0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi - jaká je s dieselovým motorem?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 00:29, Nová Fábie(to se vytáhli)
Za přibližně stejný prachy je Octávie Tour v dehtu 1,9TDi. Je sice vzhledově zastaralá, ale aspoň osvědčená a s větší výdrží první kusy z 1996 mají dávno najeto přes půl miliónu km a jezdí dál. Toto je extravagantní tříválcové vytřasadlo. Nejezdil bych s tím ani kdyby mi to dali zadarmo tak je mi ten vzhled kastle nepříjemnej. No, ale jakýs takýs přibližovadlo to je. Karlos
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 05:38, Recenze
Osel je mile překvapen. Neočekával bych od TipCars pokus o seriózní recenzi. Možná jsem přehlédl, je tam zmínka o ceně? Otázka zní, proč kupovat skoro za půl mega auto segmentu B, když můžu mít auto o třídu výš. Třeba Kia Ceed nevychází v kombajnu o mnoho (o něco ano) dráž a o dehtu 1,6 po kapotou nikdo neví.
Osel by se učil korejsky a slovensky a nebo si koupil Clio v kombajnu.

Osel

PS: No a s Fábií zhruba srovnatelná Tata Nano vyjde na desetinu, že... .

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 06:11, RE: Nová Fábie(to se vytáhli)
anonym posted by:
Za přibližně stejný prachy je Octávie Tour v dehtu 1,9TDi. Je sice vzhledově zastaralá, ale aspoň osvědčená a s větší výdrží první kusy z 1996 mají dávno najeto přes půl miliónu km a jezdí dál. Toto je extravagantní tříválcové vytřasadlo. Nejezdil bych s tím ani kdyby mi to dali zadarmo tak je mi ten vzhled kastle nepříjemnej. No, ale jakýs takýs přibližovadlo to je. Karlos
Také se mi design nové Fabie nelíbí. Pokud ale budu trvat na kombi z tohoto segmentu, můžu vybírat - Clio Grandtour, Peugeot 207 a kdo dál? Z těchto tří by mi asi vyšla ta Fabie. Francouzi dělají krásná auta (ačkoli o posledních modelech Peugeotu už si to tolik nemyslím), ale než do atraktivního, leč často problematického Renaultu, raději zvolím tu ošklivku Fabii. Radim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 06:43, Vytřásadlo
Pokud se testuje na nízkoprofilových gumách 195/55/15 tak se nedivím. Občas s novou fabkou jezdím a na standardmích čtrnáctkách to zase tak tvrdé není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 07:05,
Dokonce i na okresce neni Fabie 1.4 TDI-PD výraznější brzdou

Kristepane to je blábol. Proč by to měla bejt brzda provozuu ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 07:23, fabia
Co dodat. Drahý zadarmo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 07:30, eTeflon
Jezdil sem Fabii prvni i druhe generace, i benzin i diesel (1.9TDi 100kW chip), a kazdopadne se mi vic libyla prvni generace. A navic kdyz to porovnam tak nez dat 500tkc za novou fabku tak radsi koupim 2roky stareho passata. Proste je to za hodne penez malo muziky... Cau
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 07:42, RE: Recenze
anonym posted by:
Osel je mile překvapen. Neočekával bych od TipCars pokus o seriózní recenzi. Možná jsem přehlédl, je tam zmínka o ceně? Otázka zní, proč kupovat skoro za půl mega auto segmentu B, když můžu mít auto o třídu výš. Třeba Kia Ceed nevychází v kombajnu o mnoho (o něco ano) dráž a o dehtu 1,6 po kapotou nikdo neví.
Osel by se učil korejsky a slovensky a nebo si koupil Clio v kombajnu.

