0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat auto pro denní používání i radost z jízdy?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 07:23, rada
Tak ST170 bych nebral, auto podvozkově bude dobrý, ale ten motor je v nízkých otáčkách úplně děsný.
Toledo 1.8T, motor dobrý, ale ten podvozek naprosto nedostačující, s tímto autem mít radost z jízdy fakt nebudeš.
Hot Hatchů je plno, do 250T Kč se jich dá najít.
Nekoukám zrovna do ceníků nebo bazarů či inzercí, ale jen co vím, že Opel Astra G OPC 2.0T 147kw se ceny pohybují kolem 10t e, ale to dávám jen jako příklad.
Hodně štěstí při výběru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 08:01, rada
Ahoj, já nevím, možná ti nafta nevoní, ale hodně zajímavý kus je seat Leon 1,9 TDi s motorem 110 kw, je to motor, vycházející z fenomenálního tdi 81 kw, dával se tuším jen do některých seatů a je to fakt nářez a přitom klasika, malá spotřeba a spolehlivost... a není to PD, takže i klidný... Pokud ti nevadí PD. měl jsem tu čest jezdit s chipnutou Fabií RS na cca 190 PS a věř mi, že to zděšení majitelů zahraničních benzíňáků. že na tebe nemají, je fakt hezký :o) . Jinak co se týče benzínu, mám Octavii 1,8T 4x4, taky s chipem na cca 185 PS a ač nemá tvrdej podvozek, jako RS, tak má naopak díky pohonu 4X4 vzadu víceprvkovou nápravu a ne tuhou, která není na ssvižnější jízdu vhodná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 08:33, rada
Dobrý den doporučuji ještě zvážit Mini Cooper, který i se základním benzinovým motorem nabíne větší požitek z jízdy, nemluvě o neokoukanosti auta a o tom, že do 250 tis. seženete i S verzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 08:43, rada
Zdravím. Takže auto pro zábavu na každý den? No příteli hothatch je tak ten Ford, ale rozhodně ne Toledo. Je to otázkou Vašich osobních preferencí, ale vzhledem k vnitřnímu prostoru v obou vozech nemáte zvláštní nároky na prostor uvnitř.
Focus ST 170 je povedené auto s výborným podvozkem (u Focusu samozřejmost) a zajímavým motorem, který však nevyniká zrovna příkladným tahem z nízkých otáček (i když u sportovně zaměřeného vozu bych to neviděl jako takový problém) což vzhledem k objemu při takovém výkonu tak nějak člověk očekává. Dle zkušeností členů Ford Clubu bych se obával špatné protikorozní ochrany, je mi líto ale vůz, který má jako 6-ti letý orezlé podběhy bych si prostě nekoupil ze zásady.
Vzhledem k tomu jak drahé je Toledo 1,8 T a jak málo kusů je na výběr bych na něj radši zapomněl a porozhlédl se po Leonu nebo Golfu Gti se stejným motorem, tyto vozy jsou dosti kvalitní a dlouho Vám vydrží (tedy pokud je někdo neukradne). Motor 1,8 T je až na občas selhávající cívky (notoricky známá bolest) a citlivosti na olej (jako téměř každý turbomotor) veskrze spolehlivý a má obrovské tuningové možnosti (opravdu není problém mít 250 ks a vůz je přitom příjemný na každodenní ježdění). Podvozek je většinou německy tvrdší, ale k charakteru vozu to tak nějak patří. Výhodou je výborná protikorozní ochrana a obrovský trh s náhradními a aftermarket díly.
Dále doporučím Clio Sport, přehlížený hrdina s hmotností 1035 kg a výkonem 169 ks odhodlaně bojuje o své místo na silnici a na slalomu deklasuje i speciály "do vrchu" typu Mitsu Evo. Opravdu výborný je i podvozek který je slušně dimenzovám na naše silnice. Motor je opravdu silák a spolehlivost vůbec není špatná.
Do Vašeho výčtu by se mohla vejít třeba i Honda Prelude poslední generace kde podvozkový inženýři Hondy předvádějí doslova kouzla. Motor H22 je opravdovým skvostem, převodovka je tradičně perfektní (nemluvím o SSS), ATTS v kombinaci s 4WS z ní dělá pocitově zadokolku. Technika by byla neprůstřelná nebýt chuti motoru h22 po oleji (SAE 10W-50 nebo 15W-60) a nutnosti jeho časté výměny.
