Pro pepe: buď rád a šťastný, že vozidla, které máš ve "své vlastní firmě" jsou tak v dobrém a bezporuchovém stavu, jak píšeš, a přeji ti, aby to vydželo i nadále. Co se týká těch dodávek, tak to je jiná záležitost, protože na nich se nemá co rozbít, minimum elektroniky, odolné předimezované motory. Společná spolupráce na vývoji a výrobě dodávek Peugeot, Citroen, Fiat je dlouho známá a každý do toho dal co mohl, aby byly konkurenceschopni proti VW a FORD, ale tohle tu paní nezajímá. (Jinak zvlněná stěna nákladového prostoru a místy špatný nástřik barvy u poslední generace dodávek je vada z výroby, toho si ale nemusíte všímat, na garanci to není
) Pokud máte ve firemní flotile 206, tak se ani nedivím, že se tomu nic nestává, protože je tak již všechno za těch několik let dovedeno do dokonalosti (kde nic není, tam se nic nerozbije). U francouzských vozů obecně platí, že auto vyrobené ve středu, je dobré a relativně bezporuchové... ale nedá se na to spoléhat ( buďte rád, třeba jsou to ty vaše
) Pro další informaci, je ČR u západu vedena jako tzv. "východní blok" do kterého se řadí i s PL a SK, tudíž se sem zásadně vyváží 2.jakost většiny výrobků, do kterého patří i auta..... To je PSA, u Renaultu platí to, že ani Francouz si jej nekoupí, protože je to auto pod jeho úrověň ( měl jsem Renault Megane II SDN jako služební a po půl roce jsem jej měmil z důvodu neustálého navštěvování servisu, kde jsem se dozvěděl, že neví, co s tím autem je...následný Citroen už byl mnohem lepší) a koupí si raději Peugeot nebo Citroen.
Když se zaměřím na Fiat, kamarádka v německu si koupila před 2 lety nové Grande Punto, po 3/4 roce neustálého navštěvování servisu, kde byla závada opravena a rázem vznikla jiná, jí na garanci vyměnili auto a teď už jen čeká, až se ho bude moct zbavit, protože je to v bledě modrém to samé....
Vzhledem k tomu, že paní nehledá dodávku, ale nové auto do 150tis., které bude zároveň bezpečné pro děti a spolehlivé s minimem investic, je na trhu v ČR nemožné najít.