0
back
 

diskuze k tématu: SAAB 9000 CSE - srovnání s fordem není možné, říká uživatel

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 12:13, Motorizace
Škoda, že autor neuvádí výkonovou verzi motoru 2.3 (i, LPT, T, Aero?) a typ převodovky, neboť mezi jednmotlivýmii když jde o prakticky stejný motor, je mezi jednotlivými verzemi značný rozdíl. Jinak souhlas, SAAB je prostě nekonformní vozítko se špičkovou výbavou (vzhledem k roku výroby) a technikou, na kterou mnoho konkurentů dosáhlo až v posledních letech. Pouze je nutné si dát při koupi pozor, aby původní majitel měnil olej vždy po 10 tis km, což většina vozů dovezených z ciziny bohužel nemá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 12:31, Brzdy
Pomlouvání Fordu se mi v článku nelíbí. Správná funkce ABS se na brždění nijak nepromítne do okamžiku, kdy se začínají kola blokovat. Takže pumpování pedálu při lehce sešlápnuté brzdě není vlastnost Fordu, ale projev závady, která může ohrožovat bezpečnost. Rozhodně je to věc, kterou měl pisatel u svého předchozího Fordu řešit. Takto se mu zdá, že Ford je špatné auto, ale ve skutečnosti je on špatný majitel.

Aniž bych jakkoli haněl SAAB, proti kterému nic nemám, tak pisatel prostě přesedl z auta neudržovaného do auta, o které se někdo pečlivě staral a podle toho je v nich rozdíl a na značce v takovém případě příliš nezáleží. Sice bych věřil, že SAAB, jako auto vyvíjené a provozované častěji v zimních podmínkách, bude mít antikorozní ochranu lepší než Ford, nicméně já jsem na svém Mondeu z roku 1993 s korozí problém neměl ani v roce 2007, kdy jsem jej prodával. Když mi mechanik vyměňoval poslední dva díly výfuku za druhovýrobu (na desetiletém voze dosloužil originál), tak prorokoval životnost tři roky, nicméně ani po čtyřech letech nebyl s výfukem žádný další problém a pokud vím, slouží dodnes.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 14:02, ZAS NĚKOMU LEŽÍ TDI V ŽALUDKU
Koloss posted by:
Pomlouvání Fordu se mi v článku nelíbí. Správná funkce ABS se na brždění nijak nepromítne do okamžiku, kdy se začínají kola blokovat. Takže pumpování pedálu při lehce sešlápnuté brzdě není vlastnost Fordu, ale projev závady, která může ohrožovat bezpečnost. Rozhodně je to věc, kterou měl pisatel u svého předchozího Fordu řešit. Takto se mu zdá, že Ford je špatné auto, ale ve skutečnosti je on špatný majitel.

Aniž bych jakkoli haněl SAAB, proti kterému nic nemám, tak pisatel prostě přesedl z aut...
motor 2,3 benzín přivádí k šílenství majitele octavií tdi..... ach jo, chlape na 30 se tu projevujete jako 18-ti letej puberťák, co si koupil auto s větším obsahem a potřebuje dokazovat octaviím tdi (proč tolik vaděj ? tím že nic nežerou ? :o)) ) jak mu jeho 2,3 jede.... garantuju vám, že pokud budete chtít držet krok s 2,0TDi, nebo jí ujet, tak s tím vašim švédským těžkotonážníkem(a pozor nic proti saabu nemám) pojedete za 13-15... a ten "blbeček" v octavii 2,0 tdi, kterého nakonec předjedete se bude smát a pojede tak do 7.... ale hlavně tady srovnáváte nesrovnatelné, pokud máte saba 2,3 turbo, tak k tomu postavte octavii 2,0 TFSI a myslim, že by jste se docela zapotil.... k dieselové octavii prosím přirovnávat dieselového saaba, ať se tu bavíme trošku korektně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 14:12, Halt Saab
