0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme vhodné rodinné MPV do 180 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 08:31, RE: 2.0 dCi?
Tomáš posted by:
Motor 2.0 dCi pán těžko pořídí za 180 000,-
Nehledě na to, že do vozu na obrázku se 2,0 dCi nikdy nemontoval. Objevil se až v následující generaci po faceliftu - mám dojem 2005.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 09:07, 2,2 DTi
To je už druhý článek v poslední době, kde se doporučuje 2,2 DTi. Ty motory se nějak zpětně zlepšily? Měly nevalnou pověst a velice nákladnou opravu čerpadla, které se měnilo i s ŘJ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 09:08, RE: Ford
David V posted by:
Tady bych asi zvolil Forda. Pokud by stačilo klasické kombi, tak bych volil pro rodinu Mondeo. Mají velice povedené benzínové motory a momentálně se prodávají za velmi dobré ceny. Vířivé klapky, které mohou potrápit, mají od roku 2003 lepší uložení nebo se za pár korun dají vyndat, a pak už není nic, co by osmnáctistovku nebo dvoulitr mohlo poškodit. Motory mají řetězový rozvod, který nemá předepsán interval výměny. Údržba motoru se tedy sestává z výměn oleje, filtrů a po 60 tkm svíčky. Ostatní ...
Jsi odpovědný rádce, doporučuješ jen to, co nejlépe znáš. Dřív si všem radil Vectry 1,8.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 09:37, RE: Ford
Muroň posted by:
Jsi odpovědný rádce, doporučuješ jen to, co nejlépe znáš. Dřív si všem radil Vectry 1,8.
V podstatě ano. Pokud už mám něco doporučit, tak to musím mít osahané. Na druhou stranu Ačko Vectra byla generačně stará už když jsem ji podle referencí kupoval, takže se dala doporučit pouze tomu, kdo potřeboval levné auto. Jinak k Mondeu je C-čková Vectra taky alternativou, ale jam je podstatně vyšší cena a jediný motor, který bych zvolil tak je 2.2 direct (Z22SH-nevím přesně) se 114 kW - jeho předchůdce měl problém s praskáním řetězu. Tenhle přepracobaný má velmi dobré parametry výkonu a spotřeby. Holdenův 2,8 V6 Turbo je také vynikající motor, ale to je už pro závodníky . Mondeo zde jednoznačně zvítězí cenou a nabídkou motorů, protože má použitelné bezproblémové 3, zatímco Vectra 1+2 s odřenýma ušima (1.8 16V + 2.8 V6 Turbo) - špatné nejsou ale, ten menší bude pro kombíka slabý a má řemen a druhý bude drahý na pojistce a spotřeba už taky nebude nic extra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 10:46, Copak neexistují jiná auta ?
Tak nevím, pořád se tady řeší ta stejná auta, stejná dilema. Čekal bych odpověď z redakce, že v dané cenové kategorii existují i jiné a mnohdy spolehlivější alternativy např. Honda Stream, Mazda Premacy, Hyundai Trajet.... S vyjímkou benzinové Zafiry 1.8 a možná ještě C-maxe jsou doporučovaná auta spíše pokladničky než výhodná koupě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 14:42, RE: Ford
David V posted by:
V podstatě ano. Pokud už mám něco doporučit, tak to musím mít osahané. Na druhou stranu Ačko Vectra byla generačně stará už když jsem ji podle referencí kupoval, takže se dala doporučit pouze tomu, kdo potřeboval levné auto. Jinak k Mondeu je C-čková Vectra taky alternativou, ale jam je podstatně vyšší cena a jediný motor, který bych zvolil tak je 2.2 direct (Z22SH-nevím přesně) se 114 kW - jeho předchůdce měl problém s praskáním řetězu. Tenhle přepracobaný má velmi dobré parametry výkonu a spot...