Koupě sportovně zaměřeného vozu je natolik subjektivní záležitostí, že nejlepší bude se s vozy projet a rozhodnout se na základě pocitů. Každý jsme jiný a jiné jsou tedy i naše prožitky za volantem. Pouze prosím nevěřte tomu, že sportovní vůz může být dieslové. Opravdu mi můžete věřit, že čistá rychlost není v daném kontextu vše a klapající, kouřící a s omezeným rozsahem otáček působící diesel nemůže proti točivé jednotce obstát. Pokud možno doporučuji atmosférickou jednotku, jízda je pak mnohem intenzívnější a opravdu si ji více užijete. Přeji šťastnou ruku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 08:50, rada
Toledo bych vyřadil,na radost z jízdy ho neužije.Focus by byl vhodnější z těchto dvou,kvalita podvozku je známá,vpadá i celkem hezky,jen není moc k sehnání.
Nedávno jsem četl test hothatchů,nepamatuji si podrobnosti,ale Vyhrála Honda Civic type R.Podle dobře známých faktů jako famozní motor,podvozek a spoolehlivost bych uvažoval tímto směrem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 09:15, rada
Dobrý den. Zadaný dotaz se mi velice líbí, řeším totiž obdobný problém. Mám Alfu Romeo 147 a zvažuji její prodej.. už ji mám tři roky a ted se poohlížím po její náhradnici. Upřímně mám stejné touhy jako dotazovatel, i cenová skupina odpovídá, jen vozy bych asi volil úplně jiné, o fordu uvažovat nebudu, nedělá na mě dojem lacnost jakou působí a pořekadlo fordem tam vlakem zpátky už na mě taky udělalo dojem.. , a protože vozy typu VW už mě nebaví, není s nimi legrace, viz třeba poslední generace Leonu Cupry (jen zapůjčené), Jsou to auta bezemoční nemohu se toho pocitu zbavit v porovnání s Alfou a to mám jen motor 1.6TS 88KW, zvažuji spoustu vozů, jako například Honda Integra Civic VTI (TypeR) nebo S2000, Alfa Romeo GT, BMW 320-5, Mini Cooper S a prostě nevím pro co se rozhodnout.. co hledat.. v podstatě.. se všemi vozy jsem měl možnost jet.. a všechny mě něčím oslovily.. ale konečný výběr nevím poradíte taky..??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 10:54, rada
Pokud hledáte auto pro radost z jízdy, tak rozhodně volil BMW 3, konkrétně 325. Za tyto peníze sežene hezkého sedana s velmi dobrou výbavou. Model E46 rv. O1 a výše. Provozní náklady nejsou o nic vyšší než u smiňovaného focuse, ale komfort a komunikativnost je neporovnatelné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 11:08, rada
Za 250 mi pujde na jaře z domu 330i velmi slušně vybavená a v troufnu si říct perfektním stavu. Bejt tebou tak si na ní počkám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 11:10, rada
Z uvedené dvojice jednoznačně Focuse.
Nicméně především souhlasím s doporučením BMW 325 . Lze uvažovat i o Impreze WRX, ale za ty peníze by byl problém najít něco, co nedostávalo pořádně " za uši ". I když - cena ojetin šla dolů, kdo vi ???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 11:12, rada
CAU CHLAPE,rozhodně bych volil ST,nenápadné auto a hlavně našlápnutý auto a ten ZVUK,pokavad si chceš zablbnout stačí---osobně vlastním 2003 ST 220 + chip na 243ps a jsem nad míru spokojen...hlavně naraz na dobrý kus!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 12:45, rada
Honda Civic TYPE R . , ale i ten ST170 není špatná volba .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 14:02, rada
A nechceš si trochu přidat a jít rovnou do skutečného auta pro radost-Nissan 35OZ? dá se sehnat už od 300k, a mimo gum a benzínu nenáročné na provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 14:06, rada