Gratuluji ke krásnému vozítku. 9000 mi připadala z původního kvartera na stejné plošině a podobným skeletem (Fiat Croma, Lancia Thema, Alfa 164, S 9000) jednoznačně nejlepší a nejkvalitnější - inu, Saab prý poté z konsorcia odstoupil. Vždycky jsem jej moc chtěl, jenom jich tady moc nejezdí, ve slušnějším stavu už vůbec ne. Současná 9-5 je o ničem (a je to převlečená Omega), 9-3 v kombíku je moc pěkná, až na tu cenu. Jel jsem s dieslem 1.9, je to dost slabé a takové jaksi jalové, inu pro změnu převlečená Vectra. Protože amíci tu značku jednoznačně zku***li, nezbývalo než jít do Volva, kterému naštěstí jiní amíci takhle brutálně na frak nedali, i když taky už to není, co bývalo (hlavně kvalitou). Pokud jde o pumpování do brzd u Mondea, tak to není konstrukční nedostatek, ale Váš. Znám spoustu lidí, co mají Mondea různých generací a myslím, že je to moc fajn auto, i když Fordy zrovna můj šálek čaje nejsou. Ale dokážu si představit, že bych třeba minulou generaci Mondea v kombíku klidně mohl mít. Pokud se o auto nestaráte a nedáte mu, ani to málo, co je nutné, tak se nedivte, že se sype. No, že Vám auto v servisu vyluxují, za ty prachy bych Vám to udělal taky. Když se o to pokušeli ve Volvu, tak jsem je hnal. Mají opravovat a ne leštit! Přeji Vám, aby kvalita servisu Saab nebyla tak katastrofální jako u servisu Volvo, Mercedes nebo Honda, kde si člověk připadá jako u holiče a bez hádky se to nikdy neobejde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:06, StrašnáRecenze
Stvořit ve 30 letech takovou recenzi je na Pulitzerovu cenu pro hovado. O SAABech se dají popsat stohy papíru a ne kecy typu "No supr autíčko, vole, hotová raketka a vostrý supr brzdičky, pyčo. Vole to nasypu i debilním tédéíčkářům, vole. Vole, jedu co to dá, pyčo a žere mi to enem šest litrů vole benzínu a vody v poměru 1:1, vole. Hustý auťáček."

Takže, když už o SAABech, tak pořádné recenze a ne od někoho, kdo si našetřil z dělnického platu pracovníka montážníka v průmyslové zóně na 20 let starého "Sobíčka" po čtvrté bouračce, s 550 ujetými km a s nefunkčním turbem. Takhle se jinak Sábistům budou ti TDičkáři fakt smát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:06, Jedině Saab
Pisatel článku je velice zaujatý člověk, před časem měl Forda Mondeo, kterému asi nedopřával ani servis pokud mu při přibržďování pulzovaly brzdy a věřte že brzdy a řízení jsou základem toho nejdůležitějšího a jen jeho mínus že s tím něco nedělal. Jinak nejsem zastáncem vozů Ford, sice jsem kdysi dva vlastnil a nedal na ně dopustit, ale nechci tady tvrdit že je to bůhvíjaká značka.
Co se týče těch narážek na Octávie Tdi tak o těch už tu bylo napsáno hodně, přes výrobu nafty až po Oslíkovy hlíny a křídlo. Je malinko sprosté a řekl bych až hloupé srovnávat Saaba 2.3 a Octavií Tdi. Pro řidiče oněch Octavií, které jste tak urputně a snaživě předjížděl byla zřejmě prioritní spotřeba do které by jste se vy nevešel ani kdyby jste svoji spotřebu vydělil dvěmi. Takže priority každého řidiče jsou někde jinde, což vy si zřejmě neuvědomujete. Ovšem ani tím jsem nechtěl říct že miluju Octávie, sice teď zrovna jednu mám (v přeplňovaném benzinu) a jsem s ní spokojen, ale není to dokonalé auto.
Nejdokonalejší asi bude Saab, jak jsem se dočetl ve vašem článku. Malinko mě rozesmálo že vaše paní s ním jezdí za sedm litrů na sto a vy do devíti litrů. Vaše paní zřejmě Saaba do kopce tlačí a z kopce jede s vypnutým motorem, ale když jí to baví, proč ne.
Vy jezdíte do devíti litrů, ale proč si teda kupujete auto s motorem 2.3? Když se ani pořádně nesvezete? To máte jen kvůli respektu před Octaviema Tdi?
