0
back
 

diskuze k tématu: Renault Scénic II - bezproblémový sluha pro každý den

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 20:39, RE: Rencek
David V posted by:
Renaultům moc nefandím. Bohužel se ke mě dříve dostala ta pověst než to auto. U Oplea to bylo opačně )
Myslím, že má majitel štěstí, že se mu podařilo sehnat dobrý kus, i když na druhou stranu musím konstatovat, že já na své ojetině, která byla 8-mi letá v době koupě zaznamenal první vážnější závadu (usměrňovací diody) až po cca 40000 km. Do té doby snad nějaká žárovka. Chci tím říci, že po 25-tisících bez investic není ještě důvod k jásání.
Srovnání s prémiovkami mi přijde doslova nevhodné, ...
Tedy, já blondýna, se TAKÉ domnívám, že "pocit" z jízdy s naftovým čtyřválcem a poté s benzínovým šesti(a více)válcem je něco jako "chůze v sešmajdaných polobotkách a pak v zbrusu nových Nike Air Max 360"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 20:50, Nissan
kuko posted by:
No ono je to těžký - zkušenosti moje + rodiny, a to nejen se soukromnými, ale i služebními vozy z Francie, dokonce i z Itálie jsou vesměs pozitivní. Naopak domácí výrobce, který nabízí kvalitu z Reichu za lidovou cenu naprosto propadl (kompletní výměna motoru u Superbu...). Hmm, tak co s tím teď? Mám věřit statistikám nebo zkušenostem?

Já tvrdím - kazí se všechny značky. Čím jsou vozy komplikovanější, čím je tam víc elektroniky, tím je riziko větší.

A k tomu Nissanu - tohle tady píšou lidi čas...
Ono to s tím Nissan tak jak píšete - opravdu (skoro) bylo. Nissan vyráběl před "vstupem" Renault spolehlivá auta, s několika málo nedostatky. Nebyly moc "atraktivní" - takže si je kupovalo čím dál méně lidí; byly značně "kvalitní - takže pánbůh díky za "menší" prodeje - protože se na každém kusu prodělávalo .-)
I Renault, nový majoritní majitel, v Japonsko "řezníka" jménem Carlos Ghosn poslal. JEDINÝM opravdu JEDINÝM jeho úkolem "ořezat", "omezit", "srazit" či "snížit" náklady bylo. Za jakoukoliv cenu. A tak se i stalo (se všemi důs/nás/ledky).
PS: NEhezké, ale popravdě řečeno firmu zachránil (a 350Z a GT-R ..."vytvořil" - takže, možná, by jsme mu mohli, trochu-část, odpustit)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 20:54, RE: TUV a STK
Muroň posted by:
ADAC dělá statistiky na základě výjezdů k poruchám: http://m.ihned.cz/c4-10073040-28777370-700000_pdadetail-spolehlive-auto-sledujte-nejen-znacku-ale-i-rok-vyroby
http://www.adac.de/images/Pannenstatistik%202007_tcm8-214903.pdf
Nedá se tomu však věřit, protože tam nemají Citroen C5....
To je přeci jasné, já jednu "poruchu" v česko a druhou v österreich měla - takže ... v německu .. logicky nula-celá-nula .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 20:58, RE: TUV a STK
rohYpnol posted by:
Jo a neni "koleruje" ale "koreluje" (treba jste to jen spatne napsala - jen aby jste to sluvko pouzivala ve spravnem poradi pismenek ;) - nepoucuji, jen upozornuji, kdyby nahodou...). Jdu kolerovat do hajan.
No tak teď už je to jasné! .-)
PS: To je jako když píši "udn" místo "und" - to NENí výmysl, tak z 90ti % (pokud se na to vyloženě nesoustředím) to "popletu" - já MŮŽU - já blond!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 21:07, uMNglaublich
pase posted by:
Píše se "umglaublich", Vy všeználku ...
