0
back
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Mégane Grandtour?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 00:54, ruce pryč
Raději žádný motor a žádný rencek. Ty auta stojí za p..., no však to mají ve znaku. Mám vlastní zkušenost s dvěma a již nikdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 05:51, RE: ruce pryč
anonym posted by:
Raději žádný motor a žádný rencek. Ty auta stojí za p..., no však to mají ve znaku. Mám vlastní zkušenost s dvěma a již nikdy.
Já vlastním Mégana už skoro 8 let (r. v. 96- dovezený z Francie) a za ty roky jsem neměl žádnou vážnou závadu - jen spotřební materiál ( výfuk, tlumiče-zadní,baterka,destičky,ložisko LP a jiné drobnosti) jinak provozní kapaliny + benzin.Já jsem spokojen a uvažuji , že si pořídím Lagunu max. 3 roky starou.Vše je to o štěstí -kamarád koupil Mazdu 3 úplně novou ( velká sleva 1.6 benzin) a po půl roce začala rezonovat přístrojovka a značkový servis ani na 5 pokus to neodstranili ( Mazda Zlín). Kamarád rezignoval a dnes po skoro dvou letech vždy když jede pustí rádio ( naplno - přehluší vrzání ) . Tak si člověk nevybere a opravdu záleží na štěstí .Já bych nevyděl Renault zase tak tragicky a Megane po modernizaci je dobrá koupě . Hodně štěstí .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 07:13,
Jo, renomovaný motoristický časopis jménem Svět motorů.

Do jenom dokresluje tragédii a odbornost všelijakých recenzí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 08:11, 0-100
Nechapem preco sa autor tolko zaobera zrychlenim 0-100 km/h.... daleko viac o charakteristike motora napovie pruznost a krutovy moment...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 08:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo, renomovaný motoristický časopis jménem Svět motorů.

Do jenom dokresluje tragédii a odbornost všelijakých recenzí...
A nebývá Svět motorů spíše podezříván z "nadržování" Škodovkám?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 08:21, RE: 0-100
Kuli posted by:
Nechapem preco sa autor tolko zaobera zrychlenim 0-100 km/h.... daleko viac o charakteristike motora napovie pruznost a krutovy moment...
Zabýval jsem se tím z toho důvodu, že Renault ve svých technických údajích u jmenovaného motoru uvádí hodnotu zrychlení, kterou vůz v žádném případě není schopen dosáhnout, ani se jí přiblížit. Je fakt, že většina vozů má problém dosáhnout tabulkových hodnot, zde je to ale opravdu markantní. Je jasné, že pružnost je pro běžný provoz důležitější, její hodnoty ale Renault nikde neprezentuje, proto jsem je ani nekomentoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 09:02, RE: ruce pryč
anonym posted by:
Já vlastním Mégana už skoro 8 let (r. v. 96- dovezený z Francie) a za ty roky jsem neměl žádnou vážnou závadu - jen spotřební materiál ( výfuk, tlumiče-zadní,baterka,destičky,ložisko LP a jiné drobnosti) jinak provozní kapaliny + benzin.Já jsem spokojen a uvažuji , že si pořídím Lagunu max. 3 roky starou.Vše je to o štěstí -kamarád koupil Mazdu 3 úplně novou ( velká sleva 1.6 benzin) a po půl roce začala rezonovat přístrojovka a značkový servis ani na 5 pokus to neodstranili ( Mazda Zlín). Kamar...
Příteli já jsem pracoval u Renaultu řadu let a Laguna od r.2001 do 2005 byla největší propadák a šmejd jaký kdy frantici pustili na trh-ruce od ní pryč jinak budeš stále zákazníkem v servisiu a věř že zrujnuješ rodiný rozpočet. Jinak všechny Rencky jsou hodně servisní vozy takže náklady na provoz příklad u Laguny 1,9 dCI za 120000 km jsou 130 000 Kč za tři roky a to je opradu hodně a těch zakazníku je opradu hodně.Renault se prostě musí hodně zlepšit s kvalitou a hlavně servisem,ale to bude asi hodně dlouho trvat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 09:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo, renomovaný motoristický časopis jménem Svět motorů.