Osel

PS: No a s Fábií zhruba srovnatelná Tata Nano vyjde na desetinu, že... .

kdyby tan nebylo to PS... Takhle jste se se zase uchylil k demagogii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 08:18, RE: Recenze
anonym posted by:
kdyby tan nebylo to PS... Takhle jste se se zase uchylil k demagogii
nahodou, kazdej kdo trochu mysli tu nadsazku pochopi...musim se priznat ze me to PS rozesmalo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 08:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dokonce i na okresce neni Fabie 1.4 TDI-PD výraznější brzdou

Kristepane to je blábol. Proč by to měla bejt brzda provozuu ?
ze by to moc nejelo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 08:49, RE: Vytřásadlo
anonym posted by:
Pokud se testuje na nízkoprofilových gumách 195/55/15 tak se nedivím. Občas s novou fabkou jezdím a na standardmích čtrnáctkách to zase tak tvrdé není.
Máte pravdu, že pneumatiky s vyšším profilovým číslem trochu přispějí ke zvýšení komfortu. Bohužel i přesto je podvozek na malé rodinné kombi příliš tvrdý a nepřispívá k pohodě na delší trasy, natož kodrcání po městě. Zdárným příkladem může být například podvozek Mazdy2, která umí být vcelku komfortní a v zatáčkách předvádí ještě lepší výkony.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 08:53, RE: Nová Fábie(to se vytáhli)
anonym posted by:
Také se mi design nové Fabie nelíbí. Pokud ale budu trvat na kombi z tohoto segmentu, můžu vybírat - Clio Grandtour, Peugeot 207 a kdo dál? Z těchto tří by mi asi vyšla ta Fabie. Francouzi dělají krásná auta (ačkoli o posledních modelech Peugeotu už si to tolik nemyslím), ale než do atraktivního, leč často problematického Renaultu, raději zvolím tu ošklivku Fabii. Radim
Nemusíte zůstat ve třídě malých automobilů, ale můžete sáhnout do nižší střední třídy, kde za nějakých 430 tisíc dostanete např. Kiu Cee´d 1.6 CRDi atd. ... záleží co Vám vyhovuje. Pokud čekáte, nebo máte rodinu, větší vůz se hodí vždy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:02, Kdo si to muze koupit? Treba ja!
Často jsem se za doprovodu klapotu tříválce sám sebe ptal, kdo si tento automobil může koupit?

Treba ja, mam starsi typ fabie combi s 59 kW. Spotreba kousek pres 5 l pri 130km/h je ok. Ja za svuj kousek platil cca 360 tisic za ambiente s klimou (tehdy bylo EURo za 28). Dnes bych sahl po nejakem reimportu z Nemecka.

Klapot? Kdyz se s tim umi jezdit, tak to neni tak hrozne. Mene nadani jedinci slapou pri 1500-1800 otackach na plyn a to auto pak holt hluci. Jinak se necha i pri dalnicnich 140 km/h v klidu povidat se spolujezdcem. Ten hluk neni tak strasnej.

Sametovy zvuk benzinu je prinejmensim stejny bullshit jako velebeni mekcenych plastu v interieru.

Break even business casu u dieslove fabie lezi pomerne vysoko (tj. pri vysokem najezdu km za rok - vice nez 35-40 tisic km/rok), ale v mem pripade se vyplatil.

Vyjadrovat se o Skodovkach s despektem se stalo modnim. Dela to kazde prihlouplej Vena, aby byl desne "in".

Soucasny problem Skodovky v Cechach je predevsim cena. Je hloupe, kdyz je mozne dovezt Skodovky - reimport z Nemecka za 25% nizsi cenu. Octavka Combi Elegance za cca 470 tisic je ferova cena a zanedlouho mi bude parkovat v garazi.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:12, RE: Nová Fábie(to se vytáhli)
anonym posted by:
Také se mi design nové Fabie nelíbí. Pokud ale budu trvat na kombi z tohoto segmentu, můžu vybírat - Clio Grandtour, Peugeot 207 a kdo dál? Z těchto tří by mi asi vyšla ta Fabie. Francouzi dělají krásná auta (ačkoli o posledních modelech Peugeotu už si to tolik nemyslím), ale než do atraktivního, leč často problematického Renaultu, raději zvolím tu ošklivku Fabii. Radim
Neviem preco sa bat francuzov. Mam BX 1993, ziadny problem, zena taliu, bez problemov a do firmy sme kupili megana combi, zatial tiez v poho. Kolega mal fabiu a menil kazdych 20000 km capy a stabilizatory, v servise mu vraveli ze co chce na Bratislavskych cestach, ze je to stanard. Tak isiel do C5 kombi a je veelmi spokojny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:22, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Často jsem se za doprovodu klapotu tříválce sám sebe ptal, kdo si tento automobil může koupit?

