0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi - s jakým motorem ji koupit?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 05:10, Jaký motor
Moje první reakce je žádný. Ale když už, tak 1,4 16V, ale musí to být fakt za dobrý prachy. Škodovky jsou v Čechách v bazarech předražený a nemá cenu je kupovat! Za 250 000 se dá koupit lehce zajetej Lacík kombajn v plné (nikoli chudé) palbě, se serviskou a ještě třemi roky záruky (od 2007 je 5 let). Mám na něm lehce přes 100 000 a kromě drobného trable se svorkovnicí na klimě (opraveno na počkání v servisu) asi před 3 měsíci vše zatím OK.

Hýk

PS: Neprodávám auta! Jen se dělím s vlastní zkušeností!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 07:03, jedna dvojka
Kamarád koupil bílou fabii kombi tři roky starou v zakladní výbavě ale s klimou za nějakých 140 tis, najeto 110. Přidělal centrál na dálku a bylo. Podle mě je to pro ty co jezdí málo, vůbec nebo jednou za rok do chorvatska ideální kombinace. Do chorvatska jsme jeli spolu ,já s partnerem hdi za 6,2 litru on za 6,9. Sada kostí stojí 600 motor má řetěz tak co. Pořád tady řeší někdo nějaké píčoviny a pokladničky typu C5 a úplně zbytečně. Navíc ještě při následném prodeji na všem ostatním včetně CCCCCCCC555555 prodrbe gatě. Na fabii uřčitě ne a zbaví se jí za týden.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 08:08, RE: jedna dvojka
kos posted by:
Kamarád koupil bílou fabii kombi tři roky starou v zakladní výbavě ale s klimou za nějakých 140 tis, najeto 110. Přidělal centrál na dálku a bylo. Podle mě je to pro ty co jezdí málo, vůbec nebo jednou za rok do chorvatska ideální kombinace. Do chorvatska jsme jeli spolu ,já s partnerem hdi za 6,2 litru on za 6,9. Sada kostí stojí 600 motor má řetěz tak co. Pořád tady řeší někdo nějaké píčoviny a pokladničky typu C5 a úplně zbytečně. Navíc ještě při následném prodeji na všem ostatním včetně CC...
Je nkaždém aby si rozmyslel jestli si auto kupuje proto aby na něm neprodělal a na úkor toho bude svojí rodinu vozit nacpanou v 1,2 kostitřasu nebo pro pohodlí a bezpečí je nějakou tu korunu navíc ochotnej obětovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 08:36, RE: jedna dvojka
kos posted by:
Kamarád koupil bílou fabii kombi tři roky starou v zakladní výbavě ale s klimou za nějakých 140 tis, najeto 110. Přidělal centrál na dálku a bylo. Podle mě je to pro ty co jezdí málo, vůbec nebo jednou za rok do chorvatska ideální kombinace. Do chorvatska jsme jeli spolu ,já s partnerem hdi za 6,2 litru on za 6,9. Sada kostí stojí 600 motor má řetěz tak co. Pořád tady řeší někdo nějaké píčoviny a pokladničky typu C5 a úplně zbytečně. Navíc ještě při následném prodeji na všem ostatním včetně CC...
Nesouhlas. Škůdka přece muší bejt v TDi. Táhne brutálně vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hýk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 08:56, 1,2 HTP 47 kW
Takže naleji trošku oleje do ohně. Dovolil bych si nesouhlasit se všemi včetně s autorem článku. Pán co chce koupit je dle mého názoru klasický čecháček rodiného typu (to není urážka). Tzn. žádný závodník a orientuje se spíše na velký kufr a malé provozní náklady.
Osobní zkušenost: mám kombika Fabie I.,1,2 47 kW. koupeno nové v 4/2008, nyní 16 tis. km. Cena 270 tis. ambiente + klima (Auto Adámek, Praha 4)- sleva od prodejce 70 tis. s ceníkové ceny. Takže co probůgh řešíte. Dlohouhodobý průměr na PP 6,1l/100km. Je v tom dost Prahy i dálnice. Jen pro představu letost jsem dal Finsko auto naložený k prasknutí za 5,6l/100 km. Celková vzdálenost 8 tis. km. Stnadardně jezdím mezi 5 - 5,5 l/100 km. Nešetřím, rád si to sešlápnu, ale trošku u toho přemýšlím - je to potom znát :). Záleží jak to zajedete prvních 5 tis. km.Takže nechápu jak autor může psát o průměrné spotřebě. Dle mého názoru je podprůměrná.