Milý pase - všeználku!
free78 vám to již (skvěle) "vysvětlil" a pochvalu a "za jedna" za svůj orig. překlad si vysloužil .-)
PS: Vím, že občas překlepy "hýřím" ale "uMglaublich" je ... bubost; naopak .. třeba .. "uNglaubliche Frau" - to klidně můžete používat .. klidně i mně tak můžete říkat .. úplně klidně ..klidně i často ..opravdu .. nestyďte se ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 21:11, RE: Trochu mimo - C4
dpwagen posted by:
Dotaz na Kylii....jaký je tvůj názor na Citroen C4, konkrétně 2.0-16V-100kW benzin???? Díky
Stručná verze:
Vzhledem k ceně (asi) ano, vzhledem k nej- v segmentu (asi) ne.
PS: Verzi "á la Kylie" - v příštím příspěvku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.10.2008 23:24, Trochu k C4
dpwagen posted by:
Dotaz na Kylii....jaký je tvůj názor na Citroen C4, konkrétně 2.0-16V-100kW benzin???? Díky
Trochu mne překvapuje, že zrovna "VY dpwagen(e)" se ptáte na vůz, jehož palubka na vás "jako hračka pro děti do tří let" působí; navíc když jde o vůz, "jímž projet obyčejnou vlásenku až s nebezpečností hraničí" .-)
Začneme na začátku, našla jsem staré hodnocení v Auto moto und sport při uvedení modelu - a chvalitebné (tedy 4* z pěti - nečekané, že?). Za málem "kuriozitu" byl označen naprosto přesný ukazatel rychlosti (vždy, naprosto ve VŠECH měřených rychlostech!). Já ale nejsem "fanynka" tohoto modelu - osobně bych v nižší střední třídě přednost dala bmw 1 (123d, ale měla jsem na pár dní půjčené 120i a NAPROSTO dostačuje, ba převyšuje snad 90% vozů, které na silnici potkáte; mazda 3 (1.6D) či honda Civic (1.8). Dobíhající šestnáctiventilový dvoulitr je již nahrazen novým 150ti koňovým 1.6 od bmw/psa a zatímco ten je absolutní "top" - možná nejlepší jednašest na světě, starý dvoulitr je - dvoulitr (je tu i graf křivky výkonu a točivého momentu - a vše je ok, ani zpřevodování není "průšvih" - ale stejně bych volila jinak) - za klad bych označila prohlídky po 30.000 km a u modelu s dvoulitrem a výbavou Exclusive VELMI pěknou výbavu a příkladnou bezpečnost (5* EuroNCAP). S autem velikosti C4 si 2litr pohraje (asi) celkem snadno, spotřeba je (jakž-takž) ok, slušně v testu dopadly brzy (vše v "zeleném" - "nejvyšším", "nejlepším" poli), ale "optimem" pro C4 je 1.6 HDi (nebo nový benzín 1.6 ze spolupráce s bmw). Spolehlivost dle TÜV se (s HODNĚ) přivřenýma očima vejde do průměru (tam kde se na "střed" C5 a Xantia dívají "shora", C4 "zdola"). Celkově v testu vůz v "plné palbě" za 30.580 euro dopadl překvapivě (pro mne) slušně.
Když už jsem "mrkla" na ta A-M-S, porovnala jsem vůz s několika "podobnými" vozy (ne vždy byly k dispozici ZCELA odpovídající vozy, ale ...)
.. konkrétní DATA doplním v příštím příspěvku, zatím ..
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 01:13, RE: Trochu (srovnání a konkurence) k C4
Kylie posted by:
Trochu mne překvapuje, že zrovna "VY dpwagen(e)" se ptáte na vůz, jehož palubka na vás "jako hračka pro děti do tří let" působí; navíc když jde o vůz, "jímž projet obyčejnou vlásenku až s nebezpečností hraničí" .-)
Začneme na začátku, našla jsem staré hodnocení v Auto moto und sport při uvedení modelu - a chvalitebné (tedy 4* z pěti - nečekané, že?). Za málem "kuriozitu" byl označen naprosto přesný ukazatel rychlosti (vždy, naprosto ve VŠECH měřených rychlostech!). Já ale nejsem "fany...
Milý dpwagen(e) pár "dat" a "porovnání" C4 a (alespoň trochu) podobných vozů a motorů (které často na českých silnicích potkati lze).
