0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi - jaká je s dieselovým motorem?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 10:00, RE: Recenze
anonym posted by:
kdyby tan nebylo to PS... Takhle jste se se zase uchylil k demagogii
Soráč, já zapomněl, že nejlepší je stejně stříbrná Octávie, v TDi, na hlínách, co má božskej krouťák vodcpovu, jezdí za 3 na sto a na silnici ji drží křídlo... . Je to teď v pořádku?

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 10:03, Clio Grandtour
Pokud bych chtěl lámat rekordy ve spotřebě, mít solidní kufr, tichý a na tento objem i pružný agregát a zároveň pěkný vůz za dobrou cenu, otáčím se u škodovky na podpatku a jdu si k Renaultu pro Clio Grandtour 1.5 dCi ( 70, nebo 85 k ). Neznám přesně ceny této fábky, ale i tou cenou stopro clio fábku rozdrtí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 10:03, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
To, ze BMW dela nejlepsi dieselove motory na svete je proste fakt. O tom nema cenu diskutovat. Na druhe strane bal bych se cen servisnich praci. Navic, jak jsem se zde docetl, tak podvozky nadprumerne trpi kvalitou ceskych vozovek.

Parkovat peknym trojkovym bawem nekde v Praze o vikendu je nebezpecne. Pro me spociva vyhoda Fabie i v jeji anonymnosti. Zatim mi to nikdo neobjel korunou (klep, klep, na drevo). Proste Fabie se ani v Cechach nezavidi a nemam az tak velky strach, ze by mi ji nekdo u...
pravda, ale ja se v Praze nevyskytuju, takze neresim. K tem servisnim pracem zatim odeslo jen lozisko predniho kola a stalo ca. 130€+50€ prace, neni to zadarmo, ale zase je to jedina vec po dnes uz 190k.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 10:51, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
Petr - TipCars.com posted by:
Vždy při psaní testu vycházím ze zkušeností s konkurenčími vozy a je jedno zda píši o Škodě, japonském voze nebo německém. Na TipCarsu se rozhodně nevyjadřujeme o Škodě s despektem (pokud si to nezaslouží), přečtěte si test Škody Octavia 1.8 TSI a uvidíte, jak může být Škoda vychválena.

Ve vašem případě se jedná o Fabii první generace, která vznikala v jiné době. Od té doby konkurence udělala skok kupředu a tříválec ve Fabii zůstal téměř bez změny....
Víte, já se obáván, že Vy zrovna nejste obrázkem zákazníka, který auta této kategorie kupuje. Takže asi tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 11:48,
PRAVOPIS !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 11:59, Wydle
Ale dyk je to flastně Fauvé a f turbodechtu a f metle!! Tak co do toho kurník vořete, dyk to tahne vod spoda jak splašenej mezek! A navíc fe světě motorů wo tom psaly v zuperlativech jako o hypersuper úspornym a hypersuper rychlym motouru pro rodiny a managery!! Tak to takhle laskavě neschazujte, JO!?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 12:52, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Ad Diesel PD. Ja povazuji auto za nastroj pro prepravu z bodu A do bodu B za prijatelnych nakladu.

Me je ouplne burt jestli moje auto ma PD nebo CR. Neriham nadsenim z nejakych technickych fines. Pokud neco slouzi dobre, tak nepotrebuji nic lepsiho. Dokonce me mrzi, ze VW prestala vyrabet stare TDI (81kW). Znam lidi co to maji v Octavkach a vydrzi opravdu hodne a jsou to zcela bezproblemove motory.
Pokud něco slouží,nepotřebujeme to měnit.... Takhle ňák mluvili rusáci,když veleli RVHP. A jak po takových radách skončili třeba Jawa a ČZ ?? A co Tatra? A jak by dopadla Škoda, kdyby nepřevzala techniku VW? " Kdo chvíli stál, zůstal opodál. "
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 12:54, Škoda Fabia Combi - jaká je s dieselovým motorem?
No jaká by asi mohla být... Levná, tichá a voňavá. Prostě skvělá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:04, RE: Vytřásadlo
Petr - TipCars.com posted by:
Máte pravdu, že pneumatiky s vyšším profilovým číslem trochu přispějí ke zvýšení komfortu. Bohužel i přesto je podvozek na malé rodinné kombi příliš tvrdý a nepřispívá k pohodě na delší trasy, natož kodrcání po městě. Zdárným příkladem může být například podvozek Mazdy2, která umí být vcelku komfortní a v zatáčkách předvádí ještě lepší výkony.
no jo, ale teďka je v módě přece "sportovní" podvozek...tj. tvrdej...ideální pro rodinný stěhovák s turbodieselem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:04, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
Petr - TipCars.com posted by:
Vždy při psaní testu vycházím ze zkušeností s konkurenčími vozy a je jedno zda píši o Škodě, japonském voze nebo německém. Na TipCarsu se rozhodně nevyjadřujeme o Škodě s despektem (pokud si to nezaslouží), přečtěte si test Škody Octavia 1.8 TSI a uvidíte, jak může být Škoda vychválena.

Ve vašem případě se jedná o Fabii první generace, která vznikala v jiné době. Od té doby konkurence udělala skok kupředu a tříválec ve Fabii zůstal téměř bez změny....
Je pravda, ze Fabia Combi byl ve sve dobe exoticky vuz. Male auto s velkym kufrem, pro mlade pary s(i bez) malymi detmi zajimave. Novou Fabii osobne take nepovazuji za krok spravnym smerem (zejmena design). Nejel jsem v tom, tak se nemuzu hadat. Prijde mi, ze podvozek ma na male auto u stare velmi dobry, ale ta mela teziste o kousek nize nez nova.

