0
back
 

diskuze k tématu: Jaký koupit spolehlivý vůz do 150tis.Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2011 14:43, rada
Je třeba si uvědomit, že na popojíždění ve městě se krajně nehodí naftový motor. Dále bych se také vyhnul všemu co má obsah nad obligátních 1380, už třeba jen kvůli ceně povinného ručení. Motory TSi a obecně vůbec malá auta od koncernu VW nelze doporučit. Koncern prostě malá auta neumí (tedy pokud nezahrnuji VW Up a sourozence). U ojetin do této ceny bych se spíš zaměřoval na relativně bezproblémové modely, ale především na celkový stav, koroze nekoroze. Rezavé zadní nadkolí může být marginální problém v porovnání s totálně olítanou a neleštěnou Fabií, která se začne rozpadat jakmile opustí vrata autobazaru U nových aut do limitu 150tis. asi moc nebude, i když i zde bych se připravil na nutnost nějakých minimálních počátečních investic, takže pokud je 150tis, strop a nic navíc nemáte, moc to nedoporučuji. Ojetina bude vyžadovat servis tak kolem 20tis. do kterého započítávám i pořízení zimních kol+disky u nového auta (pokud je nedostanete) se budete muset připravit taktéž na nákup pneumatik a případně i těch disků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2011 15:12, rada
Já bych jednoznačně doporučil nové auto. Pro ženskou je to ideální, odpadne jí fůra starostí a překvapení ze svařenců ze dvou kusů, předělaných praváků na leváky atd. Zkušenost s tím či oním výrobcem může mít každý různou. Francouzská auta jsou průměrná, statistika TŰV je je jen statistika. Mimochodem, všimli jste si kolik ty auta mají v průměru za dva, tři roky nalítáno ? Pak ty ojetiny tady kupujeme s 30 tisíci na tachometru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2011 15:42, rada
Souhlas s Rojackem a z 99% s Roverem. Hvězdiček to může mít třeba dvacet, ale bez rozumné váhy a deformační zóny to nemusí stačit. Takže ojetina v nižší střední, žádný minivůz, i do města klidně 1,6 a víc benzín, dále jak píše Rover, zaměřit se na bezproblémové modely. Za ty peníze lze udělat i celkem dost parády. Navíc někde jsem četl, že ženské prostě nemají rády malá auta. Chtějí obludy dvoutunové veliké. Žádné kabelky. A na víc než na kabelku by 150t Kč u nového vozu stejně nestačilo...Samozřejmě nesmíte koupit nějakou převlečenou vraždu typu bouračka, motor těsně před KO atd....hodně štěstí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2011 16:48, rada
Mel jsem jiz 20aut.Muzu rict ze co auto to jina znacka a trida.Takze muzu potvrdit to co se pise v recenzich na tipcars je realne.Tak si to mila pani prectete.Ja si to i s vetsi casti vyzkousel na vlastni kuzi...Jestli Vam mam usetrit spoustu casu tak budu takovy hodny a udelam to:)JE TO FIAT PUNTO 1,2r.v.2000ale44kw.Mam ho nyni a jeste jsem se tak nikdy nenudil-totiz neni co opravovat:)neuveritelny dřič.Ceny nahr.dilu jsou smesne a taky spotreba.Ma to klimu posilovac atd.Odkazu Vas na recenzi,ktera je na tipcars.Proste nova auta stoji za prd.Poctive se delali do roku 2004.Pak uz to slo s kopce.Kdyz koupite punto do R.V.2004tak usetrite balik a jeste starosti.Bezpeci Vam to nposkytne jako BMW,ale ja mam auto na jezdeni a ne na bourani.To by se pak prodavali jen nakladaky...Howk!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2011 19:16, rada
