0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 12:15,
kwitecko posted by:
dvojka benzin ve fabii pro závodníky??hahaha....ses posral??
Autotip: jdenalo o srovnání několika vozů třídy malých aut. Ibiza, Fiesta, korejci, polo, clio, 206..a pružnost HTP od 80 do 120 byla opravdu jedna z nejlepších....pánové klidně vás pozvu na okruh a poměříme to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 15:01, RE: Vtipálek
petr posted by:
Ono totiž nesmíš přihazovat výbavu do základu ,ale vzít vyšší verzi, tam to vychází velice dobře. Teď by mě ale zájimalo, co je u ostatních automobilek léta standart a u fabie za příplatek?
Třeba motor... Ne, vážně. Co třeba odpojitelný airbag spolujezdce? A takových zdánlivě blbin by se našlo. Navíc jsou věci, který do fabie ani nepořídíš. I u Škoda auto usoudili, že nemá cenu nabízet fabii s aut. klimou. Jen si jí užij, já ti jí neberu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.06.2006 22:24, no nevím...
moje zkušenosti s fabií s motorem 1,2 HTP jsou trochu jiné. "neztrácí zásadně výkon a rychlost ani v kopcích", při jízdě ve dvou a zaplé klimatizaci se při jízdě do kopce znatelně snížil výkon a znatelne se zvýšila spotřeba...Předpokládám že tento samý motor je v roomsteru a dle názoru prodejce a vlastní zkušenosti má motor "hranici" do 4500 - 5000 otáček, nad touto hranicí už ztrácí sílu...autor článku píše že má najeto 2000 km, motor je tedy v podstatě ještě "syrový" a pokud se dobře zajede měly by se jeho jízdní vlastnosti ještě zlepšit. Příjemnou záležitostí je spotřeba která se pohybuje mezi 5-6 litry, samozřejmě pokud člověk nezávodí. Škoda má jednu z nejrozšířenějších servisních sítí, což se odráží na dostupnosti i ceně náhradních dílů a profesionalitě servismanů. Myslím že fabie je dobrá volba, jen mé pocity jsou trošku jiné, než pocity autora článku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.07.2006 00:20, RE: Vtipálek
Pepe posted by:
Třeba motor... Ne, vážně. Co třeba odpojitelný airbag spolujezdce? A takových zdánlivě blbin by se našlo. Navíc jsou věci, který do fabie ani nepořídíš. I u Škoda auto usoudili, že nemá cenu nabízet fabii s aut. klimou. Jen si jí užij, já ti jí neberu.
Pozor klimatizace je automaticka, pouze mechanicky nastavitelna - cili udrzuje nastavenou teplotu, ovsem k nastaveni se nepouzivsji nizkozdvizna tlacitka, ale otocna kolecka. Pomoci termostatu nastavi presnou teplotu. Tzv. poloautomat....v ceniku skodaauto je tato klima nazyvana automaticka a da se s tim souhlasit. Pouze nema digitalni ovladani.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.07.2006 10:53, pro kolegu ze SR
Kolega zo Slovenska posted by:
Ja čakám na to číslo Autotipu, kde Fábia porazila ostatné autá v zrýchleni z 80 na 120 o 6 sekund...Čakám len či sa dočkám.
Alebo radšej mi napíš aké auta zrovnávali. To mi bude stačiť.