Ještě předtím však z testu (mnohem lepší) verze ne s "obyčejným" dvoulitrem, ale vysokootáčkovou sportovní verzí 2.0 16 V (130 kW/180 koní):
..zvukový projev motoru je bez nadsázky úchvatný .. vyloženě s úsměvem na tváři se vyžíváte v projíždění točivými vlásenkami na vytočenou dvojku .. jedete rychle, ale pocitově ještě rychleji - jsem potěšen, že technici nechali takto vyniknout zvukové projevy sání motoru i výfuku, je to pastva pro uši každého řidiče .. bouře příjde za hranicí 5000 ot, tam končí francouzský šam a vystřídý jej brutální projev .. sání začne chrčet, pak se přidá výfuk .. jestliže jste jeli nějakým závoďákem, tohle je PŘESNĚ ono, jen decibelů je o trochu méně .. překrásné tóny vás nutí držet otáčky mezi 5500 a 7500 ot., kde motor objektivně podává skvělý výkon nutící vás přemýšlet, co nacpali pod kapotu .. je to JEN čtyřválcový dvoulitr, ale hrdý a pyšný na to, čím je.. i při jízdě POD 5ti t. ot. tedy v době kdy se motor teprve nadechuje k nejlepšímu poskytuje dynamiku, o které si většina motoristů můžech leda nechat zdát .. přední sedadla jsou velmi povedená, především svým tvarem a rozměry, sedáky jsou dostatečně dlouhé a použití tlustého materiálu umožnilo najít skvělý kompromis mezi tvrdostí a komfortem .. ve spojení s bočním vedením jde o jedny z nejpovedenějších sportovních sedaček ve třídě na světe .. řazení by sneslo přesněji vymezenou kulisu, je však dostatečně "krátké" bez "mezistupňů" a co hlavně, je výborně synchronizované.. brzdy byly k neutahání .. jejich výkon a výdrž získaly můj respekt .. na běžné silnici nemáte šanci brzdy oddělat .. je to "silniční stíhačka", i když tomu na první pohled nic nenasvědčuje, ostatní dnešní kompakty už nejsou tak "hot"..
Tak TENTO model by vás třeba zaujal více, TENTO dvoulitr je ten pravý ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 02:02, Porovnání C4 x konkurence
Kylie posted by:
Milý dpwagen(e) pár "dat" a "porovnání" C4 a (alespoň trochu) podobných vozů a motorů (které často na českých silnicích potkati lze).
Ještě předtím však z testu (mnohem lepší) verze ne s "obyčejným" dvoulitrem, ale vysokootáčkovou sportovní verzí 2.0 16 V (130 kW/180 koní):
..zvukový projev motoru je bez nadsázky úchvatný .. vyloženě s úsměvem na tváři se vyžíváte v projíždění točivými vlásenkami na vytočenou dvojku .. jedete rychle, ale pocitově ještě rychleji - jsem potěšen, že technici nech...
C4 2.0 16V 100 kW x Jetta 2.0 FSi 110 kW x A4 2.0 TDi 103 kW x Eos 2.0 FSi x Roomster 1.9 TDi x Altea 1.9 TDi x O2 1.6
Dispiclíny: 0-80 (6.4; 6.7; 6.9; 7.1; 8.2; 8.1; 8.0) s
0-100 (9.3; 9.9; 9.8; 10.4; 12.3; 12.2; 12.4) s
0-120 (13.1; 13.8; --; 14.5; 19.4; 18.5; 17.8) s
0-130 (15.8; 16.4; 16.6; 17.2; 23.1; 22.6; 21.7) s
0-140 (--; 19.2; 19.5; 20.2; 27.5; 27.5; 26.2) s
0-160 (26.3; --------------) s
"--" = neměřeno, údaje nejsou k dispozici
V-max (207; 211; 212; 210; 182; 183; 189) km/h
Slalom 18 m (65.3; 61.3; 58.1; 62.4; 60; 61.4; 61.7) km/h
ISO "losí test" (126.5; 122.2; 118;6; 124.9; 116.8; 122.2; 120.7) km/h
VDA vyhýbací manévr (73/51; 69/47; 73/39; 70/47; 72/50; 70/53; 69/50) km/h
Spotřeba/dojezd (9.8/612; 10/550; 7,7D/909; 9.9/556; 7.3D/753; 7.8D/705; 9.0/611) l/km
Hlučnost při 100 km/h (65; 68; 64; 66; 68; 65; 67) dB
Brzdy ze 100 km/h (39-40-40; 40-40-42; 41-42-43; 39-39-42; 42-42-42; 44-43-43; 42-42-42) m
Tak to je asi vše. Volila bych jinak (alespoň motor), ale výsledky (trochu) "vysvětlují" to pozitivní hodnocení v prvním testu (rozhodně "současná" verze s 1.6 150 PS je JEDNOZNAČNĚ lepší).