Treba ja, mam starsi typ fabie combi s 59 kW. Spotreba kousek pres 5 l pri 130km/h je ok. Ja za svuj kousek platil cca 360 tisic za ambiente s klimou (tehdy bylo EURo za 28). Dnes bych sahl po nejakem reimportu z Nemecka.

Klapot? Kdyz se s tim umi jezdit, tak to neni tak hrozne. Mene nadani jedinci slapou pri 1500-1800 otackach na plyn a to auto pak holt hluci. Jinak se necha i pri dalnicnich 140 km...
O 2 kombi elegance za 470 000 - to by mě zajímalo, kde se to dá koupit?
posli pls kontakt na pardal@centrum.cz

Dik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:23, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Často jsem se za doprovodu klapotu tříválce sám sebe ptal, kdo si tento automobil může koupit?

Treba ja, mam starsi typ fabie combi s 59 kW. Spotreba kousek pres 5 l pri 130km/h je ok. Ja za svuj kousek platil cca 360 tisic za ambiente s klimou (tehdy bylo EURo za 28). Dnes bych sahl po nejakem reimportu z Nemecka.

Klapot? Kdyz se s tim umi jezdit, tak to neni tak hrozne. Mene nadani jedinci slapou pri 1500-1800 otackach na plyn a to auto pak holt hluci. Jinak se necha i pri dalnicnich 140 km...
Vždy při psaní testu vycházím ze zkušeností s konkurenčími vozy a je jedno zda píši o Škodě, japonském voze nebo německém. Na TipCarsu se rozhodně nevyjadřujeme o Škodě s despektem (pokud si to nezaslouží), přečtěte si test Škody Octavia 1.8 TSI a uvidíte, jak může být Škoda vychválena.

Ve vašem případě se jedná o Fabii první generace, která vznikala v jiné době. Od té doby konkurence udělala skok kupředu a tříválec ve Fabii zůstal téměř bez změny....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:28, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Často jsem se za doprovodu klapotu tříválce sám sebe ptal, kdo si tento automobil může koupit?

Treba ja, mam starsi typ fabie combi s 59 kW. Spotreba kousek pres 5 l pri 130km/h je ok. Ja za svuj kousek platil cca 360 tisic za ambiente s klimou (tehdy bylo EURo za 28). Dnes bych sahl po nejakem reimportu z Nemecka.

Klapot? Kdyz se s tim umi jezdit, tak to neni tak hrozne. Mene nadani jedinci slapou pri 1500-1800 otackach na plyn a to auto pak holt hluci. Jinak se necha i pri dalnicnich 140 km...
Dovolím si nesouhlasit. Tenhle článek není (nejen dle mě) psaný s despektem, ale seriózne, bez růžových (nebo chcete-li zelených) brýlý.
1) že PD je slepá cesta (cenově i technologicky) snad nikdo nepopře. Bohužel politika VW způsobí, že CR nafta se dostane do Š aut až po vypráskání kapacit PD.
2) že 3 válec je znouzectnost, daná kombinací ekologie a peněz na vývoj, netřeba rozvádět.
3) pro rodinu si kostitřas asi taky nekoupíte, že? Na F1 byl podvozek "na hraně" tvrdosti, kterou F2 jaksezdá přelazla. Proč?
4) jediný bod, se kterým souhlasím - je smutné, že v D, E a jinde, vyjde Š daleko levněji než u nás. Bojovat proti nadhodnocení lze právě osvětou - až ty růžové brýle spadnou více lidem, nastanou pro zákazníky Š lepší časy.
Hezký den. P.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:29, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Často jsem se za doprovodu klapotu tříválce sám sebe ptal, kdo si tento automobil může koupit?

