0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi 1,2 HTP - první dojmy majitele

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 07:18, RE: Das auto
kos posted by:
Tak ono se asi nedá koupit jiné auto s pěti "laboratorníma" hvězdama než auto s hvězdou na čele že. Tak to jsem tu ještě neslyšel. O tom jak jsou francouzi skvělí a za super cenu to jo , ale bezpečnost to tu ještě nebylo. Pořizovací cena je jedna věc, ale pak jsou i věci další. Volů co se na cenu , výbavu a bezpečnost dají utáhnout, je jak vidím hodně. Jste jím očividně i Vy. Byl jsem jím i já. Koupil jsem si kdysi Renault dovezený z německa za super cenu i výbavu a prosral na něm gatě. Už nikd...
Tak taky nikoho neokrádám, navíc považuju vydání svých peněz za zcela privátní věc, do které nikomu nic není. Na leasing ani na servis mi nikdo nepřispívá, tak si do výběru nenechám povídat, ani takovými praktickými lidmi, jako jste Vy. Jedna zkušenost je ze statistického hlediska dost nereprezentativní vzorek... Mám ve firmě osobáky a dodávky výhradně fr. a it. provenience (7, resp 3 ks), z vlastních zkušeností můžu říct, že je to spíš otázka jednotlivého kusu, nebo modelových řad, jak jsou spolehlivá. A jelikož v autě trávím podstatnou část pracovního dne, tak hledisko, jestli někdy v budoucnu tratím o pár procent PC víc nebo míň, je až za hlediskem pohodlí a bezpečnosti. Ale chápu, že s fabií 1,2 HTP mohou být někteří lidé spokojeni i jako s vozem pro rodinu. Jen by se neměli pokoušet tyto dojmy transplantovat těm, kteří si pod tímto pojmem představí úplně něco jiného. Já třeba si jako ideální představuju F S-Max 2,2 TDCi... Ale spíš se pokusím spojit práci i rodinu, a vychází mi z toho VW Multivan, nebo MB Vito (ještě lépe Viano). Sorry za tapetu. Hezký den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 07:20, RE: Das auto a kdo okrádá tady nepíše
Kobyla posted by:
Nařknutí o okrání není tady na místě,nejsem gross či šéf nkú.Platím daně a možná pár socek mi tleská,tedy buhužel.Kdybych čekal na auto z druhý ruky,tak nemám třb. šanci na dph a hlavně nechci auto od nějaký sračky co nemá cit pro techniku.
Souhlas - s oběma příspěvkama...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 07:26, RE: Das auto
mufik.martin posted by:
Ja mam zase zkusensot s puntem II. generace 1,8 8V a zezacatku super, pak se zacalo sypat, odeslo ABS, posilvoac rizeni, zacal zhasinat motor. JA vim, reknete si, ze jsem koupil totalni vrak 3 krat bourany na totalku, ale auto bylo nebourane a pri koupi najeto 40 tis a stav a vse tomu odpovidalo. Odeslo to vsechno elektronicky. Nikdy si s orpavama nevedel rady, a i kdyz bylo auto jeste v poradku tak byl problem ho prodat. Nakonec jsem byl rad, ze jsem ho prodal kamaradovi se vsema zavadama, kter...
To jo, ale nebýt nařízení zhůry (EU, ne nejvyšší ), tak má fabie dodnes ABS za příplatek - například. A auta nemohou za kvalitu a vyškolení automechaniků. Minulý týden jsem se s jedním servisem Fiat nadobro rozloučil - po 5 letech dobrých zkušeností následovaly v krátkém časovém úseku 3 otřesné. Je to zkrátka o lidech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 08:09, RE: krok/Proč - odpověď autor
krok posted by:
Proč jste se tak skvělého auta po půl roce zbavil???
Asi jste nečetl pořádně článek. Už v době kopě vozu , jsem věděl, že ho budu mít jen na chvíli a vůz po několika měsících bez problémů prodat. No a vůz podle mě také naní hodnocen jako skvělý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 11:40, RE: NIKDY!
T.J. posted by:
Tohle auto s tímto motorem je naprostá národní tragédie. A o opaku mne prosím nikdo nepřesvědčujte. Znám to auto velmi dobře. A to, že se dobře prodává, ať už nové, či ohrkané, nesvědčí o ničem jiném, než o nebetyčné hlouposti kupujících. Technicky, vyjma motorizace, nemám problém, zpracování taktéž. Vše ostatní je věc pomíjivá a při nákupu auto podružná. Obrovským mínusem tohoto polovozu je jeho neuvěřitelné zařazení. Bral bych ho jako druhé, spíše třetí auto do rodiny, nebo na příměstské náku...
já bych si tento vůz taky nikdy nekoupil už jen protože denně najedu 200 km.Ale jsou i lidé a to možná nechápete a ti najedou 200 km za týden a pro ně je taková Fabia 1.2 možná ideální auto.Někdo může říci že 1.2 má velkou spotřebu ale pokud s ní jezdíte rozumně tak se vám odvděčí pěknou spotřebou.Neříkám že je Fabia 1.2 nejlepší volbou ale rozhodně nepatří k nejhorším a do městského provozu aspoň podle mě rozumné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 15:24, RE: Das auto
kos posted by:
Tak ono se asi nedá koupit jiné auto s pěti "laboratorníma" hvězdama než auto s hvězdou na čele že. Tak to jsem tu ještě neslyšel. O tom jak jsou francouzi skvělí a za super cenu to jo , ale bezpečnost to tu ještě nebylo. Pořizovací cena je jedna věc, ale pak jsou i věci další. Volů co se na cenu , výbavu a bezpečnost dají utáhnout, je jak vidím hodně. Jste jím očividně i Vy. Byl jsem jím i já. Koupil jsem si kdysi Renault dovezený z německa za super cenu i výbavu a prosral na něm gatě. Už nikd...
