0
back
 

diskuze k tématu: Který motor do Fabie?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 00:31, rozhodně HTP
šel bych do HTP... menší spotřeba, větší pružnost a menší pojistka jsou myslím dostatečné důvody. A někomu se prý i ten sound zdá skoro sportovní! 1,4 44KW je jedním slovem tragédie. Proti ní je i Felicie 50KW žihadlo! Nemluvě o její hlučnosti a spotřebě... Vždyť je to motor prapůvodem ještě z hlubokého socializmu!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 00:35, raději...
A nebo raději ani jednu......
Ale ne teď vážně. Já sám mám Fabku a i když ji mám s jiným motor, tak jsem zatím vcelku spokojen. Z následujích varian by jsem rozhodně volil silnější 1.2HTP. Pokud je ovšem na výběr ta slabší, tak je to celkem jedno, snad jen pojištění je u některý pojišťoven levnější na 1,2. Na závěr tedy buď silnější 1,2HTP nebo radši žádnou, tak aspoň velí má vlastní zkušenosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 08:37, Porovnání
1.2HTP 40 kw má papírově do cca 3000ot/min o malinko lepší průběh výkonu i momentu oproti 1.2HTP 47 kw.
Nevím jestli se dá při klidné jízdě s tímto rozsahem vystačit. Ať to porovná někdo, kdo má zkušenosti s oběma motory. U starého čtyřválce škody OHV se s rozsahem do 3000 vystačit dalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 09:05, Upřesnění
Spíš bych změnil otázku: Jáké jiné auto než Fábie.Asi zase nějaký propagátor značky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 09:46, Boze Fobii neee
Nekupujte to,ani zadarmo.
Hlavne ne s 1.2 Hovno To Pojede a 1.4MPI,to jsou ubohe motory nebo spis to auto je ubohe!A hlavne predrazene!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 10:33, RE: Boze Fobii neee
Zigi posted by:
Nekupujte to,ani zadarmo.
Hlavne ne s 1.2 Hovno To Pojede a 1.4MPI,to jsou ubohe motory nebo spis to auto je ubohe!A hlavne predrazene!!
A co jiného by jsi doporučil. Rozhoduju se mezi P206, Getz, clio Storia a Fabia. Zatim neřešim motor, to je jiná kapitola.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 10:49, RE: Boze Fobii neee
Háza posted by:
A co jiného by jsi doporučil. Rozhoduju se mezi P206, Getz, clio Storia a Fabia. Zatim neřešim motor, to je jiná kapitola.
Fiat Punto Classic 1.2 8V - dobrá cena, dobrý motor, malá spotřeba a pojistka, solidní výbava, je to spolehlivé a v bezpečnosti i kvalitě zpracování se to hodně posunulo od první generace punta. Před faceliftem z r. 2003 má i lehce agresivní design, který přepracovaná příď umlčela. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 11:24, RE: Boze Fobii neee
Giorgio posted by:
Fiat Punto Classic 1.2 8V - dobrá cena, dobrý motor, malá spotřeba a pojistka, solidní výbava, je to spolehlivé a v bezpečnosti i kvalitě zpracování se to hodně posunulo od první generace punta. Před faceliftem z r. 2003 má i lehce agresivní design, který přepracovaná příď umlčela. :)
Ač nerad, volil bych punto místo 206, clio bych zavrhl kvůli drahým ND ( obecně Renault), jinak 1,2 8V R. je snad ještě lepší než od Fiatu... U 206 cokoli kromě 1,1i...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 11:56, RE: Boze Fobii neee
Háza posted by:
A co jiného by jsi doporučil. Rozhoduju se mezi P206, Getz, clio Storia a Fabia. Zatim neřešim motor, to je jiná kapitola.
