0
back
 

diskuze k tématu: SAAB 9000 CSE - srovnání s fordem není možné, říká uživatel

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 13:42, RE: Trapné.
dagoš posted by:
Přispěji rochu co se týče Saabu,koupi jsme 900 Turbo r.v.1995 po 1.majiteli z Itálie,auto z vedenou serviskou do konce naj. 167.000km,4x nový kotouče,nové gumy fakt fešák,koroze žádná,ale z itálie nemá korozy ani Uno!!!Na autě za rok naj. cca.25.tis bez problému,jízda super 185PS v turbu,opravdu to jede,myslím si,že ani RS O1,tak nejede,nedostatky: spotřeba pod 10L se nedá prakticky dostat,jen opravdu s velmi lehkou nohou,jízdní vlastnosti poplatné době vzniku vozu,citlivost na boční vítr a aero...
Přispěl jste jakou si "rochu", ale není hezké v jedné reakci psát o nemožnosti porovnání s Octavií a ve druhé reakci ji porovnávat s 900 T
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 14:20, RE: Trapné.
dagoš posted by:
Přispěji rochu co se týče Saabu,koupi jsme 900 Turbo r.v.1995 po 1.majiteli z Itálie,auto z vedenou serviskou do konce naj. 167.000km,4x nový kotouče,nové gumy fakt fešák,koroze žádná,ale z itálie nemá korozy ani Uno!!!Na autě za rok naj. cca.25.tis bez problému,jízda super 185PS v turbu,opravdu to jede,myslím si,že ani RS O1,tak nejede,nedostatky: spotřeba pod 10L se nedá prakticky dostat,jen opravdu s velmi lehkou nohou,jízdní vlastnosti poplatné době vzniku vozu,citlivost na boční vítr a aero...
Seš hodnej že si nám napsal i nedostatky svého vozu, ale myslíš že bys ukázal záda Octavii RS 01 1.8 T (180 koní)? Tak to teda nevím jak. Papírově určitě ne, takže by možná bylo lepší udělat ze Saaba mladého veterána, nebo cos to tam plácnul na výraz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 16:16, RE: Trapné.
EasyDriver posted by:
Vskutku strašná recenze...ne, ona to vlastně ani recenze není. Jen další projev typické české malosti a zahleděnosti do sebe sama. Chybět pochopitelně nemůže ani plivanec na "ta hrozná dieselová auta, co si většina národa z nepochopitelných důvodů kupuje".
Většina národa kupuje diesely? Z jakých údajů vycházíte? Já bych řekl, že u nás je převaha aut s benzinovými motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 19:51, RE: kdyby...
Rubal posted by:
Vážený Tý Džeji, váš názor vám nikdo nebere. To že se pisatel článku nepřidal ke stádu je dobře, ale napadat tu jiné značky nebylo příliš taktní. Budiž mu jeho vůz, vyrobený na drsné severní podmínky, dobře slouží. Jestli je pisatel bohatý to nevím, ale každopádně Saab z roku 1997 by mohl mít stejnou cenu jako Octavie z roku 1997. Co se týče krásy designu, tak o tom bych být vámi moc nehovořil a obzvláště s porovnáním se Saabem.
Několikrát jsem se zde podepsal, nemám rozhodně zapotřebí se schovávat za nějaké poblblé rádoby anglicko-emerické přezdívky. K ostatnímu se nemíním ničím vyjádrřit. Vlastně - ano! Okta se skutečně vyrábí několik let. Ovšem v jakém počtu kusů? Mnohonásobně více se vyrobí třeba i Kia Carnival. A jaký je do legendární šrot. Takže jediné, o čem dlouhé roky výroby svědčí, je jen demence čecháčského zákazníka.

