0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia combi III. generace - jedno velké ale?

category of topic classification: česká vozidla
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 09.08.2016 09:07, Motor
To je sranda, naprosto stejnej pocit jsem mel pred 2 mesici, kdy jsem mel na vikend zapujcenou Octaviu II s 1.6TDI. Absolutne se s tim neda jezdit, fakt nechapu, proc se to v cesku tolik prodava, a jeste s touhle tragickou motorizaci. Padne zelena a clovek musi radit jak v nakladaku nez to rozjede na tech alespon 50. Verim, ze ty FSI/TFSI motory budou o dost lepsi, ale s tim naftakem bych to nechtel ani jako sluzebni

Vejdete se u te trojky fabky za volant? Ja mam 180cm a v te oktavce jsem budto kopal kolenama do volantu, nebo mel natazeny ruce, ani jedno neni pohodlny..
respond
vavrisimo
number of posts178
date of registration03.07.2013
Tuesday 09.08.2016 11:55, .
Já nevím, ale s trojkovou Fabií mám něco naježděno a mé zkušenosti jsou teda spíš kladné. Design je věc každého soudruha a neříkám že je to nějaká designová perla, ale oproti předchůdci se mi líbí podstatně víc. Se sedačkami taky žádný problém, pokud má někdo problém po 30ti kilometrech sezení, troufnu si tvrdit, že to nebude problém auta. Ve srovnání s předchůdcem je tam více místa na šířku. Plasty neohmatávám, na pohled levné - sedím v malém mainstreamovém autě, může být hůř i líp. Motor 1.2 TSi 81kW jede pěkně, resp. člověk musí počítat s tím, že do nějakých 2k otáček se nic neděje, pak foukne turbo a začíná se něco dít. Spotřeba kolem 6l, šlo by za méně. Co hodnotím nejpozitivněji jsou jízdní vlastnosti - pěkný kompromis, tzn. žádná falešná sportovnost, spíše komfort, ale zase ne tak, aby člověk nevěděl co se s autem děje. Celkově za mě povedené auto, klasický koncern kdy (většinou) není nikde žádný průšvih ale ani nic extra, spíš všechno dělá tak nějak dobře. Cenu, image v ČR atd. nehodnotím.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 09.08.2016 13:57, RE: .
vavrisimo posted by:
Já nevím, ale s trojkovou Fabií mám něco naježděno a mé zkušenosti jsou teda spíš kladné. Design je věc každého soudruha a neříkám že je to nějaká designová perla, ale oproti předchůdci se mi líbí podstatně víc. Se sedačkami taky žádný problém, pokud má někdo problém po 30ti kilometrech sezení, troufnu si tvrdit, že to nebude problém auta. Ve srovnání s předchůdcem je tam více místa na šířku. Plasty neohmatávám, na pohled levné - sedím v malém mainstreamovém autě, může být hůř i líp. Motor 1.2 TSi 81kW jede pěkně, resp. člověk musí počítat s tím, že do nějakých 2k otáček se nic neděje, pak foukne turbo a začíná se něco dít. Spotřeba kolem 6l, šlo by za méně. Co hodnotím nejpozitivněji jsou jízdní vlastnosti - pěkný kompromis, tzn. žádná falešná sportovnost, spíše komfort, ale zase ne tak, aby člověk nevěděl co se s autem děje. Celkově za mě povedené auto, klasický koncern kdy (většinou) není nikde žádný průšvih ale ani nic extra, spíš všechno dělá tak nějak dobře. [/u]Cenu, image v ČR atd. nehodnotím.


