0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 TDI, nebo 1.9 SDI?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2007 18:22, RE: pro Giorgio
Ráďa posted by:
Automat je báječná věc, ale od V6 nahoru. Třeba u V8 s 326hp v 80% případů ani z pohledu řidiče nepoznám že vůbec přeřadil. U takových aut to jezdí neuvěřitelně konzistentně, tam jj. (max kick-down když jsme se lehce naháněli s S8 hihi) U Fabie (1gen , 1.4 benál 55kw sedan) to zvedá spotřebu v praxi o necelé 2L na 100km. Problém je spíš v tom, že tam to jede dost stylem škub - sem, škub - tam Řadí hůř než autoškola. Ne žeby nevěděl co ze 4 gangů dát. Ale ty přechody mezi stupni hrůza. ...
Díky, budu se vší silou rvát, abych dostal nějakou starší a otřískanou, ale s manuálem. Ta s automatem je zánovní (stará necelý rok), ale nějak jsem k ní neměl důvěru z předsudků, tohle mě moc neuklidnilo, a tak ještě vyzkouším a pak budu bojovat. :) Spotřeba mě netrápí, je to služební na pojížďky po městě a okolí, I. generace, hatchback, 55 kW benzin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2007 18:36, RE: Pro A4
Ráďa posted by:
Já vím jak byla položená otázka, já si chtěl rýpnout a Fabiu mu vymluvit. Resp aby zahrnul i jiné konkurenty např střední třídu. Protože to mnoho lidí ani nenapadne. Prostě vidí reklamu a nic než Škodu si nedokáží představit. Prostě neprojedou 10 zcela odlišných aut a pak jedno zvolit. Ne, vezmou to první, což mě mrzí. Z těch dvou motorů co dal na výběr bych já tedy vzal asi tu starou 1.9 Měl by to být takový malinký loďnáček jedoucí si podle svého konstantní rychlostí a v pravém pruhu a nevš...
vysokou na telecím vrchu, to je hrubek, ani třeťták ZŠ tolik nemá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2007 19:47, RE: Pro A4
anonym posted by:
vysokou na telecím vrchu, to je hrubek, ani třeťták ZŠ tolik nemá...
Pro pana chytrolína- A4 to napsal hovorově, tak jak by to řekl, pokud by se bavil osobně s Ráďou. My si tady nehrajem na nějakou spisovnou češtinu, my se tady bavíme o autech, jak nám zobák narost. Právě inteligentní člověk by to pochopil a přešel, tobě se to bohužel nepodařilo. Zkus to příště, ahoj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2007 21:02, RE: Pro A4
Ráďa posted by:
Já vím jak byla položená otázka, já si chtěl rýpnout a Fabiu mu vymluvit. Resp aby zahrnul i jiné konkurenty např střední třídu. Protože to mnoho lidí ani nenapadne. Prostě vidí reklamu a nic než Škodu si nedokáží představit. Prostě neprojedou 10 zcela odlišných aut a pak jedno zvolit. Ne, vezmou to první, což mě mrzí. Z těch dvou motorů co dal na výběr bych já tedy vzal asi tu starou 1.9 Měl by to být takový malinký loďnáček jedoucí si podle svého konstantní rychlostí a v pravém pruhu a nevš...
Buď rád že máš takový bourák jaký máš, že jich je na silnicích málo a můžeme ti ho závidet (já bych ho bral určitě!).
Někdo prostě naopak radši to co má jeho táta, jeho děda, a taky 8 z 10 sousedů v ulici.
Já osobně bych si třeba asi nikdy nekoupil Poršáka nebo nějakýho sportovního Itala. Ani kdyby stálo pakatel a vedle bylo za stejný prachy něco z nižší střední třídy v kombajnu, prostě vemu ten kombajn. Já nejezdím rychle (ale dát to do ruky manželce ta to provětrá tak že se z toho pobli.u a pose.u zároveň), spíš chci mít pohodlí, dobrou muziku a klid. A bylo by mi trapný v tom jezdit stovkou.
Fáro tvé katagorie bych bral všemi deseti, bohužel to zatím neuživím.
