0
back
 

diskuze k tématu: Jaké pohodlné starší auto do 200 tisíc?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 05:58, rada
Laguna II ci C5 v benzinu? Mondeo MKIII, ale vyzkouset tvrdost sedadel a podvozku. A nebo neco starsiho a 100000kc nechat pro strycka prihodu, treba mazda 626 ci xantia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 07:42, rada
Zdravím, no tak pokud máte zájem o něco pohodlného, tak bych zkusil A6, mozná mercedesa nějaké E class, 5-kový Bawor není taky zrovna nejtvrdší... Chtělo by vědět kolik najezdíte, kolik jste ochoten platit pojistku... nebo zkusit nejakeho accorda...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 08:45, rada
S 200 tKč si lze dopřát pěknou Lagunu II 3.0 V6, jenž je pouze v automatu. Je měkká, pohodlná, ale bude třeba dobře vybrat. Nejsem si jist, jestli 200 tKč není už trochu málo na kvalitní vozy, které doporučuje eTeflon. Safrane je pojem, jenže už trochu starší. Když už nahrazujete tak ob generaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 09:45, rada
Takže především zapomeňte na auta z Francie. Okolo 200t. mohu doporučit BMW řady 5, buď 525 nebo 528. Vcelku spolehlivé BMW, komfortní, se skvělým podvozkem a na svoji dobu bezkonkurenční bezpečností. (4* v roce 1998). Dále VOLVO S60, o něco měkčí než BMW, ale nemohu říci, že komfortnější...nevýhody volva¨- na jeho kategorii a očekávání hlučnější od podvozku (záleží na pneu), malý poloměr otáčení. Klady - luxus, kůže, spousta hejblátek, skvělý sedačky, nádherně propracovaná kasle. Pak s trochou opatrnosti interierovou dokonalost AUDI A6. Opel Vectra C by stál za uvážení, ale pozor na podvozek. Poslední snad Ford Mondeo, který má bezkonkurenční podvozek (po BMW) a vnitřní prostor. Benzinové motory jsou spolehlivé. 2.5 V6 neoslní extra dynamikou oproti 2.0 - 107kW, ale má nádherný zvuk. 3.0 V6 jede jak drak. Pokud z úsporných opatření chcete 1.8 -16V, berte jen 92kW (nebo 96 SCI 6kv.) vžádném případě 81kW (je hlučná a nejede)...ale modeo je spíše tvrdšího rázu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 13:21, rada
Já sem jí chvílku mněl a byla fakt dost super! Zásadně mohu říct jen to, že určitě pohodlnější než němec. Ale kvalita? Jak jsem již psal, bylo to na krátkou dobu, cca rok/cca 40tkm. Za tu dobu bez poruch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 14:03, rada
jestli mohu poradit, vyzkousejte scorpio posledni radu. v nemecku se daji sehnat kousky do 70tis km kolem 3500-4000 eur. co se tyce pohodli a prostornosti je to asi nejlepsi volba ze zde zminenych vozu. rozhodne se na tyhle auta ale nedivejte v ceskych bazarech - ty jsou vetsinou v dezolatnim stavuze. ze zminenych bych se asi na vasem miste rozhodnul pro safrana - je z nich nejprostornejsi a nejpohodlnejsi. o 607 nebo bmw5 nema cenu vubec psat - vnitrnimi rozmery ty auto patri do stredni tridy - i roomster nabidne vic prostoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 14:24, rada
Pokud mohu doporučit, tak určitě Audi A6 (sám jej navíc navrhujete). Doporučil bych vám 2.5 TDI (132 kW), což je perfektní motor, značně silný, spolehlivý a úsporný. Pokud ale přesto trváte na benzinu, tak potom je jednozančnou volbou motorizace V6 2.8 (142 kW), dodávaný samozřejmě v automatu. Silně Vám doporučuji nákup takové ojetiny v Německu, s trochou štěstí narazíte na kousek výstavní, se servisní knihou a dokonce vytištěnou historií návštěv autorizovaných servisů s detailním přehedem o provedených opravách. Počítejte však s částkou spíše přesahující 200 tis. (aby Vám vůz odvedl dobrý kus práce). A ještě jedna věc - berte rozhodně quattro!! Naleznete v něm spolehlivého pomocníka v kritických situacích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 14:25, rada
No tu 607 bych nezatracoval. Je možná vnitřně o něco menší než Scorpio, ale bezpečnost je naprosto někde jinde... BMW5 je opravdu už o hodně menší, já mám celkem moravskou prdel, tak vím, že do BMW se opravdu nedá sedat jako do prostorné limuzíny. Je to hold pořád sporťák, i takle velký. 607 mám 3 roky, a celkem pohoda. Ale sem tam zlobí elektro, nějaká ta žárovka a takové drobnosti. Koupil jsem ji jako starší, cca 1rok, najeto skoro 80tkm, a tehdy byla opravdu jako nová. Teď máme za sebou spolu asi 150000 společného života, a opravdu krom toho lektra tak ok. Ale u takových aut je to samozřejmost. Safrane bych nebral-dříve jsem se po něm pokukoval, a byl jsem upozorněn, že je to R25 v novém kabátě-nic víc. Vše jinak stará koncepce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 19:54, rada