Nechci se tě dotknout, ale to co píšeš v předposlední větě o koncernu, nemůžeš myslet vážně - VW je nejproblémovější značka posledních let - počínaje motory PD,HTP, TSI a dieselgate ani nepočítám, to je torchu něco jinýho.Ale napsat, že dělá všechno tak nějak dobře, mi přijde strašně úchylné
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 09.08.2016 15:04, RE: .
driver111 posted by:
vavrisimo posted by:
Já nevím, ale s trojkovou Fabií mám něco naježděno a mé zkušenosti jsou teda spíš kladné. Design je věc každého soudruha a neříkám že je to nějaká designová perla, ale oproti předchůdci se mi líbí podstatně víc. Se sedačkami taky žádný problém, pokud má někdo problém po 30ti kilometrech sezení, troufnu si tvrdit, že to nebude problém auta. Ve srovnání s předchůdcem je tam více místa na šířku. Plasty neohmatávám, na pohled levné - sedím v malém mainstreamovém autě, může být hůř i líp. Motor 1.2 TSi 81kW jede pěkně, resp. člověk musí počítat s tím, že do nějakých 2k otáček se nic neděje, pak foukne turbo a začíná se něco dít. Spotřeba kolem 6l, šlo by za méně. Co hodnotím nejpozitivněji jsou jízdní vlastnosti - pěkný kompromis, tzn. žádná falešná sportovnost, spíše komfort, ale zase ne tak, aby člověk nevěděl co se s autem děje. Celkově za mě povedené auto, klasický koncern kdy (většinou) není nikde žádný průšvih ale ani nic extra, spíš všechno dělá tak nějak dobře. [/u]Cenu, image v ČR atd. nehodnotím.
Nechci se tě dotknout, ale to co píšeš v předposlední větě o koncernu, nemůžeš myslet vážně - VW je nejproblémovější značka posledních let - počínaje motory PD,HTP, TSI a dieselgate ani nepočítám, to je torchu něco jinýho.Ale napsat, že dělá všechno tak nějak dobře, mi přijde strašně úchylné


Zas bych tak nepřehrával,ona většina automobilek má motory více či měně povedené,jen se o tom neví,ale na vw je holt každý odborník.
respond
vavrisimo
number of posts178
date of registration03.07.2013
Tuesday 09.08.2016 15:07, .
A proč bych to neměl myslet vážně? Koncern má TSi, Ford TDCi, BMW/Citroen THP, Alfa TS...a tak bych mohl pokračovat vesměs u každé automobilky, když ne u motorů, tak třeba u koroze, kterou je "proslavená" Mazda například. Excesy mají na triku všichni.
Bylo tím myšleno něco jiného...chci dobré jízdní vlastnosti, jdu si třeba k Fordu, nebo k Alfě. Chci komfort, zajdu si třeba k Citroenu (resp. donedávna), chci dobrou cenu, mám tu Dacii nebo třeba frantíky. U koncernu, potažmo Škodovky mám co? Pro mě je koncern ztělesněním toho jak udělat ten nejlepší průměr, nebo jak to nazvat. Auta, která globálně v ničem extra nevynikají, ale ani nejsou v ničem vyloženě průšvih. Jestli je to dobře nevím, ale když se kouknu na prodejnost Octávky u nás, nebo Golfu v Evropě, tak to asi funguje.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 09.08.2016 16:04, RE: .
vavrisimo posted by:
A proč bych to neměl myslet vážně? Koncern má TSi, Ford TDCi, BMW/Citroen THP, Alfa TS...a tak bych mohl pokračovat vesměs u každé automobilky, když ne u motorů, tak třeba u koroze, kterou je "proslavená" Mazda například. Excesy mají na triku všichni. Bylo tím myšleno něco jiného...chci dobré jízdní vlastnosti, jdu si třeba k Fordu, nebo k Alfě. Chci komfort, zajdu si třeba k Citroenu (resp. donedávna), chci dobrou cenu, mám tu Dacii nebo třeba frantíky. U koncernu, potažmo Škodovky mám co? Pro mě je koncern ztělesněním toho jak udělat ten nejlepší průměr, nebo jak to nazvat. Auta, která globálně v ničem extra nevynikají, ale ani nejsou v ničem vyloženě průšvih. Jestli je to dobře nevím, ale když se kouknu na prodejnost Octávky u nás, nebo Golfu v Evropě, tak to asi funguje.


