0
back
 

diskuze k tématu: Vybrat starší BMW nebo novější fabii?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 10:56, RE: POMOZTE S VÝBĚREM
Valnoha posted by:
Já bych si z toho srandu uplně nedělal. Chce to pochopení pro tazatele který by rád měl auto o kterém třeba sní ale druhá strana věci mu radí řiď se rozumem.
Asi nechtěl slyšet jak si z něj někdo dělá pr..l, ale to pro co je lepší se rozhodnout.
Z cen ND vychází že až takové rozdíly nejsou jde o to v případě BMW najít vhodného servismena a mít šťastnou ruku při výběru.
Jasně. Myslím, žes to vystihl přesně. Má cenový limit a rozmýšlí se, zda do něj dá nudnou a masovou Fabii, kterou může koupit v prvním bazaru nebo báwa, který ho přitahuje, ale bude to mít s výběrem složitější (kamarádi kupují báwy u autorizovaných dealerů v Německu). Co se týče cen ND, Fabia rozhodně levnější bude, protože je mnohem širší nabídka origo dílů i druhovýroby, i když ty cenové relace jsou zdánlivě podobné.
Takže se buď rozhodne podle rozumu (u Fabie bude jednodušší výběr, nákup, servisování a pravněpodobně levnější provoz a údržba) nebo podle srdce (báwo nabídne nesrovnatelně lepší jízdní zážitky, výkon, komfort, vykoupené dražším provozem a servisem a časově náročnějším sháněním a výběrem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 11:42, RE: POMOZTE S VÝBĚREM
Muroň posted by:
Jasně. Myslím, žes to vystihl přesně. Má cenový limit a rozmýšlí se, zda do něj dá nudnou a masovou Fabii, kterou může koupit v prvním bazaru nebo báwa, který ho přitahuje, ale bude to mít s výběrem složitější (kamarádi kupují báwy u autorizovaných dealerů v Německu). Co se týče cen ND, Fabia rozhodně levnější bude, protože je mnohem širší nabídka origo dílů i druhovýroby, i když ty cenové relace jsou zdánlivě podobné.
Takže se buď rozhodne podle rozumu (u Fabie bude jednodušší výběr, nákup, se...
Z cen ND je zřejmé že v druhovýrobě jsou velmi podobné. Co se servisu týče v případě benzínu a ještě ke všemu 4hrnku není e46 nikterak složitá, tudíž zručný servisman lehce zvládne. A servis který účtuje hodinovou sazbu by měl účtovat stejně za Fabku i za BMW podle mého názoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 12:29, Aero hlučnost?!
Jak pan redaktor přišel na to, že je Fabie velmi hlučná od proudícího větru?? Ve srovnání s konkurencí je na tom docela dobře. Jel jste někdy ve dvojkovém focusu? To je pak šramot. Mimo jiné to BMW E46 taky neni oáza pro uši, od motoru OK, ale ve 140 na dálnici hučí docela hodně. Každopádně doporučuji BMW, ikdž asi ne 316 ani 318. Buď 323, 325 nebo 320d 110kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 13:03, RE: Aero hlučnost?!
logins01 posted by:
Jak pan redaktor přišel na to, že je Fabie velmi hlučná od proudícího větru?? Ve srovnání s konkurencí je na tom docela dobře. Jel jste někdy ve dvojkovém focusu? To je pak šramot. Mimo jiné to BMW E46 taky neni oáza pro uši, od motoru OK, ale ve 140 na dálnici hučí docela hodně. Každopádně doporučuji BMW, ikdž asi ne 316 ani 318. Buď 323, 325 nebo 320d 110kW.
Souhlasím s redaktorem. 4 roky jsem měl ojetou a nebouranou E46 328i a bylo tam oproti jiným autům ticho až do 180ti. Tacho za mého vlastnictví 110 až 190 tis.km.Teď mám ojetou a opravenou 330d a je hlučnější kvůli naftovému motoru (kvalita opravy kastle mě příjemně překvapila, jakoby ji dělali ještě v D). Dohromady jsem s nimi najel 125 tis.km, prům. spotřeba jako u mnohem slabších aut ( 9 benzinu a 6,5 nafty).
Obě auta byla rozumně spolehlivá, krom spotřebního materiálu to bylo 1x chladič, 1x výměník klimy, 1x benzinové čerpadlo, 1x naftový vstřik a asi ještě pár menších věcí - cca 70 tis.Kč za 7 let.