PS: Já vím jak je to s tou diSCiplínou, já jen na uMglaublich si vzpomněla .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 08:38, RE: Porovnání C4 x konkurence
Kylie posted by:
C4 2.0 16V 100 kW x Jetta 2.0 FSi 110 kW x A4 2.0 TDi 103 kW x Eos 2.0 FSi x Roomster 1.9 TDi x Altea 1.9 TDi x O2 1.6
Dispiclíny: 0-80 (6.4; 6.7; 6.9; 7.1; 8.2; 8.1; 8.0) s
0-100 (9.3; 9.9; 9.8; 10.4; 12.3; 12.2; 12.4) s
0-120 (13.1; 13.8; --; 14.5; 19.4; 18.5; 17.8) s
0-130 (15.8; 16.4; 16.6; 17.2; 23.1; 22.6; 21.7) s
0-140 (--; 19.2; 19.5; 20.2; 27.5; 27.5; 26.2) s
0-160 (26.3; --------------) s
"--" = neměřeno, údaje nejsou k dispozici
V-max (207; 211; 212; 210; 182; 183; 189) km/h
Slalo...
Chválím,že si s tím dokáže někdo dát práci a oceňuji to úsilí.
Tabulka víc užitečná než si někdo uvědomuje. Například při losím testu mezi Alteou a Octavii je vidět,že ne vždy musí znamenat diesel pod kapotou či vyšší karoserie horší výsledek. A taky,že rozdíly mezi uplně různými vozy nejsou zas tak velké,jak si třeba někdo myslel.
Na druhou stranu je možná maličko zarážející nedobrý výsledek Audi v losím testu a vyhýbacím manévru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 09:54, RE: Nissan
Kylie posted by:
Ono to s tím Nissan tak jak píšete - opravdu (skoro) bylo. Nissan vyráběl před "vstupem" Renault spolehlivá auta, s několika málo nedostatky. Nebyly moc "atraktivní" - takže si je kupovalo čím dál méně lidí; byly značně "kvalitní - takže pánbůh díky za "menší" prodeje - protože se na každém kusu prodělávalo .-)
I Renault, nový majoritní majitel, v Japonsko "řezníka" jménem Carlos Ghosn poslal. JEDINÝM opravdu JEDINÝM jeho úkolem "ořezat", "omezit", "srazit" či "snížit" náklady bylo. ...
Ano, ale nedělají tohle "ořezat, omezit, srazit, snížit náklady" všechny automobilky?
Nebo jako že všechny snižují náklady, ale některé jsou přesto bez problémů se spolehlivostí?
A co je vlastně pod plechama auto ukryto? Nepoužívají se stejné součástky u různých značek? Přesto u některých fungují bez problémů a jinde se furt serou....Nechápu...

A k tomu sdílění mezi Nissanem a Renaultem. Nejsem si jistý, ale myslím že podvozky nesdílí vůbec. Nissana začal brát motory dCi, Renault myslím některé 6válce v benzínu. +Nissan pomáhal např. u vývoje Koleose.

Jinak je Nissan relativně samostatná firma, někdo to tady už v diskuzi krásně napsal jaké jsou majetkové a vlastnické poměry mezi R a N.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 11:55, RE: Porovnání C4 x konkurence
TOM posted by:
Chválím,že si s tím dokáže někdo dát práci a oceňuji to úsilí.
Tabulka víc užitečná než si někdo uvědomuje. Například při losím testu mezi Alteou a Octavii je vidět,že ne vždy musí znamenat diesel pod kapotou či vyšší karoserie horší výsledek. A taky,že rozdíly mezi uplně různými vozy nejsou zas tak velké,jak si třeba někdo myslel.