Kdybych si měl kupovat pohodlné auto v benzínu a s automatem tak bych asi šel do Superba 2.8 tiptronic. Třeba za 230 000 je na Tipcars jeden pěkný kousek z roku 2002 dovezený ze Švýcarska. V roce 2002 myslím dostaly Superby odolnější ramena a 2.8 V6 zde už byl chválen redaktorem a později i v diskuzi, takže by s ním neměl být problém a má i příjemný zvuk (hlavně když se rychle rozjíždí na křižovatce). Stejně tak tiptronic bývá v pohodě. Osobně znám pár majitelů dieslových Superbů (1.9 TDI) a ti jsou velmi spokojeni. Jeden z nich má už druhého. V automatu se dělal i s motorem 1.8 turbo. O tom uvažuji i já, akorát s manuální převodovkou. 1.8T jsem měl možnost vyzkoušet v Octavii a v Audi A4 a dost mě překvapil. Má výborný tah a zdá se být silnější než ve skutečnosti je. Jasně, Superb není BMW ani Mercedes, ale kvalitou i spolehlivostí převyšuje francouze a je hezčí než extra nudný Passat. Servis je na každém rohu a s benzínovým motorem se dá sehnat pěkný a zachovalý kousek za poměrně málo peněz. Např. 5-er nebo E-classe za stejné peníze bude o dost starší a o dost ojetější. Stejně tak i A6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 23:26, rada
2,5tdi je pěkný shit motor není zas až tak silnej jak se zdá.je to spíše na dálkové trasy(má pěkný zvuk ale to je vše)v každém voze co jsem jezdil tak má odporně krátkou jedičku-a to PĚKNĚ NASERE s takovým motorem-(automat nevím)navíc tam odchází čerpadla a to hojně a dále z něj chčije olej ze všech stran.budiž mu k dobru že je jednoduchý na výměny oleje,čerpadla i turba s čímž asi počítalinikdy bych jej nedoporučil-vysoká spotřeba +servis a výsledek lichý sice má 132kw ale staré dobré tdi 81kw s tím hýbe lépe navíc pro běžný provoz je nejpoužitelnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 06:42, rada
No jestli je Superb spolehlivější? To si tady snad někdo dělá prdel. Jednak je to 20let starej passat, a druhak se opravdu spolehlivostí nemůže chlubit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 06:51, rada
superbem 2,8 automat v plne vybave jsem jezidl a musim rict ze to vubec nebylo spatne, jednalo se ale o nove auto. za 200tis kc to rozhodne takova kvalita nebude. diesla bych nechtel ani sestivalec. uz se tesim na to az budu moci vyzkoset noveho superba - zatim podle fotek to vypada slibne. jinak co se tyceo tech ojetin, zalezi na tom co z te vyssi stredni tridy hodlate vyuzovat - jestli komfort na vsech sedadelech, motor, nebo design. a6, 607 jsou krasny auta, ale nepohodlna - minimalne na zadnich sedadlech, safrane, scorpio, sice celkem stara koncepce, ale alespon v tom scorpiu je pohodli doslova prebytek (v safrane urcite taky) a bezpecnost vyborna. sam mam ve scorpiu nejlepsi zkusenost s motorem 2,3 108kw ale da se koupit i se 150kw cosworthem. navic se delalo i kombi - coz uz ale neni tak zajimave designove. stare koncepce bych se rozhodne nebal. motory prochazeni modernizaci porad a nove postavena auta nejak postradaji komfort at uz co se tyce sedadel tak i prostoru. neni vsechno nove lepsi.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 07:10, rada
No oni ty nový auta jsou ze všech stran oplácaný masem bezpečnostních prvků, takže to uvnitř budí dojem menšího prostoru. Ale určitě jsou nová auta bezpečnější. Neříkám že kvalitnější, konfotnější...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 07:35, rada
Jedině němec, trochu bych zvažoval ještě Forda, Toyotu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 07:54, rada
No já zas tvrdím, že němec až nakonec!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 09:11, rada
Doporučuji Audi A6, je to ta nejlepší varianta "luxus za pár korun" sám mám A6 a ani jedno slovo proti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 09:37, rada
Jestli mohu radit z vlasní zkušenosti tak Nissan Maxima QX A33, kolem 200t se dá koupit pěkný kousek do pěti let stáří, doporučuju třílitrový šestiválec, rozhodně to nebude auto po mladém klukovi. Já ho měl pět let a cca 130tkm a nebyl s ním jediný problém, je to velké, pohodlné a abnormálně spolehlivé auto které se dá koupit za velmi slušnou cenu. A spotřeba u třílitru vynikající, měl jsem manuál a spotřeba dlouhodobě kolem 9ti, kolega s automatem cca 1-1.5 litru víc.
Další alternativou by pro Vás mohl být Renault VelSatis 3.5V6, je v něm stejný motor jako v Maximě, dělá se jen v automatu a obvykle tato motorizace je v plné výbavě. Je to jedno z nejpohodlnějších aut na trhu a díky problematické verzi s motorem 3.0dCi a nedůvěře kupujících se dá sehnat r.v. 2002-3 už od 200t.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 10:09, rada
Kup si ameriku a máš pokoj.Velký auto velká spotřeba a automat.To přece chceš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 13:41, rada
Japonec na konec....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 16:33, rada
V tomto spektru je hodně aut,ale jestliže je požadavek měkké a pohodlné,viděl bych to na PEUGEOT 607 (Známej ho má a pořád ho chválí i když preferuje japonce).Budete spokojen,pokud nechytnete špatný kousek.
Jinak se nabízí dále Nissan Primera,Honda Accord nebo Opel Vectra.Ale u těchto a jiných podobných vozů bude slabý výběr v automatech v benzínu.A měkké podvozky u japonců a němců asi nenajdete.Na ten Safrane bych raději zapoměl,je to nešťastné auto.
respond
  1 2 3 ... 5


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.