Na místě tazatele bych šel do olítané 320d z roku 2005 a 200 bych si na ni půjčil. Mohly by se časem i vrátit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 13:08, No, ten dotaz jakž takž chápu
No, ten dotaz jakž takž chápu, ale to možná stačí se zeptat chlapů v hospodě (spolužáků na kolejích, kolegů v práci atd.). To jsou prostě věci, které si každý musí vnitřně zdůvodnit , než se rozhodne. To je prostě něco, jako jestli je lepší blondýna nebo bruneta...V roce 1992, když otec odjížděl na několik let dělat do zahraničí, jsme řešili podobné dilema. Na nové auto jsme neměli (405, Sierra nebo slušnější Toledo stály půl mega a víc), Formana jsme nechtěli, Samaru už vůbec ne, Ochcávka se ještě nedělala, Golf a Astra byly předražené, Corsa a Polo - moc malé na cestování 1500 km na jeden zátah. Tak jsme udělali průzkum v pražských bazarech. Po několikaměsíčním zkoumání bylo na výběr: Kadet GSI, MB 190, Sierra, Tipo, Audi 80, Vectra, vetšinou ve stejné výbavě, plus mínus stejný rok výroby, Fiat byl v dieselu. Nakonec to vyhrála Audi 80 1.8 S, i když byla nestarší - r.v. 1988. Ukázalo se to být výbornou volbou, najeli jsme s ní dalších 200 tkm, než jí otec po jedenácti letech napotřetí, ale už definitivně zrušil (vjel do něho na odbočce z městské dálnice v Ostravě z boku boreček ve Fábii - mohl jet tak 90 km/hod, takže kastle pryč). Protože ta audina asi měla stočený tachometr, tak při zrušení mohla mít najeto kolem 400 tkm. Výborné auto, takové se už dnes nedělají - držák, měnil se akorát spotřebák, člověk si udělal všechno doma, z Polska se v té době dalo sehnat v podstatě cokoli za směšné ceny (třeba originál světla Hella za 1.200 Kč jedno). Vzpomínám, že tak asi jediné, co odešlo, bylo dobíjení - stačilo vyměnit uhlíky na alternátoru (a ty se daly normálně koupit!!!) a jezdilo se dál. Také jsme měnili termostat, kulové čepy a tlumiče - výfuk nebo spojka byly třeba pořád původní!!! Baterka odcházela častěji než bylo zdrávo, když jsme tam dali silnější, problémy ustaly. No prostě paráda - žádné zbytečné elektronické serepetičky, které se kazí, nebo přední náprava z hliníku, ale poctivá kovářská práce a solidnost. To už dnes nikdo neumí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 13:08, RE: Aero hlučnost?!
apo posted by:
Souhlasím s redaktorem. 4 roky jsem měl ojetou a nebouranou E46 328i a bylo tam oproti jiným autům ticho až do 180ti. Tacho za mého vlastnictví 110 až 190 tis.km.Teď mám ojetou a opravenou 330d a je hlučnější kvůli naftovému motoru (kvalita opravy kastle mě příjemně překvapila, jakoby ji dělali ještě v D). Dohromady jsem s nimi najel 125 tis.km, prům. spotřeba jako u mnohem slabších aut ( 9 benzinu a 6,5 nafty).
Obě auta byla rozumně spolehlivá, krom spotřebního materiálu to bylo 1x chladič, 1x...
ani by to nemuselo být 200. například kamarád teď prodává 320dT 10/2002 140najeto s celkem pěknou výbavou za 180tisíc...........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 13:11, RE: Aero hlučnost?!
logins01 posted by:
Jak pan redaktor přišel na to, že je Fabie velmi hlučná od proudícího větru?? Ve srovnání s konkurencí je na tom docela dobře. Jel jste někdy ve dvojkovém focusu? To je pak šramot. Mimo jiné to BMW E46 taky neni oáza pro uši, od motoru OK, ale ve 140 na dálnici hučí docela hodně. Každopádně doporučuji BMW, ikdž asi ne 316 ani 318. Buď 323, 325 nebo 320d 110kW.