Na druhou stranu je možná maličko zarážející nedobrý výsledek Audi v losím testu a vyhýbacím manévru.
Přiznám, že mne výsledky TAKÉ až překvapily, nicméně jsou pravdivé, z německých Auto moto und sport opsané..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 11:56, RE: Porovnání C4 x konkurence
Kylie posted by:
C4 2.0 16V 100 kW x Jetta 2.0 FSi 110 kW x A4 2.0 TDi 103 kW x Eos 2.0 FSi x Roomster 1.9 TDi x Altea 1.9 TDi x O2 1.6
Dispiclíny: 0-80 (6.4; 6.7; 6.9; 7.1; 8.2; 8.1; 8.0) s
0-100 (9.3; 9.9; 9.8; 10.4; 12.3; 12.2; 12.4) s
0-120 (13.1; 13.8; --; 14.5; 19.4; 18.5; 17.8) s
0-130 (15.8; 16.4; 16.6; 17.2; 23.1; 22.6; 21.7) s
0-140 (--; 19.2; 19.5; 20.2; 27.5; 27.5; 26.2) s
0-160 (26.3; --------------) s
"--" = neměřeno, údaje nejsou k dispozici
V-max (207; 211; 212; 210; 182; 183; 189) km/h
Slalo...
Díky, mě to přide OK, 130kW verze se nedá sehnat a 100kW jsou v republice asi 3:) Pro sebe to nemam, ale za ty prachy nekup to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 12:00, RE: Porovnání C4 x konkurence
dpwagen posted by:
Díky, mě to přide OK, 130kW verze se nedá sehnat a 100kW jsou v republice asi 3:) Pro sebe to nemam, ale za ty prachy nekup to.
dodám, že auto je v plné náloži, na hlínách v metle....ani škrábaneček vypadá super. trochu si vněm pojezdim a půjde k prodeji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 12:10, RE: Nissan
kuko posted by:
Ano, ale nedělají tohle "ořezat, omezit, srazit, snížit náklady" všechny automobilky?
Nebo jako že všechny snižují náklady, ale některé jsou přesto bez problémů se spolehlivostí?
A co je vlastně pod plechama auto ukryto? Nepoužívají se stejné součástky u různých značek? Přesto u některých fungují bez problémů a jinde se furt serou....Nechápu...

A k tomu sdílění mezi Nissanem a Renaultem. Nejsem si jistý, ale myslím že podvozky nesdílí vůbec. Nissana začal brát motory dCi, Renault myslím některé...
Ano "šetří" se (pochopitelně) všude, ale zde se "naráz" šlo z extrému do extrému (tedy z až PŘEdimenzovaných řešení, do ...). Ta "hra" na spolehlivost/NEspolehlivost versus náklady = je hra (doslova) na ostří nože. Někdy se ušetří pár centů (u faceliftované C5 ostřikovače světlometů - ale takových příkladů jsou tisíce) a je to "o cent" více než bylo "vhodno" a ... TAKHLE to funguje.
Ano součástky se používají opravdu stejné, ale je to jako když koukáte na F1, a (jak asi víte) ... já nevím McLaren STEJNÉ pneu "ojede" o něco dříve, než Ferrari (to nevím, to je jen příklad!). Nebo stejná žárovka v jiném svítidle vydrží více hodin než ve starém lustru - prostě záleží na MNOHA detailech a SOUVISLOSTECH (to je na delší, no spíše DLOUHÝ článek - a NE ode mne) - ostatně někdy jsou i sami výrobci překvapeni, zaskočeni - pokud si pamatuji kdysi ve srovnávacím testu (losí test apod.) Octavia porazila Golf - to asi NEBYL úmysl!