Takže jestli někdo chce Fabii, a chce dát za ně ty peníze, prosím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2007 21:55, RE: Pro A4, Pola
anonym posted by:
vysokou na telecím vrchu, to je hrubek, ani třeťták ZŠ tolik nemá...
Je fakt, že mám za sebou jen tři třídy základky, ale pravopis mě de bravůrné. A vystudoval sem vysokou na telecím vrchu, to jen tak ikdo nemá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 08:11, RE: Ráďu
Ráďa posted by:
Automat je báječná věc, ale od V6 nahoru. Třeba u V8 s 326hp v 80% případů ani z pohledu řidiče nepoznám že vůbec přeřadil. U takových aut to jezdí neuvěřitelně konzistentně, tam jj. (max kick-down když jsme se lehce naháněli s S8 hihi) U Fabie (1gen , 1.4 benál 55kw sedan) to zvedá spotřebu v praxi o necelé 2L na 100km. Problém je spíš v tom, že tam to jede dost stylem škub - sem, škub - tam Řadí hůř než autoškola. Ne žeby nevěděl co ze 4 gangů dát. Ale ty přechody mezi stupni hrůza. ...
Ráďo, ty jsi fakt debil. Z tvých příspěvků je vidět, jak ti dělá dobře klávesnice a přístup na internet. S tvými povrchními znalostmi, ale s obrovskou touhou psát a zaujmout můžeš jít s fleku dělat redaktora bulváru 4. kategorie. Už jsem si docela zvykl na zigiho, který kromě vždypropagujícího OPLA diskutuje celkem k věci a nevylévá si zde své vášně. Což se o tobě říct nedá. Ty jsi se zhlédl v plamených a populistických heslech (viz ten buzerwagon - to jsi fakt prodělal mentální menses...-:))) a pokud s tebou bude někdo někdo stále diskutovat, asi nás tady stále budeš otravovat. A když ne, půjdeš si onanovat na jinou diskuzi a věřím, že tobě bude jedno, na jaké téma.
Ne, fakt, ale takového kreténa jsem tady ještě nezažil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 11:50, RE: Ráďu
anonym posted by:
Ráďo, ty jsi fakt debil. Z tvých příspěvků je vidět, jak ti dělá dobře klávesnice a přístup na internet. S tvými povrchními znalostmi, ale s obrovskou touhou psát a zaujmout můžeš jít s fleku dělat redaktora bulváru 4. kategorie. Už jsem si docela zvykl na zigiho, který kromě vždypropagujícího OPLA diskutuje celkem k věci a nevylévá si zde své vášně. Což se o tobě říct nedá. Ty jsi se zhlédl v plamených a populistických heslech (viz ten buzerwagon - to jsi fakt prodělal mentální menses...-:))) a...
Rada je jeden z mala lidi, co nema v hlave nasrane a je mu milejsi vlastni zivot/zdravi nez par drobnejch za benzin. Ty anonyme zcela jiste patris do te druhe skupiny - IMBECILU ... PRASAK (BMW 750, Audi S8)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 09:26, flame
autorovi dotazu se nedivim. vybiral a dosel ke stejnemu modelu jako spousta lidi pred nim (co jsem videl po cestach evropou, fabia se prodava dobre nejen u nas). autorum prispevku typu - za ty prachy desetilety ctyrlitr se stocenymi dveste tisici se taky nedivm. zaujala je nizka cena vzhledem k parametrum a jinak od auta nic zvlastniho neocekavaji. havarijni pojistka, servisni naklady, provozni naklady... to jde trochu mimo ne. a argumenty o bezpecnosti nemaji smysl. ono taky jde o to, jestli jim ten airbag vystreli nebo jestli tam maji jenom zaslepku, protoze vymena airbagu (zvlaste nekolika) je poradna palba. a kdyz uz si chteji za bezpecnost priplatit, proc nemiri jeste vyse??? zrejme proto, ze na to nemaji. nejpoctivejsim meritkem je trh. kdyz se neco prodava dobre a dlouha leta, tak si muze kdo chce pindat, ale pravdu proste nema.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2007 15:43, RE: flame
anonym posted by:
autorovi dotazu se nedivim. vybiral a dosel ke stejnemu modelu jako spousta lidi pred nim (co jsem videl po cestach evropou, fabia se prodava dobre nejen u nas). autorum prispevku typu - za ty prachy desetilety ctyrlitr se stocenymi dveste tisici se taky nedivm. zaujala je nizka cena vzhledem k parametrum a jinak od auta nic zvlastniho neocekavaji. havarijni pojistka, servisni naklady, provozni naklady... to jde trochu mimo ne. a argumenty o bezpecnosti nemaji smysl. ono taky jde o to, jestli ji...
