0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia, Peugeot 206, nebo Seat Ibiza?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 20:58, Nejsem na holky
Promin Zigi, já se splet, jsem na kluky, tak co s tím uděláme?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 21:06, fabka,ibiza,206
Mám 206 asi rok.kvalita zpraccování je skutečně průměrná a řazení vyžaduje velkou porci citu,řazení gumové a posilovač rízení nic moc.O spolehlivosti je zatiím brzo najeto zatím 10000km.Před 2 měsíci jsem v záruce měnil spínače pod volantem jak se zde uvádělo.Jinak bez problému a svoji funki plní výborně.Mám motor 1.1,žádný dravec ale při silničních limitech bohatě stačí.Jen bych dal přednost SW.A k té fábcce-kvalitní auto ale trochu nudné oproti 206a to hlavně v interiéru.Ještě jedna věc TA masovka je výstižná.Při návštěvě 3 prodejen škoda naprostá neochota.Vždyt jste už 100000zákazník tak co.A co nějakého korejce Getz atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 22:03, proběh km
Pane, při plánovaném proběhu 3.000 km jezděte taxíkem. Ušetříte čas a nervy při výběru vozu a ještě ušetříte...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 00:01,
3000 km ročně?nevyplatí se náhodou jezdit vlakem nebo autobusem?a když už auto tak určitě né fobii htp,co třeba clio nebo punto?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 05:27, RE: Nejsem na holky
cruise posted by:
Promin Zigi, já se splet, jsem na kluky, tak co s tím uděláme?
Nic s tim neudelame,nejsem buzik jako ty!
A dle tveho posledniho prispevku mas fakt buzerantsky sklony!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 07:24, RE: Fabia 1,4 MPI 44 KW
MP posted by:
To Béďa: 1,4 MPI 44 KW umí jezdit za 6,5 litru - to je pravda. Tahle spotřeba se mi daří docílit jenom na okreskách, když jedu do stovky a jedu vyloženě klidnou jízdu. Ve městě, kde se auto musí neustále rozjíždět (44 KW vs. 1100 kg), tam ta spotřeba jde k desítce jak vyšitý. Na dálnici. když jedu 130-140, spotřeba tak 8-8,5. V táhlých stoupáních, jako třeba D1 - 45. km, musím řadit na 4 a cihla na plyn, abych udržel 130. ( 2 lidi v autě a pes ) Určitě záleží na poměru jízd město/mimo město/...
Když Fábii využíváš tak jak píšeš, divím se, že máš auto takové velikosti. Na dálnici to moc není, měl sis spíš koupit něco většího :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 10:05, RE: Nejsem na holky
zigi posted by:
Nic s tim neudelame,nejsem buzik jako ty!
A dle tveho posledniho prispevku mas fakt buzerantsky sklony!
no to už fakt nemá smysl...já jsem tady nepácal něco o tom, aby mi někdo lezl na záda...je vidět, že ti došly argumenty a ze všeho tě nejvíc sere, když nemáš co napsat, protože autům prostě nerozumíš, nebo možná tak jako můj hadr na podlahu...taky s ním občas projdu garáží....takže asi tak nějak máš blízko ke znalostem aut...zigi, nebo jak si říkáš, nikomu fakt nebude líto, když už jsem nebudeš psát, jsou to jen kecy a urážky, který tu jen zabírají místo. Měl by jsi to už pochopit a jít se radši prohánět se svojí Astrou "G" a závodit s těma, jak ty říkáš ochcávkama a fobiema....on tě z toho jednou někdo vyléčí...buď někdo s Tdi, nebo třeba taky strom...už nepiš, dokázal by jsi tím, že jsi fakt totální nula....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 10:35, RE: Nejsem na holky
cruise posted by:
no to už fakt nemá smysl...já jsem tady nepácal něco o tom, aby mi někdo lezl na záda...je vidět, že ti došly argumenty a ze všeho tě nejvíc sere, když nemáš co napsat, protože autům prostě nerozumíš, nebo možná tak jako můj hadr na podlahu...taky s ním občas projdu garáží....takže asi tak nějak máš blízko ke znalostem aut...zigi, nebo jak si říkáš, nikomu fakt nebude líto, když už jsem nebudeš psát, jsou to jen kecy a urážky, který tu jen zabírají místo. Měl by jsi to už pochopit a jít se radš...