P206: platíte především za značku, nikoliv za kvalitu, která je průměrná. Getz: výborný poměr cena/užitná hodnota, spolehlivost, prostori na zadních sedadlech, malý otvor do zav. prostoru. Clio: poměrně zastaralé auto, spolus P206 nejmíň místa vzadu. Vlastní zkušenost s tímto vozem nemám. Fabia: drahá, ale drží cenu, ale příští rok jí stlačí dolů nový model. Poměr cena vs. užitná hodnota bezkonkurenčně nejhorší (ceny pro mě naprosto iracionální), ale výborné jízdní vlastnosti, naprosto příšerný motor HTP, kvalitní interiér. Co ostatní? Jak to vidíte vy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 12:19, RE: Boze Fobii neee
Max posted by:
P206: platíte především za značku, nikoliv za kvalitu, která je průměrná. Getz: výborný poměr cena/užitná hodnota, spolehlivost, prostori na zadních sedadlech, malý otvor do zav. prostoru. Clio: poměrně zastaralé auto, spolus P206 nejmíň místa vzadu. Vlastní zkušenost s tímto vozem nemám. Fabia: drahá, ale drží cenu, ale příští rok jí stlačí dolů nový model. Poměr cena vs. užitná hodnota bezkonkurenčně nejhorší (ceny pro mě naprosto iracionální), ale výborné jízdní vlastnosti, naprosto příšerný ...
Vidim to jak ty,Fabku nebrat ani nahodou.Nebyt cenove korupcni politice VW u vsech "nezavislich" motoristickych casopisu,tak by nemohly skodovku v kazdem testu vyhravat!
Dneska proste prachy delaj vsechno a VW je na spici v korupci!
Jinak punto 2. generace je moc hezke!Treba s motorem 1.8 130PS musi byt zihadlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 12:44, RE: Porovnání
Pavel posted by:
1.2HTP 40 kw má papírově do cca 3000ot/min o malinko lepší průběh výkonu i momentu oproti 1.2HTP 47 kw.
Nevím jestli se dá při klidné jízdě s tímto rozsahem vystačit. Ať to porovná někdo, kdo má zkušenosti s oběma motory. U starého čtyřválce škody OHV se s rozsahem do 3000 vystačit dalo.
1.2HTP 47 kw - do města dobrý, na dálnici pokud nechcete brzdit provoz (130-140km/h) je spotřeba 8,5 -9 l, nenašel jsem kufr - jenom za zadními dveřmi je odkladové místo pro tašku. Jinak normální, ale doporučuji koupit si náhradní žárovky -pořád praskají a trysky ostřikovačů zamrzají - spálíte pojistku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 13:07, RE: Boze Fobii neee
Zigi posted by:
Vidim to jak ty,Fabku nebrat ani nahodou.Nebyt cenove korupcni politice VW u vsech "nezavislich" motoristickych casopisu,tak by nemohly skodovku v kazdem testu vyhravat!
Dneska proste prachy delaj vsechno a VW je na spici v korupci!
Jinak punto 2. generace je moc hezke!Treba s motorem 1.8 130PS musi byt zihadlo
Jelikož já mám Fabii, tak ji budu trochu obhajovat, doufám že mě zato tady nesežerete:))))))
Kupoval jsem ji v létě, kdy jsem si ji dovezl z Německa, je to 1.9Tdi comfort (v nejbližší době napíši recenzi). Když jsem se rozhodoval, tak jsem měl jasné priority: 1, slušný dieslový motor (výkon, spotřeba a spolehlivost); 2, klimatizace; 3, dobré jízdní vlastnosti (na danný segment); 4, místo na předních sedadlech (měřím 186 cm); 5, 5dveří
206 se mně sice celkem líbí, ale zklamáním je interiér a jízdní vlastnosti a taky je přece jen celkem už zastaralá. Podobně dopadlo Clio, u něj navíc problémy s motory.
Punto bylo asi nejžhavější konkurent Fabie, jediné co mně trochu vadilo, byl trochu lacině vypadající interiér. A taky 3dveřák vypadá mnohem lépe než 5dveř. Škoda asi mně jinak stálo v garáži Punto.
Getz mně opticky přijde mnohem menší než je (prostě z něj mám takový pocit). Jinak bez výhrad, snad jen sehnat ho s klimou je trochu složitější.
Polo ve stejném roce je ještě dražší než Fabie a nelíbí se mně přední světlomaty.
Ibiza hodně mn lákala její varianta s 96kW a 6kvalt, ale byl problém ji sehnat v 5dveřáku a za slušnou cenu.