Zdravím...těší mě, že se ohlížíte po autě pro radost. Z tohoto důvodu bych hned vyloučil Toledo, protože to má ke komunikativnosti s řidičem a zábavností daleko stejně jako třeba Golf IV. generace. Focus je úplně na druhé straně-dává spousty informací o povrchu a díky špičkovému podvozku je také hodně zábavným vozem. Jako další možnost bych viděl Hondu Civic Type-R-jednoduše skvělý japonský sportovní hatchback se skvělým podvozkem a svostným motorem na který má jen málo co z evropské produkce. Pokud by jste se ohlížel nakonec po něčem vetším a nevadí Vám pojistka a ostatní věci spojené s vysokým obsahem motoru nemůžu než doporučit Mondeo ST220, se kterým sem měl sám čest a je to opravdu skvělý vůz. Motor krásně táhne a zábavnost a jízdní vlastnosti jsou fenomenální. Navíc jistě víte, že pokud jde o spolehlivost, tak Ford a jeho modely Mondeo a Focus jsou velmi spolehlivé a povětšinou nežádají žádný drahý servis. Další možnost by mohlo představovat již v jiném příspěvku zmíněné Clio Sport V6, ale tento vůz je poměrně "exotický" a ceny taky nejsou nejnižší. Pokud bych se měl držet Vašich preferencí rozhodoval bych se mezi Focusem a případně bych místo Toleda navrhl Civic Type-R. Přeji hodně štěstí při výběru a hodně radostných chvil za volantem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 14:25, rada
No někdo by si koupil jako auto pro zábavu Clio Sport....nechápu..... ale každýho věc.....nevím jak je na tom majitel s parkováním(garáží), já osobně bych si sehnal nějakej vrak za 20t na zimu a na zbytek roku koupil BMW Z3. Pokud by auto mělo jezdit i přes zimu tak roadster a pokud by zvolil varinatu tu, že zimu do té práce odjezdí v nečem jiným,měl by parádní kabrio vozidlo co je neokoukaný a v mnoha případech nezmršený neodborným tuningem. 2,8i by hovořil za všechno a nějaký toledo 1,8T by vídal pravidelně ve zpětným zrcátku....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 14:51, rada
Ahoj,no ja bych osobne nevolil ani jedno,chces jezdit denne a o vik,prohanet daleko drzsi kary? Tak bez do Bmw M3 e36. Za 250 koupis uz peknou a zvol kombinaci vasapasa a na zimu si ku za 20 prutu naky fafo,nebo se vyblbni v m3.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 15:20, rada
Já bych volil subaru impreza wrx popřípadě wrx sti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 15:33, rada
Pokud se pán nebojí Italů tak bych mu doporučil Fiat stilo 2.4 20v gt . Dá se sehnat za dost rozumnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 16:22, rada
Docela by mě zajímalo, z čeho tady vycházíte při radách typu BMW M3, Clio V6 nebo Subaru WRX? Když se podíváte z čeho si pan Starý zatím vybírá, jeho cenových možností a z toho, že bude auto používat každý den na ježdění do zaměstnání, tak tyto auta nejsou zrovna vhodnou možnosti, jiné by to bylo, pokud by šlo jen o radost z jízdy a na ostatní by se nebral zřetel.... Pokud by jsem se rozhodoval pouze mezi těmito dvěma, tak bych volil Focus. Další alternativy bych viděl v Leonu 1,8T (s kvalitním sportovním podvozkem), Civic Type-R a nebo ještě BMW 330i, to by jsem považoval za nejuniverzálnější auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 16:36, rada
Imprezu! I s obycejnym dvoulitrem je jizda zabava, auto nevypada nijak "provokativne" a pokud se se najde udrzovane GT ci WRX, tak je to kandidat cislo 1. Nekteri majitele WRX si stezuji, ze to auto je jen na zabavu a kazdodenni "kodrcani se" par km do prace a zpet je pro to auto za trest. Proto, pokud si neprotrebuju honit ego rucickou na tachometru, tak bych zkusil obycejnou atmosferu ve dvoulitru. Automobilky vyrabi zavodni specialy z civilnich aut - FHI vyrabi civilni automobil ze zavodniho auta. :) Nu, jinak Evo, vecny rival a nejblizsi konkurent ma tez svuj prostor. Pokud chce clovek neco hooodne nenapadneho (jeste min jak Rezu atm.), tak je zde Nissan Primera P10 2.0 - nenapadne auticko, ktere sedi v zatackach jak pribite. Pokud je radost z jizdy rovnitkem s rychlou jizdou, urcite se najdou jini kandidati. Pokud to ma i vypadat ostreji, tak Toyota Celica, Nissan 350Z, Honda Civic Rko, atd atd. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.12.2008 17:46, rada
jako další varianta by mohla být i Toyota Corola 1.8 velice nenápadné auto které je zatraceně rychlé a velice kvalitní.Dělala se ve dvou variantách 141 a 165 Kw i ta slabší je velice rychlá a myslím že splňuje všechny vaše podmínky
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.