No, v jedničkovém Focusu byl fakt nepříjemný šelest od zrcátek. Tuhle jsem jel v Audi A6 Avant, r.v. 2007 - při vyšších rychlostech se ozývalo takové tlumené pískání z ventilace. No, u auta za půldruha milionu bych to nečekal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 13:23, rohYpnol
Předně jednu věc jsem také nepobral - tazatel požaduje větší auto. Což Fabia rozhodně NENÍ! Z tohoto pohledu ve výběru zůstává jen BMW.
Ale toto bych ani neřešil.
O tom, že BMW je jiná liga, také nemá cenu řešit. Nicméně podle mě bude BMW o dost nákladnější na provoz. Podvozek u BMW podle mě má na silnicích ČR krátkou životnost, obvzláště u silných verzí, se kterými se pomalu prostě nejezdí. U Fabie vím pouze o podddimenzovaných "kostech". Z provozních hledisek bych se BMW prostě vyhnul, pokud nemá známého servisáka co s Báwy dělá. Značkový servis (který má stejně kdovíjakou kvalitu v ČR) je prostě stavěn na příjmově jinou kategorii. To nic nemění na tom, že díly z druhovýroby mohou stát stejně jak na Fabii (ale málokdo si asi začne měnit rozvody nebo ťuklý blatník či prasklý chladič doma, že...).
Jako ideál bych opravdu viděl jinou volbu někde mezi. A to konkrétně Focus 1.6l benzin. Jízdní vlastnosti také výborné, mnohem prostornější než Fabia, kufr slušný, provozní náklady adekvátní, výběr vozů dostatečný, do 130tis. by se vybral opravdu pěkný kousek, ceny ojetin adekvátní (narozdíl od předražených Fabií a Octavií).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 13:57, Provozní náklady????
Co jsou podle vás provozní náklady na vozidlo? Fakt nechápu zde xkrát zmíněné že na BMW jsou podstatně vyšší provozní náklady? Co tím máte na mysli?
Brzdové destičky dražší o 50Kč nebo tlumič pérování o 100kč?
Může mi někdo definovat pojem provozní náklady?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 14:10, RÁDA pomáhám ....
Muroň posted by:
Chci si koupit další auto. Nemůžu si rozhodnout mezi dvěma konkrétními vozy. Známý prodává Daimler XJ6, 4,0, V8 z roku 1994 a kamarádova teta Daewoo Matiz 0,8 z roku 2004. Každý má své klady a zápory (starší x novější, větší x menší). Oba za 60-70 tis. Jak se mám rozhodnout?
.... a náhodou malou zkušenost s tím Jaguar(em) mám, tedy ještě o nějaké tři roky starším také 4litr, ale ještě R6 a verze Sovereign a VÝBORNÉ/VÝTEČNÉ auto!
Provozní a servisní náklady DĚSiVÉ, ale "pocit" z jízdy na 1*!
Opravdu DOPPORUČUJi ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 14:44, RE: Provozní náklady????
Valnoha posted by:
Co jsou podle vás provozní náklady na vozidlo? Fakt nechápu zde xkrát zmíněné že na BMW jsou podstatně vyšší provozní náklady? Co tím máte na mysli?
Brzdové destičky dražší o 50Kč nebo tlumič pérování o 100kč?
Může mi někdo definovat pojem provozní náklady?
Provozní náklady? pojištění - třeba- Havarijní na BMW E46 je okolo 25.000.-, na fabii cca 6.500.-. Pravděpodobnost ukradení je u BMW mnohme vyšší, vyhradení u obou aut stejné. Potom nějaká bouračka a lítá to. Kdybych měl hezkou E46, rozhodně bych si doma sám nevyklepával dveře, nebo u nějakého vesnického servisáka. Potom je to piha na kráse a auto spadne i v hodnotě. (a ne o málo). Druhovýrobní díly jsou kolikrát lepší nebrat - moje zkušenost s reflektorem pro A3 - nešla do něj nasadit objímka se žárovkou (nějak špatně vylisovaný) a světlo svítilo do strany, protože parabola byla docela nakřivo :) A třeba vefuk seženete za polovic, ale po dvou letech už prdí stejně jako ten, co jste měnili. (originál vydrží až 10 let). Co se týče pořízení auta, doporučuji spíše projet inzeráty soukromých osob, než lozit do bazáče, určitě u o¨bouch zmiňovaných aut. BMW bude opečované a Fabka od dědka asi možná i nestočená. Já osobně teď koupil od soukromníka starou Lagunu Baccara 96 za 40.000.- , garážovanou se serviskou a je to výborné auto, lepší než octava 2003 za 150.000.- a najézdem 95.000km (214.000km skutečným).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 14:50, RE: Provozní náklady????
