0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane CC 1,9 dCi - test spotřeby

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 15:44, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
A4 posted by:
Nesmíš se na to Davide dívat jen z jednoho úhlu pohledu. Je to o prioritách. Např. jeden známý má starou A4 s 1,9TDI 66 kW, to auto už má to nejlepší dávno za sebou, ale furt jezdí bezproblémově, za poloviční spotřebu než Ty se svým mondeem, a navíc nemusí mezi výměnama dolévat žádný olej. A vibrace, hluk a pásmo použitelných otáček tady nehrajou žádnou roli.
Nedávno jsem tady na nějaké diskuzl četl příspěvek, jak nějaký nešťastník do svého šestiválcového mondea dolevá litr oleje na 3 - 4 tis. ...
Každý se na to dívá jen ze svého úhlu pohledu a má své priority. Spotřebu počítám do nákladů na provoz a tato čísla od sebe neodděluji. Staré auto bude v drtivé většině případů provozně levnější než nové, a to jen výraznou ztrátou hodnoty. Nějaký byť 3-litrový rozdíl spotřeb to kolikrát nedožene. Není pravidlem, že se do motorů TDi nemusí dolívat olej. Mně moje spotřeba oleje taky leze na nervy, byť je vcelku malá. Ovšem hluk a vibrace a úzké pásmo využitelných otáček mě přivedlo k motoru, který mám.
Apropos co takový Fávo v plynu, to taky jezdí bezproblémově s minimálními provozními náklady, má to syn mého kolegy. Strčí do kapsy i A4-ku s TDi. Je to o prioritách, chceš jezdit levně, kup si osvědčenou starou popelnici (to není myšleno zle, ale jako fakt).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 16:45, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Koloss posted by:
Jaký dává smysl blondýna za volantem Audi Q7 uprostřed Brna? Nebo RangeRover uhánějící po dálnici se spotřebou 12 litrů a více?
Nechce se mi věřit, že někdo kupuje SUV pro čistě městský provoz. Nájezdy km u aut mně o tom přesvědčují. Najít čtyřleté SUV se 100 tkm není snadné... A Range Rover je offroad
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 18:08, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
David V posted by:
Každý se na to dívá jen ze svého úhlu pohledu a má své priority. Spotřebu počítám do nákladů na provoz a tato čísla od sebe neodděluji. Staré auto bude v drtivé většině případů provozně levnější než nové, a to jen výraznou ztrátou hodnoty. Nějaký byť 3-litrový rozdíl spotřeb to kolikrát nedožene. Není pravidlem, že se do motorů TDi nemusí dolívat olej. Mně moje spotřeba oleje taky leze na nervy, byť je vcelku malá. Ovšem hluk a vibrace a úzké pásmo využitelných otáček mě přivedlo k motoru, který...
Měl jsem A4 1,9 TDI a žrala okolo pěti litrů, nejlepší nájezd na jednu nádrž byl 1000 km. Po tom se mi někdy stýská.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 18:24,
nevím, jak s tím kdo jezdil já se ve stejném autě motám +- 6l/100km, ale 1,9 Dci 88kW. A k čemu takové auto v dieslu je? Pro každodenní ježdění do práce a za pěkného počasí si vychutnám cestu zpět bez střechy. Právě proto, že auto má pevnou střechu, nejsou vůbec žádným problémem ani zimní jízdy.Uváděné spotřeby v testu mě dost udivují, spíš na motoru nebylo něco v pořádku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 19:45, RE: spotřeba
MM posted by:
Ta spotřeba je opravdu šílená. U Mazdy 6 ve dvoulitrovém benzínu tu je v testu 7 a 10 litrů, tady u méně výkonného dieslu ještě víc. Nějak tomu nerozumím...
Težké auto s tragickou aerodynamikou (pokud jede bez střechy). To prostě zákonitě dává vysokou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 19:46, RE:
pale posted by:
nevím, jak s tím kdo jezdil já se ve stejném autě motám +- 6l/100km, ale 1,9 Dci 88kW. A k čemu takové auto v dieslu je? Pro každodenní ježdění do práce a za pěkného počasí si vychutnám cestu zpět bez střechy. Právě proto, že auto má pevnou střechu, nejsou vůbec žádným problémem ani zimní jízdy.Uváděné spotřeby v testu mě dost udivují, spíš na motoru nebylo něco v pořádku.
A máš taky Cabrio ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.11.2011 21:18, RE:
Tycoon posted by:
A máš taky Cabrio ?
