0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:15, RE: bez předmětu
Johnny Knoxville posted by:
Vážený pán autor,

obdivujem Vašu schopnosť objektívne zhodnotiť auto po najazdení 2000 km a redakciu TipCars za uverejnenie takéhoto príspevku.
Sám som mal možnosť jazdiť s Fabiou HTP Combi ako služobným a môžem povedať, že Vaša recenzia sa ako dobrá a objektívna dá ohodnotiť len so značnou dávkou nadhľadu a sarkazmu.
Auto jazdí pomerne svižne, za doprovodu traktorového zvuku, do takých 90 - 100 km/h a potom je to už len o trpezlivosti a dobrých nervoch. Mnohokrát som s Fabkou jazdil v 3 - 4 ľu...
Co to pyndáš za hovadiny! Já tu 12-ku mám a že by po stovce nechtěla jet bych Ti ukázal. Naprosto v poho dosáhne 150 i ve čtyřech. Podle mě je to jen zaujatost vůči tříválcům, ale zkušenosti máte na h...o. Služební auta jsou většinou dokurvený pitomcema co nemaj za volantem co dělat a s tím se setkávám denně. Tím nechci říct, že jde o auto co nemá mouchy, ale najdi jedinej kýbl co po čechách jezdí bez jediného problému a chybě na kráse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:18, RE: bez předmětu
MirekS posted by:
Rád bych se zastal toho Vašeho konkrétního motoru. Je stavěný na popojíždění po městě a okreskách, na dálnici může zvládnou jízdu na hranici 130km, ale to už při zvýšené spotřebě. Styl jízdy, který popisujete je přetěžování a huntování motoru. Rád bych ho viděl po 100t km.
Se podívej na jiný káry po sto tisících když je říděj pakoňové bez citu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:25, RE: Motor
Martin posted by:
Osobně jsem něco málo na motoru 1,2 HTP ( silnější) něco najezdil. Je pravda, že spotřeba když se nehoní je okolo 6,5. Motor vcelku jede, ale tak jak tady bylo psano tak do 100. Pak už se motoru nechce. Samozřejmně že na dlouhé rovině nebo z kopce vytáhne 180 ale kolik máte proboha otáček? tenhle motor je ideální na město a okresky. Dalnici taky zlvadne ale do 130 a urcite by tenhle motor nemel byt moc v levem pruhu. Predjizdeni s timto motorem na dalnici i kdyz jedu sam je porod, natoz 3 lidi a...
Víš co je porod! Když naložíš tchýni, manželku a tři haranty do Tráboše a pofrčíš na Ukrajinu. To je porod, ale Fábie v levém pruhu ne! Ta udělá taky 130 jako každý jiný fáro za miliony. To jsem zvědavej na keci až vyjede VW Golf s jednadvojkou to bude teprve proklínání co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:34, RE: Pepan
Martin posted by:
Ja myslim, ze lidi ani tak nehani to že to je HTP, ale že všichni pisou ze jejhich HTP predjede 2,0, ze to jede 180, ze to jde za plynem i pri vysokych rychlostech. Me osobne HTP bohate staci. Jsem zvyklej jezdit na skode 120 a proti ni je fabia htp sviznejsi. V rodine mame TOLEDO TDI a to je taky o nicem jinem. Ale podle toho jak vsichni o svem HTP pisi tak je to lepsi nez jakykoliv motor. Vim ze lidem staci kdyz to jede a nic proti nim nemam, je hodne lidi co to vyuzivaji po meste a na svatec...
Ty jsi spisovatel co? Kdo si s 12 - kou kdy myslel, že je lepší nebo výkonější než TDI a 2,0? To opravdu používej jen při potlachu a nekecej do článků o autech. Tady je přeci řeč jen o tom, že někdo je s takovým či makovým autem spokojen a nikdy nikdo nenapsal takovou blbost co tu propaguješ!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:38, RE: Aprila snad uz bylo
karlik posted by:
-))) no mame par sluzebnich "fobii",ale tenhle "nazor" je fakt sila.....ona sice moc nejede ani ta 1,4ka ....ale nalozene HTP se i pres"kratsi" prevody proste NEHYBE!!! -za to RVE-))).....rikame ji "wartburg"
Já osobně tvrdím, že ta hnusná 12 -ka jede líp než 14 -ky od VW a že by řvala to je trochu přehnaný. Co třeba zvuk TDI? Ten je super nebo co? Tím myslím jen zvuk! Fakt slast pro uši a hlavně studený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:42, RE: Pepan
TOM posted by:
Já proti HTP nic nemám kdybych uvažoval o autě s kterým bych jezdil po městě nebo dojížděl každý den 30km do zaměstnání tak by to pro mne byla ideální volba,ale nemám rád když někdo napíše že tříválec o obsahu 1.2 u docela těžkýho auta jako je fabia jde do 180 pěkně za plynem to je podle mě hodně přehnaný vždyť už ve 160 to musí bejt vytočený aspoň na 6500 ot/min.