p.s.ja vim delali je s Y.Toš stane sa:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.12.2011 20:10, rada
za 150 tis. bych určitě nešel do nového auta, ale do mladé slušné nebourané ojetiny v benzínu vzhledem k plánovanému nájezdu a je jedno, jaká značka, hlavně stav vozidla a výbava, dnešní době jsou si auta velice podobná, někdo haní Renaulty, já mám už pátého v pořadí a nikdy nebyl vážný problém, měl jsem mimo jiné i Fordy Focus, Mondeo - brzká koroze, u Focusu vytekl posilovač - docela radost na cestě, v práci máme Fabie a dá se s tím také jezdit každý den.Můj názor je, že nezáleží až tak na značce, ale na stavu ojetiny. Sám jsem nedávno kupoval ojetinu pro rodinu a favoritem byla japonská auta, ale nakonec dle stavu a nabízené výbavy koupil opět Renaulta Scenic II a docela milé překvapení. A názory, že jsem každé 2 měsíce v servisu jsou naprosto scestné - po koupi základní údržba a zatím 5 měsíců ani jedna neplánované návštěva při nájezdu 160 tis vše původní mimo brzd-ověřeno v sevisu. Předtím jsem měl Renault RX4, najeto 246 tis. km a opět bez vážných problémů, původní vstřikovače (diesel), spojka - pouze údržba a běžný sevis (náplně, kotouče, tlumiče, čepy) + navíc kardan. Tak asi tak, jinak docela fandím novým korejským autům Hyundai a Kia vzhledem k nabízené záruce, designu, už i kvalitě a raketovému vzestupu během posledních pár let. V Německu platí jako velmi slušná auta a i jeden u nás velmi proklamovaný koncern už začíná mít vrásky na čele. Pro nás spotřebitele jen dobře,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.12.2011 10:35, rada
Osobne si myslim, ze kupa noveho auta v tejto dobe uz nie je co byvala. Kazdy vravi, ze nove auto je auto v zaruke, tak nemas co riesit prve 2 roky. Nie vsetko je ale o peniazoch.
Mozem tu napisat zhodou okolnosti naklady na renault thalia, ktore si kupil jeden pribuzny. Kazdych 15t km necha za vymenu oleja 140 eur. To je dost. Kazdych 30t km ho to vyslo asi 300 eur. Pritom borci len pozerali ci je vsetko v poriadku a isiel prec.
Kia ceed to ma este drahsie, ale ked si prinesiete vlastny olej, cena razom klesne o 100E! To musi byt zazracny olej, co tam leju.
Ked sa vam nove auto pokazi, sice by sa to dalo reklamovat, ale to sa vacsinou musite poriadne bit, lebo predajca sa bude snazit hodit to na vas, na vas zly styl jazdy, atd. Minimalne sa s nim vacsinou pekne pohadate. Potom vam vymenia polku veci v aute a ak mate stastie, aj to pojde :) Staci si tu precitat par uzivatelskych recenzii.
Nevravim, ze to nove auto sa bude kazit vzdy, ale je tu ta sanca. Ked ale mate nejakeho znameho mechanika, ktory sa vyzna, je kupa ojazdeneho auta urcite lepsia a o dost lacnejsia volba. Ak je to este benzin, ktori az tak netrpi na zaobchadzanie ako nafta. Plus je aj to, ze za tie peniaze bude to auto o triedu vyssie a bude mat aj nejaku vybavu.
