0
back
 

diskuze k tématu: Čtyři hlavní důvody, proč jdou SUV na dračku

category of topic classification: německá vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 07.06.2016 08:07, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.


Barák mám v kopci do garáže i z druhé strany zámková dlažba. Sousedi, kteří bydlí pode mnou a mají společnou příjezdovou cestu, se bez 4x4 neobejdou, protože když nasněží nebo namrzne, tu cestu prostě bez řetěžů nevyjedou. Ne a ne a ne. Když jedeš na stavbu a je tam ještě nezpevněná cesta, můžeš řešit, jestli někde nezůstaneš viset břichem, nebo to vůbec nemusíš řešit. Když jsem měl ještě A6 s pneumatickým podvozkem, občas jsem zkoušel, co vyjedu a co ne se zvednutým podvozkem na max a bylo to zajímavé, určitě tam byl rozdíl proti FWD oktávce.
Samozřejmě, že se dá a dá, ale něco se dá i pohodlněji a bez obav, a proto si to ti lidé kupují... třeba myslivci, lidi co dělají paragliding, apod.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 07.06.2016 13:08, sdf asd asfa sdfadf
Mimochodem Zdeny ohánět se tím, kdo co potřebuje je trochu ošemetné, 130 km rychlostí umí jet i auto s cca 80 hp výkonu a tudíž není důvod kupovat si silnější, ne?
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 08.06.2016 01:23, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.


Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Wednesday 08.06.2016 05:35, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.
Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.


Ty ani neumíš číst... Právě, že NE - ty jsem dal jako příklad - tak, jak přehrady.To chápeš, že je opravdu trochu jiná situace. I když ani tak nepochybuji, že by obyčejný osobák nemohl udělat dobrou službu...

respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 09.06.2016 14:18, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.
Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.
Ty ani neumíš číst... Právě, že NE - ty jsem dal jako příklad - tak, jak přehrady.To chápeš, že je opravdu trochu jiná situace. I když ani tak nepochybuji, že by obyčejný osobák nemohl udělat dobrou službu...


Zřejmě často předpokládáš, že ti lidi vidí do hlavy. Když píšeš o tom že jezdíš po světě po stavbách, a pak o hloubkových dolech v Africe... Třeba v JARu je hromada hloubkových dolů. Nevidím co je nereálného na tom, aby nějaký Čech pracoval na stavbě okolo dolu třeba v JARu, to není žádná scifi.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Thursday 09.06.2016 15:58, RE: awFHK qwc wefgvW FGBAB
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Petr S posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Na všech stavbách jsem zatím vždy projel s firemní oktíávkou 1,9TDI s FWD. Tam, kde zapadala Tarta, jsem šel pěšky. Kupodivu - přežil jsem to. Holt, ani stavři už nejsou, co bývali...
Emil Zátopek běhal v bagančatech...
Jakej je rozdíl, jestli na stavbu dojedu a projedu v Oktávce nebo v Patrolu, Touragu nebo LandCruiseru?Myslíš, že stavba půjde rychleji? Nebo se ušetří? Pochybuji....Auto stavbu nedělá, hochu.
Možná bude potřeba upřesnit pojem stavba (domek na louce, přehrada)... Chtěl jsi naznačit, že všude tam co zapadne Oktávka zapadne i Patrol a proto je Patrol zbytečný? Ad rychlost a cena stavby to záleží na okolnostech. Kolik musí řidič nachodit km navíc, jakou má hodinovou sazbu atd.
Tak trochu reálu: kolik se u nás za poslední dvě dekády postavilo přehrad? Neví ani o jedné. O stavbě baráku tady není řeč, tam chodí zedníci v sandálech-obrazně řečeno. Jinak poslední moje akce - papírenský stroj v Bělorusku. Stavba rok a půl, odježděno Oktávkou a Transitem. od prvního zaměření do uvedení do provozu. Ani jednou jedinkrát nebyl problém a auto nebylo omezujícím prvkem stavby. Ani v zimě, když byl sníh (na rzdíl od ČR tam ještě v zimě sníh opravdu je) ani na jaře, když lilo. Ale za to tisíc jiných důvodů. Takže kecy o stavbě neobstojí. A ty stavby, jako například hloubkové doly v Africe jaksi nejsou naším obvyklým případem.
Hloubkové doly v Africe... Kde konkrétně jsi jezdil oktávkou na stavbě okolo dolů v Africe? Zveřejni prosím konkrétní odkaz na firmu/projekt pro kterou jsi pracoval a jezdil tam oktávkou, fakt mě to zajímá. V jisté africké zemi jsem necelý rok přerušovaně pobýval a že bych tam potkal tebou zmiňované auto, to si nepamatuju. Je možné že dnes už se tam oktávky prodávají. V jakém státě a městě jsi pracoval, pro jakou firmu? Díky.
Ty ani neumíš číst... Právě, že NE - ty jsem dal jako příklad - tak, jak přehrady.To chápeš, že je opravdu trochu jiná situace. I když ani tak nepochybuji, že by obyčejný osobák nemohl udělat dobrou službu...
Zřejmě často předpokládáš, že ti lidi vidí do hlavy. Když píšeš o tom že jezdíš po světě po stavbách, a pak o hloubkových dolech v Africe... Třeba v JARu je hromada hloubkových dolů. Nevidím co je nereálného na tom, aby nějaký Čech pracoval na stavbě okolo dolu třeba v JARu, to není žádná scifi.

Kurva nemudruj a přečti znění té věty.

respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 10.06.2016 11:48, ...
At si kazdej jezdi v cem chce a co mu vyhovuje. Jestli se mu libi SUV, budiz, ne kazdy rozhodnuti je nutne racionalni. Jel jsem v SUV jen od BMW, a to X3 a X6. V X3 je v podtstae stejne mista jako v 3er, jen ma trosku vys strop. X6 je absolutni nesmysl a prasopes, nefunguje v terenu, nefunguje na silnici...

Jo, diky vyssimu posezu ma clovek tak nejak informacni vyhodu, vidi pres normalni osobaky. Nicmene, protoze kazdej kupuje SUV, tak uz ani tohle neplati

Bezpecnost je sporna, velkej sedan bude vetsinou sedet v zatacce lip, takze sice SUV mozna lip pobere pripadnou havarku, ale prislo me, ze je jednodussi se do ni dostat....

Co se "blondyn" tyce, nechci pausalizovat, kazdej clovek je jinej, ale arogantnich petadvacitek v necem typu Cayenne nebo ML, co ocividne neumi ridit jsem uz taky par potkal... ale porad si myslim, ze je to mensina a pripady jednotlivcu.

Kazdopadne, prvne se naucit ridit, pak si uvedomit, ze silnice je sdilena s vic lidma, a pak az mozna uvazovat a 2.5 tunovym SUV
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Friday 10.06.2016 21:40, aa
kurna to je dobrý
prosím hatery aby se zdržely komentářů

https://www.youtube.com/watch?v=kNTnrpL1Uw0
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.