Tomáš Juřička
Přerov
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 20:39, RE: Sobík
ladis posted by:
tak tak, presne to vidim. a souhlasim i s RUBALem, u nas je na silnici hodne blbcu a dost octavek. a kdyz to das dokupy, tak je to spatny. nechci hanit obecne skodovku, ale tak pred pul rokem sem behem 14 dnu tocil asi 5 krat vysoke myto-praha a kdyz sem potkal dementa za volantem, tak v 70 % oblibena oslikova octa(stribrna, na hlinach, a samo ze tdi) jako ze predjizdeni v zatacce, prez dvojplnou, ...a mozna i kvuli tomuhle je u nekterejch lidi octa tak neoblibena. taky me jednou nechtel jeden T...
Pánové, odložte tu nenávist ke stříbrným oktávkám. Je to nesmysl. Poslední dva incidenty se sebevrahy jsem měl s řidiči A6, kteří nestrávili mé na pohled slabší auto. A taky nikde neříkám, že audináři jsou prasata. Není to totiž autem, ale řidičem.
A fascinuje mě, jak občas v nějaké recenzi si autor pochvaluje, jak to oktávkářům natřel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 20:42, RE: Trapné.
Petr R posted by:
Seš hodnej že si nám napsal i nedostatky svého vozu, ale myslíš že bys ukázal záda Octavii RS 01 1.8 T (180 koní)? Tak to teda nevím jak. Papírově určitě ne, takže by možná bylo lepší udělat ze Saaba mladého veterána, nebo cos to tam plácnul na výraz.
Hodnocení auta není o tom, komu jsi schopen ukázat záda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 20:49, RE: kdyby...
dagoš posted by:
To jako že Octávie je hezčí???To je je hodně subjektivní názor,ale porávnávat SAABa z Octávií 1,mě přijde trochu úchylné!!!O1 je min. o třídu níže a je jedním z vozů z nejhorším podvozků vůbec!!Nepochopitelná oblíbenost tohoto paskvilu je patrná pouze v našich končinách!!!
Hmmmm, vykřičníků je v tvém příspěvku docela dost. A to mě má jako přesvědčit, že oktávka má nejhorší podvozek? Jel jsem tedy už v různých autech a proto nesouhlasím. (Nejel jsem ale v Méďovi, to přiznávám).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 22:07, RE: Trapné.
rojack posted by:
Hodnocení auta není o tom, komu jsi schopen ukázat záda.
To není, ale tvrdí to Dagoš v jeho rekci, tak se snažím mu to popřít, jinak jsem nic nehodnotil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 22:33, RE: kdyby...
T.J. posted by:
Několikrát jsem se zde podepsal, nemám rozhodně zapotřebí se schovávat za nějaké poblblé rádoby anglicko-emerické přezdívky. K ostatnímu se nemíním ničím vyjádrřit. Vlastně - ano! Okta se skutečně vyrábí několik let. Ovšem v jakém počtu kusů? Mnohonásobně více se vyrobí třeba i Kia Carnival. A jaký je do legendární šrot. Takže jediné, o čem dlouhé roky výroby svědčí, je jen demence čecháčského zákazníka.

Tomáš Juřička
Přerov
Já své příjmení také vždy uvádím. Ale proč Vy narážíte zrovna na tohle když jste se podepsal T.J. to nevím, tak se omlouvám že jsem vás hned neoslovil "pane Juřičko". Kia Carnival je skutečně asi šrot (hovoří za mě statistiky- nikdy jsem tento vůz neměl) v tom se shodneme.
Ale Octavie 01 je, co se týče výroby, jinou pohádkou...
V jakém počtu kusů se vyrábí to se všeobecně ví. Vyrábí se tak aby vykryla poptávku. Bezesporu se stane legendou Škodových závodů i když ve VW group. Ten prostý čecháček nebude zase dementní, pokud mu stačí menší komfort a menší prostor v kabině, tak má dnes (už snad i za dobré peníze) auto které je kvalitně zpracované, má velký kufr, levné na servis (neuatorizovaný) a při výběru dobrého motoru i velice živé. Není to dokonalý vůz a už vůbec ne když se neustále srovnává s vozy o třídu výše, ale asi stačí. Jinak by jeho výroba už dávno zkončila.

Vážně se stále chcete bavit o Octáviích? Nebylo by lepší pod tímto článkem řešit raději Saaba?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.02.2009 09:07, Perfektní příklad
Majitelé saabů jsou trochu zvláštní sorta lidí. Jejich auto je vždy spolehlivější, kvalitnější, individualističtější, dynamičtější a zárověň úspornější, než auto kohokoliv jiného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.02.2009 09:53, RE: ZAS NĚKOMU LEŽÍ TDI V ŽALUDKU
A4 posted by:
To cruise: to víš, takoví lidi byli, jsou a budou. Už když někdo začne tím, že nejdřív poplive ostatní zančku/y a přitom si ještě myslí, jak je vtipnej, a pak teprve píše k tématu, o něčem to svědčí. Někdo holt nevyroste z puberty ani po třicítce....
Hele, kluci, nejste nějak moc hákliví na to, že se vám někdo otře o TDI? Za ta léta tady bych od vás čekal trochu nadhledu, a ne se hned čertit... On je nadšenej, že si koupil starou pixlu v super stavu se skvělou výbavou za určitě ještě lepší cenu, tak mu to neberte. Dřív nebo později se z toho vyspí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.02.2009 09:58, RE: Brzdy
Koloss posted by:
Pomlouvání Fordu se mi v článku nelíbí. Správná funkce ABS se na brždění nijak nepromítne do okamžiku, kdy se začínají kola blokovat. Takže pumpování pedálu při lehce sešlápnuté brzdě není vlastnost Fordu, ale projev závady, která může ohrožovat bezpečnost. Rozhodně je to věc, kterou měl pisatel u svého předchozího Fordu řešit. Takto se mu zdá, že Ford je špatné auto, ale ve skutečnosti je on špatný majitel.

