0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia, Peugeot 206, nebo Seat Ibiza?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 12:21, Nové auto pro 3 000 km ročně?!!!
Aleš posted by:
Díky, myslím si, že každý zde prosazuje právě toho svého favorita. Důležité ovšem je že 3000 km ročně je dnes opravdu nic. Já osobně jsem ještě neviděl auto z 30 000 po deseti letech provozu, pokud nebylo druhé v rodině. Tady spíš půjde o kvalitní akumulátor, aby v tomhle vytížení vůbec nastartovalo. Už výměna oleje po 3000km vypadá úsměvně.
Jedná se prostě o extrém, běžná rodina bývá většinou na 10 000 i více. Kdo používá auto třeba jen do práce a zpět je taky jinde.
Nemyslím to nějak zle, ale...
Dávám zapravdu Alešovi. Jestli před dvěma týdny tady jeden tazatel žádal ojeté auto pro 50 000 km ročně, pro tuto miniporci km za rok je nové auto zbytečný luxus a plýtvání. S takovou navíc bude hrát velkou roli vstupní cena auta a výše povinného ručení a velmi malou roli spolehlivost auta, jízdní vlastnosti apod. 3 000 km za rok vydrží každá "šunka" a netřeba volit (sice pro mě jednoznačně nejlepší z dané trojice) dobrou, ale drahou Fábii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 12:22, RE: Punto
petr posted by:
S tím bych si nebyl tak jistý zigi, znáš maximálně tipo a tím to končí. Autum rozumíš jako koza petrželi, jediné co umíš napsat je Hovno To Pojede a to všechno, ubožáku
Ach ti skodovkari,to je nadeleni!
Jinak ja neziju Tipem chytracku,proc mam asi Astru G?Ale ty zijes ve 120kach a myslis si ze si projel cely svet!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 12:43, nevim
Tezko si vybrat.. asi ani jedno. Ja radeji Clio 1.2 16v, ale corsa a punta jsou taky dobra. Vzdyt tazatel si vybere sam kdyz uvidi ty vsechny rozporuplne prispevky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 12:48, RE: pro Maxe
Aleš posted by:
Díky, myslím si, že každý zde prosazuje právě toho svého favorita. Důležité ovšem je že 3000 km ročně je dnes opravdu nic. Já osobně jsem ještě neviděl auto z 30 000 po deseti letech provozu, pokud nebylo druhé v rodině. Tady spíš půjde o kvalitní akumulátor, aby v tomhle vytížení vůbec nastartovalo. Už výměna oleje po 3000km vypadá úsměvně.
Jedná se prostě o extrém, běžná rodina bývá většinou na 10 000 i více. Kdo používá auto třeba jen do práce a zpět je taky jinde.
Nemyslím to nějak zle, ale...
Já díky Ti a Hanzovi a Petrovi a Ryšárovi. S tvými postřehy bezvýhradně souhlasím. PS. Měl jsem možnost vidět desetiletou Felicii 1.3i s 30tkm a byla ve vskutku exkluzivním stavu. Rarita na silnici:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 13:06, RE: pro Maxe
Max posted by:
Já díky Ti a Hanzovi a Petrovi a Ryšárovi. S tvými postřehy bezvýhradně souhlasím. PS. Měl jsem možnost vidět desetiletou Felicii 1.3i s 30tkm a byla ve vskutku exkluzivním stavu. Rarita na silnici:)
Soused dal vnukovi taky jednu takovou (svou) - 36 tkm, alarm, dálkáč, tmavá a pískovaná skla, interiér "ve dřevě" (ale žádná tapeta, opravdu dobře udělaná imitace, jak to kdysi bylo hitem), palubní PC, rádio Kenwood, zvenku komplet černé plasty (lišty, lemy, prahy, spoiler). Sice netuším, proč si ji tehdy jako novou v této personalizaci ten postarší pán v důchodu kupoval, ale vypadala pěkně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 14:00, RE: Punto
Zigi posted by:
Ach ti skodovkari,to je nadeleni!
Jinak ja neziju Tipem chytracku,proc mam asi Astru G?Ale ty zijes ve 120kach a myslis si ze si projel cely svet!
