0
back
 

diskuze k tématu: Který motor do Fabie?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 17:42, RE: Asi tak
David posted by:
Velikost myslim vseobecne....
A tazateli bych doporucil z vlastni zkusenosti HTP 47 kW ve verzi po faceliftu. Výbavu Ambiente....ma temer vse krome klimatizace. (2x airbag, el. okna,el.zrcatka,ABS+MSR,servo,central...).....ted je to snad vsechno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 18:42, Fabia 1.4 44kw 2002
Mam 1.4 44 kw z roku 2002 je to auto totalne na h*vno. Je to pry vadna serie Fabii 2002 NEBRAT
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 21:26, miniauta
Karel posted by:
Mam 1.4 44 kw z roku 2002 je to auto totalne na h*vno. Je to pry vadna serie Fabii 2002 NEBRAT
co furt všichni máte s těma miniautama, ja bych si něco tak nepohodlneho, škaredého (hlavne zevnitř - ještě jsem neviděl miniauto s pěkným interiérem ikdyž musím přiznat že jsme z aut vyšších tříd docela rozežraný) a pomalého bych nechtěl, ani kdyby mi za to někdo platil, natož abych si to ještě musel koupit svýma vydřenýma penězma
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 21:46, Pro redakci TIP CARS
Hoši nevíte co plácáte.V jednom članku o Fabii chválíte motor 1,4 44kw až do prdele a tady ho zatracujete. Po čase jsem si udělal obrazek že rozumíte hovnu jak v testování ojetin tak ve spotřebě u nových aut. Myslím že vaše znalosti jsou vyčerpané. S pozdravem bývalý čtenář.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 22:11, RE: Boze Fobii neee
Háza posted by:
A co jiného by jsi doporučil. Rozhoduju se mezi P206, Getz, clio Storia a Fabia. Zatim neřešim motor, to je jiná kapitola.
Pánové musím se zasmát, jak tady haníte fabii. Zřejmě patříte k velkým odpůrcům Škodovek nebo k velkým závistivcům. Očividně jste ve fabii nikdy ani neseděli, nemám pravdu. Já osobně fabii nevlastním, ale z vlastní zkušenosti, když vezmu v potaz výše uvedené vozy, tak fabii vychází nejlépe. Nechápu, v čem je předražená? Viděli jste ceníky konkurence a co vám za ty peníze nabízí? Určitě ne tak kvalitní podvozek, řízení, řazení, dílenské zpracování atd. Jen ten 1.4 mpi se moc nepovedl, to je pravda.
Ještě k dotazu, určitě HTP 47 kw. Jezdí dobře od nízkých otáček, jen si musíš zvyknout na ten zvuk. V testech s konkurencí fabia s tímto motorem ujíždí konkurenci!!!
A nechápu, proč tady zigi mluví o korupci? Zřejmě jsi prodejcem jiné značky a jedeš na prémie, tudíž pomlouváš. Ale sám tomu nevěřáš, vid?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.11.2006 07:21, RE: Boze Fobii neee
petr posted by:
Pánové musím se zasmát, jak tady haníte fabii. Zřejmě patříte k velkým odpůrcům Škodovek nebo k velkým závistivcům. Očividně jste ve fabii nikdy ani neseděli, nemám pravdu. Já osobně fabii nevlastním, ale z vlastní zkušenosti, když vezmu v potaz výše uvedené vozy, tak fabii vychází nejlépe. Nechápu, v čem je předražená? Viděli jste ceníky konkurence a co vám za ty peníze nabízí? Určitě ne tak kvalitní podvozek, řízení, řazení, dílenské zpracování atd. Jen ten 1.4 mpi se moc nepovedl, to je pravd...
Konečně rozumný a nezaujatý názor ! ! !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.11.2006 11:11, RE: Boze Fobii neee
petr posted by:
Pánové musím se zasmát, jak tady haníte fabii. Zřejmě patříte k velkým odpůrcům Škodovek nebo k velkým závistivcům. Očividně jste ve fabii nikdy ani neseděli, nemám pravdu. Já osobně fabii nevlastním, ale z vlastní zkušenosti, když vezmu v potaz výše uvedené vozy, tak fabii vychází nejlépe. Nechápu, v čem je předražená? Viděli jste ceníky konkurence a co vám za ty peníze nabízí? Určitě ne tak kvalitní podvozek, řízení, řazení, dílenské zpracování atd. Jen ten 1.4 mpi se moc nepovedl, to je pravd...
seděl jsem v ní jednou (1.2 htp) na 200 km cestě a stačilo mi.