Výhoda tohoto motoru - nízká pojistka, spotřeba, na 1,2 super jízdní vlastnosti (krouťák prostě nemá chybu). Autor srovnává 1,3 50 kW ve feldě. Měl jsem fakt dobře zajetou, ale bylo to oproti fabce děsněj klumpr. Komentovat 2,0? no snad ani nebudu komentovat....1,4 MPI s tím fabka začínala - zkrátka pod 7,0l /100 km se v průměru nedostanete. Navíc objem 1390 je dle mého u tákovéhoto auta pěkná sviňárna od výrobce. Platíte pak stejně jako u 1,6 apod. přitom to auto je motoricky špatné. Další 16v 1,4 se v našich podmínkách nevyplatí. Lenoch od spoda, prostě auto se musí honit v otáčkách. Využiju možná tak na dálnici v Německu...ale tady fakt ne. Diesel nemá cenu s ohledem co pán za rok nalítá.
Závěr: berte 1,2 47 kW. Dělala se i 40 kW, ale tu neberte. Možná bych doporučil se podívat na stránky prodejců stále nové I.Fabky na skladech za super ceny a víte co kupujete. Na byzary typu AAA se vykašlete není tam prakticky rozdíl.Bacha na referenský fabky od Mladé Boleslavy - zbytečně drahý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 08:58, Ideální benzínový motor do F I?
Jedině 1.6/74 kW! Má jedinou nevýhodu - výrobce ho do ní nedodával. Proč? Lze se jen dohadovat. Že by politika koncernu, který viděl ve Fabii nebezpečného konkurenta pro VW Polo, a tak jí udělil handicap v nevyhovující paletě motorů (buď výkonově nedostačující nebo naopak příliš drahé). Nemá cenu si cokoliv nalhávat - HTP je nejrozšířenější hlavně kvůli cenovému kompromisu. Osobně bych šel u ojetiny do dvoulitru. Pokles ceny je nejvýraznější, výbava solidní (ne holobyty jako HTP) a výkonová rezerva víc než slušná. Tyhle motory sice víc bumbají olej kvůli chybné technologii výroby (pístní kroužky), ale to český motorista-kutil zvyklý na údržbu Š 105/120 zvládne uhlídat, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 09:13, RE: 1,2 HTP 47 kW
maloch posted by:
Takže naleji trošku oleje do ohně. Dovolil bych si nesouhlasit se všemi včetně s autorem článku. Pán co chce koupit je dle mého názoru klasický čecháček rodiného typu (to není urážka). Tzn. žádný závodník a orientuje se spíše na velký kufr a malé provozní náklady.
Osobní zkušenost: mám kombika Fabie I.,1,2 47 kW. koupeno nové v 4/2008, nyní 16 tis. km. Cena 270 tis. ambiente + klima (Auto Adámek, Praha 4)- sleva od prodejce 70 tis. s ceníkové ceny. Takže co probůgh řešíte. Dlohouhodobý průměr n...
Oba dobře víme že s HTP jde za levno jezdit jen ve městě. Jakmile se vyjede z města nedej bože na dálnici kde se rychlost přehoupne přes 110km/h spotřeba u HTP rapidně stoupá (nedej bože když se ještě odvářžim zapnout klimačku) Myslím že při nájezdu 10tkm/rok se nebudou řešit destiná čísla ve spotřebě.


btw o tom že někdo jezdí s HTP do Finska a podobné vzdálenosti si myslím své..............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 09:38, RE: 1,2 HTP 47 kW
Valnoha posted by:
Oba dobře víme že s HTP jde za levno jezdit jen ve městě. Jakmile se vyjede z města nedej bože na dálnici kde se rychlost přehoupne přes 110km/h spotřeba u HTP rapidně stoupá (nedej bože když se ještě odvářžim zapnout klimačku) Myslím že při nájezdu 10tkm/rok se nebudou řešit destiná čísla ve spotřebě.


btw o tom že někdo jezdí s HTP do Finska a podobné vzdálenosti si myslím své..............