Tak jak jsem slíbil, tak píšu. Jedná se o test v časopise Svět motorů, číslo 9/2006 (omlouvám se, původně jsem psal Auto tip)
Porovnávali Fiat grande punto 1.2 (48kw, 102N.m), Renault clio 1.2 (55kw, 105N.m), Škoda fabia 1,2 (47kw, 112N.m) a Toyota yaris 1,0 (51kw, 93N.m)
Naměřené hodnoty: punto clio fabia yaris
na 4. stupeň (60-100km/h) 13,8 13,5 11,9 15,1
na 5. stupeň (80-120km/h) 18,8 20,9 15,8 23,4

Hodnoty jsou v sekundách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.07.2006 10:55, pro kolegu ze SR
petr posted by:
Tak jak jsem slíbil, tak píšu. Jedná se o test v časopise Svět motorů, číslo 9/2006 (omlouvám se, původně jsem psal Auto tip)
Porovnávali Fiat grande punto 1.2 (48kw, 102N.m), Renault clio 1.2 (55kw, 105N.m), Škoda fabia 1,2 (47kw, 112N.m) a Toyota yaris 1,0 (51kw, 93N.m)
Naměřené hodnoty: punto clio fabia yaris
na 4. stupeň (60-100km/h) 13,8 13,5 11,9 15,1
na 5. stupeň (80-120km/h) 18,8 20,9 15,8 ...
Tak jak jsem slíbil, tak píšu. Jedná se o test v časopise Svět motorů, číslo 9/2006 (omlouvám se, původně jsem psal Auto tip)
Porovnávali Fiat grande punto 1.2 (48kw, 102N.m), Renault clio 1.2 (55kw, 105N.m), Škoda fabia 1,2 (47kw, 112N.m) a Toyota yaris 1,0 (51kw, 93N.m)
Naměřené hodnoty: ------------punto -------- clio -------fabia ---------yaris
na 4. stupeň (60-100km/h) --13,8 ----------13,5 -------11,9 ----------15,1
na 5. stupeň (80-120km/h) --18,8 ----------20,9 -------15,8 -----------23,4

Hodnoty jsou v sekundách
Trochu jsem to poopravil, snad to tak bude přehlednější
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.07.2006 10:59, RE: Vtipálek
Pepe posted by:
Třeba motor... Ne, vážně. Co třeba odpojitelný airbag spolujezdce? A takových zdánlivě blbin by se našlo. Navíc jsou věci, který do fabie ani nepořídíš. I u Škoda auto usoudili, že nemá cenu nabízet fabii s aut. klimou. Jen si jí užij, já ti jí neberu.
No třeba odpojitelný air bag se do fabie dává, ale já hledám třeba marně u konkurence (u některých) tempomat, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka atd
Co se klimatizace ve fabii týče, tak automatické je!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.07.2006 17:16, RE: Vtipálek
anonym posted by:
No třeba odpojitelný air bag se do fabie dává, ale já hledám třeba marně u konkurence (u některých) tempomat, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka atd
Co se klimatizace ve fabii týče, tak automatické je!
Jo, tak ten tempomat se teďko bude hodit.... Prostě fabie v elegenci (a "plné" výbavě) je cenově jen krůček od střední třídy (nižší). Prostě to vidím jako škoda peněz, třeba časem změním názor. Abych se z ní udělal, do toho mi hodně chybí. Ale nikomu to neberu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.07.2006 17:54, RE: Vtipálek
Pepe posted by:
Jo, tak ten tempomat se teďko bude hodit.... Prostě fabie v elegenci (a "plné" výbavě) je cenově jen krůček od střední třídy (nižší). Prostě to vidím jako škoda peněz, třeba časem změním názor. Abych se z ní udělal, do toho mi hodně chybí. Ale nikomu to neberu.
A co podle tebe není škoda peněz? Která automobilka má tak super levné a super vybavené vozy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.07.2006 17:52, RE: pro Petra
petr posted by:
Tak jak jsem slíbil, tak píšu. Jedná se o test v časopise Svět motorů, číslo 9/2006 (omlouvám se, původně jsem psal Auto tip)
Porovnávali Fiat grande punto 1.2 (48kw, 102N.m), Renault clio 1.2 (55kw, 105N.m), Škoda fabia 1,2 (47kw, 112N.m) a Toyota yaris 1,0 (51kw, 93N.m)
Naměřené hodnoty: ------------punto -------- clio -------fabia ---------yaris
na 4. stupeň (60-100km/h) --13,8 ----------13,5 -------11,9 ----------15,1
na 5. stupeň (80-120km/h) --18,8 ----------20,9 -------15,8 -----------23,...
http://www.autoserver.sk/automobily.asp?id=13764

A čo povieš na toto. Mne sa tie tvoje hodnoty hned nezdali, pretože už som raz čital test tejto Fabie 1.2 HTP a pametal som si že zrýchlenie z 80-120km/h mala cez 20 s.....A pametal som si dobre.