Do jenom dokresluje tragédii a odbornost všelijakých recenzí...
Já už jsem Svět motorů dávno zavrhl, neboť tam pracují jistě zaměstnanci Škodovky ,takové bludy ať čtou sami
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 09:07, RE: 0-100
Kuli posted by:
Nechapem preco sa autor tolko zaobera zrychlenim 0-100 km/h.... daleko viac o charakteristike motora napovie pruznost a krutovy moment...
Pán má starost aby byl brzy v servisu-jestli tam ovšem dojede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 10:27, RE: 0-100
anonym posted by:
Pán má starost aby byl brzy v servisu-jestli tam ovšem dojede.
Pan chtel poradit .. zatim se toho moc nedozvedel

2 roky vlastnim Grandtour pred faceliftem (r. 2004).
Je to 1.5 DCI / 74 kW. Vykonove si myslim dostatecny na klidne jezdeni, rekl bych neco podobneho jako nejslabsi TDI od VW.
Kazdopadne se obavam, ze se nejedna o zadny drzak, trpi vsemi neduhy modernich CR.
Vzhledem k ucelu vozu bych doporucil 1.6 benzin. Koupil bych predvadeci, je tam velky pokles ceny po 1 roce.

Po faceliftu je opravdu zlepseni dilenskeho zpracovani, ale stejne bych se poohledl jeste i jinde.
Myslim Ford Focus je ted v super akci, edice GOLD ??
Ani bych se nebal Kie C'eed, klidne v 1.4, svezl jsem se a byl jsem mile prekvapen.

Hodne stesti pri vyberu !

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 12:00, RE: ruce pryč
anonym posted by:
Příteli já jsem pracoval u Renaultu řadu let a Laguna od r.2001 do 2005 byla největší propadák a šmejd jaký kdy frantici pustili na trh-ruce od ní pryč jinak budeš stále zákazníkem v servisiu a věř že zrujnuješ rodiný rozpočet. Jinak všechny Rencky jsou hodně servisní vozy takže náklady na provoz příklad u Laguny 1,9 dCI za 120000 km jsou 130 000 Kč za tři roky a to je opradu hodně a těch zakazníku je opradu hodně.Renault se prostě musí hodně zlepšit s kvalitou a hlavně servisem,ale to bude asi hodně dlouho trvat
Souhlas, znamy ma lagunu 2003 1,9dCi, jeste tam nema ani 100 000 a uz turbo v haji, elektronika, nekolikrat zustal stat apod finty. Kupoval nove. To auto 2 mesice z roku stoji v servise. Des.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 13:34, PetrP
Tento Renault se mi opticky líbí, ale protože je to Renault, tak bych si ho nikdy nekoupil. Jedna taková příhoda z nedávné minulosti : Dálniční odpočívadlo, Renault Megane Grandtour, čtyřčlenná rodina a plně naložený vůz - patrně na cestě k moři. Majitel auto zamkl, ale něco se rozbilo a už to nešlo odemknout. Všechny věci včetně mobilu zůstaly v autě, když jsem ho tam bezmocného viděl, jak přemýšlí , jestli nevzít kámen a auto si neotevřít, tak mi ho bylo trochu líto. Ale pak jsem si řekl, že si za to vlastně může sám, koupil si Renaulta i když si mohl koupit spoustu jinejch a lepších aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 13:38, RE: PetrP
anonym posted by:
Tento Renault se mi opticky líbí, ale protože je to Renault, tak bych si ho nikdy nekoupil. Jedna taková příhoda z nedávné minulosti : Dálniční odpočívadlo, Renault Megane Grandtour, čtyřčlenná rodina a plně naložený vůz - patrně na cestě k moři. Majitel auto zamkl, ale něco se rozbilo a už to nešlo odemknout. Všechny věci včetně mobilu zůstaly v autě, když jsem ho tam bezmocného viděl, jak přemýšlí , jestli nevzít kámen a auto si neotevřít, tak mi ho bylo trochu líto. Ale pak jsem si řekl, že s...
ještě že se to stává jenom u Renaultů....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 13:54, RE: PetrP
anonym posted by:
Tento Renault se mi opticky líbí, ale protože je to Renault, tak bych si ho nikdy nekoupil. Jedna taková příhoda z nedávné minulosti : Dálniční odpočívadlo, Renault Megane Grandtour, čtyřčlenná rodina a plně naložený vůz - patrně na cestě k moři. Majitel auto zamkl, ale něco se rozbilo a už to nešlo odemknout. Všechny věci včetně mobilu zůstaly v autě, když jsem ho tam bezmocného viděl, jak přemýšlí , jestli nevzít kámen a auto si neotevřít, tak mi ho bylo trochu líto. Ale pak jsem si řekl, že s...
Vevnitř v té kartě na odemykání a startování je schovaný klíček, kterým je možno v případě potřeby dveře otevřít. Renault s těmito situacemi zřejmě počítal Ale pán na parkovišti o této "vychytávce" asi nevěděl....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 14:02, RE: PetrP
anonym posted by:
ještě že se to stává jenom u Renaultů....
Já neříkám, že se to stává jen u Renaultů. Jen mi tak připadá, že Renault těch problémů s elektrikou má tak nějak víc. Můj brácha Rencka měl a sám mi říká, že už nikdy více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 15:06, RE: PetrP
David Hrdlička posted by:
Vevnitř v té kartě na odemykání a startování je schovaný klíček, kterým je možno v případě potřeby dveře otevřít. Renault s těmito situacemi zřejmě počítal Ale pán na parkovišti o této "vychytávce" asi nevěděl....
přesně tak. taky mě napadlo když jsem nad tím uvažoval, že možná ta "obrovská porucha" byla totální banalitou - prostě došla baterka v kartě.