Co se interiéru (a z části i exteriéru) Saaba týče, tak je předpotopní a vy to víte. Interiér je na rovině s rokem 1990 a rozhodně v roce 1997 nemá čím oslnit, ale když se vám to líbí, tak je to jen dobře.
Ještě jedna rada na závěr: Když příště půjdete do servisu a řeknete ať vám vůz nemyjí a neluxují, že si to uděláte doma sám, myslím že budete příjemně překvapen nižší cenou ze servis.

Mnoho šťastných km s dokonalým vozem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:11, RE: ZAS NĚKOMU LEŽÍ TDI V ŽALUDKU
cruise posted by:
motor 2,3 benzín přivádí k šílenství majitele octavií tdi..... ach jo, chlape na 30 se tu projevujete jako 18-ti letej puberťák, co si koupil auto s větším obsahem a potřebuje dokazovat octaviím tdi (proč tolik vaděj ? tím že nic nežerou ? :o)) ) jak mu jeho 2,3 jede.... garantuju vám, že pokud budete chtít držet krok s 2,0TDi, nebo jí ujet, tak s tím vašim švédským těžkotonážníkem(a pozor nic proti saabu nemám) pojedete za 13-15... a ten "blbeček" v octavii 2,0 tdi, kterého nakonec předjedete...
To cruise: to víš, takoví lidi byli, jsou a budou. Už když někdo začne tím, že nejdřív poplive ostatní zančku/y a přitom si ještě myslí, jak je vtipnej, a pak teprve píše k tématu, o něčem to svědčí. Někdo holt nevyroste z puberty ani po třicítce....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:14, RE: Jedině Saab
Rubal posted by:
Pisatel článku je velice zaujatý člověk, před časem měl Forda Mondeo, kterému asi nedopřával ani servis pokud mu při přibržďování pulzovaly brzdy a věřte že brzdy a řízení jsou základem toho nejdůležitějšího a jen jeho mínus že s tím něco nedělal. Jinak nejsem zastáncem vozů Ford, sice jsem kdysi dva vlastnil a nedal na ně dopustit, ale nechci tady tvrdit že je to bůhvíjaká značka.
Co se týče těch narážek na Octávie Tdi tak o těch už tu bylo napsáno hodně, přes výrobu nafty až po Oslíkovy hlíny...
To Rubal: líp bych to snad nenapsal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:19, Sobík
Saaba s 320tkm koupí asi 2lidi z 1000, to ukazuje co je pán za individualitu...
recenze naprosto o ničem,zaujatej týpek s nejlepším autem na světě,hodnocení téměř všude za 1.Paráda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:49, RE: Sobík
Tomi posted by:
Saaba s 320tkm koupí asi 2lidi z 1000, to ukazuje co je pán za individualitu...
recenze naprosto o ničem,zaujatej týpek s nejlepším autem na světě,hodnocení téměř všude za 1.Paráda.
Z této recenze jsem se opravdu nic nedozvěděl.V jednom ale se musím pisatele s růžovými brýlem od saabu zastat a to jsou někteří řidiči oktávek.Mám vůz kterému se může výkonově rovnat pouze oct.RS ale když jsem viděl jak při předjíždění nějaké naftové verze škodovky pyšný řidič sešlapne plyn na podlahu abych ho nemoh předjet-to už bylo na mně moc.je zajímavé že u jiných aut se to nestává a jinak jsou mi oktavie ukradené a jezdím podle svého uvážení s nikým na silnici nezávodím.A je mi jedno že jedou za polovinu nákladů na km-oni to totiž zaplatí jinak...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 15:55, RE: Sobík
bruno posted by:
Z této recenze jsem se opravdu nic nedozvěděl.V jednom ale se musím pisatele s růžovými brýlem od saabu zastat a to jsou někteří řidiči oktávek.Mám vůz kterému se může výkonově rovnat pouze oct.RS ale když jsem viděl jak při předjíždění nějaké naftové verze škodovky pyšný řidič sešlapne plyn na podlahu abych ho nemoh předjet-to už bylo na mně moc.je zajímavé že u jiných aut se to nestává a jinak jsou mi oktavie ukradené a jezdím podle svého uvážení s nikým na silnici nezávodím.A je mi jedno že j...