Tu su udaje: Ak neverite, stačí ísť na ten odkaz http://www.autoserver.sk/automobily.asp?id=13764
a tam to je.
Testovali tam viac áut bola tam aj Toyota, a preto porovnám aspoň tieto 2 automobily.

60-100km/h 4.stupen 80-120kmh
Toyota Yaris 1.0 14.2 s 19.8 s
Fabia 1.2 HTP 47kw 14.1 s 20.7 s
No takže si trepal kocky nič iné....A navyše v tom teste Fabia mala aj vyššiu spotrebu ako Yaris, ktorý je výkonnejší...bol to test spotreby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.07.2006 18:11, pro kolegu
Kolega zo Slovenska posted by:
http://www.autoserver.sk/automobily.asp?id=13764

A čo povieš na toto. Mne sa tie tvoje hodnoty hned nezdali, pretože už som raz čital test tejto Fabie 1.2 HTP a pametal som si že zrýchlenie z 80-120km/h mala cez 20 s.....A pametal som si dobre.
Tu su udaje: Ak neverite, stačí ísť na ten odkaz http://www.autoserver.sk/automobily.asp?id=13764
a tam to je.
Testovali tam viac áut bola tam aj Toyota, a preto porovnám aspoň tieto 2 automobily.

60-100km/h 4.stupen ...
Žádný kočky jsem netřepal! Zapoměli tam asi napsat, že fabia měla během testu zataženou ruční brzdu a toyote foukal uragán do zad, tak bych to viděl. Sežeň si to číslo Světa motorů a uvidíš, že jsem si nic nevymyslel!!! Potvrdí to i ostatní kdo ten test četli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.07.2006 00:18, RE: pro kolegu
anonym posted by:
Žádný kočky jsem netřepal! Zapoměli tam asi napsat, že fabia měla během testu zataženou ruční brzdu a toyote foukal uragán do zad, tak bych to viděl. Sežeň si to číslo Světa motorů a uvidíš, že jsem si nic nevymyslel!!! Potvrdí to i ostatní kdo ten test četli.
Tak potom mali iné stopky. Ale ruku na srdce. Ten udaj 20.7 s je predsa len bližšie realite. Totižto tvoj údaj 15.8s je riadne nereálny. Takéto pružné zrýchlenie majú oveľa oveľa výkonnejšie motory (1.6, 1.8) a nie šijací stroj 1.2 HTP. Skús si to premerať ak ju máš )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.07.2006 08:30, RE: pro kolegu
Kolega zo Slovenska posted by:
Tak potom mali iné stopky. Ale ruku na srdce. Ten udaj 20.7 s je predsa len bližšie realite. Totižto tvoj údaj 15.8s je riadne nereálny. Takéto pružné zrýchlenie majú oveľa oveľa výkonnejšie motory (1.6, 1.8) a nie šijací stroj 1.2 HTP. Skús si to premerať ak ju máš )
Já ji nemám, nemám ani fabii, ale těm údajům ze světa motorů věřím. Ty tvoje naměřené údaje by spíš odpovídali verzi HTP 40 kw. Ono totiž HTP má velice dobrý točivý moment, takže v uvozovkách slušně tahá v nižších otáčkách, narozdíl od vybrané konkurence, která se rozjíždí až při vysokých otáčkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.07.2006 11:46, RE: pro kolegu
anonym posted by:
Já ji nemám, nemám ani fabii, ale těm údajům ze světa motorů věřím. Ty tvoje naměřené údaje by spíš odpovídali verzi HTP 40 kw. Ono totiž HTP má velice dobrý točivý moment, takže v uvozovkách slušně tahá v nižších otáčkách, narozdíl od vybrané konkurence, která se rozjíždí až při vysokých otáčkách.