logins01 posted by:
Provozní náklady? pojištění - třeba- Havarijní na BMW E46 je okolo 25.000.-, na fabii cca 6.500.-. Pravděpodobnost ukradení je u BMW mnohme vyšší, vyhradení u obou aut stejné. Potom nějaká bouračka a lítá to. Kdybych měl hezkou E46, rozhodně bych si doma sám nevyklepával dveře, nebo u nějakého vesnického servisáka. Potom je to piha na kráse a auto spadne i v hodnotě. (a ne o málo). Druhovýrobní díly jsou kolikrát lepší nebrat - moje zkušenost s reflektorem pro A3 - nešla do něj nasadit objímka s...
to jsou mi novinky že se víc kradou e46 než fabie. A pojištění? Nevím jak vy ale já pojišťuju auto na částku na kterou si ho cením a ne na kolik si ho cenějí tabulky, Tudíž další nesmysl.
Jediné v čem souhlasím je že u některých dílu se druhovýroba nevplatí.
Ale to se netýká spotřebáku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 16:09, RE: Provozní náklady????
Valnoha posted by:
to jsou mi novinky že se víc kradou e46 než fabie. A pojištění? Nevím jak vy ale já pojišťuju auto na částku na kterou si ho cením a ne na kolik si ho cenějí tabulky, Tudíž další nesmysl.
Jediné v čem souhlasím je že u některých dílu se druhovýroba nevplatí.
Ale to se netýká spotřebáku.
Hmmm, tak E46 má tvrdý podvozek. To jsou novinky. Zajímalo by mě, v kolika z nich autor jel, když může napsat takovu blbost. To možná platí s M-Paketem, ale ten mít 318i nejspíše beztak nebude. BMW řady 3 E36 a E46 je jedno z nejpohodlnější vozů střdení třídy, jaké můžete mít. Rozhodně pruží lépe, než fabie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 17:02, RE: Provozní náklady????
koos posted by:
Hmmm, tak E46 má tvrdý podvozek. To jsou novinky. Zajímalo by mě, v kolika z nich autor jel, když může napsat takovu blbost. To možná platí s M-Paketem, ale ten mít 318i nejspíše beztak nebude. BMW řady 3 E36 a E46 je jedno z nejpohodlnější vozů střdení třídy, jaké můžete mít. Rozhodně pruží lépe, než fabie.
To nic nemění na tom, že podvozek od BMW, bezesporu úžasně vyladěný, prostě nemusí nutně české silnice dobře snášet. Netvrdím, že se jedná o chybu vozu. Ona taková hliníková přední náprava na Passatu byla taky výborná, ale ne pro tankodrom ČR. Pro tu je co se provozních nákladů týká, lepší jednoduchá a mechanicky odolná náprava. Každá sranda holt něco stojí. Navíc BMW nejezdí obvykle nejpomaleji. A je určitě rozdíl přejíždět výtluky ve vyšší rychlosti... Jinak ale souhlas s logins01. Pojištění, riziko odcizení, práce v servisu, dostupnost ND na vrakáči - to vše prostě hraje proti BMW. Samozřejmě za to nabízí nesrovnatelně lepší jízdu. Ale to záleží na tom, čemu dá člověk přednost. Proto bych já doporučil Focus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 17:46, RE: Nedá mi abych nereagoval....
Valnoha posted by:
By mě zajímalo jak často se shání takovej blatník v barvě. V mém motoristickém životě je to tak často že kdzž už se mi to jednou stalo oželel jsem 2500 za lakovnu. Utíkej se podívat někam na vrako jak se tam s karosářskými díly zachází. Každý počíta s tím že půjdou do laku.