Jasně , Megane Coupe Cabrio 1,9 Dci, 88 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 00:51, RE:
pale posted by:
nevím, jak s tím kdo jezdil já se ve stejném autě motám +- 6l/100km, ale 1,9 Dci 88kW. A k čemu takové auto v dieslu je? Pro každodenní ježdění do práce a za pěkného počasí si vychutnám cestu zpět bez střechy. Právě proto, že auto má pevnou střechu, nejsou vůbec žádným problémem ani zimní jízdy.Uváděné spotřeby v testu mě dost udivují, spíš na motoru nebylo něco v pořádku.
Děkuji za osobní zkušenost. Osobně jsem byl vysokou spotřebou také překvapený, auto ale nejevilo žádné známky závady. I když znáte to - novinářský vůz nikdo nešetří a tak nelze počítat s ideálním zajetím motoru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 07:40, RE:
pale posted by:
Jasně , Megane Coupe Cabrio 1,9 Dci, 88 kW.
No, já bych si to s chrochtáním dieselu moc nevychutnal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 11:17, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal posted by:
Měl jsem A4 1,9 TDI a žrala okolo pěti litrů, nejlepší nájezd na jednu nádrž byl 1000 km. Po tom se mi někdy stýská.
To chápu. U Mondea mi nevadí spotřeba, ale malá nádrž. Kdyby měla alespoň 80 litrů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 11:52, A ta hmotnost panečku...
Docela síla...nevíte někdo, co všechno se započítává do provozní hmotnosti nebo esi na to jsou národní normy (tedy každá jiná)? Kdesi jsem četl, že je to plná nádrž a normovaný řidič (tedy 75 kilo). Jen pro porovnání, mégane grandtour 1,5 dCi 1285 kilo a coupé/cabrio s trochu větším motorem 1615..nezdá se mi, že by bylo nutné na vyztužení karoserie cabria přes 300 kilo materiálu :-O
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 15:01, Spotřeba
Ono se není co divit že reálná spotřeba je někde jinde než ta udávaná, když to normované měření probíhá takto (omlouvám se za odkaz z jiného webu, ale článek je velice zajímavý): http://www.autoweb.cz/d-fens-nezda-se-vam-spotreba-vaseho-auta/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 16:15, RE: Cabrio s motorem z rozmetačky hnoje:-)
Michal posted by:
Nechce se mi věřit, že někdo kupuje SUV pro čistě městský provoz. Nájezdy km u aut mně o tom přesvědčují. Najít čtyřleté SUV se 100 tkm není snadné... A Range Rover je offroad
hlásím čtyřleté (téměř pětileté) SUV s nájezdem méně než 60k.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 17:48, RE:
Michal posted by:
No, já bych si to s chrochtáním dieselu moc nevychutnal...
dci není klasický chrochta jako např. tdi, v podstatě motor za jízdy s otevřenou střechou téměř není slyšet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 22:34, RE: A ta hmotnost panečku...
pargi posted by:
Docela síla...nevíte někdo, co všechno se započítává do provozní hmotnosti nebo esi na to jsou národní normy (tedy každá jiná)? Kdesi jsem četl, že je to plná nádrž a normovaný řidič (tedy 75 kilo). Jen pro porovnání, mégane grandtour 1,5 dCi 1285 kilo a coupé/cabrio s trochu větším motorem 1615..nezdá se mi, že by bylo nutné na vyztužení karoserie cabria přes 300 kilo materiálu :-O
Pokud se nemýlím, tak hmotnost kterou jsem udával zahrnuje 75 kg řidiče. Každopádně se jedná o údaj z technické specifikace výrobce.
Víko kufru a celý mechanismus střechy žádný drobeček není, o výztuhách nemluvě. Navíc je možné (řekl bych i pravděpodobné), že bude motor o objemu 1.9 těžší než menší agregát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.11.2011 07:14, RE: A ta hmotnost panečku...
Adam Špaček posted by:
Pokud se nemýlím, tak hmotnost kterou jsem udával zahrnuje 75 kg řidiče. Každopádně se jedná o údaj z technické specifikace výrobce.
Víko kufru a celý mechanismus střechy žádný drobeček není, o výztuhách nemluvě. Navíc je možné (řekl bych i pravděpodobné), že bude motor o objemu 1.9 těžší než menší agregát.
Hmotnost 1,9 dci je opravdu značná - je to motor vycházející ze staré školy a používá litinový blok motoru. Pokud si to správně pamatuji, váží o 150 kg více než 1,6 benzín a o 120 kg více než 1,5 dci.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.