0
back
 

diskuze k tématu: Renault Vel Satis 2.0 T 16V a podrobné zkušenosti majitele

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 06:24, karta
Když se vám nezdá cena karty, doporučuji zeptat se na cenu originálních klíčů s čipem u konkurence. Zjistíte, že za kus plastu s klíčem (který máte v kartě také) dáte cca 4000,- všude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 13:32, zajímavé
Ty ložiska pravděpodobně dlouhým stáním utrpěla, ale možná jsou jen trochu poddimenzovaná. Dost se divím, že nezajeté auto po tak dlouhém stání neutrpělo ještě víc (asi bylo v suchu). Každopádně i když Vel Satis není moje krevní skupina, je potěšující, že má v dnešní době někdo odvahu koupit si něco nekonvenčního. Takže děkuji za recenzi i obecné poznatky o Vel Satis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 13:56, RE: zajímavé
Paul posted by:
Ty ložiska pravděpodobně dlouhým stáním utrpěla, ale možná jsou jen trochu poddimenzovaná. Dost se divím, že nezajeté auto po tak dlouhém stání neutrpělo ještě víc (asi bylo v suchu). Každopádně i když Vel Satis není moje krevní skupina, je potěšující, že má v dnešní době někdo odvahu koupit si něco nekonvenčního. Takže děkuji za recenzi i obecné poznatky o Vel Satis.
Jo čtyři roky stání se na předních ložiscích podepíšou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 13:58, Plasty
Neolupují se samotné plasty, ale lak, který měl na tvrdém plastu vytvořit iluzi měkčeného povrchu. Svého času to zkoušelo více výrobců a loupalo se to snad všem. Dnes už je to snad lépe zvládnuto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 16:00, RE: Plasty
Koloss posted by:
Neolupují se samotné plasty, ale lak, který měl na tvrdém plastu vytvořit iluzi měkčeného povrchu. Svého času to zkoušelo více výrobců a loupalo se to snad všem. Dnes už je to snad lépe zvládnuto.
to je zvláštní, měl jsem VelSatise, a nic se mi neloupalo. pravda, měl jsem 3.5V6 Initiale, tedy max. výbavu. sice jsem ho vlastnil jen necelý rok ale byl jsem s ním maximálně spokojený. čtyři roky starý, český, najeto 130k, tehdy-před asi pěti lety stál cca 300, což za čtyři roky staré auto s pořizovačkou 1.5 byla skvělá cena. před rokem dokonce ojetý VS označili v AutoBildu jako nejlepší koupi. samozřejmě benzín či naftu 2.0DCi, ostatní naftové verze byly problémové. ani s automatem-který pochází od japonského Aisinu. a ani s elektronikou nebyla potíž. co trochu zaostávalo byla výdrž podvozku, kosti a gumy stablíku, stejně jako silentbloky na zadní nápravě vydržely prd. ale nebyla to žádná finanční rána, jen bylo umění najít někoho kdo se ve VS trochu vyznal. v servisech na něj koukali jak husa do flašky. každopádně bych do něj dnes s klidem šel znovu, koukal jsem že Phase II (po FL v roce 06) se dá koupit kolem 200 i níž, což je za takové auto relativně pakatel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 16:04, RE: Plasty
tomaskrtek posted by:
to je zvláštní, měl jsem VelSatise, a nic se mi neloupalo. pravda, měl jsem 3.5V6 Initiale, tedy max. výbavu. sice jsem ho vlastnil jen necelý rok ale byl jsem s ním maximálně spokojený. čtyři roky starý, český, najeto 130k, tehdy-před asi pěti lety stál cca 300, což za čtyři roky staré auto s pořizovačkou 1.5 byla skvělá cena. před rokem dokonce ojetý VS označili v AutoBildu jako nejlepší koupi. samozřejmě benzín či naftu 2.0DCi, ostatní naftové verze byly problémové. ani s automatem-který poch...