Ach ten zigi, to je nadělení. Celý svět jsem neprojel, 120 nemám a nikdy jsem neměl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 14:18, RE: Punto
petr posted by:
Ach ten zigi, to je nadělení. Celý svět jsem neprojel, 120 nemám a nikdy jsem neměl.
too zigi: no nemá asi fakt dál smysl komentovat tvoje jízdní zážitky s Fiatem Tipo TD...neříkám vůbec, že to je špatný auto, ale na Tdi prostě nemá a klidně se pos.r ... asi tě teď hluboce raním, ale s Tipem TD jsem jel a ne jednou a ne jen s jedním kusem. Machruješ tady v každý diskuzi a nemáš čím...jo a nezapomeň napsat, že máš astru G :o))) to už je fakt stejně úsměvný jako to závodění Tipa s octávií... a ještě něco, to že zesměšňuješ názvy aut, viz ochcávka a fobie jen ukazuje, jak máš v palici vymydlíno a svoje ubohý argumenty aspoň podporuješ zesměšňováním názvů aut... jo a na záda ti fakt nepolezu, možná by se ti to líbilo a vzrušovalo tě to, ale já jsem na holky sorry...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 14:22, RE: 3000km
Aleš posted by:
Přátelé při nájezdu 3000 km ročně a ve třech lidech je to naprosto a úplně jedno. Spíš půjde o štěstí aby to nebyl pondělní nebo páteční výrobek a takové se vyskytují napříč všemi značkami, to mi věřte.
3000 km ročně, to je 250 km měsíčně, cca 60 km týdně, nějakých 8-9 km denně. To se dá v pohodě ujít pěšky. Kdyby to stálo 200000 Kč a pokud za 5 let najede 15000 km, tak cena za jeden kilometr vyjde na 13,3 Kč bez nákladů na benzín, opravy, pov. ručení a pod. Taxi, které si zákazník řídí sám, aby ušetřil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 14:32, Koupě automobilu do 120tis. kč
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně koupi automobilu. Cena by měly být do 120tis.kč, jezdím ročmě kolem 35000km. Jezdím většinou cesty do 100km deně. Uvažovaný automobil je Škoda Fabia Combi 1,2 neljepe s pohonem na LPG. Dosavadní automobil je Škoda Favorit - LPG. Požadaveky jsou nízké provozní náklady, spolehlivost, dostatek zavazadlového prostoru. Děkuji za pomoc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 15:05, RE: fabia
anon posted by:
Jel jsem fabií1.2 12V (47 kW) po dálnici, proto mě překvapuje, že píšete o nízké spotřebě při překvapivých výkonech. Na to jak malý je to objem motoru je možná překvapující pružnost a i těch 160 km/h po rovině to jede, ale nad 120km/h výrazně stoupá spotřeba. Při průměrné 140 km/h (tachometrových) je to skoro 9 l/100km.
Při tachometrových 140 je spotřeba 9 litrů hodně? A co bys chtěl? Prostě to nežere 6 jak si všichni říkají, těch 9 je zcela přiměřené. Jak Fabii nemiluji, tak tu se jí musím zastat a říct, že bez benzínu to prostě nepojede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 15:07, RE: Koupě automobilu do 120tis. kč
Pavlis posted by:
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně koupi automobilu. Cena by měly být do 120tis.kč, jezdím ročmě kolem 35000km. Jezdím většinou cesty do 100km deně. Uvažovaný automobil je Škoda Fabia Combi 1,2 neljepe s pohonem na LPG. Dosavadní automobil je Škoda Favorit - LPG. Požadaveky jsou nízké provozní náklady, spolehlivost, dostatek zavazadlového prostoru. Děkuji za pomoc.
Při ročních 35 tkm bych šel do nějaké Vectry B než Fabky Combi 1.2 . Moc to nežere a cena ti s rezervou vyjde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 15:50, RE: Koupě automobilu do 120tis. kč
Pavlis posted by:
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně koupi automobilu. Cena by měly být do 120tis.kč, jezdím ročmě kolem 35000km. Jezdím většinou cesty do 100km deně. Uvažovaný automobil je Škoda Fabia Combi 1,2 neljepe s pohonem na LPG. Dosavadní automobil je Škoda Favorit - LPG. Požadaveky jsou nízké provozní náklady, spolehlivost, dostatek zavazadlového prostoru. Děkuji za pomoc.
