Tuesday 04.12.2007 19:03,
Bludy
//Zaměřme se tedy raději na ty čtyřválce, které jsou jistě lepší volbou. Pokud však od nich čekáte bezporuchový provoz na desítky tisíc kilometrů, tak jak to uměli u předchůdce, asi Vás zklamu. Oba motory totiž mají netradičně řadu opravdu drahých a vážných problémů//
Pane autore, tak se mě zdá že máte problém udržet myšlenku. Doporučujete čtyřválec jako lepší volbu a vzápětí dodáváte cituji //Oba motory totiž mají netradičně řadu opravdu drahých a vážných problémů//. To je doporučení za všechny peníze, to Vám povím. Děkuju pěkně.
Víc mě stejně zajímá jiná věc. Odkud čerpáte prosím pěkně své informace?? Můžete nám říct, která řada a jakých expertů doporučuje snížit interval výměny na 7000 km? U Saabu o tom nic nevědí, ten interval jste stanovil sám, nebo to jak se říká jedna paní povídala?
Další věc. Je prosím pěkně Vaše vzdělání dostatečné k tomu, abyste mohl objasnit věci z této následující citace? //Přepalování oleje a jeho nízký tlak znamená také tvorbu karbonových úsad, což jednak neprospívá --, ale hlavně ložisku turbodmychadla, které se vydře a začne propouštět olej do sání.--------Co zůstalo, jsou ------------, či vodou chlazené turbodmychadlo.// Děkuji za odpověď, určitě bude zajímat všechny, kteří se chtějí něco dozvědět o olejem prodřeném ložisku turbodmychadla chlazeného vodou.
Za vrchol pak považuji následující odstavec. //Podvozek 9-5 vyniká nízkou životností ložisek předních kol, zadních tlumičů a rovněž velkou citlivostí na kvalitu pneumatik a jejich vyvážení. Koupíte-li nevhodné, jistě se dočkáte různých vibrací a hluku od přední nápravy. Osobně bych upřednostňoval Pirelli P6000, které jsou drahé, ale 9-5 by na nich měla fungovat.//
Pane Tomáši Dusile, mohu se zeptat kolik máte na Saabu odjeto kilometrů? Na základě těchto tvrzení je jasné, že o Saab jste dosud ani nezakopnul.
Šmeral
respond