Osobne by som kupil auto do takych 120k, a za tych 30k by som vymenil olej, rozvody, filtre, brzdy, spravil napravy, ak uz hrkocu,doplnil a skontroloval klimu, nastriekal podvozok, a este mi mozno vide aj na tie zimne gumy na plechacoch. A potom sa len vozit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.12.2011 10:46, rada
Ford focus c-max v benzinu, jetý , ale s jasnou minulostí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.12.2011 13:45, rada
Dopuručuji Peugeot 2O7 pěkne auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.12.2011 14:04, rada
Nové? Ne. Jen co dojedeš z autosalónu domů, tak bude jeho hodnota dvoutřetinová a navíc výbava nového auta bude v téhle cenové hladině nulová. S ročním nájezdem 6000 a ještě převážně po městě rozhodně benzín. Pro dva lidi to nemusí být nic velkého. S Grande Puntem hádám vedle nešlápneš. Fiaty jsou v reálu o mnoho lepší, než je jejich pověst, mají dostupné díly, a nejsou ,nemýlím-li se (nechce se mi teď hledat statistiky), příliš žádané mezi zloději.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.12.2011 14:06, rada
Peugeot 2O7 doporučuji ojeté benzín pro pani spolehlivé auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.12.2011 18:39, rada
To Tomas: Dodávku nikomu nenutím, jen dokládám VLASTNÍ zkušenosti. Které jsou od tebe veškeré žádné (publikované). Takže bych tě požádal, aby sis takové generalizování a paušalizování odpustil... Ty znáš auto, které se vyrobí ve středu (pátek, pondělí...). Pro různé automotive fabriky pracujem, a nedokážu si představit, jak se v 1 autě sejde středeční kastle, středeční motor, středeční svazky, středeční světla, středeční obložení interiéru a pod. A v motoru - v jeden den vyrobenej blok, ventily, klikovka, vstřiky - ta ppst je asi hodně malá... Páteční auto je jenom nadsázka a hospodskej kyd. Sorry. A aktuálně - 306, 406, 307, C5. Na té 307, známé problémy s el. 1x nešlo vytáhnout zadní okno. Ani jsem do servisu nedojel (2km), po přejezdu tramvajového pásu a následném pokusu se vytáhlo jako by nic... Předchozí 306 šla do světa s 200tkm, za tento nájezd odešla 1 lambda sonda, spojka a pár obložení. Dokonce se to prodávalo s origo výfukem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 08:12, VW Polo
Polo ze nema prijatelnou benzinovou motorizaci? A co treba 1.4 16V, spolehlivy motor s vydrzi, 55kW nebo 63kW , co najezdi 400tisic?? To pan redaktor nevi???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 08:42, RE: VW Polo
gottak posted by:
Polo ze nema prijatelnou benzinovou motorizaci? A co treba 1.4 16V, spolehlivy motor s vydrzi, 55kW nebo 63kW , co najezdi 400tisic?? To pan redaktor nevi???
No zrovna teda 1,4 16V nepovažuji za spolehlivou záležitost,uspává se egr.,regulace volnoběhu a ze spotřebou to taky není zázrak,co takhle poslední 206ka.1,4 8V je vychataná a naprosta spolehlivá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 08:51, Co mi vadí?
proč asi v 10. radě po sobě se radí vše kromě japonských aut? Nejde jen o pověstnou spolehlivost (kterou požaduje snad každý tazatel ! ), ale i o jiné technické parametry, kterými jsou ty auta zajímavá.
Radíte Golfa, Astru...co Civic, M3, Almera, Colt. Je úplně jedno, že tazatel chce P207 apod, sám píše, že o autech ví kulový. (Což v překladu znamená, že vybírají auto jen podle designu). Proto se na Vás obrací s radou. Budu se těšit na nápravu v dalších dílech poradny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 09:25, Honda je špatná značka?
Mám hondu City 1,3 61 kw/83 Hp. Za 4 roky užívání mě stály opravy asi 200 Kč za 2 žárovky, samozřejmě olej, filtry a benzín jsou spotřební náklady. Kufr 500 litrů, spotřeba ve městě 7 litrů, na cestě mimo měsro 5,5 l/100. N dálnici max 140, sice hluk, ale ve městě není auto ani slyšet. Cena 4 leté ojetiny kolem 120 000 Kč. Měl jsem mnoho lepších aut VW Vento 2 litry benzin, Octavii 150 Hp. Vektru atd, se kterými jsemm jezdil 80 000 km ročně, ale pokud jde o auto spolehlivé a v dané cenové relaci, mohu Hondu City vřele doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 09:45, Dilema
Jak už jsem psal, chybí časový horizont používání. Chce-li paní auto na "co nejdýl",
pak bych byl pro nové, nejspíš i s malým úvěrem (zvlášť chce-li tazatelka nějakou komfortnější výbavu - i když z klimatizace se už skoro stala výbava základní...). Jestli ale chce jen překlenout nějakou dobu (mateřskou), pak určitě ojeté.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 09:54, RE: Co mi vadí?
