0
back
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Mégane Grandtour?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 20:07, renault nikdy, nikdy, nikdy
Měl jsem Megane kombi DCI, 2001, nebouraného, který jsem si osobně koupil v NL s najetými 200 tis. Měl kožený vnitřek a na tu dobu plnou výbavu. Auto po dva roky a 35tis kilometrů fungovalo bezvadně a krom odstřeleného zadního tlumiče jsem neměl žádnou závadu. Koupil jsem ho 3 roky starý a podstatně levněj něž sejně starou oktávu. Jenže potom jsem ho nemohl asi půl roku prodat, musel jsem se snížit ke stočení tachometru (p. Vaculík by určitě nesouhlasil, ale na to mu seru) a ani po tom nic. Nakonec jsem ho po velkém vypětí a ukrutné, opravdu ukrutné ztrátě na ceně prodal. Takže bych si to příště sakra rozmyslel. Mezi ojetými vozy existují určitě lepší varianty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 20:31, RE: renault nikdy, nikdy, nikdy
kos posted by:
Měl jsem Megane kombi DCI, 2001, nebouraného, který jsem si osobně koupil v NL s najetými 200 tis. Měl kožený vnitřek a na tu dobu plnou výbavu. Auto po dva roky a 35tis kilometrů fungovalo bezvadně a krom odstřeleného zadního tlumiče jsem neměl žádnou závadu. Koupil jsem ho 3 roky starý a podstatně levněj něž sejně starou oktávu. Jenže potom jsem ho nemohl asi půl roku prodat, musel jsem se snížit ke stočení tachometru (p. Vaculík by určitě nesouhlasil, ale na to mu seru) a ani po tom nic. Nak...
Do tohoto auta bych doporučil motor ruční ganát F1. zavřít dveře a utíkat. Auto je to na h...... tak jakejpak motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 21:30, RE: renault nikdy, nikdy, nikdy
kos posted by:
Měl jsem Megane kombi DCI, 2001, nebouraného, který jsem si osobně koupil v NL s najetými 200 tis. Měl kožený vnitřek a na tu dobu plnou výbavu. Auto po dva roky a 35tis kilometrů fungovalo bezvadně a krom odstřeleného zadního tlumiče jsem neměl žádnou závadu. Koupil jsem ho 3 roky starý a podstatně levněj něž sejně starou oktávu. Jenže potom jsem ho nemohl asi půl roku prodat, musel jsem se snížit ke stočení tachometru (p. Vaculík by určitě nesouhlasil, ale na to mu seru) a ani po tom nic. Nak...
hmm...muzes mi rict za kolik si ho koupil a za kolik prodal? Ja nemohl najit za zadnyho kombika 2000-2002 presne pred rokem kdyz jsem kupoval...
tak by me zajimalo za kolik si ho koupil a za kolik prodal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 22:27, RE: renault nikdy, nikdy, nikdy
anonym posted by:
hmm...muzes mi rict za kolik si ho koupil a za kolik prodal? Ja nemohl najit za zadnyho kombika 2000-2002 presne pred rokem kdyz jsem kupoval...
tak by me zajimalo za kolik si ho koupil a za kolik prodal...
Stálo necelých 6000 Eur (tehdá 32Kč), prodal za 115 tis po dvou letech. Už nikdy více, to si raději koupím nové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 23:26, RE: To je počteníčko :-)
anonym posted by:
No, jestli někdo bude při koupi auta přihlížet k názorům přispěvatelů, tak si akorát zapamatuje, že Rendlík je srágora, protože to říkal jednoho brácha a druhý měl problémy se dvěma autama (že by zdařilé ojetinky?) a další slyšel, že mají problémy s elektrikou. Tak abych podobně validním způsobem taky přispěl, tak: šéfovi u 1,9 Oktávky odešlo při 55.000 km turbo a zadřelo ložisko zadního kola a bratranec měl problém se Suzuki Ignis a proto bych si v životě nekoupil Škodovku ani Suzukiii. )
onane jdi si zaonanovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 02:39, nefunkčná karta
Možno to niekomu pomôže. Mal som asi rok Lagunu 1,8 benzín a problémy s nefunkčnou kartou (namožnosť otvoriť auto) sa dostavovali vcelku pravidelne, a to hlavne v období zvýšenej vlhkosti ovzdušia. Zistil som, že ak z karty vytiahnem na chvíľu (stačí pár sekúnd) baterku a potom ju zasuniem späť, tak je plne funkčná a auto ide bez problémov otvoriť. Možno to bol špecifický problém len tejto karty, ale raz to nezabralo a čiste zo zúfalstva som baterku pretočil (opačná polarita - skúsenosť z resetovaním mainbordov u počítačov, kde to u niektorých zamrznutých kusov pomohlo), pár sekúnd nechal v karte a potom vybral a vrátil späť so správnou polaritou. Karta bola opäť funkčná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 09:54, RE: 0-100
Mart posted by:
Pan chtel poradit .. zatim se toho moc nedozvedel