Jen poznámka k motoru 2.2 direct, který mám ve vectře C. Mám s ním najeto 50tis.km, bez problémů, velmi dobré jízdní výkony - 114kW,max.220km/hod, dlouhodobá spotřeba 8.1 léto, 8.3 zima a jezdím docela svižně. Opravdu dobrá volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 17:48, RE: Ford
David V posted by:
Tady bych asi zvolil Forda. Pokud by stačilo klasické kombi, tak bych volil pro rodinu Mondeo. Mají velice povedené benzínové motory a momentálně se prodávají za velmi dobré ceny. Vířivé klapky, které mohou potrápit, mají od roku 2003 lepší uložení nebo se za pár korun dají vyndat, a pak už není nic, co by osmnáctistovku nebo dvoulitr mohlo poškodit. Motory mají řetězový rozvod, který nemá předepsán interval výměny. Údržba motoru se tedy sestává z výměn oleje, filtrů a po 60 tkm svíčky. Ostatní ...
K benzínovému Mondeu poznámka z praxe. Velmi špatně se hledá, je jich hrozně málo. Zabývám se vyhledáváním aut a jejich prověřováním před koupí a i když bych také raději volil do rodinného Mondea benzínový motor, nakonec jsme to s klientem vzdali pro nedostatek kvalitní nabídky..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 19:01, RE: 2,2 DTi
Muroň posted by:
To je už druhý článek v poslední době, kde se doporučuje 2,2 DTi. Ty motory se nějak zpětně zlepšily? Měly nevalnou pověst a velice nákladnou opravu čerpadla, které se měnilo i s ŘJ.
Motory výborné a bez chyby, jen možné problémy s čerpadlem VP44, které se pravidelně po určitých km přidírá ( pístek v něm ) a spálí se ŘJ na čerpadle. Cena repasu cca 20t Kč ( odhad )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 19:11, RE: Ford
AutoAZ posted by:
K benzínovému Mondeu poznámka z praxe. Velmi špatně se hledá, je jich hrozně málo. Zabývám se vyhledáváním aut a jejich prověřováním před koupí a i když bych také raději volil do rodinného Mondea benzínový motor, nakonec jsme to s klientem vzdali pro nedostatek kvalitní nabídky..
Naprostý souhlas. Kdysi jsem sháněl (ojetý) šestiválec v kombiku a po několika shlédnutých kusech jsem to musel vzdát, asi bych hledal dodnes, navíc je jich jako šafránu a pokud se našel skutečně zachovalý kus bez rzi (bublinek kol dveří - okolo "housenek", na prazích okolo vnitřních ozdobných nášlapů, na vnitřní ploše pátých dveří, nebo i pod zpětnými zrcátky) a v max. výbavě, což jsem požadoval, byl v automatu (a ten já nemusím). Nakonec jsem koupil MPV ( ne "pseudo MPV" , o kterých se zde v článku hovoří...mimo Grand Scenicu) a to Ford Galaxy v naftě a jsem nad míru spokojený, potrpím si v autě na prostor. Jinak 6 V , 2,5 l v Mondeu je vskutku vydařený motor ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.02.2010 21:19, RE: Ford
Joska posted by:
Naprostý souhlas. Kdysi jsem sháněl (ojetý) šestiválec v kombiku a po několika shlédnutých kusech jsem to musel vzdát, asi bych hledal dodnes, navíc je jich jako šafránu a pokud se našel skutečně zachovalý kus bez rzi (bublinek kol dveří - okolo "housenek", na prazích okolo vnitřních ozdobných nášlapů, na vnitřní ploše pátých dveří, nebo i pod zpětnými zrcátky) a v max. výbavě, což jsem požadoval, byl v automatu (a ten já nemusím). Nakonec jsem koupil MPV ( ne "pseudo MPV" , o kterých se zde v č...
Pánové, to máte naprostou pravdu. Teď, co je hlouběji do kapsy, tak v inzerci není jediná V6-ka. Já měl vloni obrovský štěstí, že ještě pár kousků zbylo i na mě. Nebylo to moje Mondeo úplně bez chyb, ale u straré ojetiny za pár šupů se musí umět správně přimhouřit oči. Tady se ptají na doporučení, ne na to, co je na inzerci k mání. Na nákup ojetiny ještě není vhodná doba. Začne se to hýbat až tak za měsíc, jestli při této finanční situaci vůbec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.02.2010 10:06, RE: 2.0 dCi?
Pavlik posted by:
Nehledě na to, že do vozu na obrázku se 2,0 dCi nikdy nemontoval. Objevil se až v následující generaci po faceliftu - mám dojem 2005.
Ford C-MAX 2.0 TDCI rok výroby 2004....
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.