Nula se bude porad hadat a to delas ty,tak se mej a preju hezkej den

PS:psat budu porad,tak nereaguj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 11:04, RE: 3000km
Matematik posted by:
3000 km ročně, to je 250 km měsíčně, cca 60 km týdně, nějakých 8-9 km denně. To se dá v pohodě ujít pěšky. Kdyby to stálo 200000 Kč a pokud za 5 let najede 15000 km, tak cena za jeden kilometr vyjde na 13,3 Kč bez nákladů na benzín, opravy, pov. ručení a pod. Taxi, které si zákazník řídí sám, aby ušetřil
Milý matematiku,tazatel uvažuje o ojetém autě,takže né za 200000Kč,ale za,řekněme 120000Kč,které navíc za pět let ještě prodá,třeba za 60000Kč (v tédle kategorii by to neměl být problém) a tak Vámi vypočítaná částka není 13,3Kč,ale jen 4Kč. Jinak během těch 15000Km,se v případě,že dobře vybere,nebude až třeba na baterku muset nic měnit či opravovat. A auto třeba někdo chce,i když si spočítá,že ho nutně mít nemusí. Moje přítlkyně nenajede o moc víc,do práce jezdí MHD,ale na venkov k rodičům "pro vajíčka" ,na nákup a podobně se auto,které je k dispozici kdykoliv během minuty prostě hodí. Pohopitelně při tomhle nájezdu není tolik důležitá spotřeba (1l na 100km vyjde při 3000km za rok na cca 850Kč/rok) nebo spolehlivost a odolnost (tyčky stabilizátoru odejdou třeba za 20let). Důležitější je povinné ručení,nebo pojištění proti krádeži,nebo samotný zájem zlodějů. Tedy věci,u kterých nezáleží na množství najetých kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 11:54, RE: corsa pre bruna
bruno posted by:
HTP=Hovno To Pojede....jel jsem s tím a při předjíždění autobusu který jel asi 90kmh jsem málem prošlápl podlahu pod plynem abych ho vůbec na dlohé rovince předjel!Je to auto pro manželky do města na nákup ale nevyjíždět z města ven!
A toto je uz uplna picovina nehovor ze fabia htp nepredbehne autobus trochu rozmyslaj co trepes kamarat ma mareu 1,6 16v a nehovorim zwe ho dam dole ale nestrati ma dokym neda 160 potom je uz moja htp 1,2 12v leniva ale da do 180 tacho.takze sa povoz este raz a porozmyslaj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 12:10, RE: corsa zigi
zigi posted by:
No s tim Hovno To Pojede souhlasim,je to slaby motor (HTP)!A navic ma dost vysokou spotrebu,jelikoz se musi rvat do vyssich otacek aby trochu jel.Na to je lepsi 8mi ventil,co taha odspodu a v tom pripade jedine Punto 1.2 8V!Tento motor je drzak!
Jinak nesouhlasim kdyz pomlouvas Fiat Tipo,mel jsem 3kusy a vzdy super svezeni!Na tu dobu se mohli jit Golfy,Kadetty,Favority a vse co jezdilo (myslim vozy pro nizsi vrstvy,ne zadne limuziny) zahrabat!
Tipo melo vyborny podvozek a zive motory,treba 1.9TD...
Jak mozes zadret ze s tipom chytas octaviu 1,9 tdi 66kw no chcem to videt tak ti ta octavia naloží že radšej predaš to auto.boha ved uvažujem a ne že 18 ročne auto da dole max.9ročne to je kravina kamarat ma tu podla teba ochcavku ale do pohody 200.skus ist s tipom 2 kila čista vražda to auto je stare a straca vykon bud realista a nefantaziruj.nehovorim ze je to zle auto aj ja som ho chcel ale to bolo uz davno....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 12:32, RE: Fabia 1,4 MPI 44 KW
Béďa posted by:
Když Fábii využíváš tak jak píšeš, divím se, že máš auto takové velikosti. Na dálnici to moc není, měl sis spíš koupit něco většího :)
To Béďa: Jo měl bych si koupit něco většího. Kdybys mi půjčil tak kilčo nebo dvě, věděl bych o pěkný Octávce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 14:38, RE: 3000km
Aleš posted by:
Přátelé při nájezdu 3000 km ročně a ve třech lidech je to naprosto a úplně jedno. Spíš půjde o štěstí aby to nebyl pondělní nebo páteční výrobek a takové se vyskytují napříč všemi značkami, to mi věřte.