Přesně tak. A ještě - i kdyby blatník byl v barvě, tak stejně nebude identický odstín a bude to auto flekatý. Vždy by to mělo jít do laku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 17:52, RE: Nedá mi abych nereagoval....
fabia2 posted by:
no tak vybírat mezi zánovní fabií a dobitým bmw..je opravdu zajímavý. Každopádně nesouhlasím s redaktorem.. Na fabii je schopnej šikovnej člověk opravit téměř vše. A když neví, zeptá se souseda, kterej už onen problém měl a ten poradí. U bmw nejspíš nebude vědět ani mechanik v servisu. Navíc za 500kč může mít diagnostickej kabel a s fabií si popovídat. Navíc shánět např. blatník v barvě na bmw..asi nebude nic snadnějšího než ho shánět na škodovku. Pochybuju o takových možnostech u BMW.
Tak nevím, přečetl jste si ten dotaz? Tazatel se ptá na zachovalé BMW po prvním majiteli a Fabii v obdobném stavu, jen spoloviční porcí kilometrů. Na BMW se 150 tisíci km bude velmi pravděpodobně vše původní, na té Fábce budou přední ložiska už vyměněná nebo zralá na výměnu. Starší a jednodušší technika BMW je léty prověřená, nedají se čekat výrazné zrady. Pokud si pokecáte s tou Fábií (na to vám ale nebude stačit jen ten kabel za 500) tak si pokecáte i s tím BMW. A pokud jde o díly z vrakoviště, tak si uvědomte, že sice jich tam bude více u toho masovějšího auta, ale taky po nich bude patřičně větší poptávka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 17:55, RE: Na blbou otázku blbá odpověď :-)
Kačud posted by:
Opravdu úžasná otázka. A dobře napsaná odpověď. Prostě zábava. "Chci skoro nový, velký a spolehlivý auto. Značka: Zadarmo" ) Jo a slovo velký a fabia se navzájem vylučují, takže nechápu proč o ní tazatel vůbec uvažuje. Seděl v ní? Já ano. Ale trvalo se tam nasoukat. Co takhle si koupit kolo a za něj pověsit trakař. Ušetříte spoustu peněz, které jinak vrazíte do nesmyslně vybraného auta. Jinak jedna připomínka. Servis bude opravdu levnější u Fabie. Teda odpovědný servis. Jasně že z vrakáče neb...
Měřím 193 cm a nedalo mi zase nějak moc práce se do Fábie nasoukat. Prostě jsem si sedl, upravil sedadlo a jel jsem. Sice bych si ji nekoupil, ale číst takové nesmysly zrovna nemusím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 19:22, srovnání jako prase
Tohle mě dokáže vždycky nadzvednout. Né že by Fabie byla špatné auto, ale v tomto případě to je jiná liga a to že třeba ta dvě auta stojí stejně na tom nic nemění. Prostě E46 je prémiový vůz střední třídy, kdežto Fabia malý kombík (i když třeba dobře udělaný). Nedají se srovnávat motory, jízdní vlastnosti, nic. Možná provozní náklady. Pro příklad, moje 318 jezdí dlouhodobě za 7.5l, dlouhé trasy v klidu za 7. To samé si veme Fabka 1.4, Hodně Trapné Péčko zhruba o půl až litr víc, toť má zkušenost na stejné trase. Fajn, třeba výměna oleje vyjde dráž nebo brzdové kotouče ale jinak není velký rozdíl mezi živením Fabie nebo Baworáku a jízda (a vůbec auto) je jakoby z jiné dimenze. Doporučuji pánovi ať se v obou krátce po sobě projede a zjistí sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 20:18, RE: Provozní náklady????
rohYpnol posted by:
To nic nemění na tom, že podvozek od BMW, bezesporu úžasně vyladěný, prostě nemusí nutně české silnice dobře snášet. Netvrdím, že se jedná o chybu vozu. Ona taková hliníková přední náprava na Passatu byla taky výborná, ale ne pro tankodrom ČR. Pro tu je co se provozních nákladů týká, lepší jednoduchá a mechanicky odolná náprava. Každá sranda holt něco stojí. Navíc BMW nejezdí obvykle nejpomaleji. A je určitě rozdíl přejíždět výtluky ve vyšší rychlosti... Jinak ale souhlas s logins01. Pojištění, ...
To by mě teda zajímalo v čem takové BMW nabízi nesrovnatelně lepší jízdu Nesmysl... já myslím že si můžeme dát ruku na srdce a být drobek při zemi a na rovinu si říct, že Fabia zas tak špatně nejezdí, naopak.

Už jen tazatel neví co doopravdy chce.