Ano, bezpečnost patří k hlediskům výběru vozu jednoznačně a v čechách obzvláště. Jezdí tu spousta .... i jiných.... Kromě nového superbu jsou škodovky bezpečnostně opravdu na "výši". Pravda, bezpečnost se testuje laboratorně, ale tento způsob přináší skvělé výsledky - nárůst kvality v oblasti bezpečnosti je v posledních letech neoddiskutovatelný. Jinak odpovím Kosovi - kupte si nový vůz (byť také v Německu) jako já a závady neřešíte, záruka dnes trvá 4 roky.
PS: Pro příště mne prosím neoslovujte jako svého otce, za takového synka bych se opravdu musel stydět, ač zatím žádného nevlastním. To si raději přidám o pořídím holčičku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 15:25, spotřeba
Doporučuji si přečíst test spotřeby daného auta z 6. 10. 2005 zde na TipCarsu.Htp není na rychlé ježdění,ale pokud se s ním jezdí rozumně,tak dosahuje zajímavé spotřeby.Sám jsem původně Htp také opovrhoval,ale názor jsem změnil,když jesem v roce 2004 jel ještě se dvěma známími do Chorvatska z nihž jeden měl zde zmiňované Htp.Jeli jsme všichni plně naložený a tankovali vždy úplně plné nádrže a porovnávali spotřebu.Je pravda,že jsme jeli poměrně pomalu,kolem 110 km/h,což v noci stačí a do Htp se dotankovávalo vždy nejmíň paliva.Já jel tehdá Astrou 1,6 a další auto bylo Seat Leon,motorizaci už nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.05.2009 14:03, RE: Das auto
kos posted by:
Tak ono se asi nedá koupit jiné auto s pěti "laboratorníma" hvězdama než auto s hvězdou na čele že. Tak to jsem tu ještě neslyšel. O tom jak jsou francouzi skvělí a za super cenu to jo , ale bezpečnost to tu ještě nebylo. Pořizovací cena je jedna věc, ale pak jsou i věci další. Volů co se na cenu , výbavu a bezpečnost dají utáhnout, je jak vidím hodně. Jste jím očividně i Vy. Byl jsem jím i já. Koupil jsem si kdysi Renault dovezený z německa za super cenu i výbavu a prosral na něm gatě. Už nikd...
Váš názor omlouvá pouze Vaše inteligence a to, že jste žádnou škodu neměl a stejně tak zřejmě nikdy neměl citroen nebo peugeot. Prodej je jedna věc (škodu určitě prodáte snáze než francouze), ale gatě proděláte spíše na té škodovce. Je tady totiž ještě pár aspektů a to je pořizovací cena a servis. Opravdu mne strašně štve to , že francouze prodám o pár desítek tisíc levněji, když jsem ho předtím koupil o pár desítek tisíc levněji )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.05.2009 21:56, RE: NIKDY!
duch posted by:
S touto motorizací jsem bohužel také měl co do činění (zapůjčeno jako náhradní vůz). Motor je hlučný a zrychlení nad 80km/h velmi špatné. Předjíždění byla "adrenalinová" záležitost skoro pokaždé. Přitom se jednalo o "krátkou" Fabii a jeli jsme v ní jen dva. Nedokážu si představit naložené a plně obsazené kombi.
Auto Štangl má tyto vozy... ano ano.... taky jsem s ním jezdil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.05.2009 22:09, RE: NIKDY!
T.J. posted by:
Tohle auto s tímto motorem je naprostá národní tragédie. A o opaku mne prosím nikdo nepřesvědčujte. Znám to auto velmi dobře. A to, že se dobře prodává, ať už nové, či ohrkané, nesvědčí o ničem jiném, než o nebetyčné hlouposti kupujících. Technicky, vyjma motorizace, nemám problém, zpracování taktéž. Vše ostatní je věc pomíjivá a při nákupu auto podružná. Obrovským mínusem tohoto polovozu je jeho neuvěřitelné zařazení. Bral bych ho jako druhé, spíše třetí auto do rodiny, nebo na příměstské náku...
Dobrý den pane Juřičko, jsem rád že se opět setkáváme.
Vše co jste zde o tom voze napsal je pravda, ale....

Představte si že mám tchána, který před čtyřmi lety chtěl koupit auto, nic jiného se mu tak nelíbilo jako Fábia... nerozmlouval jsem mu ji a nechal jsem ho ať si splní sen. Chtěl motor 1.4 Mpi (44 kW).
Najede zhruba 6 - 8 tis. km ročně a většinou trasy 8 - 12 km ( do práce a zpět, na nákup a zpět).
Rozmluvil jsem mu tento motor a dopořučil 1.2 HTP (47 kW), který si nakonec koupil.
A víte proč, jelikož 1.4 Mpi je vůbec trágedie. Vysoké povinné ručení, zrůdná spotřeba, pružnost nulová.
Tříválec je o něco pružnější, má nižší povinné ručení a spotřebu s jeho ježděním 6 až 7 litrů.
Vím teď si myslíte že jsem v životě neseděl v silnějším autě, že mi příjde 1.2 HTP průžná, ale já ji pouze porovnávám s 1.4 Mpi (44kW), jinak už nějaký ten pátek jezdím ve 150 koňovém voze.
Tchán je spokojen, a myslím že na jeho nároky tento vůz s tímto motorem naprosto stačí.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.