Pisatel to moc zabil cenou plastové karty atd. Náhodou to je nedoceněné a nepochopené auto. Perfektně se z toho/do toho leze, protože to není přilepené k asfaltu jako běžný sedan. Přitom to samozřejmě nemá jízdní vlasnosti bagru, jako SUV. Je to vzdušné, lehké, obratné, přiom uvnitř plno místa a to p-o-h-o-d-l-í je perfektní. Taky jsem o něm ve své době uvažoval ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 16:13, RE: Plasty
Fénix56 posted by:
Pisatel to moc zabil cenou plastové karty atd. Náhodou to je nedoceněné a nepochopené auto. Perfektně se z toho/do toho leze, protože to není přilepené k asfaltu jako běžný sedan. Přitom to samozřejmě nemá jízdní vlasnosti bagru, jako SUV. Je to vzdušné, lehké, obratné, přiom uvnitř plno místa a to p-o-h-o-d-l-í je perfektní. Taky jsem o něm ve své době uvažoval ))
nezabil. já když chtěl náhradní klíč na FXko tak mi řekli v Průhonicích 7.000,- s naprogramováním. ta karta se dá pořídit se vším do dvou a půl. jinak ve VS jsou nejpohodlnější křesla co jsem v autě zažil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.08.2012 18:25, RE: Plasty
tomaskrtek posted by:
to je zvláštní, měl jsem VelSatise, a nic se mi neloupalo. pravda, měl jsem 3.5V6 Initiale, tedy max. výbavu. sice jsem ho vlastnil jen necelý rok ale byl jsem s ním maximálně spokojený. čtyři roky starý, český, najeto 130k, tehdy-před asi pěti lety stál cca 300, což za čtyři roky staré auto s pořizovačkou 1.5 byla skvělá cena. před rokem dokonce ojetý VS označili v AutoBildu jako nejlepší koupi. samozřejmě benzín či naftu 2.0DCi, ostatní naftové verze byly problémové. ani s automatem-který poch...
Oni si toho problému výrobci brzo všimli, takže tam kde ten měkký lak použili, to při faceliftech řešili.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.08.2012 13:37, RE: Plasty
tomaskrtek posted by:
nezabil. já když chtěl náhradní klíč na FXko tak mi řekli v Průhonicích 7.000,- s naprogramováním. ta karta se dá pořídit se vším do dvou a půl. jinak ve VS jsou nejpohodlnější křesla co jsem v autě zažil.
Jsem to "zabil" myslel tak, že ho 4000,- za kartu vytočili a proto zbytek auta nevychutná v té atmosféře které by chtěl. Prostě koupím kartu a pohoda jazz. Lepší než se vrtat někde hlouběji v autě a ještě k tomu nevědět co pomůže. .... Mě třeba stojí jeden stavitelný tlumič necelých 20.000,- tak si to pronásob když chceš 4ks Takže právě nějakou blbou kartou za čtverku bych se nerozčiloval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.08.2012 15:00, RE: Plasty
Fénix56 posted by:
Jsem to "zabil" myslel tak, že ho 4000,- za kartu vytočili a proto zbytek auta nevychutná v té atmosféře které by chtěl. Prostě koupím kartu a pohoda jazz. Lepší než se vrtat někde hlouběji v autě a ještě k tomu nevědět co pomůže. .... Mě třeba stojí jeden stavitelný tlumič necelých 20.000,- tak si to pronásob když chceš 4ks Takže právě nějakou blbou kartou za čtverku bych se nerozčiloval.
to je fakt, u auta za mega a víc jsou čtyři litry zanedbatelná částka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.08.2012 17:44, RE: Plasty
Fénix56 posted by:
Jsem to "zabil" myslel tak, že ho 4000,- za kartu vytočili a proto zbytek auta nevychutná v té atmosféře které by chtěl. Prostě koupím kartu a pohoda jazz. Lepší než se vrtat někde hlouběji v autě a ještě k tomu nevědět co pomůže. .... Mě třeba stojí jeden stavitelný tlumič necelých 20.000,- tak si to pronásob když chceš 4ks Takže právě nějakou blbou kartou za čtverku bych se nerozčiloval.
Ne nevytočilo mě to ani omylem,to by mě u tohodle auta muselo točit vše -třeba jen brzby vyjdou na 12 tis (Brembo Carbon). Jen sem byl rozmrzelej jednak to trvalo dlouho než to přišlo z Francie a pak taky že to nakodování jim trvalo dlouho,ale jak sem zjistil oni v Renaultu téměř všude na to auto koukaj jak kdyby spadlo z vesmíru.Nikde sem se nevrtal -to bych si pořídil Golfa.Je to "exot" a tak se taky k tomu přistupuje,miluju to auto z mnoha duvodů a ceny ND mě fakt netrápí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.08.2012 22:20, no jo no
a ted tu o červené karkulce.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.08.2012 23:35, RE: Plasty
tomaskrtek posted by:
to je fakt, u auta za mega a víc jsou čtyři litry zanedbatelná částka
Ale to nesmí jít o výdaje za palivo, to se pak točí každej pěťák
V zásadě s Vámi souhlasím, ceny ND se musí posuzovat optikou původní ceny auta. Pak právě nastávají ty paradoxy, že ojetou honosnou limuzínu koupíš po pár letech za velmi dobré peníze, ale ten servis zas o tolik levnější není, pokud člověk není sám schopen nebo nemá ty správné známosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.08.2012 07:13, RE: Plasty
Martin Mrázek posted by:
Ne nevytočilo mě to ani omylem,to by mě u tohodle auta muselo točit vše -třeba jen brzby vyjdou na 12 tis (Brembo Carbon). Jen sem byl rozmrzelej jednak to trvalo dlouho než to přišlo z Francie a pak taky že to nakodování jim trvalo dlouho,ale jak sem zjistil oni v Renaultu téměř všude na to auto koukaj jak kdyby spadlo z vesmíru.Nikde sem se nevrtal -to bych si pořídil Golfa.Je to "exot" a tak se taky k tomu přistupuje,miluju to auto z mnoha duvodů a ceny ND mě fakt netrápí
perfektní přístup. takhle by to mělo vypadat. ´´když jí miluješ, není co řešit´´ bohužel jsou tu i ti druzí kteří berou auta jako nutné zlo či v lepším případě spotřební pracovní nástroj a ti na nás koukají pohledem doc. chocholouška.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.08.2012 18:37, RE: no jo no
JARDA3 posted by:
a ted tu o červené karkulce.....
