem s ní v autoškole a nebyl problém rozjíždět se bez přidání plynu. Po přestavbě na LPG to samozřejmě pojede o něco hůře, ale i tak by to mělo být lepší než Fabie HTP.
Co se týče Audi 80, to je samozřejmě auto na úplně jiné úrovni. Jenže sehnat zachovalé TDI bude víceméně nemožné. Fungující kus by prodával jen blázen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2012 22:28, RE: mytus levného servisu
BohuslavB posted by:
kdysi jsem měl felicii a když byla ve stáří 9 let kamarád mechanik mi oznámil, že mám nejvyšší čas měnit tlumiče i s uložením, jinak se může stát, že tlumiče projdou kastlí. Spolu s olejem mě ta sranda stále 12 tisíc. V řádu tisíců se pohybovala i klempířina (spolu s lakováním) hnijících blatníků. Dneska i nejmladší felicie má 10-11 let takže předpokládám, že podobných překvapení může být daleko víc. Nicméně nic to nemění na tom, že i toto auto s archaickým motorem dokáže za svůj život spoly...
Hodně Felicií bylo garážovaných nebo jim majitel dopřával nástřik dutin atd., takže se dají najít kusy s dobrou karoserií. Na druhou stranu, už jsem viděl i totálně prolezlou Feldu, co měla v karoserii díry vzniklé korozí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.09.2012 10:24, RE: A4
tomaskrtek posted by:
tipoval bych to dle pravopisu a nicku (anril je předpokládám Unreal Tournament, oblíbená to PC hra hlavně u prostoduchých jedinců) na teenagera onanujícího pod plakáty aut co má v pokojíčku na zdech-samozřejmě koncernových vozů
Nejsem čech a čestina mě nejde, tu hru neznám, raději se vraťe zpět do země pane krtek, když se budeme soudit podle nicku :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.09.2012 10:26, RE: A4
Renda28 posted by:
Podle mě tam nějaký komplexík bude, když si měl doma všechno od koncernu
to jsou služební auta a Vectra a Mondeo je koncernové ... asi jste opravdu odborník :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.09.2012 11:18, RE: mytus levného servisu
BohuslavB posted by:
kdysi jsem měl felicii a když byla ve stáří 9 let kamarád mechanik mi oznámil, že mám nejvyšší čas měnit tlumiče i s uložením, jinak se může stát, že tlumiče projdou kastlí. Spolu s olejem mě ta sranda stále 12 tisíc. V řádu tisíců se pohybovala i klempířina (spolu s lakováním) hnijících blatníků. Dneska i nejmladší felicie má 10-11 let takže předpokládám, že podobných překvapení může být daleko víc. Nicméně nic to nemění na tom, že i toto auto s archaickým motorem dokáže za svůj život spoly...
Přikláním se k vašemu názoru- poohlédnout se po menším japonském prdítku, sama mám dobrou zkušenost se suzuki swift 1,0- jako první auto s nízkou spotřebou a nízkým poviným ručením byl dobrý a bezproblémový- díly z druhovýroby se finančně daly unést a díly kastle z vrakáče za pár korun taky... no ono to malé autíčko nemusí být ani japonské- co přežily fiátky mých kamarádů (cinquecento, uno a punto) to byly opravdu heroické výkony od těch aut- první léta prasení horkých hlav nevybouřených jedinců s čerstvými řidičáky s minimálními náklady- na tyhle miniauta jsou díly z polska vysloveně za hubičku a nepamatuji si že by některé mělo poruchu mimo těch způsobených blbostí majitele (např uvařený motor- po něhodě tekl chladič a majitel jaksi jezdil bez chladící přez léto...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2012 08:35, RE: Almera
pavel26 posted by:
No s tou Almerou (rv 96 najeto cca 180 000km)nevím, přítelkyně ji má-svezení je fakt dobré, lepší než octavie rv 96 a taky Peugeot 207 rv 2011 (co jsem měl možnost vyzkoušet). Motor tam má 1,4 64kw slušný výkon na 1100kg. Spolehlivé až až, ALE ta koroze, koroze, má kompletně prohnilý spodek, nosník ramen, výfuk, brzdové trubičkym, došlo tak daleko že má uhnilou zpěru dole pod sedadlem a ta se skroutila a vyboulila na podlaze za řidičem vypouklinu. Auto skvělé, ale pozor na korozy!
no chlapy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.09.2012 20:20, RE: mytus levného servisu
Tycoon posted by:
Hodně Felicií bylo garážovaných nebo jim majitel dopřával nástřik dutin atd., takže se dají najít kusy s dobrou karoserií. Na druhou stranu, už jsem viděl i totálně prolezlou Feldu, co měla v karoserii díry vzniklé korozí.
Dnes je minimálně 90% feliciií ve stavu charakterizovaném druhou větou, tedy drží pohromadě jen silou vůle (v případě láskyplné péče majitele silou montážní pěny). Neříkám, že neexistují dobré kusy, ale ty stojí důchodcům v garážích a prodávají se maximálně v rámci příbuzenstva. Dle mého názoru je úkol sehnat feldu v dobrém stavu dnes téměř nadlidský.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.