Tak to máme opravdu odlišné postřehy. Jezdím často na dálnici. Moje oblíbená trasa do Dolomit, tzn. Pha - Bolzano - 750 km - průměr 6,3 - 6,5 pořád po dálnici. Jak říkám rád si sešlápnu pedál (170 km/h umí v klídku :) ) - standardně udržuji 140 - 150 km/h, o rapidním nárůstu odmítám hovořit - musí se trošku umět s pedálem Tento motor je dle mého názoru celkově úsporný a celkově vydařený. Osobně jsou mě desetinná čísla úplně fuk, píšu to jen pro co nejpřesnější představu kupujícího.

O stylu cestování si Valnoho můžete myslet své, do ciziny jezdím hlavně poznávat nikoliv si honit seběvědomí s autem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 09:44, RE: Ideální benzínový motor do F I?
jintaj posted by:
Jedině 1.6/74 kW! Má jedinou nevýhodu - výrobce ho do ní nedodával. Proč? Lze se jen dohadovat. Že by politika koncernu, který viděl ve Fabii nebezpečného konkurenta pro VW Polo, a tak jí udělil handicap v nevyhovující paletě motorů (buď výkonově nedostačující nebo naopak příliš drahé). Nemá cenu si cokoliv nalhávat - HTP je nejrozšířenější hlavně kvůli cenovému kompromisu. Osobně bych šel u ojetiny do dvoulitru. Pokles ceny je nejvýraznější, výbava solidní (ne holobyty jako HTP) a výkonová reze...
Pán jezdící s HTP do Finska je nejspíš masochista!!!Takové utrpení se nedokážu jinak dobrovolně absolvovat nedokáži!!!Jel jsem s Fábií tuhle asi 120.km v zátahu a vypadl jsem z toho máslostroje ůplně vyčerpaný!!!Posez jako na kozlíku a randálu jako v kovářské dílně!!!Opravdu děs a hrůza!!!Za uvedený peníz je dnes obrovská nabídka o 100% lepších aut,spíše si kladu otázku,jestli se dá koupit něco horšího??Asi ano,ale je potřeba popřemýšlet!!!Možná tazatel sedlá felicii či favorita,pak zde určité zlepšení vidím!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 09:55, RE: 1,2 HTP 47 kW
maloch posted by:
Tak to máme opravdu odlišné postřehy. Jezdím často na dálnici. Moje oblíbená trasa do Dolomit, tzn. Pha - Bolzano - 750 km - průměr 6,3 - 6,5 pořád po dálnici. Jak říkám rád si sešlápnu pedál (170 km/h umí v klídku :) ) - standardně udržuji 140 - 150 km/h, o rapidním nárůstu odmítám hovořit - musí se trošku umět s pedálem Tento motor je dle mého názoru celkově úsporný a celkově vydařený. Osobně jsou mě desetinná čísla úplně fuk, píšu to jen pro co nejpřesnější představu kupujícího.

O stylu ...
Tady vůbec nejde o nějaké honění sebevědomí s tím jaké kdo má auto. Pro mě člověk často cestující s rodinou kterej uvažuje o Fabii za ty peníze co je k dispozici a ještě ke všemu s polomotorem HTP je buďto člověk nesoudnej nebo má klapky na očích.
Další věc je že se ještě najde někdo kdo si to dokáže pochválit. To už je kapitola sama pro sebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:07, RE: 1,2 HTP 47 kW
Valnoha posted by:
Tady vůbec nejde o nějaké honění sebevědomí s tím jaké kdo má auto. Pro mě člověk často cestující s rodinou kterej uvažuje o Fabii za ty peníze co je k dispozici a ještě ke všemu s polomotorem HTP je buďto člověk nesoudnej nebo má klapky na očích.
Další věc je že se ještě najde někdo kdo si to dokáže pochválit. To už je kapitola sama pro sebe.
Proč polomotor? požná se podívejte do historie této koncepce a nastudujte si něco málo ze základní strojařiny
Nesoudnej? Klapky na očích? Rodina je u mě na prvním místě, mimochodem...Když už myslím na ní, tak s pohledu ABS, Airbagů apod., motor jí fak nezajímá, to tak na okraj kolego.
