0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi 1.2 HTP a hodnocení majitele po dvou letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 13:09, pět let zpoždění?
další recenze s křížkem po funuse?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 13:53, gottak
Tak na Shell V-Power to bude jezdit jeste hooodne dlouho... )) Je to 6V nebo 12V? A s jakym vykonem? To jsem tam nikde nenasel....
Jinak hodnotit po tak malem najezdu je smesne, to je akorak tak dobre zajete....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 14:44, Proč ?
Nechápu, proč nás trápíte touhle starou recenzí. Včera, u Siery, jsem se pobavil. Tohle je zbytečné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 16:00, měření výkonu?
Zaujalo mě to měření výkonu v servisu. Dost by mě zajímalo, ve kterém servisu měří běžně výkon (nebo to bylo ve specializovaném na přání?) a proč někdo u HTP měří výkon?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 16:12, RE: měření výkonu?
Paul posted by:
Zaujalo mě to měření výkonu v servisu. Dost by mě zajímalo, ve kterém servisu měří běžně výkon (nebo to bylo ve specializovaném na přání?) a proč někdo u HTP měří výkon?
proč někdo měří u HTP výkon? Mám otázku podobného ražení - a proč polovina národa počítá spotřebu s přesností na setiny litru?
(např. tédéíčko mi žere, 4,96 na sto atp.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 17:36, RE: pět let zpoždění?
tomaskrtek posted by:
další recenze s křížkem po funuse?
třeba stál vůz 5 let na skladě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 17:48, Naivita
trávit takové porce km v tak slabém voze, ještě této kategorie, to je za trest. Ale ještě z toho být nadšený...
Zdá se mi to, nebo se množí reklamy na Shell? Přitom dle (nejen) mých zkušeností jedna z nejhorších sítí stanic. Vždy, když jsem natankoval u Shell, tak jsem naopak měl velmi neblahý pocit, že vůz prostě nejede tak, jak když jsem natankoval u sítě mnohem méně zvučného jména. Jen ten opomíjený se evidentně soustředí na kvalitu paliva, a ne na to, jak odrbat zákazníka a opít jej smart body...
Fabia je sice dokonale propraný model, ale z hodnocení jsem se nic nedozvěděl. Stejně tak olej značky té či oné je naprosto nepodstatné. Zvlášť u této motorizace jediné, co pomůže, je zkrácení servisního intervalu na 8-10 tis. km, což eidentně autor neučinil. Takže se může těšit na problémy.
O slušném zrychlení taky nevím, kde slyšel. Doporučoval bych se svést něčím normálním a pak soudit. Ne že by se s HTP nedalo jezdit, ale je to to nejnutnější minimum a výkonová rezerva doslova neexistuje. Stará Škodovácká 1.4 MPI byl podle mě mnohem lepší... Tichý, kultiviovaný, v 50 kW verzi pružný a velmi dobře zpřevodovaný. Město zvládal na i 4ku a ve 100 km/h točil relativně málo (myslím cca 3000 ot.).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 17:58, RE: Naivita
rohYpnol posted by:
trávit takové porce km v tak slabém voze, ještě této kategorie, to je za trest. Ale ještě z toho být nadšený...
Zdá se mi to, nebo se množí reklamy na Shell? Přitom dle (nejen) mých zkušeností jedna z nejhorších sítí stanic. Vždy, když jsem natankoval u Shell, tak jsem naopak měl velmi neblahý pocit, že vůz prostě nejede tak, jak když jsem natankoval u sítě mnohem méně zvučného jména. Jen ten opomíjený se evidentně soustředí na kvalitu paliva, a ne na to, jak odrbat zákazníka a opít jej smart b...