Ano, každá automobilka má své, ale poslední roky toho měl nejvíc vw a raději budu řešit lem blatníku na karoserii u Mazdy, než mrtvý motor u VW. Za peníze co se nabízí škodovka je mnohem víc aut na trhu a myslím, že mnohem lepších - ale napsal jsi to dobře škoda je průměr, ale za hrozné peníze, prostě se to posunulo jinam a za ty samé peníze u jiných dostaneš víc, jen se nebát.
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Tuesday 09.08.2016 17:13, RE: .
vavrisimo posted by:
A proč bych to neměl myslet vážně? Koncern má TSi, Ford TDCi, BMW/Citroen THP, Alfa TS...a tak bych mohl pokračovat vesměs u každé automobilky, když ne u motorů, tak třeba u koroze, kterou je "proslavená" Mazda například. Excesy mají na triku všichni. Bylo tím myšleno něco jiného...chci dobré jízdní vlastnosti, jdu si třeba k Fordu, nebo k Alfě. Chci komfort, zajdu si třeba k Citroenu (resp. donedávna), chci dobrou cenu, mám tu Dacii nebo třeba frantíky. U koncernu, potažmo Škodovky mám co? Pro mě je koncern ztělesněním toho jak udělat ten nejlepší průměr, nebo jak to nazvat. Auta, která globálně v ničem extra nevynikají, ale ani nejsou v ničem vyloženě průšvih. Jestli je to dobře nevím, ale když se kouknu na prodejnost Octávky u nás, nebo Golfu v Evropě, tak to asi funguje.



Tohle může zplodit jedině zaměstnanec koncernu, nebo člověk koncernem placený. Taková snůška chvály na jednom místě smrdí na hony daleko. Nechci polemizovat s jednotlivými větami, uznám jen, že koncern (nemělo by se to psát s velkým "K"?) zaměstnává na území ČR desetitisíce lidí a relativně slušně je platí. Jinak auta jsou šedý průměr a ruku na srdce, kdo má rád šedou? Já ne!
respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Tuesday 09.08.2016 17:26, Fabia III
Jezdil jsem teď krátce s krátkou Fabií III a auto mě na rozdíl od pisatele článku mile překvapilo svými jízdními vlastnostmi. Auto jelo svižně, podvozek byl naprosto čitelný a brzdy spolehlivé. Byla to sice benzínovka (1,2 TSI/66 kW) a výbavové holátko, nicméně sedačky byly absolutně v pohodě a takovému Focusu se o nich může dodnes jen zdát. Vzhledově se mi osobně tahle generace líbí a o to především exteriérem. Vnitřek, když pominu tu díru uprostřed palubky (někomu se to zase naopak třeba líbí a vyhovuje mu jako kapsa na klíče, peněženku...), je docela povedený a i plasty jsou v lepším průměru této kategorie a nic nikde nevrže a netlačí. Spíše nechápu, že si firma s takovýmto nájezdem (průměrně 300 km a víc denně resp. 115.000 km za 11 měsíců) pořizuje vozidlo této kategorie a nepoohlédne se po něčem více určeném na delší cestování. Pokud budu srovnávat ceny i výbavy vozů na trhu jednotlivých automobilek, tak Škoda ničím nevybočuje z řady. Řeči o tom, že jinde pořídíte nové srovnatelné auto u konkurence za menší peníze jsou jen kecy a klidně si toto běžte k prodejcům ověřit.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 09.08.2016 17:46, RE: Motor
sheogorath posted by:
To je sranda, naprosto stejnej pocit jsem mel pred 2 mesici, kdy jsem mel na vikend zapujcenou Octaviu II s 1.6TDI. Absolutne se s tim neda jezdit, fakt nechapu, proc se to v cesku tolik prodava, a jeste s touhle tragickou motorizaci. Padne zelena a clovek musi radit jak v nakladaku nez to rozjede na tech alespon 50. Verim, ze ty FSI/TFSI motory budou o dost lepsi, ale s tim naftakem bych to nechtel ani jako sluzebniVejdete se u te trojky fabky za volant? Ja mam 180cm a v te oktavce jsem budto kopal kolenama do volantu, nebo mel natazeny ruce, ani jedno neni pohodlny..