Žila byla jedna holčička a ta ze všeho nejvíc milovala červenou barvu ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.08.2012 09:25, plastove karty?
Proc vlastne Renault zacal misto klicku delat karty a tim riskoval obrovske problemy, ktere semu vymstili u Laguny a par dalsich modelu, kdyz karta se stejne musela zasouvat do "spinaci skrinky" ci nejake ctecky? Pochopil bych kartu, ktera by byla formou keyless, ale jinak to podle me ztracelo smysl oproti klickum. Klicky strcim do kapsy a nebojim se o jejich poskozeni, ale karty se pry dost nicili kdyz je mel treba clovek v zadni kapse a omylem si na ne sedl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2012 10:24, RE: Plasty
tomaskrtek posted by:
to je zvláštní, měl jsem VelSatise, a nic se mi neloupalo. pravda, měl jsem 3.5V6 Initiale, tedy max. výbavu. sice jsem ho vlastnil jen necelý rok ale byl jsem s ním maximálně spokojený. čtyři roky starý, český, najeto 130k, tehdy-před asi pěti lety stál cca 300, což za čtyři roky staré auto s pořizovačkou 1.5 byla skvělá cena. před rokem dokonce ojetý VS označili v AutoBildu jako nejlepší koupi. samozřejmě benzín či naftu 2.0DCi, ostatní naftové verze byly problémové. ani s automatem-který poch...
Ani mě se na VS nic neloupe Mám 3.5 Ph II a je to dokonalé auto. mám najeto 200.000 a kromě výměny tlumičů zatím žádný problém. Nicméně kdyby nastal, bude to asi starost, protože u Renaulta v ČR toho o těhle autech moc neví...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2012 12:27, RE: Plasty
Jiří Weinfurter posted by:
Ani mě se na VS nic neloupe Mám 3.5 Ph II a je to dokonalé auto. mám najeto 200.000 a kromě výměny tlumičů zatím žádný problém. Nicméně kdyby nastal, bude to asi starost, protože u Renaulta v ČR toho o těhle autech moc neví...
gratuluji, výborná volba. možná bych v případě problému který neznehybnil auto volil výlet do francie, tady skutečně není kde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2012 13:51, RE: Plasty
Martin Mrázek posted by:
Ne nevytočilo mě to ani omylem,to by mě u tohodle auta muselo točit vše -třeba jen brzby vyjdou na 12 tis (Brembo Carbon). Jen sem byl rozmrzelej jednak to trvalo dlouho než to přišlo z Francie a pak taky že to nakodování jim trvalo dlouho,ale jak sem zjistil oni v Renaultu téměř všude na to auto koukaj jak kdyby spadlo z vesmíru.Nikde sem se nevrtal -to bych si pořídil Golfa.Je to "exot" a tak se taky k tomu přistupuje,miluju to auto z mnoha duvodů a ceny ND mě fakt netrápí
Z toho si nic nedělejte, v origo Mercedes servisu taky na auta koukají jak by spadli z vesmíru Už tam proto raději ani nejezdím. VelSatiska je zajímavé (a nedoceněné) auto, takže já mu fandím Víc takových jako vy, i když to proti mainstreamu máme někdy těžší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2012 22:01, RE: plastove karty?
mufik.martin posted by:
Proc vlastne Renault zacal misto klicku delat karty a tim riskoval obrovske problemy, ktere semu vymstili u Laguny a par dalsich modelu, kdyz karta se stejne musela zasouvat do "spinaci skrinky" ci nejake ctecky? Pochopil bych kartu, ktera by byla formou keyless, ale jinak to podle me ztracelo smysl oproti klickum. Klicky strcim do kapsy a nebojim se o jejich poskozeni, ale karty se pry dost nicili kdyz je mel treba clovek v zadni kapse a omylem si na ne sedl...
bo renault ... ne to tak někdy je, aby to vypadalo moderně tak se vymýšlejí ptákoviny místo osvědčených věcí. Ono někdy být "rádoby cool" je nadřazené funkci, aby to normálně fungovalo. Design první Multiply taky nemohl stvořit normální člověk, to máš marné Digitální přístroje od Espace taky shit.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.