Ano, to je pravda, ale stává se mi to i s řidiči jiných vozů, zvláště pak VW Golf a WV Passat. Bude to tím že na našich silnicích mají nejvyšší zastoupení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 18:53, Trapné.
Vskutku strašná recenze...ne, ona to vlastně ani recenze není. Jen další projev typické české malosti a zahleděnosti do sebe sama. Chybět pochopitelně nemůže ani plivanec na "ta hrozná dieselová auta, co si většina národa z nepochopitelných důvodů kupuje".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 18:57, RE: Sobík
bruno posted by:
Z této recenze jsem se opravdu nic nedozvěděl.V jednom ale se musím pisatele s růžovými brýlem od saabu zastat a to jsou někteří řidiči oktávek.Mám vůz kterému se může výkonově rovnat pouze oct.RS ale když jsem viděl jak při předjíždění nějaké naftové verze škodovky pyšný řidič sešlapne plyn na podlahu abych ho nemoh předjet-to už bylo na mně moc.je zajímavé že u jiných aut se to nestává a jinak jsou mi oktavie ukradené a jezdím podle svého uvážení s nikým na silnici nezávodím.A je mi jedno že j...
Nebude to náhodou čistě dílem statistiky? Čím větší procentuální zastoupení jisté značky nebo vozu, tím vyšší pravděpodobnost, že v něm bude sedět osel? Navíc tato auta ve velkém procentu tvoří firemní flotily, a tam jak známo platí, z cizího krev neteče...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 18:57, RE: Sobík
bruno posted by:
Z této recenze jsem se opravdu nic nedozvěděl.V jednom ale se musím pisatele s růžovými brýlem od saabu zastat a to jsou někteří řidiči oktávek.Mám vůz kterému se může výkonově rovnat pouze oct.RS ale když jsem viděl jak při předjíždění nějaké naftové verze škodovky pyšný řidič sešlapne plyn na podlahu abych ho nemoh předjet-to už bylo na mně moc.je zajímavé že u jiných aut se to nestává a jinak jsou mi oktavie ukradené a jezdím podle svého uvážení s nikým na silnici nezávodím.A je mi jedno že j...
tak tak, presne to vidim. a souhlasim i s RUBALem, u nas je na silnici hodne blbcu a dost octavek. a kdyz to das dokupy, tak je to spatny. nechci hanit obecne skodovku, ale tak pred pul rokem sem behem 14 dnu tocil asi 5 krat vysoke myto-praha a kdyz sem potkal dementa za volantem, tak v 70 % oblibena oslikova octa(stribrna, na hlinach, a samo ze tdi) jako ze predjizdeni v zatacce, prez dvojplnou, ...a mozna i kvuli tomuhle je u nekterejch lidi octa tak neoblibena. taky me jednou nechtel jeden TDi nechat predjet, tak stacilo dat misto 4 za 3 a papa. ono kdyz si clovek vezme kolik usetri minut a propali benzinu(nafty) tak ono se snad ani jezdit rychle (jak prase) nevyplaci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.02.2009 23:11, RE: ZAS NĚKOMU LEŽÍ TDI V ŽALUDKU
A4 posted by:
To cruise: to víš, takoví lidi byli, jsou a budou. Už když někdo začne tím, že nejdřív poplive ostatní zančku/y a přitom si ještě myslí, jak je vtipnej, a pak teprve píše k tématu, o něčem to svědčí. Někdo holt nevyroste z puberty ani po třicítce....
no je to tak... :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 08:54, RE: Trapné.
EasyDriver posted by:
Vskutku strašná recenze...ne, ona to vlastně ani recenze není. Jen další projev typické české malosti a zahleděnosti do sebe sama. Chybět pochopitelně nemůže ani plivanec na "ta hrozná dieselová auta, co si většina národa z nepochopitelných důvodů kupuje".
