0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,9 SDI po 200 tis. km.

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2009 20:48, RE: ROVER623
dagoš posted by:
To mě to zase pobavilo!!!Hlavně těch 180Km/h!!!několikrát jsem měl čest s tímto brčkem jet a předjíždění i Avie je celkem adrenalinový sport,musí se vyčkat až dlouho nikdo vproti nejede,pak nechat avii poodjet a pak se rozjet a se stěstím předjet!!!!O SPOLEHLIVOSTI auta mám téže své představy a Fóbie k nim opravdu nepatří!!!Např. el. posilovač se opravdu kazí často přední náprvava zatížená moderním litinovým ingotem atd...
Pokud jsi pražák, tak tě tachometrových 180km/h s sdičkem klidně svezu. Potom přestaneš psát podobné nesmysly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.04.2009 02:09, RE: ROVER623
fabia2 posted by:
Nevím sice co je tím myšleno..ale fabie 1.2htp ve verzi pro chudé má uplně jiné brzdy než fabie ve výbavě comfort, elegance či rs. Junior nemá kotouče chlazené, má je menší a stejně tak destičky. Jejich výdrž je poloviční a mění se běžně na 40tkm. Jestli si myslíte že jsou všechna ta auta stejná a mají jen jiné motory a nějakou el. výbavičku navíc, tak se velmi pletete. Zákl. verze fabie stála 220tkč a výše zmiňovaný střed 440tkč. Rozdíl je značný a to opravdu nenavyšuje jen slabý dieselový moto...
Ty kotouce co prinesl ukazat jsou vzduchem chlazene (zebrovane). A Fabii Juniora zrejme nema Veril bych ze RS ma jine kotouce a desticky nez zbytek Fabii. Ale nezda se mi, ze by (zrovna) Skodovka davala jine kotouce do elegance vs. comfort.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.01.2010 12:42, Pomalé ohřívání
V podstatě všem dieselum i TDi trva trochu dyl nežse ohřejou...ale není to pravidlem u všech..
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.