pri 3000km za rok musi kazde auto vyjit draz, nez taxi, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 19:22, fabka
Vážení,tazatel by se rád dověděl něco o uvedených vozech tak vedte diskuzi na tohle téma.Fabka,,206.ani u jednoho vozu zřejmě neprohloupíte.Pokud oželíte horší zpracování 206 v interiéru a tuctovost a nepríliš nápadítou palubní desku fábie.Cenově budou obě auta stejná .Velikostí kufru taktéž.3000km opravdu není moc takže bych zvolil 1.1 206 a 1.2 u fábky už kvuli p.ručení. pokud narazíte na dobrý kus nemusíte během těch 15000km investovat do vozu kromě benzínu žádné peníze.ibizu asi nebrat předchozí dva vozy jsou rozhodne atraktivnějši a hodnotnějši i pri pozdějším prodeji.tečka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.12.2006 21:30, RE: Nejsem na holky
zigi posted by:
Nula se bude porad hadat a to delas ty,tak se mej a preju hezkej den

PS:psat budu porad,tak nereaguj
too zigi: klidně piš, jsi tu všem pro srandu ty tele....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.12.2006 06:17, RE: Nejsem na holky
cruise posted by:
too zigi: klidně piš, jsi tu všem pro srandu ty tele....
Ty uz jsi na tom uplne stejne ty vole...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.01.2007 19:04, SEAT IBIZA
Vlastnil jsem Seat Ibiza 1.4, r.v. 96 byl jsem naprosto spokojen. Jediné co dělalo problémy byl výfuk, jak se píše výše, oproti felíciím ze stejného roku koroze téměř nulová. A nakonec se ukázalo po 9 letech, že i startér je zapotřebí vyměnit. Jinak žádné obtíže. Při správné údržbě (olej, destičky, spojka po 140000km, 160000km startér, výfuk cca každé 3-4 roky). Zrychlení z nízkých otáček takové, že se mne ptali zda-li mám 1.6. Od roku 2000 je toto autíčko živým španělem, prý i s lepším dílenským spracování. Předpokládám, že déle vydrží výfuk, nebude téct olej z hydrauliky zadních dveří. Jiné závady jsem neobjevil a jak říkám vlastnil jsem tento vůz 9 let
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.01.2007 19:05, RE: SEAT IBIZA
Ferda posted by:
Vlastnil jsem Seat Ibiza 1.4, r.v. 96 byl jsem naprosto spokojen. Jediné co dělalo problémy byl výfuk, jak se píše výše, oproti felíciím ze stejného roku koroze téměř nulová. A nakonec se ukázalo po 9 letech, že i startér je zapotřebí vyměnit. Jinak žádné obtíže. Při správné údržbě (olej, destičky, spojka po 140000km, 160000km startér, výfuk cca každé 3-4 roky). Zrychlení z nízkých otáček takové, že se mne ptali zda-li mám 1.6. Od roku 2000 je toto autíčko živým španělem, prý i s lepším dílenský...
Jo a feliny mě dávali jedině 1.6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.01.2007 14:20, HTP 1.2 12V 47kW
Ferda posted by:
Jo a feliny mě dávali jedině 1.6.
V rodine tohle auto mame. Akcelerace nijak neohromi ale pruznost 80-120 vzhledem k obsahu ano. Maximum, co jsem z Fabky vydoloval, bylo tachometrovych 180. To uz zrala 10l podle pocitace. Jinak jezdim ustalenou rychlosti 130-140 a to si beze 7.5. Pri 80-90 na okreskach nebo silnicich eckoviho typu je spotreba podle terenu a zatizeni..asi tak 5.8-6.5 l. Kdyz jedu sam-max ve 2 lidech zere i pod 5....(4.8). Dlouhodoby průměr za 9.000 ujetych km mam 7.2l a to diky tomu, ze casto jezdim na doraz a polovina byla najeta ve meste. Ve meste se spotreba da drzet okolo 8l, obcas, kdyz nejsou strkanice i mirne pod 8. Tento motor neni spatny. Je urcen pro toho, kdo nepotrebuje litat jak blazen. Ve Fabii s vyssi vybavou je i vyborne odhlucnen (krom 40kw verze classic a junior). Mozna se me to jen zda, ale cim vic najeto, tim je motor klidnejsi. Dalsi vyhodou jsou nizke naklady a ruceni. Uprimne, kdyz platim pojistku na me BMW 330d tak me neni dobre jeste pul roku po tom a dalsi pul rok na me zase neco leze Dat 2.800.- nebo 12.000.- je sakra rozdil.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.