Nicmene z meho pohledu musi Skoda v Cechach udelat predevsim neco s naprosto neakceptovanelnymi cenami.

Ten puvodni anonym, na ktereho jste reagoval
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:12, Třívalcový experiment
Měl jsem to "potěšení" vyzkoušet si jízdu s Fabií 1,4 TDI a doufám, že to již nikdy nebudu muset absolvovat.
Strašné vibrace prostupující celým autem, hluk jak od motoru tak aerodynamický, spotřeba kolem 7litrů a o výkonu a kroutícím momentu ani nemluvě. To už raději 4 válcové 1,9 TDI i přesto, že naftové motory nemám rád. Když už chce někdo slabé, relativně úsporné auto s nízkým povinným ručením na ježdění po města a občas na chalupu tak je mnohem lepší volba tříválcový benzínový motor 1,2.
Příjemný den Jakub
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:32, RE: Wydle
anonym posted by:
Ale dyk je to flastně Fauvé a f turbodechtu a f metle!! Tak co do toho kurník vořete, dyk to tahne vod spoda jak splašenej mezek! A navíc fe světě motorů wo tom psaly v zuperlativech jako o hypersuper úspornym a hypersuper rychlym motouru pro rodiny a managery!! Tak to takhle laskavě neschazujte, JO!?
Ja tusil ze se nejaky blbec najde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:43, děs běs
Kdo chválí tyhle VW/S vozítka aniž by byl žena či najezdil cca max. 8.000 km/rok, tak nikdy neseděl a nejel ve skutečným autě bez rozdílu třídy. Po přesednutí ze 120 o.k., ale dát takovýhle prachy za otřesný a desetiletí zastaralý auto může dát jen Čech...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:45, RE: děs běs
anonym posted by:
Kdo chválí tyhle VW/S vozítka aniž by byl žena či najezdil cca max. 8.000 km/rok, tak nikdy neseděl a nejel ve skutečným autě bez rozdílu třídy. Po přesednutí ze 120 o.k., ale dát takovýhle prachy za otřesný a desetiletí zastaralý auto může dát jen Čech...
A že se jich tolik prodává i v zahraničí? Rozhodně víc než v Česku. Někde bude v tvojí myšlence chyba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:59, RE: děs běs
anonym posted by:
A že se jich tolik prodává i v zahraničí? Rozhodně víc než v Česku. Někde bude v tvojí myšlence chyba.
Asi v těch cenách a očekávání při koupi. Venku je to levný prdítko do rodiny x.tý v pořadí. U nás je to první volva při koupi rodinného vozu u velké části populace bez ohledu na cenovou a garanční politiku....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:00, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
O 2 kombi elegance za 470 000 - to by mě zajímalo, kde se to dá koupit?
posli pls kontakt na pardal@centrum.cz

Dik
bavíš se o ojetém kousku co? Nebo si založ prodejnu a vyděláš peněz, že přestoupíš na nového Superba za 510 tis...:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:03, RE: Nová Fábie(to se vytáhli)
anonym posted by:
Neviem preco sa bat francuzov. Mam BX 1993, ziadny problem, zena taliu, bez problemov a do firmy sme kupili megana combi, zatial tiez v poho. Kolega mal fabiu a menil kazdych 20000 km capy a stabilizatory, v servise mu vraveli ze co chce na Bratislavskych cestach, ze je to stanard. Tak isiel do C5 kombi a je veelmi spokojny.
Určitě není nad vlastní zkušenost, tu s francouzskými vozy nemám. Těch negativních hlasů je ale přece jen hodně. naopak na škodovky jsem si sáhl, nijak mne neuchvacují, ale spolehlivostně se mi zdají být ok. Radim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:23, RE: Nová Fábie(to se vytáhli)
Petr - TipCars.com posted by:
Nemusíte zůstat ve třídě malých automobilů, ale můžete sáhnout do nižší střední třídy, kde za nějakých 430 tisíc dostanete např. Kiu Cee´d 1.6 CRDi atd. ... záleží co Vám vyhovuje. Pokud čekáte, nebo máte rodinu, větší vůz se hodí vždy.
Díky za odpověď. Máte pravdu, v nižší střední třídě se dá už více vybírat a nemusí to nutně znamenat velké cenové navýšení oproti segmentů malých vozů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:27, RE: děs běs
anonym posted by:
Asi v těch cenách a očekávání při koupi. Venku je to levný prdítko do rodiny x.tý v pořadí. U nás je to první volva při koupi rodinného vozu u velké části populace bez ohledu na cenovou a garanční politiku....
I u nás je Fabia často volbou na základě ceny. Za lepší auto zaplatíš víc. Ve své třídě je fabia srovnatelná s konkurencí. Volba je otázkou vkusu nebo prostě osobních preferencí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:39, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Ad Diesel PD. Ja povazuji auto za nastroj pro prepravu z bodu A do bodu B za prijatelnych nakladu.

Me je ouplne burt jestli moje auto ma PD nebo CR. Neriham nadsenim z nejakych technickych fines. Pokud neco slouzi dobre, tak nepotrebuji nic lepsiho. Dokonce me mrzi, ze VW prestala vyrabet stare TDI (81kW). Znam lidi co to maji v Octavkach a vydrzi opravdu hodne a jsou to zcela bezproblemove motory.
Tak právě "staré" motory s rot. čerpadlem (66 a 81 kW) jsou jiné kafe než PD... Sám jsem cca 2 roky měl tu čest s 66 kW verzí, a dalo se to...
Takže vlastně potvzuješ můj předchozí příspěvek. Dík
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.