Čekal jsem nějaký technický data, proč je ten motor špatný, tak aby si kupující udělal představu, tohle jsou zatím samé žvásty bez jakékoliv podkladu... trošku by to chtělo rozvést :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:09, Fábii
Primárně Fábii jako jediný rodinný vůz ne, a pokud přece, tak s 2-litrovým motorem. Bude s ním mnohem pohodlnější jízda, zejména předjíždění kamionů s plně naloženým autem a nevyhovujícím motorem může být pěkně nepířjemné. Spotřeba po městě bude vyšší, ale je město a město. Já třeba po Brně měl největší spotřebu jeden rok v zimě za mrazů krátký potrhy 9,4 , ale normálně jezdím po městě kolem 8 - 8,5, a to mám 1.8. Jenže já už to tady znám, takže se vyhýbám kolonám. Takže kdy nebydlí ve velkém městě s kolonami si nemusí lámat hlavu se spotřebou ve městě. Jak jsem psal, mám 1.8, ale v příštím autě bude minimálně 2-litr (ale spíše 2,5l). Těch pár korun za 10-15% nárůst spotřeby mi stojí za pohodlnou jízdu. Beztak se spotřeba na celkových nákladech podílí tak z 30-60 %.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:28, RE: jedna dvojka
kos posted by:
Kamarád koupil bílou fabii kombi tři roky starou v zakladní výbavě ale s klimou za nějakých 140 tis, najeto 110. Přidělal centrál na dálku a bylo. Podle mě je to pro ty co jezdí málo, vůbec nebo jednou za rok do chorvatska ideální kombinace. Do chorvatska jsme jeli spolu ,já s partnerem hdi za 6,2 litru on za 6,9. Sada kostí stojí 600 motor má řetěz tak co. Pořád tady řeší někdo nějaké píčoviny a pokladničky typu C5 a úplně zbytečně. Navíc ještě při následném prodeji na všem ostatním včetně CC...
Milý kose. raději se dloubej v nose.
Prodával jsem můj BÍLÝ avensis po 6ti letech, nikoliv za nejnižší cenu na trhu, najeto (a na tacho )360tisíc, prodáno do týdne. Je to o přístupu. Pokud jde o bezpečnost, tak mám raději více než méně. A k Citroenům: v létě otec havaroval docela těžce v C4, auto obstálo. Následně jsem ho přesvědčil na mírně jetou C5 (Když už chtěl Citroen). Po několika svezeních musím říci že bych si také doře zvykl. Takže o madam Kylie se tolik neotírej, ač je pěkná a tobě to zřejmě dělá dobře
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:29, RE: 1,2 HTP 47 kW
maloch posted by:
Proč polomotor? požná se podívejte do historie této koncepce a nastudujte si něco málo ze základní strojařiny
Nesoudnej? Klapky na očích? Rodina je u mě na prvním místě, mimochodem...Když už myslím na ní, tak s pohledu ABS, Airbagů apod., motor jí fak nezajímá, to tak na okraj kolego.
Čekal jsem nějaký technický data, proč je ten motor špatný, tak aby si kupující udělal představu, tohle jsou zatím samé žvásty bez jakékoliv podkladu... trošku by to chtělo rozvést :)
Tady nejde ani tak o data ale o selskej rozum. Holt prostě každej ma jiný nároky. Ja mám rodinu tříčlenou +středně velkej pes a že bych jí měl vozit ve Fabii si ani malinko představit nedokážu. Jako jeden z bezpečnostních prvků beru i motor, který zajistí bezpečné předjetí atd. To jaksi 1,2htp nesplňuje. A vůbec nejde o to kde tento motor vzniknul nebo z čeho se vygeneroval. To zajímá málokoho. 99,9% uživatelů zajímá co jim tento motor ve voze nabídne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:32, RE: Jaký motor do škody fabia ..
Kylie posted by:
.. TO je ta otázka (na níž nikdo nezná odpověď ,-)
"NEJrozumněji" působí ten benzínový 1.4 16V, v bazaru NEJvýhodněji onen 2.0 8V, NEJfikaněji - jiné auto.
A to si NEdělám legraci, TAK to opravdu je
PS: Z důvěryhodných zdrojů vím, že už i ceny TDi dolů "letí" tempem nebývalým a prodávat rok starý passat TDi znamená prodat se ztrátou 50-60% (což nebývalo), takže dle MÉHO rozoumku se koupě bazarového malého auta značky škoda fabia za čtvrt miblionu korun českých jako VELMi "neefektivním" utr...