Sorry ale fabii 1.2 kombi a jeste s lpg do 120 tis? to asi nemas sanci, tyhlemotory jsou o dost drazsi a kdyz ma lpg tak bude jeste o dost vys cenove posazena. Souhlasims volbou lpg, v rodine mame TDI a ja vlastnim Punto benzin, bohuzel bez lpg, ale kdybych si mohl vybrat bud nejaky moderni naftak, nebo starsi benzin s lpg, preci jen ten hluk je dost znat, ale da se na to zvyknout, odvdeci se spotrebou, ale pokud opravdu nejake vetsi auto s lpg muzu doporucit peugeota 406 s lpg, do 12O se da sehant i s klimou v dobrym stavu. je jich malo ale kdyz se neuspecha koupe da se najit hezky kousek. Jinak 406 je asi jedno z mala poslednich peugetu ktery jsou jeste pomerne spolehlivy. NEbo i ta vectra s lpg by nebyla spatna. Pokud chcete neco opravdu mladyho jako fabia za 12O tak jedine korejce, ale evropske auto za tuto cenu s lpg moc neni
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 16:50, RE: Koupě automobilu do 120tis. kč
Ráďa posted by:
Při ročních 35 tkm bych šel do nějaké Vectry B než Fabky Combi 1.2 . Moc to nežere a cena ti s rezervou vyjde.
Pokud najedete 35 000 km ročně, nebude ve Vašem případě hrát velkou roli výše povinného ručení vzhledem k celkovým provozním nákladům. Jak už tady psal Martin, klidně rozšiřte svůj obzor o vozy s větším objemem (viz P 406). Navíc si dopřejete trochu více komfortu při spoustě času stráveném v autě.
35 000 km je ovšem porce, která vyžaduje už poměrně velkou spolehlivost. Zkuste třeba Fábii kombi 1,9 SDi s jejím sice líným, ale doslova nesmrtelným motorem, dobrým podvozkem a skvělou spotřebou. Určitě bych ji ale nepředělával na LPG. Ale do 120 000 Kč asi nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 16:51, RE: corsa
zigi posted by:
No jsi asi debil,ale jinak to rict asi nejde.
Jel si nekdy s Tipem 1.9TD?By ses divil jak je to zive auto!A ver mi,ze jsem zavodil i s 66kw Ochcavkou i s tou podelanou Fobii!Nerikam ze jsem je predjel,ja rikam ze mi neujeli!!!
Jinak ten motor si dal jeden znamy do Fiat Ritmo a to byl teprve hukot.Jsem sebral fotrovu Ochcavku 1.6 100PS a vubec jsem se nechytal,neskutecne pruzny motor v lehkem aute!
Jo jinak Cruise,skoc mi na zada...dik
Tyto diskuse ztrácí smysl když se to neustále zvrhává v exhibice onanistů jako jseš ty. Pochybuju, že kromě tebe někoho může zajímat to tvé zvracení nesmyslů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 17:05, RE: Fabie
Peet posted by:
Z těchto tří vozů jednoznačně Fabie. Nemůže sice nabídnout až tak pěkný desing, ale troufám si říct, že ve všem ostatním zbylou dvojici překonává. Sedačky, dílenské zpracování, komfort jízdy, spolehlivost, dostupný servis, velký výběr motorů, náhradní díly,....................
Ve Fabii máte pocit, že jedete v o třídu větším voze.
A z vlastní zkušenosti můžu doporučit motor 1.2 12V, který není ani zdaleka tak špatný, jak mnozí píšou a při ročním nájezdu 3000km není o čem uvažovat.
Fobiu jedině zadarmo jinak ani omylem.Hlas pro 206.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 17:06, RE: 3000km
Matematik posted by:
3000 km ročně, to je 250 km měsíčně, cca 60 km týdně, nějakých 8-9 km denně. To se dá v pohodě ujít pěšky. Kdyby to stálo 200000 Kč a pokud za 5 let najede 15000 km, tak cena za jeden kilometr vyjde na 13,3 Kč bez nákladů na benzín, opravy, pov. ručení a pod. Taxi, které si zákazník řídí sám, aby ušetřil
To je trefné, při městské spotřebě kolem 8-mi litrů a ceně kolem 30 Kč to máme za benzín dalších skoro 2,50 Kč/ km a když připočítám ručení za 4000 + dalších cca 5000 na garančky a tak, tak to jsou při nájezdu 3000 km/rok další 3 Kč/km, takže suma sumárum cca 19 Kč/km. Teď ještě odhadnout zbytkovou cenu za 5 let a poděli počtem najetých km a od těch 19 korun odečíst a jsme na kilometrové hodnotě, při které zjistíme, že zánovní auto je vyhazováním peněz opravdu hrstma. Chce to malou relativně spolehlivou levnou nežádanou ojetinu, neřkuli skoro plečku. A vyšel mi Nissan Micra. Ani ta Corsa není špatná, alespoň tabulkově podle TUV. Ono totiž na 3000 ročně nemusí mít auto kůži, vše v elektice, vyhřívaný sedadla, auto klimu a super stereo. To nikdo nevyužije. A osobně bych nechtěl z nabízených aut ani jedno, ale pod pohrůžkou násilí bych nakonec asi taky šáhl po Fabce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 17:20, RE: Fabie
zigi posted by:
Ridil jsem 1.4 MPI a 1.4 16V 55kw,ale oba motory dost ubohe (Felina 1.3MPI 50kw se mi zdala sviznejsi!!)