Aniž bych jakkoli haněl SAAB, proti kterému nic nemám, tak pisatel prostě přesedl z aut...
S tou korozí: Já mám starého Formana z r.1994 a rezavět začal až v roce 2006. Do té doby byl naprosto bez koroze. Takže 12 let vydržel. teď za ty tři roky už se pmalu sype.
Takže pokud jekékoliv auto nevydrží 12 let, tak je to zmetek.
Dnes si každý myslí jak to nevyhrál, že má záruku 12 let na prorezavění, ale tohle dnes snad každé slušné auto musí překonat !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.02.2009 23:00, Ach jo
Pořád tady toho autora napadáte, že jeho recenze nestojí za nic, ale uvědomte si, že nejde o žádnou profi recenzi ale Zkušenost majitele. Je mi jasné že všichni z vás jsou redaktoří TopGearu a máte trochu jiné představy o článku ale bohužel. Nikdo vás to číst nenutí. Sám octávku nemusím (ale ať si každý jezdí tím, co mu vyhovuje), ale článek se týká Saaba pokud jsem dával pozor tak nevím, proč se celá diskuse točí kolem onoho magického TDi. Je mi jasné, že kažký si bude hájit svoji značku a pro někoho je Top Saab 2,3T a pro jiného 1,9TDi. Jako malí kluci tady řešíte kdo by komu ukázal záda a čí autíčko jede rychleji. Jak tady bylo psáno, tak Saabisti jsou trochu jiný druh lidí (nic ve zlém) stejně jako třeba Jaguáristi. Ten kdo si koupí Saaba prostě nechce patřit k těm co mají např. tu vaši oblíbenou Octávku, kterých na každém rohu stojí 10. Chce auto, které je vidět opravdu velice z řídka a značka Saab taková je. Kdo se otočí za Octávií? Asi moc lidí ne, možná ještě za RS která třeba trochu vyniká. Ale za Saabem byť starém třeba 20 let se jich otočí daleko víc, protože jim to nic moc neříká a v tom to je. Schválně se kolem seba např. při cestě do práce rozližejte a počítejte(ale ať nenarušíte plynulost dopravy) kolik uvidíte Octavii a kolik Saabu (jakýchkoliv). A ještě k těm Octáviím. Nevím čím to je, ale proč jejich majitelé asi na každou výtku argumentují stylem : "Ale ta spotřeba!!!" nebo : "kufr jak kráva"? Ale třeba o místě zadních sedačkách už mlčí nebo řeknou : já tam nejezdím, mě je to jedno... nezdá se mi že je ho tam málo (mám namysli O1). To to auto neumí opravdu nabídnout nic jiného než kufrem a spotřebu 3,5l s klimou (už jsem se s takovým tvrzením setkal). Třeba mi to tady někdo konečně vysvětlí. Jinak Saaba nemám (jsem strašpytel, a právě jeho vyjímečnost mě odradila- bál jsem se servisu), ale moc se mi líbí, hlavně 9-5 ikdyž už to asi není to pravé saabové Přeji autorovi článků ať mu slouží a ať se vykašle na ty co mu na Saabika "plivou"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.02.2009 06:22, RE: Ach jo
Michy007 posted by:
Pořád tady toho autora napadáte, že jeho recenze nestojí za nic, ale uvědomte si, že nejde o žádnou profi recenzi ale Zkušenost majitele. Je mi jasné že všichni z vás jsou redaktoří TopGearu a máte trochu jiné představy o článku ale bohužel. Nikdo vás to číst nenutí. Sám octávku nemusím (ale ať si každý jezdí tím, co mu vyhovuje), ale článek se týká Saaba pokud jsem dával pozor tak nevím, proč se celá diskuse točí kolem onoho magického TDi. Je mi jasné, že kažký si bude hájit svoji značku a pro ...
Naprosto a bez výhrad souhlasím. Je to velmi dobře popsaná situace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.02.2009 13:24, Saab
Zdravím, nevím jestli jsou saaby nejlepší auta na světě, jak autor "recenze" tvrdí. Ale když jsem potřeboval do rodiny druhé auto na dojíždění do práce (cca 25 km) vzal jsem od kamaráda Saaba 900 2.0i a jsem celkem rád. Koupil jsem ho za cenu za kterou se daly pořídit stejně staré felicie i když snad méně jeté (14 let /230 000 km), ale auta jsou to dost neporovnatelná. Saab má alespoň jeden airbag a ABS. Sice si vezme 9 - 12 l/100 km ale to se dá snad u tak ojetého motoru se 130 HP omluvit. Zatím ( 8 měsíců/ 5000 km) slouží věrně, měnil jsme výfuk, ale na to jsem byl při koupi upozorněn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.02.2009 14:38, saab vs others
když už jsme u toho srovnání. podle mě se dá srovnávat cokoliv s čímkoliv. proč bychom nemohli srovnávat třeba jízdu do práce na kole vs autem? jde jen o úhel pohledu a o vhodně zvolené kritéria srovnání. ty se dají nastavit tak aby pokaždé při stejném duelu byl výsledek pokaždé jiný.právě volba kritérií má každý z nás jiný.Proto někdo jezdí do práce na kole a jiný autem a oba jsou štastni ,že zvolil ten nejlepší dopravní prosatředek.
Proto autorovi v článku vyšel jako vítězem v duelu FORD vs Saab jako vítěz švédský tank.
Vzheldem k tomu že jsem také majitelem SAAB 9000 a moje přítelkyně Ford focus.bratr ford mondeo. musím se saabu opravdu zastat.je jasné že zmiňované fordy jsou o třídu níže a to je i na autech znát - zpracování, detaily, kvalita materiálů.... . i na STK obdivoval jak moje 15 let steré auto je v nezkutečně bezkorozním stavu.a to jde o auto s průměrnou péčí předchozích majitelů. Co se týče vjízdních vlastností - řízení je trošku gumove mírně nedotáčivé, podvozek je velmi komfortní leč nemá rád příčné nerovnosti. brzdy průměrné, motor je vynikající.
Myslím že v rencenzi nebylo zmíněno to nejlpeší co SAAB nabízí. a to je především ta radost z řízení a jízdy samotné. Konečně mám radost z jízdy autem. To jestli to někdo natře tomu nebo tomu...šak je to buřt. jak bylo velmi hezky zmíněno již v nějakém příspěvku. jde o to jaký je v autě řidič a bohužel statisticky je octávka více náchylná na kokoty.s tim nikdo nic neudělá.