K cemu je ti airbag, kdyz mas volant na zadnich sedackach? A videls nekdy volant 'vzadu' u BMW 7-er? Zamysli se nad sebou ... PRASAK
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.10.2007 01:26, nejlepsi je ta co ma zaruku aspon 3 roky.
anonym posted by:
S SDI jsem nejel, ale 1.4 TDI zvlášť v novější 59kW verzi jede opravdu krásně. (vzhledem k obsahu - samozřejmě)
Musíte ale často řadit a nenechat spadnout otáčky pod 1800.
Spotřeba do 5. litrů je také reálná. I při dynamické jízdě.
O SDI vím, že vydrží opravdu dost a celkový dojem z jízdy taky není špatný, ale po určitých km začíná spalovat dost oleje..........
Petr
Tedy zadna z Fabii. Myslim ze na svete se nedela moc aut kterym vyrobce veri ze jsou bezporuchove dele nez 2 roky jako Skodovka....
Zcela bezny americky sportacek od GM - Pontiac Solstice (pod 450,000 Kc) ma zaruku na cele auto 5 let nebo 160,000km (100K mil).
Fabii jsem mel moznost ridit po nbekolik poslednich dovolenych v CR a mohu jen rict ze to diky spolehlivemu motoru VW,jezdi. Nic vic a nic min.Interier vozu na prvni pohled je laciny, a pristrojovka je vylisek z tvrde plasticke hmoty, pohodli a vybaveni v aute je nula, Kvalita a poruchovost vozu bude zrejme alarmujici. (Jeste jim obcas praskaji celni skla?) Servis Skodovky? Musite se se znackovym servisem handrkovat o kazdouzarucni opravu ktera by pro ne mela byt samozrejmosti?
Pamatujte jedno: Neni nic horsiho kdyz si automobilka pro silny odbyt a prodej nemusi hlidat kvalitu a vztah k zakaznikovi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 12:00, jasná volba sdi
znám oba motory. nějlépší volba je SDI.za prvé vydrži 500 000 km a víc za druhé,jak už se tu psalo ,jse némá co pokazit a třetí nemusíte jezdit jen na naftu ale bionaftu popř. -_- fritovací olej. vyzkoušené v naší taxislužbě. ale u motorů 1.9 , 1.4 TDI-PD. - JSE NA TYTO JEZDIT NEDÁ.NEJENOM TY MOTORY TOLIK NEVYDRŽÍ ALE ZA DRUHÉ JSOU NÁROČNÉ NA UDRŽBU A TAKY PALIVA ATD. MUJ TIP JEDNOZNAČNĚ SDI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 18:00, RE: Urcite SDi
anonym posted by:
"Mozna jedna z velmi dobrych voleb mezi cenou a uzitnou hodnotou je Punto, Corsa v nafte. Oba dva 1.3 naftaky dostatecne zive"

S Corsou 1,3CTDI/55kW občas jezdím, pokud člověk nepřidá pořádně plyn, tak auto na křižovatce chcípne, případně na dvojku čekáte než otáčky dolezou někam k 1700 a začne se vůbec něco dít (kombinace malého zdvihového objemu a špatného odstunování převodovky), samotný projev motoru je sice harmonický, ale taky nevýrazný a to i ve středním pásmu otáček (velmi podobně jako ...