Inu HTpecko toci pri 100 km/hod taky 3000 rpm...Zajimalo by me, kde tankujes, ze to jezdi lip nez na Shell V-power akde se soustredi na kvalitu paliva )))...V-Power benal snizuje treni a cisti motor, a tak neprimo zvysuje vykon, coz u HTP neni nepodstatne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 19:13, RE: Naivita
gottak posted by:
Inu HTpecko toci pri 100 km/hod taky 3000 rpm...Zajimalo by me, kde tankujes, ze to jezdi lip nez na Shell V-power akde se soustredi na kvalitu paliva )))...V-Power benal snizuje treni a cisti motor, a tak neprimo zvysuje vykon, coz u HTP neni nepodstatne...
Nebudu dělat reklamu. Navíc v prvé řadě je to o poctivosti toho konkrétního čerpadláře, resp. jak je schopen nebo ochoten hlídat kvalitu PHM. Nemýlím-li se, tak mnohé stanice velkých sítí jsou frenčízy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 19:18, RE: Naivita
gottak posted by:
Inu HTpecko toci pri 100 km/hod taky 3000 rpm...Zajimalo by me, kde tankujes, ze to jezdi lip nez na Shell V-power akde se soustredi na kvalitu paliva )))...V-Power benal snizuje treni a cisti motor, a tak neprimo zvysuje vykon, coz u HTP neni nepodstatne...
A k otáčkám HTP:
"Při 90 km/h má motor na 5. převodový stupeň otáčky 2900 min-1, při 120 km/h pak 3900 min-1 a při 130 km/h již 4300 min-1"

Obyčejnou lieární interpolací máš na rozdíl 30 km/h 1000 ot. Tedy na +10 km/h vůdči 90 km/h máš cca 333 otáček. Přitom je patrné, že nárůst není lineární, takže těch 333 ot./min je spíš optimistické... A to jsem psal o 47 kW verzi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 20:08, RE: Naivita
rohYpnol posted by:
A k otáčkám HTP:
"Při 90 km/h má motor na 5. převodový stupeň otáčky 2900 min-1, při 120 km/h pak 3900 min-1 a při 130 km/h již 4300 min-1"

Obyčejnou lieární interpolací máš na rozdíl 30 km/h 1000 ot. Tedy na +10 km/h vůdči 90 km/h máš cca 333 otáček. Přitom je patrné, že nárůst není lineární, takže těch 333 ot./min je spíš optimistické... A to jsem psal o 47 kW verzi...
Otacky 40 kW verze: 100 km/hod 3000 rpm, 130km/hod 4000 rpm. Podle meho tachometru, co ukazuje. Samozrejme promeruje min o 5 km/hod vice, v porovnani s GPS. Takze lepsi zprevodovani nez 47 kw, ktera i vic basti....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 20:10, RE: Naivita
gottak posted by:
Otacky 40 kW verze: 100 km/hod 3000 rpm, 130km/hod 4000 rpm. Podle meho tachometru, co ukazuje. Samozrejme promeruje min o 5 km/hod vice, v porovnani s GPS. Takze lepsi zprevodovani nez 47 kw, ktera i vic basti....
A stara skodovacka 1,4 MPI rozhodne nejezdila do 6 l/100 jako HTPecko, to teda sorry....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.06.2012 21:43, RE: Naivita
gottak posted by:
A stara skodovacka 1,4 MPI rozhodne nejezdila do 6 l/100 jako HTPecko, to teda sorry....
5,5 - 6,5 l nebyl problém. Navíc ten motor byl velmi nezávislý na zatížení a za 6,5 l byl schopen jet vždy. Hovořím samozřejmě o kombinaci město/mimo město a delší trasy, ne 10 km kodrcání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 09:23, RE: Naivita
gottak posted by:
A stara skodovacka 1,4 MPI rozhodne nejezdila do 6 l/100 jako HTPecko, to teda sorry....
To HTP taky ne. Ne reálně. A nelžete si, milí uživatelé HTP, do kapsy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 10:05, RE: Naivita
Pepe posted by:
To HTP taky ne. Ne reálně. A nelžete si, milí uživatelé HTP, do kapsy...