přeji všem, ať si každý koupí auto dle svého nejlepšího uvážení a hlavně citu. často vídám jak si někdo koupí pod nátlakem auto které málo žere a je ideálním pro rodinu a pak musí hanět vozy netradiční aby obhájil svoji volbu,s kterou se neztotožnil.
SAAB 9000 2,3T rules...:)
wokis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.02.2009 00:40, RE: ZAS NĚKOMU LEŽÍ TDI V ŽALUDKU
cruise posted by:
motor 2,3 benzín přivádí k šílenství majitele octavií tdi..... ach jo, chlape na 30 se tu projevujete jako 18-ti letej puberťák, co si koupil auto s větším obsahem a potřebuje dokazovat octaviím tdi (proč tolik vaděj ? tím že nic nežerou ? :o)) ) jak mu jeho 2,3 jede.... garantuju vám, že pokud budete chtít držet krok s 2,0TDi, nebo jí ujet, tak s tím vašim švédským těžkotonážníkem(a pozor nic proti saabu nemám) pojedete za 13-15... a ten "blbeček" v octavii 2,0 tdi, kterého nakonec předjedete...
saab 2.3 turbo aero ma 165Kw ... Octavia TFSI ma 147 .... sorry ale ten saab ji asi ujede
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 06:37, RE: Sobík
Rubal posted by:
Ano, to je pravda, ale stává se mi to i s řidiči jiných vozů, zvláště pak VW Golf a WV Passat. Bude to tím že na našich silnicích mají nejvyšší zastoupení.
Zajímavé je, že řidiči Volkwagenů jezdí nejhůř i v USA ...
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.