Přispěji rochu co se týče Saabu,koupi jsme 900 Turbo r.v.1995 po 1.majiteli z Itálie,auto z vedenou serviskou do konce naj. 167.000km,4x nový kotouče,nové gumy fakt fešák,koroze žádná,ale z itálie nemá korozy ani Uno!!!Na autě za rok naj. cca.25.tis bez problému,jízda super 185PS v turbu,opravdu to jede,myslím si,že ani RS O1,tak nejede,nedostatky: spotřeba pod 10L se nedá prakticky dostat,jen opravdu s velmi lehkou nohou,jízdní vlastnosti poplatné době vzniku vozu,citlivost na boční vítr a aerodimacký hluk okolo oken,kupoval jsem ho přítelkyni,auto působí opravdu bezpečným dojmem!!!Na denní ježdění to ale není ideál,spíše bych to viděl na pěkný mladý veterán.I když si myslím,že starý 900 Turbo ještě origo švéd je větší klasika!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 11:05, kdyby...
Jo jo. Kdyby tady tak někdo psal o oktě, nenajde se žádné výtky. Hold jsme takový zvláštní národ. Já bych pisatele až tak neodsuzoval, určitě ne za to, že se nepřidal ke stádu, a nekoupil si chrochtu. Asi není tak bohatý, aby si mohl koupit malé, zastaralé, nepříliš hezké a už vůbec ne originální auto. Je pravda, že z článku je cítit jakási nevyzrálost, ale to je tady s každého druhého příspěvku. Tak- a teď do mě!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 12:13, RE: kdyby...
T.J. posted by:
Jo jo. Kdyby tady tak někdo psal o oktě, nenajde se žádné výtky. Hold jsme takový zvláštní národ. Já bych pisatele až tak neodsuzoval, určitě ne za to, že se nepřidal ke stádu, a nekoupil si chrochtu. Asi není tak bohatý, aby si mohl koupit malé, zastaralé, nepříliš hezké a už vůbec ne originální auto. Je pravda, že z článku je cítit jakási nevyzrálost, ale to je tady s každého druhého příspěvku. Tak- a teď do mě!
Vážený Tý Džeji, váš názor vám nikdo nebere. To že se pisatel článku nepřidal ke stádu je dobře, ale napadat tu jiné značky nebylo příliš taktní. Budiž mu jeho vůz, vyrobený na drsné severní podmínky, dobře slouží. Jestli je pisatel bohatý to nevím, ale každopádně Saab z roku 1997 by mohl mít stejnou cenu jako Octavie z roku 1997. Co se týče krásy designu, tak o tom bych být vámi moc nehovořil a obzvláště s porovnáním se Saabem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 12:35, RE: kdyby...
Rubal posted by:
Vážený Tý Džeji, váš názor vám nikdo nebere. To že se pisatel článku nepřidal ke stádu je dobře, ale napadat tu jiné značky nebylo příliš taktní. Budiž mu jeho vůz, vyrobený na drsné severní podmínky, dobře slouží. Jestli je pisatel bohatý to nevím, ale každopádně Saab z roku 1997 by mohl mít stejnou cenu jako Octavie z roku 1997. Co se týče krásy designu, tak o tom bych být vámi moc nehovořil a obzvláště s porovnáním se Saabem.
To jako že Octávie je hezčí???To je je hodně subjektivní názor,ale porávnávat SAABa z Octávií 1,mě přijde trochu úchylné!!!O1 je min. o třídu níže a je jedním z vozů z nejhorším podvozků vůbec!!Nepochopitelná oblíbenost tohoto paskvilu je patrná pouze v našich končinách!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.02.2009 13:29, RE: kdyby...
dagoš posted by:
To jako že Octávie je hezčí???To je je hodně subjektivní názor,ale porávnávat SAABa z Octávií 1,mě přijde trochu úchylné!!!O1 je min. o třídu níže a je jedním z vozů z nejhorším podvozků vůbec!!Nepochopitelná oblíbenost tohoto paskvilu je patrná pouze v našich končinách!!!
Já s tím porovnáváním nezačal, ale když už jsem musel porovnat, napsal jsem svůj názor. Je jasné že tyto dva vozy se porovnávat nemůžou, ale jak vidíte tak se to tu děje. Za tu nepochopitelnou oblíbenost mluví (zatím) třináct let výroby, pouze s menšími změnami. Jak se zdá tak i když je to paskvil na nejhorším podvozku... ,a kdesi cosi jiného, tak jde stále na odbyt.
Psát zde cokoliv o Octavii 1 je už neustálé opakování, které začíná být nudné. Proto navrhuji přestat s těmito moudry, obzvláště pod "skoro recenzí" Saabu.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.