0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi 1.2 HTP a hodnocení majitele po dvou letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 20:25, RE: Naivita
gottak posted by:
A stara skodovacka 1,4 MPI rozhodne nejezdila do 6 l/100 jako HTPecko, to teda sorry....
Jenomže 1,4 MPI má obrovské výhody proti HTP - je spolehlivá a blbuvzdorná, což se o HTP říci rozhodně nedá. Jediný problém MPI je těsnění pod hlavou a to je problém řešitelný za pár korun, jinak je ten motor téměř nesmrtelný i při mizerné údržbě. Kdybych si už musel koupit povoz jménem fabia (ač nevím co by mne k tomu dokázalo donutit), vybral bych si právě 1,4 MPI 50kw (originál AZNP Mladá Boleslav) nebo 1,4 55kw (VW).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 21:35, RE: gottak
gottak posted by:
Tak na Shell V-Power to bude jezdit jeste hooodne dlouho... )) Je to 6V nebo 12V? A s jakym vykonem? To jsem tam nikde nenasel....
Jinak hodnotit po tak malem najezdu je smesne, to je akorak tak dobre zajete....
Hoši, aditiva se dají koupit přece i samostatně (za výrazně nižší ceny než v ceně benzínu/nafty) a máte jistotu, že tam jsou (pokud je nezapomenete nalejt...) Už jsem viděl případ kdy řidič cisterny, který měl za úkol na benzince přečerpat palivo a přidat aditiva, tak daná aditiva v objemu cca 1,5l prodal za pársetkorun taxikáři,.... Takže aditivovaný benzín nebyl v tu chvíli aditivovaný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 09:39, RE: Naivita
tomaskrtek posted by:
nemýlíš. jediná šance jak koupit skutečně kvalitní prémiový benzín je zajet na OMV. do Rakouska.
Snad jakákoli pumpa v D mi nabídne lepší palivo, než u nás... U nafty je to ještě rapidnější (lehčí, méněsirná). Když natankuju v D, a protáhnu to pár set km po dálnici, tak je to úplně jiný kafe...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 15:13, RE: Naivita
Pavlik posted by:
Věříš pohádkám - Shell ČR bere PHM u české rafinérské stejně jako všichni ostatní. Kdykoli se provedl nezávislý srovnávací test paliv, Shell byl někde uprostřed - rozhodně nebyl nejlepší, ale vždy byl mezi top 3 nejdražších. Jako bonus v minulém roce dvě redakce časopisů porovnaly v-pover z čech a z německa - německý čistící aditiva skutečně obsahoval, český nikoli.
To tezko: zkus do HTPecka natankovat obycejnej benal a pak V-Power - rozdil poznas po sluchu okamzite - to neni pohadka. Motor bezi uplne jinak, neklepe se a akcelerace je taky o necem jinem...Takze si sni sve pohadky o spolehlivych renckach sam....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 15:32, RE: Naivita
gottak posted by:
To tezko: zkus do HTPecka natankovat obycejnej benal a pak V-Power - rozdil poznas po sluchu okamzite - to neni pohadka. Motor bezi uplne jinak, neklepe se a akcelerace je taky o necem jinem...Takze si sni sve pohadky o spolehlivych renckach sam....
Já naštěstí HTP poslouchat nemusím. Dokonce ani zkoumat, jestli se mi motor klepe míň nebo víc. Použití pojmu akcelerace je ve spojitosti s HTP ¨na pováženou - lépe zrychluje i průměrný cyklista .
U shell jsem tankoval v čr cca 3x - vždy mizerie. V Rakousku a D u nich klidně beru, cena je srovnatelná s konkurencí a auto pocitově trochu lépe jede (byť u turbodieselu je rozdíl minimální).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 19:37, RE: Naivita
Pavlik posted by:
Já naštěstí HTP poslouchat nemusím. Dokonce ani zkoumat, jestli se mi motor klepe míň nebo víc. Použití pojmu akcelerace je ve spojitosti s HTP ¨na pováženou - lépe zrychluje i průměrný cyklista .
U shell jsem tankoval v čr cca 3x - vždy mizerie. V Rakousku a D u nich klidně beru, cena je srovnatelná s konkurencí a auto pocitově trochu lépe jede (byť u turbodieselu je rozdíl minimální).
V porovnani s 1,4 TDI je HTP lahoda pro usi, to mi ver )) A nejen na volnobeh....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 19:38, RE: gottak
Tilkeridis posted by:
Hoši, aditiva se dají koupit přece i samostatně (za výrazně nižší ceny než v ceně benzínu/nafty) a máte jistotu, že tam jsou (pokud je nezapomenete nalejt...) Už jsem viděl případ kdy řidič cisterny, který měl za úkol na benzince přečerpat palivo a přidat aditiva, tak daná aditiva v objemu cca 1,5l prodal za pársetkorun taxikáři,.... Takže aditivovaný benzín nebyl v tu chvíli aditivovaný
Aditiva do S-V-Poweru se davaji na rafinerii, s tim nema cisternak co do cineni....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 19:41, RE: Naivita
Pepe posted by:
Snad jakákoli pumpa v D mi nabídne lepší palivo, než u nás... U nafty je to ještě rapidnější (lehčí, méněsirná). Když natankuju v D, a protáhnu to pár set km po dálnici, tak je to úplně jiný kafe...