Opel Corsa byl možná vyřazen neprávem, ale to co si otec zažil s Vectrou zanechalo hluboké rány, takže tato automobilka to u mě má dost těžké.
Poslední je A2, jelikož jsem před tím měl Audi, tak by jsem ji určitě nezavrhoval, ale její cena je opravdu hoooodně přemrštěná.
A teď k Fabii, určitě to nebyla špatná koupě a s tímto motorem to celkem i jede. Spotřebu by jsem čekal trochu nižší, ale není se čemu divit, protože Fabie je na svou velikost dost obézní. Jízdní vlastnosti asi zatím největší pozitivum. Výbava Comfotr, no umpřimě nic moc, kromě klimi a PC prakticky základ u jiných automobilek.
Nakonec když to můžu zhodnotit, tak příště by jsem spíš šel do staršího a většího auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 13:07, RE: Boze Fobii neee
Max posted by:
P206: platíte především za značku, nikoliv za kvalitu, která je průměrná. Getz: výborný poměr cena/užitná hodnota, spolehlivost, prostori na zadních sedadlech, malý otvor do zav. prostoru. Clio: poměrně zastaralé auto, spolus P206 nejmíň místa vzadu. Vlastní zkušenost s tímto vozem nemám. Fabia: drahá, ale drží cenu, ale příští rok jí stlačí dolů nový model. Poměr cena vs. užitná hodnota bezkonkurenčně nejhorší (ceny pro mě naprosto iracionální), ale výborné jízdní vlastnosti, naprosto příšerný ...
No Hundai Getz není škaredé auto,ale při následném prodeji se dost ztratí,k ojetým korejcům mají lidé nevím proč ale nedůvěru.Jinak Getz teď za ty prachy a v takové výbavě, a teď je ještě jakýsi akční model, pro člověka který chce pojezdit s novým autem za ne moc peněz není špatná volba.A Hundai udělal ve vývoji celkem dost velký skok.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 13:58, RE: Boze Fobii neee
Falco posted by:
Jelikož já mám Fabii, tak ji budu trochu obhajovat, doufám že mě zato tady nesežerete:))))))
Kupoval jsem ji v létě, kdy jsem si ji dovezl z Německa, je to 1.9Tdi comfort (v nejbližší době napíši recenzi). Když jsem se rozhodoval, tak jsem měl jasné priority: 1, slušný dieslový motor (výkon, spotřeba a spolehlivost); 2, klimatizace; 3, dobré jízdní vlastnosti (na danný segment); 4, místo na předních sedadlech (měřím 186 cm); 5, 5dveří
206 se mně sice celkem líbí, ale zklamáním je interiér a jízd...
TDI devatenctiskovku dejme tomu,ale co s 1.2HTP nebo 1.4MPI?To jsou shity motory
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 14:52, RE: Boze Fobii neee
Falco posted by:
Jelikož já mám Fabii, tak ji budu trochu obhajovat, doufám že mě zato tady nesežerete:))))))
Kupoval jsem ji v létě, kdy jsem si ji dovezl z Německa, je to 1.9Tdi comfort (v nejbližší době napíši recenzi). Když jsem se rozhodoval, tak jsem měl jasné priority: 1, slušný dieslový motor (výkon, spotřeba a spolehlivost); 2, klimatizace; 3, dobré jízdní vlastnosti (na danný segment); 4, místo na předních sedadlech (měřím 186 cm); 5, 5dveří
206 se mně sice celkem líbí, ale zklamáním je interiér a jízd...