Jako služebáky máme OIII s 1.6 TDi a musím souhlasit s tím, že ten motor není uživatelsky příjemný. Ve městě je přímo hrozný, protože 50-ka se nedá na 4-ku jet a na 3-ku zbytečně točí a řve. Tím jak nemá obsah, tak má ostrou hranici mezi tím, kdy to nejede skutečně vůbec a kdy to začne zběsile zabírat. A dálnice znamená velmi často sešlápnutý pedál až na podlahu, protože jinak motor nepozná, že se po něm něco chce, ale pak se dá říct, že zase úplně dýchavičný není, to bych nebyl fér.
Spotřeba BRQ-NBG-BRQ 4,9 ltr/100, což je o 8% méně, než když jsem to jezdíval s OI 1.9 TDi (77 kW). Ale ta 1.9-ka byla taky specifická. Dole sice jela trochu líp, ale pak uměla kopanec do zad a nahoře zase nic. Takže zrychlování nebylo plynulé, ale spíš něco jako přískoky.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 09.08.2016 18:08, Tříválec
No já vám nevím, ale když vidím Fabuli s naftovým tříválcem, chce se mi brečet. To si dobrovolně dá do auta jen debil.
respond
vavrisimo
number of posts178
date of registration03.07.2013
Tuesday 09.08.2016 19:48, RE: .
Roman AX posted by:
Tohle může zplodit jedině zaměstnanec koncernu, nebo člověk koncernem placený.

Klasika, v ČR prostě musíš Škodovku buď milovat, nebo nenávidět, nic mezi tím...kde jsem ji prosím tě tak nemístně vychválil? Když jsem napsal to, že to v průměru není nikde extra průšvih? Jen pro tvé info, jezdím Japoncem. Když pomineš image, která je v ČR hodně zkreslená a cenu, která není při fleetovém prodeji relevantní a kupuješ auta pomocí kalkulačky, tak jsou na tom Škodovky dobře, nic víc, nic méně. Pokud je vezmu subjektivně, jako uživatel služebních Fabií a Octávek a jako občasný uživatel soukromého Yettiho, tak ta auta mě v ničem extra neiritují a to je asi pro hodně lidí důležité a já to plně chápu. Ledničku nekupuješ srdcem, ale někdy ji prostě potřebuješ, co je na tom? Jinak k Octavii III - ve firmě si několik lidí na určitě pozici mohlo vybrat mezi 1.6 TDi a 1.4TSi. Zaměstnance máme veskrze rozumné a 90% jich vzalo benzín. A k Fabii III - pro mě osobně momentálně jedno z nejvyváženějších malých aut, samozřejmě záleží na motorizaci.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 09.08.2016 21:47, RE: .
Roman AX posted by:
vavrisimo posted by:
A proč bych to neměl myslet vážně? Koncern má TSi, Ford TDCi, BMW/Citroen THP, Alfa TS...a tak bych mohl pokračovat vesměs u každé automobilky, když ne u motorů, tak třeba u koroze, kterou je "proslavená" Mazda například. Excesy mají na triku všichni. Bylo tím myšleno něco jiného...chci dobré jízdní vlastnosti, jdu si třeba k Fordu, nebo k Alfě. Chci komfort, zajdu si třeba k Citroenu (resp. donedávna), chci dobrou cenu, mám tu Dacii nebo třeba frantíky. U koncernu, potažmo Škodovky mám co? Pro mě je koncern ztělesněním toho jak udělat ten nejlepší průměr, nebo jak to nazvat. Auta, která globálně v ničem extra nevynikají, ale ani nejsou v ničem vyloženě průšvih. Jestli je to dobře nevím, ale když se kouknu na prodejnost Octávky u nás, nebo Golfu v Evropě, tak to asi funguje.
Tohle může zplodit jedině zaměstnanec koncernu, nebo člověk koncernem placený. Taková snůška chvály na jednom místě smrdí na hony daleko. Nechci polemizovat s jednotlivými větami, uznám jen, že koncern (nemělo by se to psát s velkým "K"?) zaměstnává na území ČR desetitisíce lidí a relativně slušně je platí. Jinak auta jsou šedý průměr a ruku na srdce, kdo má rád šedou? Já ne!