S tím souhlasím a implicitním doporučením pana Dvorského taky. 1,4 16 V je dostačující motorizace, jenže je o ní velký zájem, tudíž bude dražší a hůře k sehnání. Jestli pan tazatel oželí pár korun na povinném ručení, ať jde do 2,0. Poměrně nízký výkon 85 Kw je vyvážen položením krouťáku (170 Nm) do otáček 2400 a auto má delší kvalty. V praxi se chová skoro jak diesel (tahem "vocpoda"), na dlouhé trasy jsem s ním jezdil kolem 6l, ve městě kolem 8l. Rozvody se doporučují měnit kolem 120tkm. Mezi benzíňáky je to něco jako Tdi 66 KW AGR mezi diesely - žádný dynamický zázrak, ale úsporný a spolehlivý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:36, RE: 1,2 HTP 47 kW
maloch posted by:
Proč polomotor? požná se podívejte do historie této koncepce a nastudujte si něco málo ze základní strojařiny
Nesoudnej? Klapky na očích? Rodina je u mě na prvním místě, mimochodem...Když už myslím na ní, tak s pohledu ABS, Airbagů apod., motor jí fak nezajímá, to tak na okraj kolego.
Čekal jsem nějaký technický data, proč je ten motor špatný, tak aby si kupující udělal představu, tohle jsou zatím samé žvásty bez jakékoliv podkladu... trošku by to chtělo rozvést :)
Třívalcový motor není špatný do malých vozů do příměstského provozu do rychlosti do 100 km/h. Co se týče konstrukčního hlediska, tak to nedokážu hodnotit, protože jeho detailní konstrukci neznám. Údajně vznikl oddělením jednoho válce z motoru 1.4 z úsporných důvodů. Jeho konstrukce je složitější o dva vyvyžovací hřídele z důvodu změny odstupu zážehu ze 180° na 240°. Co se týká montáže tohoto motoru do cca 1200 kg těžké Fabie a uzpůsobení převodovky (kratší převody) to je věc dynamiky jízdy - právě do města. Používat tento motor na dlouhé trasy je z nouze ctnost a je potřeba si uvědomit, že motor na dálnici běží neustále hodně blízko svého maximálního výkonu, zejména při rychlostech 150 km/h. Znamená to, že jakákoliv výkonová rezerva je prakticky vyčerpaná a v případě nutnosti zrychlení, se výkonu nedostává. Druhá věc je jestli takovou jízdou nepřekračuješ hodnotu maximální rychlosti uvedené v TP, čímž se vlastně dopouštíš přestupku. Dále nevěřím, že nepocítíš s plně naloženým vozem na dálnici stoupání a rychlost neklesne bez ohledu na Tvoje přání. Doba, kdy osobní auta nebyla schopna udržet rychlost je za námi a vozidla, která toho schopna nejsou, zdržují provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 10:43, RE: 1,2 HTP 47 kW
maloch posted by:
Proč polomotor? požná se podívejte do historie této koncepce a nastudujte si něco málo ze základní strojařiny
Nesoudnej? Klapky na očích? Rodina je u mě na prvním místě, mimochodem...Když už myslím na ní, tak s pohledu ABS, Airbagů apod., motor jí fak nezajímá, to tak na okraj kolego.
Čekal jsem nějaký technický data, proč je ten motor špatný, tak aby si kupující udělal představu, tohle jsou zatím samé žvásty bez jakékoliv podkladu... trošku by to chtělo rozvést :)
My jsme za bolševika měli trabanta combi, pro pětičlenou rodinu to stačilo...