2 roky vlastnim Grandtour pred faceliftem (r. 2004).
Je to 1.5 DCI / 74 kW. Vykonove si myslim dostatecny na klidne jezdeni, rekl bych neco podobneho jako nejslabsi TDI od VW.
Kazdopadne se obavam, ze se nejedna o zadny drzak, trpi vsemi neduhy modernich CR.
Vzhledem k ucelu vozu bych doporucil 1.6 benzin. Koupil bych predvadeci, je tam velky pokles ceny po 1 roce.

Po faceliftu je opravdu zlepseni dilenskeho zpracovani, ale stejne bych se...
Souhlas, do vyberu bych rozhodne zahrnul FOcus - osvedceny, a ve sve tride temer nejlepsi...no a Ceed pokud se neboji experimentovat (volbou renaultu dava najevo ze zrejme ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 10:28, RE: To je počteníčko :-)
anonym posted by:
Problém je, ža tahle vada je dost podstatná. Nevím, osobně mi výměna motoru nepřijde jako banalita. Bohužel pětiventilové V6 od Audi olej žerou a to dost rádi. Takže jestli si myslíte, že to byl problém jen vašeho kusu, tak to se mýlíte. Potýkají se s tím i jiní. Tomáš Dusil.
až tak podrobně problematiku toho motoru neznám, ale od té výměny je to v pohodě.
Chtěl jsem tím ale hlavně říct, že na základě téhle špatné skušenosti bych prostě celou modelovou řadu, nebo přímo značku neodsuzoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 12:26, RE: bez předmětu
David Hrdlička posted by:
A nebývá Svět motorů spíše podezříván z "nadržování" Škodovkám?
Souhlasím s Vámi, že Svět motorů poslední dobou obrovsky nadržuje škodovkám, je to až trapný a pokud se nesrovnaj, myslím, že opravdový čtenáře hodně ztratí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 15:11, RE: ruce pryč
anonym posted by:
Souhlas, znamy ma lagunu 2003 1,9dCi, jeste tam nema ani 100 000 a uz turbo v haji, elektronika, nekolikrat zustal stat apod finty. Kupoval nove. To auto 2 mesice z roku stoji v servise. Des.
To my měli 6 služ. oktávek II TDI a u všech odešli turba v rozmezí 35000 až 60000 km a u jedné dokonce už 2x. Nedělal bych z toho takovou tragédii. Je to auto jako každý jiný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.12.2007 16:37, RE: To je počteníčko :-)
anonym posted by:
No, jestli někdo bude při koupi auta přihlížet k názorům přispěvatelů, tak si akorát zapamatuje, že Rendlík je srágora, protože to říkal jednoho brácha a druhý měl problémy se dvěma autama (že by zdařilé ojetinky?) a další slyšel, že mají problémy s elektrikou. Tak abych podobně validním způsobem taky přispěl, tak: šéfovi u 1,9 Oktávky odešlo při 55.000 km turbo a zadřelo ložisko zadního kola a bratranec měl problém se Suzuki Ignis a proto bych si v životě nekoupil Škodovku ani Suzukiii. )
Souhlas. Je to o kusech. Jeden náš zákazník hrdě jezdil v Laguně, problémy s elektrikou ho štvaly, dorazilo ho ale až turbo. Tak to strčil do bazaru a přitáhl zánovního Passata v automatu. Po pár týdnech automat zakukal, takže chudák pán jezdí v 10 let staré Mikře. Laguna pořád v bazaru (proč asi), Passat v servisu (a bude to tak 40 k) - jen aby nakonec nepřišel na to, že nejlepší je starej Japonec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.12.2007 01:14, RE: 0-100
Mart posted by:
Pan chtel poradit .. zatim se toho moc nedozvedel

2 roky vlastnim Grandtour pred faceliftem (r. 2004).
Je to 1.5 DCI / 74 kW. Vykonove si myslim dostatecny na klidne jezdeni, rekl bych neco podobneho jako nejslabsi TDI od VW.
Kazdopadne se obavam, ze se nejedna o zadny drzak, trpi vsemi neduhy modernich CR.
Vzhledem k ucelu vozu bych doporucil 1.6 benzin. Koupil bych predvadeci, je tam velky pokles ceny po 1 roce.