Ach jo ,škodovka bude někoho platit, aby publikoval na zdejším webu.Jednomu vyhovuje to,druhému zase ono.Ať si každý koupí,co se mu líbí,ale nepřesvědčuje stále o své pravdě.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Tuesday 09.08.2016 22:46, 1.4 TDI
Tento motor ma kamarat vo fabii 2. Prave sa vratil z dovolenky v chorvatsku. Opytal som sa ho, aka bola cesta, a on na to presne podla ocakavania, ze priemerna spotreba bola 4.6 (alebo 4.8) :D Inak o ceste nepovedal nic. Dodnes sa budim zo sna pri spomienke na to, ako ma na tom raz zviezol. Sadol som si, pekny interier, radio, vyzeralo to celkom kvalitne. A potom nastartoval. Bol to zvuk..neviem k comu by som to prirovnal.. a tie vibracie.. akoby namiesto stvrteho valca vyselo z vackovej hriadele len kladivo a to mlatilo neustale do prednej kapoty. Neuveritelny zvuk. Do chorvatska by som v tom asi zosalel. Ale tak ta spotreba je celkom dobra..
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 09.08.2016 23:26, RE: 1.4 TDI
Citroenak posted by:
Tento motor ma kamarat vo fabii 2. Prave sa vratil z dovolenky v chorvatsku. Opytal som sa ho, aka bola cesta, a on na to presne podla ocakavania, ze priemerna spotreba bola 4.6 (alebo 4.8) :D Inak o ceste nepovedal nic. Dodnes sa budim zo sna pri spomienke na to, ako ma na tom raz zviezol. Sadol som si, pekny interier, radio, vyzeralo to celkom kvalitne. A potom nastartoval. Bol to zvuk..neviem k comu by som to prirovnal.. a tie vibracie.. akoby namiesto stvrteho valca vyselo z vackovej hriadele len kladivo a to mlatilo neustale do prednej kapoty. Neuveritelny zvuk. Do chorvatska by som v tom asi zosalel. Ale tak ta spotreba je celkom dobra..


Jo, to celkem sedí. Kdysi dávno to měl přítel ségry jako služební a oba si na to strašně stěžovali. Pak mě v tom vezl Brno - Dolní Morava a po těch 2 hodinách cesty mě regulérně bolela hlava. Jinak to fakt moc nežralo a 200 tisíc s tím najel bez závady. Prostě vzali 1.9.TDi a jeden válec odřezali...to prostě musí vibrovat....
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Wednesday 10.08.2016 07:44, Hrůza
Tříválcová nafta ve škodárnách je fakt děs. Nikdy jsem neviděl, že by se auto, které má motor v pořádku, klepalo celé jak ratlík po nastartování motoru. Až u 1,4 TDi. A úplně mi stačilo vedle toho auta stát chvíli v koloně. Málem jsem zešílel.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 10.08.2016 09:44, RE: Fabia III
gravestone posted by:
Jezdil jsem teď krátce s krátkou Fabií III a auto mě na rozdíl od pisatele článku mile překvapilo svými jízdními vlastnostmi. Auto jelo svižně, podvozek byl naprosto čitelný a brzdy spolehlivé. Byla to sice benzínovka (1,2 TSI/66 kW) a výbavové holátko, nicméně sedačky byly absolutně v pohodě a takovému Focusu se o nich může dodnes jen zdát. Vzhledově se mi osobně tahle generace líbí a o to především exteriérem. Vnitřek, když pominu tu díru uprostřed palubky (někomu se to zase naopak třeba líbí a vyhovuje mu jako kapsa na klíče, peněženku...), je docela povedený a i plasty jsou v lepším průměru této kategorie a nic nikde nevrže a netlačí. Spíše nechápu, že si firma s takovýmto nájezdem (průměrně 300 km a víc denně resp. 115.000 km za 11 měsíců) pořizuje vozidlo této kategorie a nepoohlédne se po něčem více určeném na delší cestování. Pokud budu srovnávat ceny i výbavy vozů na trhu jednotlivých automobilek, tak Škoda ničím nevybočuje z řady. Řeči o tom, že jinde pořídíte nové srovnatelné auto u konkurence za menší peníze jsou jen kecy a klidně si toto běžte k prodejcům ověřit.


Prolez si autosalony, nech si udělat ceny atd. Já to absolvoval cca 2 měsíce zpět a i přes to že manželka chtěla škodovku, skončiili jsme jinde..., takže to mám vyzkoušené neboj.

respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.08.2016 09:45, RE: Hrůza
brin posted by:
Tříválcová nafta ve škodárnách je fakt děs. Nikdy jsem neviděl, že by se auto, které má motor v pořádku, klepalo celé jak ratlík po nastartování motoru. Až u 1,4 TDi. A úplně mi stačilo vedle toho auta stát chvíli v koloně. Málem jsem zešílel.