nikdy nikdy nikdy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.11.2006 11:40, RE: Upřesnění
Tonny posted by:
Spíš bych změnil otázku: Jáké jiné auto než Fábie.Asi zase nějaký propagátor značky.
aha, takže každej kdo chce fábii je asi špatnej, nech to snad na každým at si vybere co chce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.11.2006 12:26, RE: Upřesnění
Jirka posted by:
aha, takže každej kdo chce fábii je asi špatnej, nech to snad na každým at si vybere co chce.
miniauta?? pro opravu, fabie je segment malých vozu, miniauto je treba matis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.11.2006 19:23, motor
oba motory jsou pořádný děla :) je jednoho jestli si si necháš toho svýho fichtla nebo koupíš jinýho, je to z bláta do louže :))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 11:23, RE: motor
Roman posted by:
oba motory jsou pořádný děla :) je jednoho jestli si si necháš toho svýho fichtla nebo koupíš jinýho, je to z bláta do louže :))))))
Fabie s těmahle motorama je jen pro lidi, co potřebují dopravní prostředek, který je přepravý s bodu A do bodu B. Na nějakou dynamiku a radost z jízdy tady zapomente. osobně bych to nechtěl ani zadarmo.)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 12:21, RE: motor
Tomáš posted by:
Fabie s těmahle motorama je jen pro lidi, co potřebují dopravní prostředek, který je přepravý s bodu A do bodu B. Na nějakou dynamiku a radost z jízdy tady zapomente. osobně bych to nechtěl ani zadarmo.)))
Můžu srovnat pro změnu fiat stillo s motorem 1.2 16V a fabii 1.2HTP. V obou autech jsem chvilku jezdil a rozdíl je propastný jak ve výbavě, tak ve spotřebě a v zátahu motoru. Co si budeme nalhávat, oba motory jsou flusačky, ale jednoznačně bych volil stillo. I když mám dvoulitrového pětiválce, tak na stillo bych si časem možná zvykl. A teď škodovkáři do mne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 15:24, RE: motor
pepe (ne Pepe, trouba pod mým nickem) posted by:
Můžu srovnat pro změnu fiat stillo s motorem 1.2 16V a fabii 1.2HTP. V obou autech jsem chvilku jezdil a rozdíl je propastný jak ve výbavě, tak ve spotřebě a v zátahu motoru. Co si budeme nalhávat, oba motory jsou flusačky, ale jednoznačně bych volil stillo. I když mám dvoulitrového pětiválce, tak na stillo bych si časem možná zvykl. A teď škodovkáři do mne.
A do stila se dává motor 1.2? Pokud vím, tak stilo začíná s 1.4 16V. Pokud se 1.2 dávala, tak klidně věřím, že bude motoricky na tom lépe než HTP, má totiž o válec víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 16:11, RE: Boze Fobii neee
petr posted by:
Pánové musím se zasmát, jak tady haníte fabii. Zřejmě patříte k velkým odpůrcům Škodovek nebo k velkým závistivcům. Očividně jste ve fabii nikdy ani neseděli, nemám pravdu. Já osobně fabii nevlastním, ale z vlastní zkušenosti, když vezmu v potaz výše uvedené vozy, tak fabii vychází nejlépe. Nechápu, v čem je předražená? Viděli jste ceníky konkurence a co vám za ty peníze nabízí? Určitě ne tak kvalitní podvozek, řízení, řazení, dílenské zpracování atd. Jen ten 1.4 mpi se moc nepovedl, to je pravd...
Ne nejsem zaujatý proti fabii - ale po zkušenostech s provozem Octavie 1.9 TDI (81kW) bych do fabie šel - RS (malé pro rodinku), 1.9 TDI - kombi po čipu +-100kW by celkem šlo. Sranda motory 1.2 HTP - měl jsem jí rok v práci 47kW a byl to docela děs - hlavně když se člověk pohybuje po silnicích 1. tř a dálnicích - a ploužit se x km za kamionem co jede +- 70-80 a nemoct ho předjet je fakt cool - a předjížděcí manévr se mění na adrenalinovou záležitost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 16:53, RE: motor
petr posted by:
A do stila se dává motor 1.2? Pokud vím, tak stilo začíná s 1.4 16V. Pokud se 1.2 dávala, tak klidně věřím, že bude motoricky na tom lépe než HTP, má totiž o válec víc.
pro Petra
Máš pravdu, už se do něj nedává, ale byl dokonce i s 6-ti stupňovou převodovkou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 17:12, RE: motor
pepe posted by:
pro Petra
Máš pravdu, už se do něj nedává, ale byl dokonce i s 6-ti stupňovou převodovkou
V tomto Stilu jezdil můj bratránek a najel s ním kolem 5tis. km a nemohl si ho vynachválit. Ale je zde jeden problém, on ho nakonec dal pryč, protože potřebuje pro rodinu 5dveř a ten je přiznejme si o hodně méně vzhledově povedený než 3dveř. Takže kdyby mi stačili tři dveře, tak klidně Stilo nebo Punto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.11.2006 23:10, RE: Asi tak
David posted by:
Motor 1.4 MPI je tak na okresky. Nadruhou stranu je dost tichej:) a to myslim vazne. Nechápu, proc vsichni pisou ze je hlucnej...(alespon v aute je slyset hodne malo, do 3.000 vubec a pak jenom tak z dalky.) coz se o TDi rici neda. (je k neuvereni jak treba v octavii tolik vychvalovane je randal k nesneseni). Jinak asi takle - Getz levne auto a bahuzel levne pusobi, jizdni vlastnosti asi jako Felda. Frantici (clio a 206) predrazena a dost nekvalitne vyrobena auta. Polo jeste drazssi Fabia. Ibiz...
