0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 10:29, Zkušenost uživatele
Je to čistě subejktivní zkušenost uživatele a i když se z ní člověk dozví pouze laické postřehy (tedy nic), aspoň neunaví. Reakce na ní nejsou o nic moc lepší. Proč se tolik lidí naváží do nulové spotřeby při brzdění rychlostí? Víte aspoň přoč tomu tak je?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 10:35, Ing. Marcián
Haló, haló.... Kde pak může býýýt???
Ano, kde je teď ing Marcián. Jak to, že nekrituzuje tuto recenzi?
No možná je to jeho autorské dílo, takže mlčí.
Nebo je tahle snad lepší, obsáhlejší a zdělnější, než ta co byla na Vectru?
Tak nám zareagujte pane inženýre.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 10:39, nulová spotřeba
No každopádně s tou nulovou spotřebou to platí pouze u motorů s řídící jednotkou, staré karburátory naopak mají spotřebu vyšší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 10:53, RE: no supr!
Pepe posted by:
Běž ráno radši do školy, víš, že se musíš hodně učit.... Jinak pravda je, že u Meganu jsou brzdy opravdu jedovaté. S dCi zkušenosti nemám, ale podle zpráv od firmy, pro kterou pracujeme (provozujou kanga a thalie 1,5 dCi ve 2 různých výkonových variantách), odchází vstřikovače po 50 - 70 tkm. Že by to bylo naftou? Zkoušel jem kombíka 1,6 16V, docela svižná jízda. Nakonec to ale Megane prohrál kvůli materiálům v interiéru a horšímu výhledu dozadu (kombi). Ale za tu cenu, zvlášť teď...
Nemusíš mít strach, mám teď zkouškové, takže můžu s klidným srdce ponocovat:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 11:21, RE: no supr!
Falco posted by:
Nemusíš mít strach, mám teď zkouškové, takže můžu s klidným srdce ponocovat:)
Vždyť si dělej co chceš, mě se ale ponocování moc nevyplácelo... Byla to narážka na to, co si budeš moci koupit, když se budeš dobře učit (článek nebo dva zpět). Zdar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 11:44, RE: no supr!
Pepe posted by:
Vždyť si dělej co chceš, mě se ale ponocování moc nevyplácelo... Byla to narážka na to, co si budeš moci koupit, když se budeš dobře učit (článek nebo dva zpět). Zdar.
Neboj já si to moc dobře pamatuju. Ale já se nejlíp učím až večer nebo spíše v noci, takže tak do půl noci se učím a pak se ještě kuknu na net, co je nového.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 11:45, RE: no supr!
anonym posted by:
Neboj já si to moc dobře pamatuju. Ale já se nejlíp učím až večer nebo spíše v noci, takže tak do půl noci se učím a pak se ještě kuknu na net, co je nového.
to víše jsem pasl já, ale nějak jsem zapoměl podepsat:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 11:53, RE: no supr!
Falco posted by:
to víše jsem pasl já, ale nějak jsem zapoměl podepsat:)
No možná bys v tom čase, který máš na učení, mohl trochu pozornosti věnovat i gramatice... ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 12:57, RE: no supr!
Giorgio posted by:
No možná bys v tom čase, který máš na učení, mohl trochu pozornosti věnovat i gramatice... ;)
Věř tomu nebo ne, ale gramatika mně vůbec žíly netrhá. Úspěšně jsem složil maturitu a tím jsem se s češtinou na dobrou rozloučil a jsem rád, že už se s ní nikdy nebudu muset setkávat, tím myslím ve škole. A jestli ti to tak vadí, tak si klidně řekni, žě jsem negramota nebo tak něco, mně to neuškodí a jestli to tobě pomůže, tak to bude OK:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 13:05, RE: no supr!
Falco posted by:
Věř tomu nebo ne, ale gramatika mně vůbec žíly netrhá. Úspěšně jsem složil maturitu a tím jsem se s češtinou na dobrou rozloučil a jsem rád, že už se s ní nikdy nebudu muset setkávat, tím myslím ve škole. A jestli ti to tak vadí, tak si klidně řekni, žě jsem negramota nebo tak něco, mně to neuškodí a jestli to tobě pomůže, tak to bude OK:)
Možná tě leccos trkne, až budeš po škole rozesílat firmám c.v., tam si z toho nebudou dělat takovou srandu jako tady na netu. Zvládnout mateřštinu by měla být samozřejmost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 13:25, RE: no supr!
Pepe posted by:
Možná tě leccos trkne, až budeš po škole rozesílat firmám c.v., tam si z toho nebudou dělat takovou srandu jako tady na netu. Zvládnout mateřštinu by měla být samozřejmost.
