0
back
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Fabia Combi - v Česku se neztratí

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 11:27, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Tak máme 1,6 Elegance + pár drobností (maxidot, ostřikovače světel, tmavé skla, sport sedačky apod) a cena byla 425 tis. Je to ale na leasing. Spotřeba na začátku byla při ustálené rychlosti 90km/h asi 7,5 l, dneska je asi 5,5. Na začátku byl ten motor takový utažený ale postupně se rozjíždí a ten zátah je nádherný. Předtím jsme měli 1,4 MPI 50kW a to bylo o ničem hlavně na dálnici. Dneska na to ve 130 šlápnu a když se nehlídám tak je tam cobydup 180. Okolo 2800 otáček to začíná nádherně tahat.
Diky. Verim, za ta 1.6 muze byt pro fabklu idealni, budu to muset vyzkouset.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 12:01, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Tak máme 1,6 Elegance + pár drobností (maxidot, ostřikovače světel, tmavé skla, sport sedačky apod) a cena byla 425 tis. Je to ale na leasing. Spotřeba na začátku byla při ustálené rychlosti 90km/h asi 7,5 l, dneska je asi 5,5. Na začátku byl ten motor takový utažený ale postupně se rozjíždí a ten zátah je nádherný. Předtím jsme měli 1,4 MPI 50kW a to bylo o ničem hlavně na dálnici. Dneska na to ve 130 šlápnu a když se nehlídám tak je tam cobydup 180. Okolo 2800 otáček to začíná nádherně tahat.
Tu spotřebu jste si vypočítal z tankování nebo jen reprodukujete čísílka z palubního počítače jako ostatně většina lidí? 90% palubních počítačů ukazuje spotřebu o cca 0,5 - 1 l/100 km nižší než ve skutečnosti. Ono totiž většinou ukazují špatně i počítadla ujetých km, ale to je na delší diskuzi.
Jinak krátká Fábie za 430 tis to už je ranec. Kdyby za ty peníze byla s 1,4 TSI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 12:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
co to je
Milacek ceskych chaluparu a rodin ............
dal jsem necetl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 12:59, RE: 1.4 vs. 1.6
Peet posted by:
Píšete, že motor 1.4 je dost letargický a špatně se vytáčí.
Vyplatí se za něj vůbec oproti HTP 51kW připlácet?
HTP jde dobře od spodu a lehce se vytáčí, s 1.4 nemám zkušenost.
Nebo když už motor, tak 1.6? Máte s ním zkušenosti?
Díky
Výborně ! konečně má někdo svůj názor a kupuje auto tak, že sveze 1,2 a 1,4 a pak teprve vynáší soudy. Bohužel na salon mi chodí lidi a říkají, že chtějí 1,4 (bez zkušenosti) a pak teprve vzlykají a říkají, že tech X tis. za 1,4 nestálo za to. Prostě stačí neposlouchat Pepíky v hospodě, ale přemýšlet hlavou. Taky se podívejte do technických parametrů motorů......v rozmezí otáček je k dispozici nejvyšší točivý moment ??? Díky za názor, fakt mě potěšil !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 12:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Milacek ceskych chaluparu a rodin ............
dal jsem necetl
Škoda ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 13:33, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Tu spotřebu jste si vypočítal z tankování nebo jen reprodukujete čísílka z palubního počítače jako ostatně většina lidí? 90% palubních počítačů ukazuje spotřebu o cca 0,5 - 1 l/100 km nižší než ve skutečnosti. Ono totiž většinou ukazují špatně i počítadla ujetých km, ale to je na delší diskuzi.
Jinak krátká Fábie za 430 tis to už je ranec. Kdyby za ty peníze byla s 1,4 TSI.