Tady není vůbec co řešit, Fabia jasná volba. Říkejte si co chcete, ale když už chci teda za svý peníze co nej auto, tak logicky sáhnu po co nejmladším autě, co nejméně najeto, a v případě Fabie tu je jedna OBROVSKÁ výhoda ,a to dostupnost dílů. Teď sem nebudeme tahat vrakáče, ale nové díly z mototechny. Majiteli fabie se pokazí třeba otevírání okna, což se může stát u každého auta... zajdu do mototechny, ukážu jim poškozený plastový kloubek, prodavač sáhne pod pult a dá mi ho za 10kč. Další den mi odejde výfuk, jdu opět do prodejny, přinesou mi zezadu ze skladu na výběr od 3 výrobců a vyberte si - hodinu na to mám na Fábce nový výfuk a jedu dál. Nějaký blbec mi na parkovišti urazí zrcátko(500kč) nebo třeba jen rozbije sklíčko, jdu opět tam jako prve, dostanu sklo do zrcátka za 200kč, zacvaknu a hned je lépe vidět. Podělá se mi termostat, za ty roky ho nikdo neměnil, už zas otravuju v té samé prodejně, ale bohužel, mají termostaty vyprodaný, neva nic se neděje, zajedu do vedlejšího městečka přes kopec, v mototechně maj skladem několik termostatů, fajn, vyřešeno.
Prostě jednoduše řečeno, kdejakou volovinu, krytku, plastovou zásleplu, držáček, úchytku, součástku, světlo, zrcátko, chladič, vodní pumpu, ložiska do kol, kuláky, čepy, doplňky máte v mototechně za pár kaček až se tomu někdy smějete jak je to snadné. A to se nejedná jen o Fábku, ale favorit, Felda, Octavia... Je to jedno.... Je toho všude mraky po prodejnách skladem.

Teď se zeptám, o co je lepší více jetý a starý BMW???? Řekne mi to někdo na rovinu? V BMW je 5x - 10x - 50x nebo kolikrát nesrovnatelně lepší jízda???? Kecy!

Jak už tu někdo psal, pokud je tazatel nějak zatíženej na BWM, fandí mu, proč né, ať si ho pořídí, jeho věc, ale když neví co chce, a chce radu jestli to a to, tak mu tady nevnucujte BMW, že je o tolik a tolik lepší, dyť to jsou opravdu laciný řeči a není to pravda. pokud mám omezený rozpočet, tak je prostě český auto jasná volba a nejen kvůli rozpočtku, už jen kvůli té dostupnosti dílů, jízdní vlastnosti Fábie velmí dobré, a na výběr v inzerci z tisíce kusů!

PS: pro Valnohu -

nechci ti brát iluze, ale tlumič pérovaní pro E46 o 100kč dražší?) buď při zemi, na Fábku máš na výběr za 960kč horší, za 2300kč Monroe.. Na E46 začínáme od 5200kč Monroe... Vynásob si to x 4, a tomu se říká provozní náklady, stačí jednoduchý počty, nejvyjde mě to o 400kč dráž u BMW, ale o cca 11600kč. A takhle by se mohlo pkračovat dál a dál, už se prosím nesnažte za každou cenu tyhle zahraniční vozy srovnávat s náklady cenově na úrovni čekého auta, a jízdními vlastnostmi NESROVNATELNĚ lepšími. To se drobek vylučuje ne? ))))))))))))))))))

majte sa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 20:59, RE: Provozní náklady????
Meade posted by:
To by mě teda zajímalo v čem takové BMW nabízi nesrovnatelně lepší jízdu Nesmysl... já myslím že si můžeme dát ruku na srdce a být drobek při zemi a na rovinu si říct, že Fabia zas tak špatně nejezdí, naopak.

Už jen tazatel neví co doopravdy chce.
Tady není vůbec co řešit, Fabia jasná volba. Říkejte si co chcete, ale když už chci teda za svý peníze co nej auto, tak logicky sáhnu po co nejmladším autě, co nejméně najeto, a v případě Fabie tu je jedna OBROVSKÁ výhoda ,a to dostupnost dílů. T...
A o tom to právě je, něco se podělá zajdete do mototechny, druhý den zase a pak zase,.... A v tom to je, jste tam pořád a něco opravujete Simply clever
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.