To je hot jak kamarádova tchýně. Jen podotýkám že zamlada spěchala na autobus a upadla. Od těch dob chodí už dvě desetiletí bez 2 předních horních zubů
... Toledo je hatch opravdu jak vyšitý jj, tím hot je to ještě podtrženo. Stejně to zas bude zábavy s pány machry
Hvězdy rubriky chcizit a navštěvníci obchodů s díly starline. Vidím to asi takto. Jsem na světlech sám a první. Člověk po těžkém dnu sedí rozvalený v kůži, rádio hraje potichoučku do ouška a řidič znuděně kouká přes dlouhou kapotu na okolní svět. Když v tom se i přes svojité zasklení z venku ozývá tuc tuc tuc. Vida, co to, vedle se přiřítilo nějaké hot Toledo co má vpředu sněžný pluh a obličej zamračený jak učitelka matematiky. Snížené přední péra a nakopnutý zadek. Okna začerněné, na zadním okně nálepku tuning a tipcars. Předek osvětlují poblikávající zelené imitace xenonů a pod autem je modrá neonová záře. Gestikulují po mé slečně, asi si nevšimli že jim nepatří. Ta trochu zpozorní a poté propukne v smích. Mladíci v bílých svetříkách stále tůrují a gestikulují kdo bude první na kopci co je nad křižovatkou. Škoda benzínu a auta, ptáci jedni, nevěnuji tomu pozornost. Přítelkyně se ale usměje, ale notak, se jich bojíš žeby ti to nandali? Vždycky básníš jaké máme auto, jak tomu všichni ostatní nerozumí. Ale kluků se bojíš. Dementuju to jen s ironickým úsměvem. Ona popichuje zas a znova, už jsem otrávený. Zejména proto, protože vedle na místě tak blbě tůrují, ještě s výfukem co dělá záměrně randál, ach jo. Ale dobře noo, zdvednu tu hozenou hot rukavičku i když mám výhru jistou, ale na oplátku už nebudeš tvrdit, že ta sousedova uprděná A8 v pohřebních barvách je sexy. Ukaziji se vztyčeným ukazováčkem na svou milou. Když v tom vedle eeeen, tůrování hatch Toleda se nějak kuckne, zapíská ale vedlejší hot i hatch vystřelí a je půl délky vpředu. Aha aha, oni už jednou, ani jsem si nevšiml že je zelená. Od přítelkyně periferně vidím, že déčko je tam pořád, ostatně jako vždycky, pustím tedy pravou nohou brzdu a přišlápnu. Slyším jak se původní šepot květin zvedá v jemné šumění a přišlapuju dál. To nikdy nedělám, neboť se pak všecko hrozně rychle přibližuje
Hot ani Hatch (Pat a Mat říct nechci) sice nemám, ale beru to takhle : V6 byla pro autoškolu. V8 vyvážený kompromis, V12 na prestiž a V12 biturbo je zbraň! Cítím jak se mi krční páteř tlačí do opěradla, tak si konečně si tedy chytnu volant a koukám se před sebe. Hot i hatch (Pat i Mat) zatím řadí. Dvojka, trojka, zvuky z toho lezou jak od Ferrari co se předvádí v dálničním tunelu. Konečně mám plyn u podlahy, to už jsem fakt dlooouho neměl. Tiché šumění je nahrazeno slabým zvukem, co svou barvou připomíná boeing. Koukám na otáčkoměr ručička je nezvykle. Vždycky si totiž vystačím, včetně kopců, se svým benzínem mezi 1200-1500 otáčekami. Při rychlé dálnici nebo parádičce vyjimečně k 2000. Teď jsou tam však nepřirozené hodnoty 4500-5000. Cítím jak mě to tlačí do sedadla, proto se chytám volantu i druhou rukou. Hothatch už je vedle a komicky nadskakuje Rychlost letí nahoru 80 -120 -160 -200 -220 během pár vteřin. Auto stíhá a fest v tom by problém nebyl, ale já nestíhám !!! Zorné pole se mi zužuje, vnímám už jen podměty přede mnou. Hothatch žhne kdesi vzadu, ale mi se to začíná líbit. Auto jede resp letí po tramvajovém pásu krásně tiše, je stabilní, krásně ovladatelné, všude je klid, nic nedrncá. V zásadě by si pasažeři mohli nerušeně číst nebo koukat na TV. Jen to okolí šíleně letí a přejezd rozbitého kanálu lucítím jako lehounké zhoupnutí až když jsem 100m za ním. Tak a dost, probleskne mi hlavou, i bohové vědí kdy je třeba přestat. Nyní je třeba rezolutně přibrzdit. Protože letíme mezi tramvajové ostrůvky a nikdo z okolí by na naši rychlost neměl šanci zareagovat. Nooo nooo se táhne, jsem to říkal. Ze 150 na 70 se brzdí dobře. Z 220 to trvá dýl, ta rychlost je zrádná a člověku nepřijde. Proto jsem rád že mám své auto já a ne hothatch kluci. Ti jsou aspoň z dálky slyšet. Zbytek cesty opět splýváme s provozem a velký sedan zase vydává ten šepot květin. Přítelkyně byla poté 2 dny hodná. .............A když už auto s vlastnostmi motorky, tak aspoň BMW E46 (Simír) s šestiválcem, to má aspoň úroveň. Možná Porscháček Boxter, Impreza WRX přinejhorším Type-R Ale s "Toledo hothatchem" bude majitel brán, ano , se zdvořilým úsměvem, jaja, páni kluci. Podotýkám že o penězích je to míň, než by se na první pohled mohlo zdát, jen to chce umět koupit, a to v CZ většinou nejde.