Fakt bych nechtel do HTP ani sednout!
Jinak mista tam je opravdu hovno,to vam rekne kazdej kdo sedel v podobnych autech stejne tridy!
Mel jsem Felicii krátkou 50 kW a mám Fabii Combi 47 kW, ale Fabie jede daleko lepe a hlavne ve vyssich rychostech.. Mel jsem je soucasne, Je to mozna jenom subjektivni pocit, ze je sviznejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 17:59, RE: Fabia 1,4 MPI 44 KW
MP posted by:
Z těchto tří aut bych jednoznačně zvolil Fabii. Seat není určitě tak kvalitní a o Peugeotech a jejich poruchovosti tady bylo napsáno už hodně. Ve Fábce bych se vyhnul 1,4 MPI, kterou vlastním. Na tak těžký auto je strašně slabej a žere jako tank (8-9 l žádnej problém a to jezdím slušně). Nejlepší volba by byla asi 1,2 HTP a je jedno jaká. Jel jsem s oběma a zas takovej rozdíl to není. Na 3 tis. km/rok by určitě stačila i ta slabší.
Máš pravdu, že 1,4 MPI žádné terno není, ale tohle auto mám taky a s tou spotřebou nemluvíš pravdu. Víš, ono když ti to auto tak žere, tak problém nemusí být nutně v autě, ale spíš bych to tipoval na řidiče. Já mám běžnou spotřebu kolem 6,5 litru, na dálku pod 6 a po městě kolem 7,5. Chtělo by to udělat něco s tou traverzou, která ti asi narostla místo pravé nohy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 18:04, RE: corsa
bruno posted by:
HTP=Hovno To Pojede....jel jsem s tím a při předjíždění autobusu který jel asi 90kmh jsem málem prošlápl podlahu pod plynem abych ho vůbec na dlohé rovince předjel!Je to auto pro manželky do města na nákup ale nevyjíždět z města ven!
ještě by bylo dobré říct, co jakou jsi měl zařazenou rychlost atd. Navíc když jedeš třeba řekněmě na čtvrt plynu a pak zničeho nic dáš plný plyn, tak motor zahltíš a proto to nezrychluje tak, jak kdybys přidával míň razantně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.12.2006 20:40, RE: Fabia 1,4 MPI 44 KW
Béďa posted by:
Máš pravdu, že 1,4 MPI žádné terno není, ale tohle auto mám taky a s tou spotřebou nemluvíš pravdu. Víš, ono když ti to auto tak žere, tak problém nemusí být nutně v autě, ale spíš bych to tipoval na řidiče. Já mám běžnou spotřebu kolem 6,5 litru, na dálku pod 6 a po městě kolem 7,5. Chtělo by to udělat něco s tou traverzou, která ti asi narostla místo pravé nohy.
To Béďa: 1,4 MPI 44 KW umí jezdit za 6,5 litru - to je pravda. Tahle spotřeba se mi daří docílit jenom na okreskách, když jedu do stovky a jedu vyloženě klidnou jízdu. Ve městě, kde se auto musí neustále rozjíždět (44 KW vs. 1100 kg), tam ta spotřeba jde k desítce jak vyšitý. Na dálnici. když jedu 130-140, spotřeba tak 8-8,5. V táhlých stoupáních, jako třeba D1 - 45. km, musím řadit na 4 a cihla na plyn, abych udržel 130. ( 2 lidi v autě a pes ) Určitě záleží na poměru jízd město/mimo město/dálnice. Ten motor bych viděl jako slabinu toho auta.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.