Nedávno jsem uvažoval o velice výhodné koupi Fabie HTP, co měla nalítáno 240tkm. - pro účely okamžitého dalšího prodeje. Ten motor je trvanlivý a relativně bezproblémový. Jenže pro utáhnutí naloženého (1,5t těžkého) kombíku absolutně nedostatečný (o zvukovém projevu blížící se mému TDi nemluvě). Obchoďácké Fabie HTP jsou už koloritem našich silnic. Zdálky je poznám podle toho, jak to rozperdí z kopce, aby mě v blížícím se kopci předjely. Během stoupání jim dojde dech a dochází k jevu známém z Vrchní prchni. Když je silnice širší, tak uhnu a přibrzdím, když je auto v prostisměru, tak malinko přidám, abych hátépáka donutil zařadit se a nestřetnout se s protijedoucím silničním motorovým dvoustopým vozidlem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 11:17, Výňatek z recenze
Z již neexistující stránky (autotest.blog.cz) jsem si kdysi zkopíroval kus recenze na Polo s 1,2 HTP - autor ji měl z půjčovny. Omlouvám se mu za zveřejnění části jeho textu, ale když je to tak vtipné...
"...Motůrek jak ze zahradní sekačky Bédi Trávníčka se neobtěžoval zrychlovat do kopce a předjížděly mě felicie. Úplně v nervu jsem začal být, když si na mně v kopci kousek před Blatnou zákeřně počíhal rumunský Oltcit. Chybělo málo a zázrak německé techniky druhého tisíciletí by byl deklasován dvacet let starým balkánským klonem třicet let starého Citroënu. Další šok jsem utrpěl kolem vesnice Kasejovice, nacházející se asi na půlce cesty mezi Plzní a ČB. Silnice je tam plná děr, jako by jí rozhrabaly slepice. Moc jsem si z toho nedělal, protože jak řečeno svrchu, auto bylo z půjčovny, a uháněl jsem pracně dosaženou devadesátikilometrovou rychlostí vstříc teplé večeři díry nedíry, což podvozku Pola nečinilo jakýkoli problém. Dojel jsem nějaké dva tuningové drny ve votuněném Daewoo Matiz s plzeňskou registrací a modrými světýlky. Samozřejmě si nechtěli nechat líbit, že je předjelo Polo s pražskou SPZ a začal boj jednookého s poloslepým. Melírované řepy jsem totiž předjížděl natřikrát, protože kličkovali mezi dírami a pokaždé, kdy jsem se uchystal k předjíždění, vybočili na mou stranu. Pak mi došla trpělivost, vzpomněl jsem si, jaké písmenko mám na SPZ, dal dálková, zahoukal a hrdinně se protlačil dopředu silou všech 54 chcíplých poníků. Vidláky to neobyčejně frustrovalo a tím byl rozpotán závod dvou malých lenochů, který vypadal, jako když v Jedličkárně hrajou chovanci scrabble. Protože vidláci sami nenašli dostatek výkonu k předjíždění, viseli mi až do Písku na nárazníku a oslňovali mě světly a modrými světýlky ve spojleru (kdy už to někdo začne pokutovat?!). Vzhledem k tomu, že Polo má silně panoramatická zrcátka, myslel jsem si v první chvíli, že mi ti dva drni nalezli na zadní sedadla."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 11:21, RE: Výňatek z recenze
Muroň posted by:
Z již neexistující stránky (autotest.blog.cz) jsem si kdysi zkopíroval kus recenze na Polo s 1,2 HTP - autor ji měl z půjčovny. Omlouvám se mu za zveřejnění části jeho textu, ale když je to tak vtipné...
"...Motůrek jak ze zahradní sekačky Bédi Trávníčka se neobtěžoval zrychlovat do kopce a předjížděly mě felicie. Úplně v nervu jsem začal být, když si na mně v kopci kousek před Blatnou zákeřně počíhal rumunský Oltcit. Chybělo málo a zázrak německé techniky druhého tisíciletí by byl deklasován d...
Fakt dobrý )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 11:34, RE: Výňatek z recenze
Muroň posted by:
Z již neexistující stránky (autotest.blog.cz) jsem si kdysi zkopíroval kus recenze na Polo s 1,2 HTP - autor ji měl z půjčovny. Omlouvám se mu za zveřejnění části jeho textu, ale když je to tak vtipné...
"...Motůrek jak ze zahradní sekačky Bédi Trávníčka se neobtěžoval zrychlovat do kopce a předjížděly mě felicie. Úplně v nervu jsem začal být, když si na mně v kopci kousek před Blatnou zákeřně počíhal rumunský Oltcit. Chybělo málo a zázrak německé techniky druhého tisíciletí by byl deklasován d...
Zasmál jsem se :o)))
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.