Treba ja, mam starsi typ fabie combi s 59 kW. Spotreba kousek pres 5 l pri 130km/h je ok. Ja za svuj kousek platil cca 360 tisic za ambiente s klimou (tehdy bylo EURo za 28). Dnes bych sahl po nejakem reimportu z Nemecka.

Klapot? Kdyz se s tim umi jezdit, tak to neni tak hrozne. Mene nadani jedinci slapou pri 1500-1800 otackach na plyn a to auto pak holt hluci. Jinak se necha i pri dalnicnich 140 km...
Taky se sam sebe ptam, kdo by si to koupil...treba ja mam starsi dieslovy dvoulitr, 115 koni, spotreba kousek nad 5 litru pri 130km/h, ve meste 6,3 je taky ok. Kousek byl sice pri koupi tri roky stary a mel 120k najetych, stal neco kolem 350 tisic kc(kdyz bylo euro jeste za 28), ale zato o motoru vim jen prvni dve minuty po nastartovani, kdy je jeste trochu slyset a o jizdnich vlastnostech trojkoveho BMW E46 se asi vubec nema smysl bavit...a tak si opet rikam, kdo by to koupil, kdyz si precte takovou recenzi???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:44, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
anonym posted by:
Taky se sam sebe ptam, kdo by si to koupil...treba ja mam starsi dieslovy dvoulitr, 115 koni, spotreba kousek nad 5 litru pri 130km/h, ve meste 6,3 je taky ok. Kousek byl sice pri koupi tri roky stary a mel 120k najetych, stal neco kolem 350 tisic kc(kdyz bylo euro jeste za 28), ale zato o motoru vim jen prvni dve minuty po nastartovani, kdy je jeste trochu slyset a o jizdnich vlastnostech trojkoveho BMW E46 se asi vubec nema smysl bavit...a tak si opet rikam, kdo by to koupil, kdyz si precte takovou recenzi???
To, ze BMW dela nejlepsi dieselove motory na svete je proste fakt. O tom nema cenu diskutovat. Na druhe strane bal bych se cen servisnich praci. Navic, jak jsem se zde docetl, tak podvozky nadprumerne trpi kvalitou ceskych vozovek.

Parkovat peknym trojkovym bawem nekde v Praze o vikendu je nebezpecne. Pro me spociva vyhoda Fabie i v jeji anonymnosti. Zatim mi to nikdo neobjel korunou (klep, klep, na drevo). Proste Fabie se ani v Cechach nezavidi a nemam az tak velky strach, ze by mi ji nekdo ukradl.

Fabii se v mem pripade ukazala jako spolehlive auto. Najel jsem na tom cca 110 tisic kilometru a pri cca 90 jsem musel akorat menit brzdove desticky. Co Skodovka nedokazala vyresit jsou praskajici zarovky, ale s tim se da +- zit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:49, RE: Kdo si to muze koupit? Treba ja!
Pepe posted by:
Dovolím si nesouhlasit. Tenhle článek není (nejen dle mě) psaný s despektem, ale seriózne, bez růžových (nebo chcete-li zelených) brýlý.
1) že PD je slepá cesta (cenově i technologicky) snad nikdo nepopře. Bohužel politika VW způsobí, že CR nafta se dostane do Š aut až po vypráskání kapacit PD.
2) že 3 válec je znouzectnost, daná kombinací ekologie a peněz na vývoj, netřeba rozvádět.
3) pro rodinu si kostitřas asi taky nekoupíte, že? Na F1 byl podvozek "na hraně" tvrdosti, kterou F2 jaksezdá př...
Ad Diesel PD. Ja povazuji auto za nastroj pro prepravu z bodu A do bodu B za prijatelnych nakladu.

Me je ouplne burt jestli moje auto ma PD nebo CR. Neriham nadsenim z nejakych technickych fines. Pokud neco slouzi dobre, tak nepotrebuji nic lepsiho. Dokonce me mrzi, ze VW prestala vyrabet stare TDI (81kW). Znam lidi co to maji v Octavkach a vydrzi opravdu hodne a jsou to zcela bezproblemove motory.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.