Nějaký čas jsem jezdil s htp 47 kw a mpi 50 kw souběžně,dokonce měla obě auta přibližně stejně najeto.Jelo to zhruba stejně,ale motor htp měl podstatně nižší spotřebu,především při ježdění na couračky.Jinak haťapka 47 Kw při 100 km/h točí 3 150ot/min
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 10:40, RE: Naivita
rohYpnol posted by:
trávit takové porce km v tak slabém voze, ještě této kategorie, to je za trest. Ale ještě z toho být nadšený...
Zdá se mi to, nebo se množí reklamy na Shell? Přitom dle (nejen) mých zkušeností jedna z nejhorších sítí stanic. Vždy, když jsem natankoval u Shell, tak jsem naopak měl velmi neblahý pocit, že vůz prostě nejede tak, jak když jsem natankoval u sítě mnohem méně zvučného jména. Jen ten opomíjený se evidentně soustředí na kvalitu paliva, a ne na to, jak odrbat zákazníka a opít jej smart b...
Souhlas, 1,4 50 kW byl daleko vhodnější motor pro Fabii. Zespoda velmi pružný, trochu horší schopnosti k vytáčení, ale příjemný zvukový projev a výborné zpřevodování. Co si pamatuju, tak i jízda po dálnici vyšší rychlostí (130+) nebyla nijak obtěžující a ani se příliš nezvyšovala spotřeba. Pamatuju, že jednou jsem s relativně prázdným autem při cestě do Mnichova udržel na rovince bez problémů tacho rychlost nějakých 185 km/h (asi dobře zajetý kus). Přitom auto netočilo max otáčky. Jinak delší cesty, kdy se pohlídala rychlost do 130 km/h a jelo se svižně ale plynule a s mozkem byl běžný průměr nějakých 6,5. Když se jezdilo hlavně město a kolem města tak mezi 7 - 7,5. HTP dokáže být ve městě úspornější, ale mimo něj to stojí za prd, je citlivější na jízdní styl a hlavně mě po zhruba 20 km začne z toho pazvuku bolet hlava. Ale to s tím bolením hlavy platí i třeba pro 3 válcovou Corsu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 12:21, RE: Naivita
rohYpnol posted by:
Nebudu dělat reklamu. Navíc v prvé řadě je to o poctivosti toho konkrétního čerpadláře, resp. jak je schopen nebo ochoten hlídat kvalitu PHM. Nemýlím-li se, tak mnohé stanice velkých sítí jsou frenčízy.
nemýlíš. jediná šance jak koupit skutečně kvalitní prémiový benzín je zajet na OMV. do Rakouska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 14:51, RE: Naivita
Pepe posted by:
To HTP taky ne. Ne reálně. A nelžete si, milí uživatelé HTP, do kapsy...
HTP 40kw prumer za poslednich 60 tisic cca 5.8 l/100 km, uplne v pohode....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 18:45, RE: Naivita
gottak posted by:
HTP 40kw prumer za poslednich 60 tisic cca 5.8 l/100 km, uplne v pohode....
Jasně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.06.2012 20:18, RE: Naivita
gottak posted by:
Inu HTpecko toci pri 100 km/hod taky 3000 rpm...Zajimalo by me, kde tankujes, ze to jezdi lip nez na Shell V-power akde se soustredi na kvalitu paliva )))...V-Power benal snizuje treni a cisti motor, a tak neprimo zvysuje vykon, coz u HTP neni nepodstatne...
Věříš pohádkám - Shell ČR bere PHM u české rafinérské stejně jako všichni ostatní. Kdykoli se provedl nezávislý srovnávací test paliv, Shell byl někde uprostřed - rozhodně nebyl nejlepší, ale vždy byl mezi top 3 nejdražších. Jako bonus v minulém roce dvě redakce časopisů porovnaly v-pover z čech a z německa - německý čistící aditiva skutečně obsahoval, český nikoli.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.