A myslím, že se stávkující elektroinstalací ze začátku tisíciletí se potýkala skoro každá automobilka. Prostě ty káry jsou už tak nacpaný elektronikou, že se není co divit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 15:07, To je počteníčko :-)
No, jestli někdo bude při koupi auta přihlížet k názorům přispěvatelů, tak si akorát zapamatuje, že Rendlík je srágora, protože to říkal jednoho brácha a druhý měl problémy se dvěma autama (že by zdařilé ojetinky?) a další slyšel, že mají problémy s elektrikou. Tak abych podobně validním způsobem taky přispěl, tak: šéfovi u 1,9 Oktávky odešlo při 55.000 km turbo a zadřelo ložisko zadního kola a bratranec měl problém se Suzuki Ignis a proto bych si v životě nekoupil Škodovku ani Suzukiii. )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 15:31, RE: To je počteníčko :-)
anonym posted by:
No, jestli někdo bude při koupi auta přihlížet k názorům přispěvatelů, tak si akorát zapamatuje, že Rendlík je srágora, protože to říkal jednoho brácha a druhý měl problémy se dvěma autama (že by zdařilé ojetinky?) a další slyšel, že mají problémy s elektrikou. Tak abych podobně validním způsobem taky přispěl, tak: šéfovi u 1,9 Oktávky odešlo při 55.000 km turbo a zadřelo ložisko zadního kola a bratranec měl problém se Suzuki Ignis a proto bych si v životě nekoupil Škodovku ani Suzukiii. )
tak tak. Táta má služebního Superba 2,8 V6. Po půl roce se mu sice musel měnit komplet motor, protože žral víc oleje jak benzinu, přesto si nemyslím, že by to byl špatnej vůz.

Prostě u každé automobilky se vyskytují špatné kusy, nebo nějaké obvyklé vady, které se snaží postupně vychytávat.

Osobně mám Megana Sedan II r.05, až na vadný alternátor s ním nebyl žádnej problém.
Podvozek není na žádné závodění, je laděn spíš do měkka, pohodlna. Megany po roce 05 nabízejí dobrej poměr cena/užitná hodnota/kvalita.
Já myslím, že v současnosti jsou už ty káry tak vyrovnaný, že nejlíp člověk udělá, když se s nima sveze a v čem se bude cítit nejlíp to si vybere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 17:49, RE: To je počteníčko :-)
kuko posted by:
tak tak. Táta má služebního Superba 2,8 V6. Po půl roce se mu sice musel měnit komplet motor, protože žral víc oleje jak benzinu, přesto si nemyslím, že by to byl špatnej vůz.