nevim jestli se vyrabi 1,3 CDTI v 55kW, ja mam 51kW -Corsa C 5dv. a kultura motoru je trochu jinde než u 3 václcový fabie. jezdim vetsinou sam a 0-100 dam za 13 sekund, se spatne odstupnovanou prevodovkou souhlasim ale na to se da zvyknout, jako ostatne na vsechno:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.10.2007 23:08, Fabia TDi
anonym posted by:
nevim jestli se vyrabi 1,3 CDTI v 55kW, ja mam 51kW -Corsa C 5dv. a kultura motoru je trochu jinde než u 3 václcový fabie. jezdim vetsinou sam a 0-100 dam za 13 sekund, se spatne odstupnovanou prevodovkou souhlasim ale na to se da zvyknout, jako ostatne na vsechno:)
Tak se do mne klidně obujete ale mám dotaz. Mám Escorta 1,8 TD 51kW tedy žádný drak a stačí mi to. Preferuji diesel a mám možnost koupit Fabii Combi 1,4 Tdi 55kW v Eleganci tj. Klima, 4x airbag, litá kola, ASR, El. vpředu, Tempomat, Mlhovky, Palub. PC atd. + navíc Alarm, ESP, Rádio zámek zpátečky. Je to po 1. majiteli, koupeno v ČR v prosinci 2005 tj. ještě dva měsíce v záruce a najeto to má necelých 60 tis km. Cena je lehce pod 260tis. Nechci tady řešit velikost auta, protože vím že mi stačí a nechci auto s kufrem jako Corsa, krátká Fabia Fiesta apod. a neřeším ani výkon, který mi podle současného auta stačí taky ale to zda ta Fabia za tu cenu je dobrá koupě nebo byste za tu cenu radili něco jiného. Podotýkám že ten rok výroby preferuji 2005 a mladší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.10.2007 14:10, RE: jasná volba sdi
anonym posted by:
znám oba motory. nějlépší volba je SDI.za prvé vydrži 500 000 km a víc za druhé,jak už se tu psalo ,jse némá co pokazit a třetí nemusíte jezdit jen na naftu ale bionaftu popř. -_- fritovací olej. vyzkoušené v naší taxislužbě. ale u motorů 1.9 , 1.4 TDI-PD. - JSE NA TYTO JEZDIT NEDÁ.NEJENOM TY MOTORY TOLIK NEVYDRŽÍ ALE ZA DRUHÉ JSOU NÁROČNÉ NA UDRŽBU A TAKY PALIVA ATD. MUJ TIP JEDNOZNAČNĚ SDI
Pro řidiče taxislužby na to klepání na místě a jízdu po městě SDI jistě stačí, ale jinak je to brzda. S TDI se nemusí bát člověk předjíždět a cítí se v něm bezpečněji. Spotřeba po dotankování se pohybuje u TDI stejně jako SDI do 4,5 l nafty. Neslyšel jsem, že by měly motory TDI výraznější technické potíže a nevydržely najet hodně přes 300 tis. km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.11.2007 18:01, RE: fábia
gld posted by:
Bohužial Ford Focus l nemá žiadny vyložene dobrý dieselový motor..inak s motorom 1.4 tdi mám skúsenosti len z roomstera (59kw) a má to ťah "vodspodu" , no pomerne obmedzené pásmo kde to dobre ťahá. A mimo mesta to naozaj núti človeka "šľapať" na pedál hoci nad 3500 rpm to je len jazda na efekt...a spotreba potom aj tak vyzerá ( na HDi sa nechytá).
Ford Focus I má na Ford relativně dost povedený dieselový motor a to 1.8 TDCi, 85 kW (myslím). Pravda, není a nebyla to žádný high technology, jsou a byly i lepší dieselové motory, ale tento je určitě lepší varianta než 1.4 TDi od VW. Zdraví Dronte Mauricijský.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 22:05, RE: Pro A4
Ráďa posted by:
Já vím jak byla položená otázka, já si chtěl rýpnout a Fabiu mu vymluvit. Resp aby zahrnul i jiné konkurenty např střední třídu. Protože to mnoho lidí ani nenapadne. Prostě vidí reklamu a nic než Škodu si nedokáží představit. Prostě neprojedou 10 zcela odlišných aut a pak jedno zvolit. Ne, vezmou to první, což mě mrzí. Z těch dvou motorů co dal na výběr bych já tedy vzal asi tu starou 1.9 Měl by to být takový malinký loďnáček jedoucí si podle svého konstantní rychlostí a v pravém pruhu a nevš...