Souhlasím s Tebou, mám služební 1,9 tdi 66 octavii Ielegance 2004 a doma moje paní jezdí 1,4 mpi50 fabii combi attractive 12/2002. Rozdíl v jízdních vlastnostech, zpracování, brzdách, pocitu při jízdě je markantní a jednoznačně plus pro fabii. Co se motorů týče, na to "popjíždění" i 1,4 stačí. Je ale opravdu velice tichý. Jeho největší problém je kolísání otáček a vibrace na volnoběh a sladění se spojkou, spotřeba (shell v power) v průměru 6,5l.
O 1,9tdi a octávii: spolehlivé ale zastaralé auto, motor je dle mého názoru pro normální ježdění (60tkm/rok), ideální. Na druhou stranu opravdu hlučný - takový traktůrek.
Podotýkám, že jsem už jezdil s hodně autya nejsem zaujatý pro škodovku. Vůbec ale nechápu, jak můžete někomu doporučovat punto, getze, nebo starou corsu místo fábie.
Myslím si, že fabie v kombíku, výbavě elegance, nebo akční verzi, s motorem buď 1,4 16V, 1,9tdi, je zcela dostačující, pěkné a spolehlivé auto pro každodenní ježdění....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.11.2006 08:56, Fabia 1,2
Měli jsme v podniku oba typy fábie v kombíku a měl jsem možnost jezdit jsem s nimi dva roky. Jednoznačně musim upřednostnit 1,2 (47kW). Auto je (při obsazení do 2 lidí) do 90 km neobyčejně živé , pak ale dost ztrácí výkon. Jezdili jsme s ní s kolegou jako se "sporťákem" (spotřeba nás nezajímala) a fábka jela na dálnici v pohodě 175 při neustálým pedálu na podlaze. Zvuk motoru nám sice už připomínal formuli, což nám nevadilo. Pokud fábii tejráte, tak se s ní dá ject vcelku i dynamicky, ale spotřeba je strašná. Fabii 1,4 jsme v podniku na služební cestu nikdo nechtěl - je líná, nejde do otáček, žere i při klidnej jízdě a motor se při volnoběhu klepe jak Parkinsonik. Jízdní vlastnosti jsou u fábky dobré, má přesné a krátké řazení. Interiér -hl. kvalita a barva plastů by se hodil tak do bagru (tento názor mi nezávisle na sobě potvrdilo víc lidí )))))).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.11.2006 09:07, Fabia 1,4 (44kW)
Z vámi vybraných motorů, bych osobně volil 1,2 HTP ( ale pouze 47kW). Rok jsem vlastnil krátkou fábii 1,4 (44kW) a tomuto motoru bych se již vyhnul. Má sice dobrý zátah v nízkých otáčkách, ale spotřeba je děsná. Pokud jsem s ním jezdil jako "dědek", tak se nechalo jezdit za 7,6 L/100km. Při normální jízdě se spotřeba pohybuje kolem 8,5 - 8,8 L/100km ... což je na motor 1,4L neúnosné. Podotýkám, že za normální jízdu považuji rychlost cca 90-100 na okreskách a 120 - 130 na dálnicích.
Osobně mi nevadí zastaralé motory u nových vozidel, ale hledím na výkon a spotřebu. Alespoň jsou zastaralé motory léta prověřeny a výrobce občas něco vylepší (to se týká i opěvovaných TDI).
V tomto případě si člověk musí uvědomit, že se nejedná o sporťák, ale o běžné vozidlo. Tak se k tomu musí přistupovat. Možná měl výrobce použít motory HTP do verzí junior ..... bylo by to mnohem lepší, než předchozí 1,0 L.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.11.2006 09:44, RE: Asi tak
petr posted by:
Souhlasím s Tebou, mám služební 1,9 tdi 66 octavii Ielegance 2004 a doma moje paní jezdí 1,4 mpi50 fabii combi attractive 12/2002. Rozdíl v jízdních vlastnostech, zpracování, brzdách, pocitu při jízdě je markantní a jednoznačně plus pro fabii. Co se motorů týče, na to "popjíždění" i 1,4 stačí. Je ale opravdu velice tichý. Jeho největší problém je kolísání otáček a vibrace na volnoběh a sladění se spojkou, spotřeba (shell v power) v průměru 6,5l.
O 1,9tdi a octávii: spolehlivé ale zastaralé auto,...
Konecne nekdo normalni.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.