Zajímalo by mě,zda vůbec někdo postřehl,že ve fabii 3 je dočista jiný naftový tříválec nežli ve dvojkové.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 10.08.2016 10:05, RE: Hrůza
Fanda posted by:
brin posted by:
Tříválcová nafta ve škodárnách je fakt děs. Nikdy jsem neviděl, že by se auto, které má motor v pořádku, klepalo celé jak ratlík po nastartování motoru. Až u 1,4 TDi. A úplně mi stačilo vedle toho auta stát chvíli v koloně. Málem jsem zešílel.
Zajímalo by mě,zda vůbec někdo postřehl,že ve fabii 3 je dočista jiný naftový tříválec nežli ve dvojkové.


O to je to horší. Mě vozili v tom původně vyvinutém ve Fabii I. A pokud se evolucí nedostal kvalitativně výše, jak ukazuje článek i jiné zkušenosti, pak je Tvoje poznámka spíše na škodu. Bylo by lepší, kdybychom si všichni mysleli, že tam dali původní kci, než že ho předělali a vyšel jim z toho stejný klump.
Mimochodem, v čem se ty konstrukce liší? Je tam jiný systém vyvážení?
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Wednesday 10.08.2016 10:26, Common rail
Liší se jedině tím, že předtím to byl PD motor a teď je to common rail.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.08.2016 11:21, RE: Hrůza
David V posted by:
Fanda posted by:
brin posted by:
Tříválcová nafta ve škodárnách je fakt děs. Nikdy jsem neviděl, že by se auto, které má motor v pořádku, klepalo celé jak ratlík po nastartování motoru. Až u 1,4 TDi. A úplně mi stačilo vedle toho auta stát chvíli v koloně. Málem jsem zešílel.
Zajímalo by mě,zda vůbec někdo postřehl,že ve fabii 3 je dočista jiný naftový tříválec nežli ve dvojkové.
O to je to horší. Mě vozili v tom původně vyvinutém ve Fabii I. A pokud se evolucí nedostal kvalitativně výše, jak ukazuje článek i jiné zkušenosti, pak je Tvoje poznámka spíše na škodu. Bylo by lepší, kdybychom si všichni mysleli, že tam dali původní kci, než že ho předělali a vyšel jim z toho stejný klump. Mimochodem, v čem se ty konstrukce liší? Je tam jiný systém vyvážení?


Neplést si se starým 1.4 Tdi, Kontroverze se týká i dieselů na opačném konci ceníků,jednotky 1.4 Tdi jsou totiž také jen tříválci.A takové tu přeci již byly! Příšerně hlučné,na dálnici vytočené.Lidové mínění hospodské se totiž obává,že nový agregát 1.4 Tdi bude to samé co v letech 2001-2010,kdy byl v malých koncernových vozech nabízen tříválec 1.4 Tdi-PD. U něj skutečně platilo,že příšerně rachotivým zvukem a brutálními torzními kmity znemožňoval provoz v otáčkách v nihž by mohl mít nejnižší spotřebu.Kdo nechtěl jet,jak na vibrační žábě musel udržovat ručičku otáčkoměru nad dvoutisícovou hranicí.Chlapi v hospodě se však bojí zbytečně.Nový motor má se starým společný pouze počet válců a zdvihový objem.Vše ostatní je jinak.Vysoce účinné a hrubě jdoucí čerpadlo -tryska skončilo.Nový motor má tak samozřejmě common rail jenž dokáže dávku lépe načasovat na menší části a vyhladí tak průběh expanzních tlaků.Nový mtor má dvě vačkové hřídele a čtyřventilovou techniku.Opravdu nás dostalo,jak je motor tichý.Pokud jste někde četli,že je to traktor musel to psát nějaký neurotik kterému vadí již samotný pomalejší rytmus tříválce .Uvnitř není slyšet žádný zvuk spalování ani žádné dieselové nýtování.Tento tříválec dostal poctivý dvouhmotový setrvačník,žádné dunění tak karoserií neprojde. Čerpal jsem SM speciál DIESEL,vůz testoval pan Vaculík.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.