0
back
 

diskuze k tématu: Jaké pohodlné starší auto do 200 tisíc?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 17:34, rada
Audi nebrat je to drahy špás porad se jen do ni musi sypat. kup BMW E39 neni nic lepsiho a ty jizdni vlastnosti. Pohodli je dostatek ve vsech smerech spotreba u šesti valcu prijatelna provozni naklady v normalu spolehlivost vysoka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 17:35, rada
S 200tisíci se toho moc dělat nedá...superba bych nekupoval už jenom z principu, neboť jsem mněl 3 kousky 2,5tdi které jsem postupně ojel a takovejch peněz co padlo do servisu...pěkná chalupa by se pořídila...benzinovej žere okolo 12l a pokud pán není šejk taky bych nedoporučoval...pro přiznivce vůně benzinu a adrenalinu při poruše jednoznačně doporučuji ameriku...pohodlí, žere to třeba 25 a nadělá to paseku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 21:18, rada
Renault laguna 3.0 V6 24V má 152 kW a to už jede, je pohodlnlé, podvozek i sedačky měkčí a je bezpečné. Má super výbavu já ji měl úplně se vším jen bez navigace a do teď si ji nemůžu vynachválit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 21:50, rada
"Mám rád pohodlí a preferuji raději měkčí podvozek i sedadla." nechapu proc sem nekdo pise adepty typu A6, bmw.. nebo ta laguna.. stredni trida - nechapu.. do laguny si clovek pohodlne ani nesedne, natoz aby pohodlne cestoval. z amerik by se urcite neco vybrat dalo, ale dilenske zpracovani interieru je horsi.. maxima nebo velsatis by urcite nebyla spatna volba...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 23:13, rada
Pro Vás, co jste psal přípsěvek s "sv for vosprund": jde vidět, že jste asi řídil 110 kW verzi. Tu jsem také nedoporučoval. Problémy s čerpadly opravdu tato jednotka měla, protože používala nekvalitní a tuctová Bosch VP44. Verze se 132 kW měla japonské Hitachi a to je jiná liga. Navíc, jak můžete napsat, že to není silný motor. Už jste vůbec Audi s tímto motorem řídil??? Je to špička mezi motory této kategorie (ještě o něco lepší byl 2.7 TDi, ovšem jde v podtstatě o stejný motor). A že má krátkou jedničku...lidé, co si kupují auta s dieselovými motory obvykle nezávodí a nepotřebují osilňovat své známe "odpichem z křižovatky". I když i tento motor je schopen poměrně slušné akcelerace, přihlédneme-li k váze audiny, která činí skoro 1.8 tuny (0-100 km/h za 9 s).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 23:16, rada
NEPOSLOUCHEJ TY LOPATY!!! 120KY V GARAZI A RADIT BUDOU JAK KLAUS. PRAVDOU JE ZE ZA 2 KILA DOSTANES MOC MALO MUZIKY A 2 KILA JSOU VELKE PENIZE NA TO JE UTOPIT V NEJAKE ROZSTRELENE PLECCE A NEVER TOMU, ZE NA ZAPADE SE KILAKY NESTACI. TAKZE PREHODNOT SITUACI S TEMA PENEZMA, A ABY TO BYLO UZ FAKT SLUSNE VETSI AUTO TAK POCITEJ SPISE 3 KILA A VYSE. JO A NIC NEUSPECHAT
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 23:19, rada
JO A BER ***JAPONCE***, NA IMAGE SE VYSER JE PRO ZALUDY CO NEMAJI NA KAFE (PROTO JEZDI V GOLFECH A PASSATECH), MAZDA6 JE MUJ TIP
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 00:46, rada
Dobrý den.
Rád bych se zeptal na záruku na neprorezivění karoserie auta. Líbí se mi Fiat Linea, ale záruka 8 let se mi zdá málo, zejména, když škoda i další vozy mají 12 let... Mám oprávněný strach?
Děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 08:49, rada
Renaulty nebrat.Frantíci jsou strašný šmejdy.Vel Satis je celkově nepovedenej.Dokonce tady na TipCars je recenze na jeden Vel Satis majitel si fakt užil své.Tady bych volil BMW nebo Mercedes nebo A6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 08:53, rada
Souhlas.Rencky už nechci ani vidět.Jedině japonec nebo němec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:47, rada
Nechápu, že zde napadáte Francouze a cpete pánovi Audi,BMW a Marcedes.Po těch letech a se jejich přednosti mažou a jsou na úrovni těch Francouzkých.Jediné držáky jsou jen japonci.....ale to si pořád nedovedete připustit.
Pro pána navrhuji:
Peugeot 607, Nissan Maxiam, Honda Legend....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 10:52, rada
Co to tu kecáš, že němec je po letech na stejný úrovni, takovou hovadinu jsem dlouho neslyšel, japonci ano, ale někteří a Maxima a Legend? Ano, ale 3 litrové verze sežerou i trávu kolem cesty, možná bych zvážil Mondeo od r.v.2000 a benzín
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 10:58, rada
Renault Safrane nemá šanci autům v hodnotě kolem 200 000 konkurovat. Kdyby šlo o jinou cenovou hladinu(řekněme 70-80tis) k zadaným požadavkům by to nebyla špatná volba.