K majetkovým poměrům, pokud vím, firmy si dnes (nejdříve nakoupil Renault akcie Nissan a ten PO ozdravění "poslal" peníze "zpět" a koupil akcie Renault) vlastní navzájem akcie, ale zatímco Nissan je minoritní akcionář, Renault majoritní (jako Porsche ve VW).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 12:15, RE: Porovnání C4 x konkurence
dpwagen posted by:
dodám, že auto je v plné náloži, na hlínách v metle....ani škrábaneček vypadá super. trochu si vněm pojezdim a půjde k prodeji
Porovnání C4 2.0 - té "obyč" mne opravdu trochu překvapilo, podvědomě jsem jí řadila "níže", a že jsou zde 3 - to až tak nepřekvapí. Předpokládám že to je přesně ten typ vozu, který se v bazaru vyplatí (a asi i VELMI) koupit - maximální výbava, velmi slušná - no vynikající bezpečnost, motor tohoto objemu si s autem "hraje" a cena .. ta bude tak na úrovni fabie, neníliž pravda?
PS: Škoda že není ta "ultra" vysokootáčková verze, TO je to pravé ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 12:41, RE: Porovnání C4 x konkurence
Kylie posted by:
Porovnání C4 2.0 - té "obyč" mne opravdu trochu překvapilo, podvědomě jsem jí řadila "níže", a že jsou zde 3 - to až tak nepřekvapí. Předpokládám že to je přesně ten typ vozu, který se v bazaru vyplatí (a asi i VELMI) koupit - maximální výbava, velmi slušná - no vynikající bezpečnost, motor tohoto objemu si s autem "hraje" a cena .. ta bude tak na úrovni fabie, neníliž pravda?
PS: Škoda že není ta "ultra" vysokootáčková verze, TO je to pravé ..
To není, ale jde údajně hodně načipovat, což mu dělat ovšem nebudu. Nejlevnější jsem našel jako zároveň jediné na tipcars za 280t., což je dost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 12:42, RE: Porovnání C4 x konkurence
dpwagen posted by:
To není, ale jde údajně hodně načipovat, což mu dělat ovšem nebudu. Nejlevnější jsem našel jako zároveň jediné na tipcars za 280t., což je dost...
.....to moje bude levnější...o hodně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 14:59, Srovnávací tabulky
TOM posted by:
Chválím,že si s tím dokáže někdo dát práci a oceňuji to úsilí.
Tabulka víc užitečná než si někdo uvědomuje. Například při losím testu mezi Alteou a Octavii je vidět,že ne vždy musí znamenat diesel pod kapotou či vyšší karoserie horší výsledek. A taky,že rozdíly mezi uplně různými vozy nejsou zas tak velké,jak si třeba někdo myslel.
Na druhou stranu je možná maličko zarážející nedobrý výsledek Audi v losím testu a vyhýbacím manévru.
Díky TOMe za "ocenění", ráda jsem to udělala, ale (přiznávám) že (alespoň maličko) širší reakci jsem čekala (zvlášť když jen "autohrůzabrbllance" k diskuzi tu je..)
PS: Na (českém) internetu jsem našla dvě různé ankety tázající se, které auto zvítězí v Car of the Year - a DRTIVÁ většina hlasujících (NAPROSTÁ většina) tipuje Superb!
PPS: Mimochodem, ŽE se do finále "probojoval" Golf to je snad dokonce PROTI pravidlům - alespoň jak je blondýnka chápe..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 17:28, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Zrovna jsem si v příloze dnešní MFDnes přečetla o "tajných" závodech Diamond Race (nejen) superrychlých aut (za běžného silničního provozu). Proč se o tom zmiňuji..
Nedávno to jakýsi majitel Superb V6 2.5 TDi "ohrnoval" nos nad mým DLOUHODOBÝM průměrem 79 (aktuálně "jen" 77) km/h a "chlubil" se že se svým "strojem" (s mírně NEpovedeným motorem - dodávám já) dosahuje rychlostního průměru 125 km/h.
Chtěla jsem mu tímto doporučit účast v příštím "tajném závodě super aut", neb letošní vítěz - myslím Porsche GT 2, na trase 600 km dosáhl průměru "jen" 120 km/h.
PS: Již se na tento, i vůči přímým konkurentům, poněkud PODprůměrný vůz Superb I. generace osazený snad nejslabším šestiválcem který kdy koncern VW vyráběl, jak se proplétá mezi Ferrari, bmw, dodge viper či Bugatti a "na hlavu je poráží" VELMI těším..
Mimochodem, opravdu se nezapomeňte přihlásit - 1. cena je 800.000 kč (a vy už je vlastně v kapse máte .-)
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.