Jasne, CR je zemi treti kategorie, podle toho to tady vypada: benal, auta, silnice, ceny telefonovani, potraviny, platy, zivotni uroven - podekujme nasim polistopadovym vladam...A nejvyssi dane na paliva v cele EU
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.06.2012 20:18, RE: Naivita
gottak posted by:
V porovnani s 1,4 TDI je HTP lahoda pro usi, to mi ver )) A nejen na volnobeh....
1,4 TDI je dobrý snad jako stacionární motor, možná jěště použitelný do malotraktoru - skutečně nechápu člověka co si to pořídí a ještě je ochoten za takový křáp zaplatit. Mě odradila od octavie II mimo jiné hlučnost motoru 1,9 TDI PD a tohle je mnohem horší po všech stránkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 10:04, RE: Naivita
gottak posted by:
Jasne, CR je zemi treti kategorie, podle toho to tady vypada: benal, auta, silnice, ceny telefonovani, potraviny, platy, zivotni uroven - podekujme nasim polistopadovym vladam...A nejvyssi dane na paliva v cele EU
Nerozumím tomu, jak můžou vlády za to, že jsou u nás dražší potraviny, nebo auta... Jsou to hlavně prodejci, kteří nás mají za blbce. Jak můžou být shodné komodity ve stejném řetězci v D i o třetinu levnější?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 10:07, RE: Naivita
gottak posted by:
V porovnani s 1,4 TDI je HTP lahoda pro usi, to mi ver )) A nejen na volnobeh....
To je jako vybrat si, jestli si nechat uříznout nohu v kotníku, nebo pod kolenem... V kotníku určitě lepší, ale stejně nahowno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 11:51, RE: Naivita
Pepe posted by:
Nerozumím tomu, jak můžou vlády za to, že jsou u nás dražší potraviny, nebo auta... Jsou to hlavně prodejci, kteří nás mají za blbce. Jak můžou být shodné komodity ve stejném řetězci v D i o třetinu levnější?
protože to trh snese většina čechů jsou ovce, a ty je třeba stříhat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.06.2012 12:05, RE: Naivita
Paul posted by:
Souhlas, 1,4 50 kW byl daleko vhodnější motor pro Fabii. Zespoda velmi pružný, trochu horší schopnosti k vytáčení, ale příjemný zvukový projev a výborné zpřevodování. Co si pamatuju, tak i jízda po dálnici vyšší rychlostí (130+) nebyla nijak obtěžující a ani se příliš nezvyšovala spotřeba. Pamatuju, že jednou jsem s relativně prázdným autem při cestě do Mnichova udržel na rovince bez problémů tacho rychlost nějakých 185 km/h (asi dobře zajetý kus). Přitom auto netočilo max otáčky. Jinak delší ce...
Souhlasím 1.4 MPI jsem měl v práci ve služebáku a je to daleko lepší motor než HTP. ( hovno to pojede )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 09:45, RE: Naivita
Pepe posted by:
Jasně.
Tady je to samá legrace koukám ... že jo ???
Pánové, za 5.8 mi jede sekačka na trávu. HTP (44kW) mi jezdilo (už nejezdí, shodil jsem ho ze skály) kolem 7l a to po silnicích 1. třídy, každý den jsem najezdil min 60 km (30 tam a zpět + něco po městě) po státovce takže kolem těch 90 - 100km/h a prostě jsem se pod 7 dostal málokdy. Vypnul jsem rádio, klimatizaci, jel jsem sám, lékárničku s heverem jsem nechal v příkopu cikánům a přilepenej za kamionem jsem dal 6,1 (podle PP) ... prostě ten motor nechci už ani vidět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.06.2012 15:16, RE: Naivita
patera.matej@gmail.com posted by:
Tady je to samá legrace koukám ... že jo ???
Pánové, za 5.8 mi jede sekačka na trávu. HTP (44kW) mi jezdilo (už nejezdí, shodil jsem ho ze skály) kolem 7l a to po silnicích 1. třídy, každý den jsem najezdil min 60 km (30 tam a zpět + něco po městě) po státovce takže kolem těch 90 - 100km/h a prostě jsem se pod 7 dostal málokdy. Vypnul jsem rádio, klimatizaci, jel jsem sám, lékárničku s heverem jsem nechal v příkopu cikánům a přilepenej za kamionem jsem dal 6,1 (podle PP) ... prostě ten ...
Sekacka na travu mi jezdi za 1 litr/hod ))).
U HTP zalezi ku sod kusu, zrovna me ta 40kW jezdi za 5.8 l/100 km, mereno od 150 - 210 tkm najezdu. Howgh!
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.