To nie sú moje namerané údaje!!
Tu máš odkaz odkiaľ ich mám a prečítaj si ten test. Bola to 1.2 HTP 12v 47 KW.
http://www.autoserver.sk/automobily.asp?id=13764
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.07.2006 19:33, Fabia 1.4 TDI 59 KW
Po třech letech jsem před 14-ti dny měnil svou octavii 1.9 TDI 81 KW 2003 za novou 2.0 TDI 103 KW a manželky Ford Ka za Fabii 1.4 TDI 59 KW. V autosalonu jsme zkoušeli i 1.2 HTP obě výkonové verze. Musím říct, že 1.2 HTP je opravdu šílenost. Jelikož i manželka najezdí celkem dost kilometrů, zvolili jsme 1.4 TDI a maximální spokojenost. Všude čtu, jak tříválec je strašně hlučný a jak se přenášejí vibrace do interiéru. U naší fabie tomu tak v žádném případě není. Řadící páka se na volnoběh ani nehne, natož pak aby byly cítit vibrace na nohou. Pokud je motor podtočený (pod 1500 ot/min) pak se do kabiny přenáší nepříjemné hučení, ale jinak OK.
Zato moje nová octavia. Nevím, jak je tady řešeno odhlučnění, ale „traktorový zvuk“ se do kabiny přenáší strašně moc. Zlatá stará octavia 1.9 TDI! Navíc šestistupňová převodovka mě také nijak nenadchla, motor je třeba dost vytáčet, zátah z nízkých otáček je ta tam. Na dálnici je šestka super, ale popojíždění po města je katastrofa. Bohužel po bezvadných zkušenostech se starou octavií jsem novou koupil bez předchozího svezení. Asi půjde z domu a připlatím si za passata v tiptronicu.
A spotřeba? Manželka s Fabií po ujetí 1000km je na 4,7 l/km a já s octavií po ujetí 2000km na 6,8. Stará si vzala od prvních sto kilometrů až po poslední 116 000 5,2.
Fabii 1.4 TDI můžu vřele doporučit, až na tu cenu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 20:16, RE: Vtipálek
anonym posted by:
A co podle tebe není škoda peněz? Která automobilka má tak super levné a super vybavené vozy?
tak nevim ja ted koupil novou fabiu combi ambiente 1.2 47 kW v tangerine metalize za 293 hadru a zdarma k tomu lity kola, klimu a dalkovy central a nezda se mi to premrstena cena, kdyz to srovnam s jinyma karama. a kompletni pojistka za 10.800 taky neni at tak spatna. nebo co myslite, vybral jsem spatne. a co misto toho, aby to bylo stejne drahy a splnilo to ucel, ze denni vozeni a obcas neco vetsiho prevezt. predtim jsem mel to same v horsi vybave, denne 150 km do prace a z prace a maximalni spokojenost, proto pokracuju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 21:59, RE: Ty kokso
Kolega zo Slovenska posted by:
Paráda...keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci,keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci,keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, kecikeci, keci, keci, keci, keci, keci, keci, keci a nič viac len keci. Zamyslite sa nad sebou pán autor článku, čo ste tam napísal.
Svižná -haha, pohodlné sedadlá- haha. Treba vedieť ako s tým jazdiť- haha. Ty vole. Perfektne som sa pobavil, len tak ďalej.......Supeeeeerrrr!!!!!
P.S Dajte nám kurz ako jazdiť svižne a 180km/h s 1.2 HTP 12v 47 Kw.
Ale k...