Ráďo, píšeš docela rozumně, ale ty nuly na SPZtce...no proboha ty jsi vůl, to je znak zhovadilosti a maloměšťáctví...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.11.2007 14:26, RE: Ráďu
anonym posted by:
Rada je jeden z mala lidi, co nema v hlave nasrane a je mu milejsi vlastni zivot/zdravi nez par drobnejch za benzin. Ty anonyme zcela jiste patris do te druhe skupiny - IMBECILU ... PRASAK (BMW 750, Audi S8)
pánové pánové,jak se mužete hádat kvuli takovým malichernostem. každému vyhovuje a má finance na něco
jiného. 740 je uplně něco jineho,S8 taktéž,jen náklady jsou
unosné pro podnikatele ne pro běžnou konfekci.pokud
ovšem nechcete behat po vrakovišti.ale vcelku souhlas s
panem prasakem. Ted se zase vysmeju ja vám. mám ho 25
do delky a 8do šiřky,takže jsem lepši než vy,chlapečkové. a ted začněte diskuzi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 10:06, RE: Ráďu
anonym posted by:
pánové pánové,jak se mužete hádat kvuli takovým malichernostem. každému vyhovuje a má finance na něco
jiného. 740 je uplně něco jineho,S8 taktéž,jen náklady jsou
unosné pro podnikatele ne pro běžnou konfekci.pokud
ovšem nechcete behat po vrakovišti.ale vcelku souhlas s
panem prasakem. Ted se zase vysmeju ja vám. mám ho 25
do delky a 8do šiřky,takže jsem lepši než vy,chlapečkové. a ted začněte diskuzi
Delka je u tschuraka na hövno. Kdyz narazis na konec vaginy, tak to pro madam neni moc prijemne. Ta sirka uz je lepsi. Nech to zkratit a bude vse v poradku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.01.2008 16:35, RE: Fabia TDi
anonym posted by:
Tak se do mne klidně obujete ale mám dotaz. Mám Escorta 1,8 TD 51kW tedy žádný drak a stačí mi to. Preferuji diesel a mám možnost koupit Fabii Combi 1,4 Tdi 55kW v Eleganci tj. Klima, 4x airbag, litá kola, ASR, El. vpředu, Tempomat, Mlhovky, Palub. PC atd. + navíc Alarm, ESP, Rádio zámek zpátečky. Je to po 1. majiteli, koupeno v ČR v prosinci 2005 tj. ještě dva měsíce v záruce a najeto to má necelých 60 tis km. Cena je lehce pod 260tis. Nechci tady řešit velikost auta, protože vím že mi stačí a...
Kupte si Oct 1,9 Tdi 66Kw ale né s půl miliónem km. Osvědčený, úsporný, svižný "na naftu"motor (možná trochu nudný) . Nejlépe tak 3roky starou se 150tis km serviskou v plné výbavě a z Německa (nebouranou) . Sežeňte si někoho kdo to pozná. Vydím to tak na 280 tis Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.05.2008 10:29, RE: nejlepsi je ta co ma zaruku aspon 3 roky.
anonym posted by:
Tedy zadna z Fabii. Myslim ze na svete se nedela moc aut kterym vyrobce veri ze jsou bezporuchove dele nez 2 roky jako Skodovka....
Zcela bezny americky sportacek od GM - Pontiac Solstice (pod 450,000 Kc) ma zaruku na cele auto 5 let nebo 160,000km (100K mil).
Fabii jsem mel moznost ridit po nbekolik poslednich dovolenych v CR a mohu jen rict ze to diky spolehlivemu motoru VW,jezdi. Nic vic a nic min.Interier vozu na prvni pohled je laciny, a pristrojovka je vylisek z tvrde plasticke hmoty, poh...
Odbornik promluvil....
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.