Po faceliftu je opravdu zlepseni dilenskeho zpracovani, ale stejne bych se...
Zdravim,
loni v lete jsem Grandtour koupil novy v 1.6 benzinu a zatim slape jak svycarsky hodinky,nemusel jsem menit ani zarovku,spokojenost velika,je to dobrej familienwagen,jen ta rocni prohlidka za 6 litru za nic se mi zdala trochu draha(( Povesti renaultu jsem se taky bal ,mozna mam stesti na kus za ty prachy je to super koupe,nechapu lidi co si koupi oktavku va stejny vybave a o 200 tisic drazsi,chvili jsem jezdil v O2 1.6FSI a megane se mi tedy zdal lepsi...ten Focus nebo Ceed v kombajnu je ale myslim tez dobra volba a pokud nenajezdite rocne desetitisice km sel bych do benzinu,je s nim mnohem vic legrace,tedy aspon pokud si umite vychutnat zatacky na okreskach...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.12.2007 13:52, RE: nefunkčná karta
anonym posted by:
Možno to niekomu pomôže. Mal som asi rok Lagunu 1,8 benzín a problémy s nefunkčnou kartou (namožnosť otvoriť auto) sa dostavovali vcelku pravidelne, a to hlavne v období zvýšenej vlhkosti ovzdušia. Zistil som, že ak z karty vytiahnem na chvíľu (stačí pár sekúnd) baterku a potom ju zasuniem späť, tak je plne funkčná a auto ide bez problémov otvoriť. Možno to bol špecifický problém len tejto karty, ale raz to nezabralo a čiste zo zúfalstva som baterku pretočil (opačná polarita - skúsenosť z reseto...
Jak může takový blbec srovnávat Megana s Astrou a ještě napsat,že je velice prostorná.Uroveň článků je opravdu zarážející.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.12.2007 17:11, RE: nefunkčná karta
anonym posted by:
Jak může takový blbec srovnávat Megana s Astrou a ještě napsat,že je velice prostorná.Uroveň článků je opravdu zarážející.
Tvoje úroveň je zarážející taky. Nechápu proč by sa tato dvě auta nemohla srovnávat? Jsou velikostně stejná, ve stejné třídě a kvalitou si nemají co vyčítat. Obě auta považuji za šunty, přičemž kdybych musel, tak bych si spíš vybral tu Astru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.12.2007 19:33, RE: nefunkčná karta
anonym posted by:
Tvoje úroveň je zarážející taky. Nechápu proč by sa tato dvě auta nemohla srovnávat? Jsou velikostně stejná, ve stejné třídě a kvalitou si nemají co vyčítat. Obě auta považuji za šunty, přičemž kdybych musel, tak bych si spíš vybral tu Astru.
Předpokládám,že sis vybral minimálně Fabii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.12.2007 16:04, RE: nefunkčná karta
anonym posted by:
Jak může takový blbec srovnávat Megana s Astrou a ještě napsat,že je velice prostorná.Uroveň článků je opravdu zarážející.
Zajímalo by mne, z jakého důvodu Vám připadá nevhodné srovnávat Astru s Méganem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.12.2007 18:46, RE: nefunkčná karta
David Hrdlička posted by:
Zajímalo by mne, z jakého důvodu Vám připadá nevhodné srovnávat Astru s Méganem?
Taky jsem se tomu divil. Stejna trida, podobna cena ...

Nekteri lide se sem chodi hadat, vetsinou jsou to navic anonymove
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.12.2007 19:01, shit
Opel je totiž na daleko vyšší úrovni než posrané rencky, tudíž s astrou se nemůže porovnávat tenhle shit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.12.2007 22:02, RE: ruce pryč
anonym posted by:
Raději žádný motor a žádný rencek. Ty auta stojí za p..., no však to mají ve znaku. Mám vlastní zkušenost s dvěma a již nikdy.
No já naopak musím říci že jsem měl několik renaultu a nikdy jsem neměl žádný problem a vždy velká spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 08:05, rada
dám výbornou radu -jezdit po kopci jen dolu,tam motor nepotřebuješ
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.