Ty čísílka reprodukuji z palubního počítače. Po třech tankováních jsem si to spočítal a je pravda, že PP si přidal asi 0,3l. To bylo v záběhu. Teď se odchylka pohybujekolem +0,15 -0,2 tak už to nezkoumám a PP věřím. Hodně záleží na stylu jízdy. Pokud by kecal PP o litr, tak bych ho nechal seřídit. To je vše co mohu zatím říci ke spotřebě, Máme zatím najeto málo km na nějaké konečné závěry. Věřím, že spotřeba ještě klesne, ale od začátku klesla docela dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 13:45, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Ty čísílka reprodukuji z palubního počítače. Po třech tankováních jsem si to spočítal a je pravda, že PP si přidal asi 0,3l. To bylo v záběhu. Teď se odchylka pohybujekolem +0,15 -0,2 tak už to nezkoumám a PP věřím. Hodně záleží na stylu jízdy. Pokud by kecal PP o litr, tak bych ho nechal seřídit. To je vše co mohu zatím říci ke spotřebě, Máme zatím najeto málo km na nějaké konečné závěry. Věřím, že spotřeba ještě klesne, ale od začátku klesla docela dost.
A jéje, to je koukám podobný problém jako tacho a GPS )) Já bych spotřebu po najetí 5 tisíc km ještě neřešil a PP ve Fabii určitě není nějak nepřesný oproti ostatním značkám. Spotřeba se ustálí po najetí tak 15-20 tis. km podle motoru. Takže zatím klid. Navíc PP počítá podle skutečné rychlosti bez ohledu na tachometr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:00, RE: 1.4 vs. 1.6
Pepe posted by:
Ano, o 1,2 ani nevíte, že ji tam máte To jako, že nejede ? Jako fór dobrý, jestli tím narážíte na tichost, tak ještě lepší. Stačí ale srovnat s Cliem Grandtour 1,2 16V - cenově, výkonově i (subjektivně) esteticky a je jasno. Btw - osobně je mi to jedno, dívám se na to celkem nezaujatě, neb nejsem cílová zkupina pro malá auta. Ale v porovnání s Clio a 207 by to u mě F nevyhrála
Prosim prosim, neuvadejte tady Clio Grandtour jako etalon estetiky, to je opravdu silna kava...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:24, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Prosim prosim, neuvadejte tady Clio Grandtour jako etalon estetiky, to je opravdu silna kava...
No zato tahle hnusna fabie, to je tada etalon )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:24, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Prosim prosim, neuvadejte tady Clio Grandtour jako etalon estetiky, to je opravdu silna kava...
No zato tahle hnusna fabie, to je tada etalon )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:27, Ma to brzdy?
Petr - TipCars.com posted by:
Škoda ...
Ve Svedsku pri testech jim odchazeli na krizovatkach brzdy. Takovej mensi problem predpokladam ze Skoda to nejak vysvetli ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:39, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
A jéje, to je koukám podobný problém jako tacho a GPS )) Já bych spotřebu po najetí 5 tisíc km ještě neřešil a PP ve Fabii určitě není nějak nepřesný oproti ostatním značkám. Spotřeba se ustálí po najetí tak 15-20 tis. km podle motoru. Takže zatím klid. Navíc PP počítá podle skutečné rychlosti bez ohledu na tachometr.
Odkud PP získá "skutečnou" rychlost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:58, RE: Ma to brzdy?
anonym posted by:
Ve Svedsku pri testech jim odchazeli na krizovatkach brzdy. Takovej mensi problem predpokladam ze Skoda to nejak vysvetli ?

Na co brzdy? Stačí brzdit kvaltama, hahaha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:11, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Odkud PP získá "skutečnou" rychlost?
No já nevím ale když mi tachometr ukazuje 100 km/h a PP 94 km/h tak z tachometru to asi nebude. Prostě tam bude vždycky nějaká odchylka a hotovo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:23, test
Jáké je vaše IQ ?? Test evropanů - zúčastněte se i Vy !! http://cz.iq-test.eu/?d=9296
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:26, RE: Ma to brzdy?
anonym posted by:

Na co brzdy? Stačí brzdit kvaltama, hahaha.