Mégane starý 3/4 roku by již měl mít motor 1,5 dCi 77 (ne 74 kW), u nějž je radikálně snížený kompresní poměr (snad až na 15,4:1), má měkký chod, vysoký plnicí přetlak turba a skutečně fantastickou spotřebu, sám prase jsem s ním na nádrž najezdil skoro tisíc km. Hlavně však systém CR Delphi (používaný u dCi 48, 50, 60, 62 a 74 kW) byl nahrazen systémem Siemens s pizoelektricky ovládanými vstřikovači. Ten je naopak velice spolehlivý, konstrukce vysokotlakého čerpadla se třemi pístky a vačkovou hřídelí shodná s boschem, životnost vstřikovačů běžně 200 tisíc km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 13:59, Opěrky hlavy
Mě se recenze líbí. Už tu byly lepší i horší. A má určitě vyšší úroveň než některé komentáře. Ještě pro autora: Tento typ opěrek hlavy je tam kvůli bezpečnosti. Měly by být co nejvíc rozevřený (tak aby ti nevadily). V případě nárazu lépe chrání krční páteř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 14:46, RE: Opěrky hlavy
ELM posted by:
Mě se recenze líbí. Už tu byly lepší i horší. A má určitě vyšší úroveň než některé komentáře. Ještě pro autora: Tento typ opěrek hlavy je tam kvůli bezpečnosti. Měly by být co nejvíc rozevřený (tak aby ti nevadily). V případě nárazu lépe chrání krční páteř.
mě taky úplně strašně-je moc obsáhlá a hrozně moc jsem se toho dozvěděl.hlavně to že jezdí za maximálně 4,8l-podobný pindy mě vytáčej k smrti,určitě se dá jet za 4,3l ale 90km/h mimo město a bez žádného provozu a delší trasu. 1,5dci znám s clia a tam jezdilo normálně za 5,8 hodně rychle i za 9-10l minimum bylo právě u těch 4,5l..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 15:07, RE: Opěrky hlavy
Josef posted by:
mě taky úplně strašně-je moc obsáhlá a hrozně moc jsem se toho dozvěděl.hlavně to že jezdí za maximálně 4,8l-podobný pindy mě vytáčej k smrti,určitě se dá jet za 4,3l ale 90km/h mimo město a bez žádného provozu a delší trasu. 1,5dci znám s clia a tam jezdilo normálně za 5,8 hodně rychle i za 9-10l minimum bylo právě u těch 4,5l..
Ze by clio 1,5DCI zralo okolo 6 litru a pri sviznejsi jizde 9 - 10? to me prijde divnsy, neco nebude v poradku, tohle zere sestivalcove TDI, nebo 2,2TDCI v tezkem mondeu, al ene lehke clio s 1,5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 15:08, RE: recenze
Max posted by:
Ad. předváděčky. ty seš nějak informovanej, kde studuješ?
Studuju v Pardubicích, co to má společného s předváděčkama?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 15:14, Diskuse
Jak to tady poslední dobou sleduji, velká část diskutujících je chytrá jak rádio. Oni by tu recenzi napsali daleko lépe a kvalitněji než kdokoliv jiný. Jenže kdo by to tady o těch jejich stodvacítkách a favoritech pořád četl že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 17:44, RE: Diskuse
Roman posted by:
Jak to tady poslední dobou sleduji, velká část diskutujících je chytrá jak rádio. Oni by tu recenzi napsali daleko lépe a kvalitněji než kdokoliv jiný. Jenže kdo by to tady o těch jejich stodvacítkách a favoritech pořád četl že?
Ja osobne napsal rcenzi na seat Toledo TDI, vyšla jako jedna z prvních na tipcars, a potom jsem psal recenzi na Fiat punto a cekam kazdou chvli zverejneni, psal jsem ji minuly tyden
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 21:22, RE: no supr!
zigi posted by:
No ja se nedozvedel vubec nic,ale po 3/4 roku a 11t km delat nejaky zaver je nesmyslne!
Brzdit motorem a mit nulovou spotrebu je dobre zjisteni, ale to vi asi uplne kazdy...
Asi by jsi se divil, že je ještě hodně těch, co neví, že když brzdí motorem, tak mají nulovou spotřebu a i podle toho jezdí. Typická hláška: "přijíždím na křižovatku, z dálky vidím červenou, tak si vykvaltuju, dám nohu na brzdu a pomale brzdím...?!!!! Holt zkušenosti ze Š105L jsou zkrátka k nezaplacení!!! A co víc, jsou i tací kteří se nedají přesvědčit ani když jim rozdíl demonstruji pomocí palubního počítače a okamžité spotřeby. Berou to zkrátka jako chybu elektroniky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 21:29, příspěvek do diskuse
Tuto recenzi beru jako aprílový žert. Co věta, to perla. Díky redaktoři Tip Carsu, po tom pracovním únavném dni, jsem se alespoň trošku zasmál. Ale buďte tak hodní, vyvažujte to prosím Vás hodnotnými příspěvky, které nám něco dají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 22:22, RE: Diskuse
Roman posted by:
Jak to tady poslední dobou sleduji, velká část diskutujících je chytrá jak rádio. Oni by tu recenzi napsali daleko lépe a kvalitněji než kdokoliv jiný. Jenže kdo by to tady o těch jejich stodvacítkách a favoritech pořád četl že?
Aj ja si myslím, že toto bola recnzia "jak noha". Dozvedel som sa akurat (medzi riadkami), že chlapík čo najazdí ročne cca 15tis. si kúpil diesela a teší sa, že mu to málo žerie. Určite sa mu táto investícia vyplatí. Okrem toho nás obohatil zistením, že pri brzdení motorom ja nulová spotreba! Ale sú to jeho peniaze. Mimochodom, Roman, keby ta to zaujimalo, pisal som sem recenziu na Escorta Turnier-kludne si nájdi a porovnaj s týmto.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.