Tomi posted by:
proč asi v 10. radě po sobě se radí vše kromě japonských aut? Nejde jen o pověstnou spolehlivost (kterou požaduje snad každý tazatel ! ), ale i o jiné technické parametry, kterými jsou ty auta zajímavá.
Radíte Golfa, Astru...co Civic, M3, Almera, Colt. Je úplně jedno, že tazatel chce P207 apod, sám píše, že o autech ví kulový. (Což v překladu znamená, že vybírají auto jen podle designu). Proto se na Vás obrací s radou. Budu se těšit na nápravu v dalších dílech poradny.
Máš pravdu, nicméně pokud jsou mé informace o japonských autech kusé, a to jak v použité technice i v praktické využitelnosti, těžko je doporučovat. Rady nikdy nebudou natolik komplexní, aby uspokojily každého čtenáře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 11:49, honda
Je to Sofiina volba: dát 150 za nové hnusné a technologicky zastaralé, nebo to samé za lepší a ač starší technicky vyspělejší, ale bez záruky. Kupodivu by se paní mohla lépe rozhodnout, kdyby mohla uvolnit o 20-30 tisím míň, pak by musela chca nechca do ojetin a začaly by vyplouvat skutečné požadavky než jen volba nové vs. starší....
Nicméně bych poradil pro tyto účely (a stak malým nájezdem a primárním účelem překládání dětí po pár km) něco s vyšším posazem (výhled, kompaktnost a praktičnost bez hrbení zad při obstarávání potřeb dětí) a malým benzínovým motorem (rychleji se zahřívá a netrpí tak tolik při krátkých trasách a při posunech po městě prokazatelně méně žere).
Osobně mě napadá při tazatelčiných potřebách spíše než segment B třída mini MPV. Konkrétně Honda Jazz 1.2, nebo při častějších přesunech mimo město verze 1.4. Motor a mechanika je jak je u Hondy zvykem zcela spolehlivá (rozuměj nemá chronické závady) a oproti nabídnutým alternativám je ještě výrazně spolehlivější, praktičtější a především úspornější. Kusy kolem r 2004-2006 se pohybují kolem 120-150 tis. Nevýhoda je v tom, že není velká nabídka. Pokud na ni narazí, určitě bych ji zahrnul do výběru. A na závěr opakuji (protože lidé na tuto všeobecnou moudrost při koupi ojetin zapomínají): je důležité zaměřit se především na celkový stav auta a z nabídek vybrat ne podle laku a nastavených km na počitadle, ale podle skutečného stavu vozu a upřednostnit vůz zachovalejší technicky, než vzhledově...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.12.2011 12:14, RE: honda
typek posted by:
Je to Sofiina volba: dát 150 za nové hnusné a technologicky zastaralé, nebo to samé za lepší a ač starší technicky vyspělejší, ale bez záruky. Kupodivu by se paní mohla lépe rozhodnout, kdyby mohla uvolnit o 20-30 tisím míň, pak by musela chca nechca do ojetin a začaly by vyplouvat skutečné požadavky než jen volba nové vs. starší....
Nicméně bych poradil pro tyto účely (a stak malým nájezdem a primárním účelem překládání dětí po pár km) něco s vyšším posazem (výhled, kompaktnost a praktičnost be...
No jistěéééééé :) A jako další alternativu vidím Mitsubishi Space Star. Sice 8 let starý, ale strach bych neměl. Tři roky vydrží a mamča ještě ušetří na budoucí školný. Je ve všech směrech lepší než to nové auto, vozící si sprostý obrázek hrdě na kapotě :)
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.