Prostě u každé automobilky se vyskytují špatné kusy, nebo nějaké obvyklé vady, které se snaží postupně vychytávat.

Osobně mám Megana Sedan II r.05, až na vadný alternátor s ním nebyl žádnej problém.
Podvozek není na žádné závodění, je laděn spíš do měkka, pohodlna. Megany po roce 05 nabízejí dobrej poměr cena/užitná hodn...
Problém je, ža tahle vada je dost podstatná. Nevím, osobně mi výměna motoru nepřijde jako banalita. Bohužel pětiventilové V6 od Audi olej žerou a to dost rádi. Takže jestli si myslíte, že to byl problém jen vašeho kusu, tak to se mýlíte. Potýkají se s tím i jiní. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.12.2007 20:03, jsem plně spokojen a mohu doporučit
Letos v červnu jsem pořídil Renaulta Grandtour v limitované sérii F1. Tento vůz vystřídal Scénica,kterého jsme měli od roku 2000 a měl najeto155 000 km když šel z domu.Byl to náš miláček,který nás povozil na mnoha dovolených po Evropě a mě osobně na mnoha služebkách zejména do SRN. Proto jsem zase zvolil Renaulta. Nový Scénic se mi jevil příliš drahý a taky jsem chtěl zkusit něco jiného, proto padla volba na výše jmenovaný typ vozu. Zvolil jsem limitovanou sérii F1, která mi nabídla následující: motor 1,6 benzín (akce motor 1,6 za cenu 1,4), manuální klima včetně chlazené schránky před spolujezdcem, ABS+EBD, 6xairbag, palubní počítač. Za příplatek 6500 Kč jsem pořídil
Paket F1, který obsahoval rádio s CD s ovládáním u volantu a mlhovky.
Navíc jsem pořídil podélné střešní nosiče. Přepážka pro odpočet DPH byla grátis. Barva nemetalická, červená. Za to vše 382 000 Kč vč. DPH. Mám najeto cca 17 000 km. Mám pouze poškrábané pravé přední dveře u kliky- pokus o vloupačku.Dále začala v poslední době povrzávat palubka při přejezdu příčných nerovností,uvidíme při garančce jak se s tím kluci porvou. Toť prozatím vše. Pohybuji se dost po republice a dost po městě a počítač často nenuluji. Průměrnou spotřebu na něm obvykle mám 7,2 až 7,6l/100 km. Proti starému Scénicu ohromný rozdíl v komfortu jízdy. Tady pořád bylo něco slyšet, čím byl starší,tím více. Vrzání,klepání, zejména zezadu. Teď je ticho, kromě té palubky při přejezdu kolejí. Motor se naplno rozběhl až po ujetí cca 10 000 km a nyní je slušně pružný a hlavně tichý. Brzdy až příliš jedovaté. Jediná věc,která byla ve Scénicu a tady ne, jsou vyhřívaná zpětná zrcátka a ukazatel vnější teploty , což teď v zimě postrádám. Doporučuji si za příplatek pořídit. Zvláštní je,čemuž nemohu dosud přijít na chuť,karta místo klíče a startování tlačítkem. Opravdu je v ní nouzový klíč na otevření auta.Vyzkoušel jsem a funguje to.(četl jsem výše v diskusi)
Vnitřní prostor velkorysý, na zadních sedadlech spousta místa na nohy, zavazadelník grandiózní. Vskutku rodinné auto.Letos ověřeno při cestě ve čtyřech do Řecka. Vím, že na Rencky spousta lidí nadává a tady v diskusích jsem na ně četl mnoho kritik,ale já si na ně nemůžu stěžovat.Od roku 1991 iž čtvrtý v pořadí. Ojetý R9 pak Laguna combi 1.generace,Scénic a teď toto. Možná jsem měl šťastnou ruku a pevně doufám,že mě štěstí neopustilo ani při koupi posledního z řady Renaultů.
Co říci závěrem, za svou osobu bych koupi tohoto vozu doporučil.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.