Brzdy to má! Bohužel to koncernoví soudruzi našulili aby to tak tak splnilo EHK č.13H (tj. souhrný předpis pro brzdy u kat M1) a víc ani ťuk. Ta dimenzace strojních součástí je dneska bída. Všude samý teploušský computer co to spočítá akorát pro jeden typ namáhání (někdy i s chybou jako Touareg a PN = ostuda že) . Ale když s tím někdo bude kutit něco jiného, tak se to rozsype jak domeček z karet. Chtělo by to naložit a projet párkrát po sobě ostrým stylem GrossGlockner a bylo by jasno zda brzdí nebo ne. ...Ale líbí se mi, že aspoň jeden novinář řekl, že to F II by byla optimální volbou ta 1.6 (to říkám od začátku) a nepapouškujou tady ty marketingové žvásty propadačního oddělení. Takže bod pro TipCars ....no a kdyby tam byla 1.4 TSI (či jak jsou ty písmena) a za normální cenu, tak už bychom se bavit na téma F II mohli..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:28, RE: Ma to brzdy?
anonym posted by:
Ve Svedsku pri testech jim odchazeli na krizovatkach brzdy. Takovej mensi problem predpokladam ze Skoda to nejak vysvetli ?
pokud ses oto zajímal podrobněji,tak jsi jistě zjistil,že nebyl problém v brzdové soustavě,ale že byla zvolená nevhodná alu kola vzhledem k počasí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:40, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym posted by:
Prosim prosim, neuvadejte tady Clio Grandtour jako etalon estetiky, to je opravdu silna kava...
Ach jo, přitom stačí jenom umět číst... Nikdo o etalonu nemluví, jde o SROVNÁNÍ - navíc (jak je uvedeno), subjektivní. Ona totiž je esteticky ta 207 jednookým mezi slepými králem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:48, drahý
kdo má trochu rozum, tak si tohle auto nemůže nikdy koupit. Jenže hrdí češi zaplatí klidně třetinu navíc, jen aby měly na znaku českej nápis, i když celej managment ve vedení firmy tvoří němci.
Je to předraženej krám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 16:06, RE: Ma to brzdy?
anonym posted by:
pokud ses oto zajímal podrobněji,tak jsi jistě zjistil,že nebyl problém v brzdové soustavě,ale že byla zvolená nevhodná alu kola vzhledem k počasí.
o a co jako ?! Byly tam origo kola z fabriky (neříkám žádné čínské plagiáty burzy) a nebylo to ončo. Tak jak to navrhli a odzkoušeli?! No?! Teď machruj!!! Velkej prd udělali a je jedno zda je to značka ta nebo ona (aby se neřeklo že ryju do Škody). "Nevhodně zvolená kola k počasí " tak hlavně aby ty jsis je zvolil vhodně To jako když si na zimu nedám plecháče tak si mám rozbít pusu? (a nebo přejet někoho z tvých blízkých) Má to fungovat za všech okolností. Mi je jedno zda je divný disk, ráfek, hlava kola nebo brzda, výsledek je selhání tak jako tak. Netestovalo se to při žádném teplotním, prašném ani jiném extrému ani po 600tkm provozu. Raději zmlknu, uznám že jsem něco vyrobil blbě a dělám to jinak. A ne že pouštím obranné zcela zcestné výmluvy typu novinář neuměl jezdit, bylo trochu pod nulou nebo že byly lité kola. I kdyby byly třeba hranaté kola, brzdit to musí. ...Že praskaly žárovky když v Autopalu / Automotive lightning (nevím kdo dělal světla pro F I) blbě udělají odvod tepla, no myslím si svoje, ale dobře. Ale brzdy, ty musí fungovat na tuty! Že ze sebe děláš blbce a nepaceného testovacího jezdce je tvůj problém. Jako stane se, ale jen blbec chybu nepřizná a nenapraví. Ale dobrej marketing to jistí, pak tu zas bude někdo srovnávat Mondeo II a Oktávku I jako sobě rovné ))
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.