Opravím Tě trochu jo? Při stšedesáti 5500 ot/min
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:45, RE: ?
PetrX posted by:
Souhlas, měl jsem Fabku s 1.2 -12V v práci a do těch 100 km/h s jednou osobou to ještě jde, ale kombik, 3 osoby a svizna jizda - ne, ne, ne je to liny jak kurva a zere to,když od toho člověk chce aby to jelo tak kolem 9l / 100km. Teď sloužím s Octou 1.9 TDI - 81kW / chip na 97kW a ta docela lita - dlouhodobě jsem na 5.8 l / 100km a vsechny HTP s cervenym P nechavam i ve ctyrech lidech na palube daleko vzadu. Zaver 1.2 HTP nebrat !!!
Ten Tvůj čmoud TDI má zvuk jako traktor a hulí jako traktor tak nepomlouvej. Osobně bych TDI taky nechtěl ani za zlatý prase, tak taky nebrat!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:51, RE: Jak co...
petr posted by:
Já s tebou trochu nesouhlasím, 1.4 16V 55kw je celkem velký rozdíl, měl jsem to možnost porovnat na delší cestě a HTP nestačilo (ikdyž ho chválím) a rovněž nesouhlasím, že 74 kw řve jako poděs. Určitě je tišší než HTP a má kultivovanější chod. Jen chce k životu trochu víc otáček než HTP. Podle mě je nejlepší varianta 55 kw.
Tu stokoňovku vážně nebrat!!! Je strašně líná a do otáček se dostává s šíleným utrpením. Jede fakt až po té 120-tce. Po městě utrpení a to se jezdí většinou ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.08.2007 21:56, RE: Vtipálek
Pepe posted by:
Objem sice ničím nenahradíš, ale spíš bych to vztahoval na kobyly. Tam, kde dříve byly dvoulitry, jsou dneska 1,6 (uvidíme jak je to se životností). Prostě naložené kombi pod 100 k je brzda provozu, s tím souhlasím. Budu se opakovat, ale Škoda (fabia i octavia) je lehce nadprůměrné auto za hodně nadprůměrnou cenu. 1,2 HTP (47 kW), proč ne jako služební pro městský a příměstský provoz, ale takový kraviny jako ten článek se hned tak nenajdou...
Co říkáte na tohle! 12-ka do VW Golf a 77 kW. Sranda co? Ta těm starejm 2.0 natře prdel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.09.2007 20:39, RE: Ty kokso
Kolega zo Slovenska posted by:
Paráda...keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci,keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci,keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, kecikeci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci a nič viac len keci. Zamyslite sa nad sebou pán autor článku, čo ste tam napísal.
Svižná -haha, pohodlné sedadlá- haha. Treba vedieť ako s tým jazdiť- haha. Ty vole. Perfektne som sa pobavil, len tak ďalej.......Supeeeeerrrr!!!!!
P.S Dajte nám kurz ako jazdiť svižne a 180km/h s 1.2 HTP 12v 47 Kw.
Ale k...
Konecne jim to nekdo natrel, Bravo, Bravo Super nazor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 21:04, RE: ?
PetrX posted by:
Souhlas, měl jsem Fabku s 1.2 -12V v práci a do těch 100 km/h s jednou osobou to ještě jde, ale kombik, 3 osoby a svizna jizda - ne, ne, ne je to liny jak kurva a zere to,když od toho člověk chce aby to jelo tak kolem 9l / 100km. Teď sloužím s Octou 1.9 TDI - 81kW / chip na 97kW a ta docela lita - dlouhodobě jsem na 5.8 l / 100km a vsechny HTP s cervenym P nechavam i ve ctyrech lidech na palube daleko vzadu. Zaver 1.2 HTP nebrat !!!
Ja muzes srovnavat TDI ktery ma 97kW s Fabii ktera ma 47kW. Treba ja s Octavii RS ktera ma 137kW te taky roznesu v zubech a uvidis jen moji prdel a to jenom chvilinku.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.