Se obavam ze autor recenze presvedcuje sam sebe, ze neslapl vedle Ostatni ve fory se shodli, slapl vedle a ne o jeden krok...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 08:43, RE: žartuješ?
meč katanu posted by:
To snad nemysli autor vazne, pisat recenziu po 2000 kilometroch? Mal som moznost jazdit s tymto motorom v ibize, pri obsadení 4 ludmi to islo ledva 160km/h. Okrem toho pre zachovanie nejakej dynamiky to vyžaduje časté radenie a vytáčanie, takže tu výhoda nízkej spotreby asi končí, že? Možno dobré do mesta, ale na dlhé trasy asi ťažko, jedine pre nejakého sviatočného jazdca čo bude uveličený že "ako sa dá super jazdiť" aj s jeho jedna-dvojkou. Skús s tým jazdiť denne po okreskach a pri predbiehan...
Neviem v čom si išiel ale ja mam 1,2 12V Fabiu a ide to s 5 ludmi 165 nehovorim ze jak blesk ale urcite ne ledva.Ked v tom sme 3 osoby 180 ale to je fakt max.Ide to ochotne do tych 150 ale treba to vedet zive to je skorej od 2500 ot/min. spotreba je pri normalnej jazde -120 km/h podla pc 6,1.A prebiehanie nemam pocit ze sa poserem ide to ok ale ty si uvedom ze to neni sportove auto!A veci jak wartburg su trocha mimo kdo to pouziva tak vie co hovorim.A ozaj je to mozne ze je to uplne o nicom a drahe jak svina a predava sa to jak chleba?trocha uvazujte su aj lepsie auta ale v tej cene treba veeeelice moc hladat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 08:59, RE: Vtipálek
Pepe posted by:
Cena je vždy taková, jakou je kdo ochoten dát. Jelikož se Škoda dobře prodává, není třeba se cenově podbízet. S tím souhlasím. Jiná věc je, co kdo o daném autě píše (není to třeba PR?), další věc je setrvačnost mnoha Čechů, a neposlední taky základní výbava... To, co bývá u ostatních automobilek již léta standard, je pořád hlavně u fabie za příplatek... Ceníky sleduji, v autech jezdím (i v té fabii), takže klídek. Prostě šicí stroj s klima a všemi "nadstandartními" věcmi je podle mě zvrácenost. ...
Každý kupi to čo chce pozri nekupim si octaviu lebo ked idem do servisu tak ma to vijde ovela viacej pokazi sa nieco zas platim viacej je to drahsie auto porovnavaj tu triedu o ktorej sa pise a ne octaviu.Kdoo chce male auto a chce tam klimu tak nemoze? radsej si kupi octaviu za tu cenu jazdenu 1,8 v rozumnych rokoch a ujjebe sa k smrti na spotrebe ale ma motor a je mu teplo a ked mu je teplo tak si odkruti okno lebo nema elektriku-kvoli tomu ze ma motor a rozbehne sa na 200 aby ho to chladilo ze?Mam 1,2 12V sportline je to vo vybave a ked chcem ist 150 idem bez problemu a povedz mi kolko treba ist na nasich a vasich cestach idem 150 a predbieham 80 percent aut bere mi 8 l na 100km.Ale klidek jak ty pišeš lebo si naj... a ozaj max je tam 180 ale to je malo na DTM na nasich dialniciach
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 23.12.2006 19:56, RE: Pepan
TOM posted by:
Já proti HTP nic nemám kdybych uvažoval o autě s kterým bych jezdil po městě nebo dojížděl každý den 30km do zaměstnání tak by to pro mne byla ideální volba,ale nemám rád když někdo napíše že tříválec o obsahu 1.2 u docela těžkýho auta jako je fabia jde do 180 pěkně za plynem to je podle mě hodně přehnaný vždyť už ve 160 to musí bejt vytočený aspoň na 6500 ot/min.
To by při devadesáti tocila pres 3,6tis., ale tolik nema snad ani na ctyrku.
respond
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.