Pokud chcete opravdu utratit těch 200 000 a máte dobrou zkušenost s R25,což takhle se podívat po Vel Satisu-ten vás oproti R25 přenese do jiné galaxie. Prostor královský,pohodlí úžasné a originalita na silnici zajištěna.
Jinak já osobně bych se v této cenové hladině poohlížel po BMW E39. Nikdo nedělá lepší benzinové šestiválce než BMW. V porovnání výkonu,jízdní dynamiky a spotřeby nenajdete lepší volbu. A ty podvozky!! Radost z jízdy tady není prázdný pojem. Převodovky Steptronic-automat s možností ruční volby-co si přát víc? A servisní náklady rozhodně nebudou přesahovat rámec dané třídy.(navíc-rozvody jsou řetězem) Když budete při koupi řádně obezřetný a vyhnete se vyběhaným kouskům a najdete řádně udržovaný,budete se potom na každé svezení těšit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 12:25, rada
Vel Satis nebrat, absolutně nepovedené auto, servis s tím má minimum zkušeností, některé atip ND se těžko shání. A 6 je hrozně nadhodnocená (stejně jako všechny WV a škodovky), a většina exemplářů má astronomický čísla na tachometru, to se bohužel týká i BMW, které je na tom alespon s cenou trochu lépe. Safrana v automatu a s benzinem? ok- když má někdo rád francouze, dodávala se 2,2 benzin, ale neni to žádná střela.... výkonnější je 3,0 ale ten není zrovna etalon spolehlivosti a spotřeba neni nic moc (to se týká ale i dvoulitru a dvadvojky)
i když ten obývák uvnitř je skvělej : ) když už francouze koukl bych se na Xantii v kombiku s 2,0 HDI , je to neoblíbené auto a díky tomu za krásný peníze.
Mondeo okolo dvouset s benzínem a automatem se bude špatně shánět, ale netrpělo žádnými většími problémi, měl by to být 2,5 protože dvoulitr nebyl moc výkonný a s autem měl dost práce a výsledná spotřeba byla téměř totožná s dvouapůlí...
Peugeot 607 bych nevolil vůbec. Honda Legend se špatně shání, bude to starý ročník a s třílitrem si vezme o slušnou porci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 12:40, rada
Auta této třídy se velice těžko vybírají v cenové hranici kolem 200 tisíc. Pokud pán jezdí leta spokojeně ve svém R 25, doporučil bych spíše ještě něco ušetřit a koupit auto kolem roku výroby 1997-1998 za zhruba 100 tisíc. Mám na mysli především Toyotu Camry a jako alternativu Nissan Maxima. Podle mého názoru je to nejlepší možná volba k uspokojení vašich požadavků, navíc tato auta se dají sehnat v opravdu dobré kondici a mohou sloužit řadu let bez nějakých potíží. Problémovému Safranu bych se raději vyhl a pokud trváte na ceně kolem 200 tisíc asi bych doporučil BMW E39 s benzínovou dvaosmičkou a Audi A6 s benzínovou dvačtverkou. Z komfortní francouzské poodukce pak více než zmiňované P 607 nebo R Vel Satis (i když nejsou úplně špatné), bych doporučil raději Citroen C5. Hodně štěstí při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:13, rada
Z výběru jsem trochu úmyslně vypustil Hondu Legend, která je opravdu absolutně skvělé auto (vlastnil jsem ji), ale spotřeba je vysoká a ceny náhradních dílů astronomické a špatně se shánějí, jinak je ovšem velmi spolehlivá. Musel jsem se jí zbavit z důvodu lehčí havárie předku, kdy oprava by stála asi stejně jako koupě jiného vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 13:32, rada
Doporučoval bych sáhnout po SAABu 9000 2.0 Turbo z posledních let výroby. Sám s ním mám po ujetí cca 250.000 km jen ty nejlepší zkušenosti. Když budete vybírat obezřetně a poradíte se s někým kdo se v SAAB vyzná nečekají vás ani žádné závratné servisní náklady
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 15:37, rada
Z vlastní zkušenosti bych doporučil Mondeo s benzinovími šestiválci. Velmi pohodová jizda. pohodář i dravec dle libosti. Dobrá ekonomika diky variabilnímu časování ventilů. Velmi slušné ceny za díly. Velmi slušná vybava u těchto motorů většinou jsou to verze Ghia tedy nejvyšší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 16:05, rada
A co takhle nového Logana? He? Vůně benzinu a komfort za skvělou cenu...jeden známej ho vlastní a dokonce jsem v něm osobně i jel! Je to skvělé prostorné auto se spoustou kladů a za příplatek se dodává i v metalické barvě...200tisíc je tak na pěkně olítanej šrot. Počkat až se koruna dostane na hranici eura a pak koupit new meda. toť můj názor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 16:17, rada
Dobrý den, řeším podobnou otázku (tedy až na ten automat). Pokud jezdíte francouzským vozem, jste s ním spokojen a hledáte velký vůz, ohlédnětě se po dobré 607. Vyplatí se trpělivost. V porovnání s wágenem A6 je kvalita interiéru poněkud slabší. Každopádně držím palce z přesednutí z R25 do A6.
respond
  1 2 3 ... 5


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.