Když už Škodu a TDI, tak bych radši přišetřil na oktávku. Však o tom píšeš. Pro fabii zlatá střední 1,4 16V, 55 nebo 74 kW (ale životnost?). Než 1,4 MPI, to radši jezdit taxíkem, vyjde to skoro nastejno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 15:08, RE: Boze Fobii neee
Pepe posted by:
Když už Škodu a TDI, tak bych radši přišetřil na oktávku. Však o tom píšeš. Pro fabii zlatá střední 1,4 16V, 55 nebo 74 kW (ale životnost?). Než 1,4 MPI, to radši jezdit taxíkem, vyjde to skoro nastejno
Možná že to byl krok vedle, protože předtím jsem Audi A4 1,8T quattro (96) a to bylo jiné kafe. Ale spotřeba a staří mě přinutili porozhlédnout se po jiném autě. Fabii jsem nakonec koupil 2002, po prvním majiteli, se serviskou a v černé barvě. Prostě jsem ji viděl a hodně se mně zalíbila, tak jsem ji koupil. Výhodou ale je, že nebudu mít problém ji prodat za skoro stejnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 16:14, RE: Boze Fobii neee
Přesně posted by:
Možná že to byl krok vedle, protože předtím jsem Audi A4 1,8T quattro (96) a to bylo jiné kafe. Ale spotřeba a staří mě přinutili porozhlédnout se po jiném autě. Fabii jsem nakonec koupil 2002, po prvním majiteli, se serviskou a v černé barvě. Prostě jsem ji viděl a hodně se mně zalíbila, tak jsem ji koupil. Výhodou ale je, že nebudu mít problém ji prodat za skoro stejnou cenu.
Tazatel se neptal na Clio, 206, Punto ani Getze.
Takže rozhodně ze zkušenosti doporučuji HTP 12V. Pokud jste doposud nejezdil s dvoulitrovým BMW, budete spokojen ! ! !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 16:59, RE: Boze Fobii neee
Peet posted by:
Tazatel se neptal na Clio, 206, Punto ani Getze.
Takže rozhodně ze zkušenosti doporučuji HTP 12V. Pokud jste doposud nejezdil s dvoulitrovým BMW, budete spokojen ! ! !
My reagujeme na tazatele v diskusi. ;) A tomu by naše tipy taky prospěly. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 17:38, Asi tak
Giorgio posted by:
My reagujeme na tazatele v diskusi. ;) A tomu by naše tipy taky prospěly. :)
Motor 1.4 MPI je tak na okresky. Nadruhou stranu je dost tichej:) a to myslim vazne. Nechápu, proc vsichni pisou ze je hlucnej...(alespon v aute je slyset hodne malo, do 3.000 vubec a pak jenom tak z dalky.) coz se o TDi rici neda. (je k neuvereni jak treba v octavii tolik vychvalovane je randal k nesneseni). Jinak asi takle - Getz levne auto a bahuzel levne pusobi, jizdni vlastnosti asi jako Felda. Frantici (clio a 206) predrazena a dost nekvalitne vyrobena auta. Polo jeste drazssi Fabia. Ibiza hezke auto se s poustou much, ale HTP v nem svisti asi jako 55kw 1.4V ve Fabii, coz me prekvapilo. Fabia je solidne zpracovany auto, hodne kvalitni materialy, slicováni, podvozek....no uplne vsechno krome velikosti (ale ta je u malych aut mala :) že.....) a motorů. HTP 47kW neni tak strasnej jak se tvrdi. Dle meho usouzeni je to vyvolany komplex nekterych pisalku, ktery mají mozna i ctyrvalec, ovsem v escortu z roku 1990..:o) Nezastavam se HTP, je to moderni motor, nevelkeho vykonu, ktery je dan politikou VW (moznoasti agregatu HTP jsou totiz cerpane ani ne z 1/2) Tak a ted se do me muzete pustit. Na zaver si troufam tvrdit že Fabie strci do kapsy celou octavii TOUR (krome velikosti a samozrejme)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.11.2006 17:40, RE: Asi tak
David posted by:
Motor 1.4 MPI je tak na okresky. Nadruhou stranu je dost tichej:) a to myslim vazne. Nechápu, proc vsichni pisou ze je hlucnej...(alespon v aute je slyset hodne malo, do 3.000 vubec a pak jenom tak z dalky.) coz se o TDi rici neda. (je k neuvereni jak treba v octavii tolik vychvalovane je randal k nesneseni). Jinak asi takle - Getz levne auto a bahuzel levne pusobi, jizdni vlastnosti asi jako Felda. Frantici (clio a 206) predrazena a dost nekvalitne vyrobena auta. Polo jeste drazssi Fabia. Ibiz...
Velikost myslim vseobecne....
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.