0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1.9 dCI - zhodnocení věrného zákazníka značky

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2012 12:57, RE: stáří recenze
Pavlik posted by:
S porouchanou kartou se v servisu potkávají minimálně. Nefunkčnost spíše zaviní rozlomení karty ponechané v kapse vypasenou českou zadnicí, nebo nefunkční baterie v kartě (a kartu s vybitou baterií čtečka normálně vezme, jen auto musíte odemknout klíčem)
Vypasená zadnice má obvykle velký poloměr a měkký povrch, což by kartě ublížit nemělo. Kostnaná pr.el je v tomto případě mnohem nebezpečnější. Kartá je namáhaná na ohyb od malého poloměru zaoblení a na otlačení od židle nebo pánevní kosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2012 19:21, RE: stáří recenze
David V posted by:
Vypasená zadnice má obvykle velký poloměr a měkký povrch, což by kartě ublížit nemělo. Kostnaná pr.el je v tomto případě mnohem nebezpečnější. Kartá je namáhaná na ohyb od malého poloměru zaoblení a na otlačení od židle nebo pánevní kosti.
Ale Laguna 2 má ještě docela měkká sedadla a karta je hodně zatěžována ohybem. Ona karta jako celek nepraskne, jen se ohne - ale praskne tištěný spoj uvnitř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2012 11:25, RE: stáří recenze
Pavlik posted by:
Kdyby váš známý nebyl čech (všechno vím, všechno znám) a přečetl si uživatelskou příručku, věděl by, že v kartě je schován "klasický" klíč pro nouzové otevření vozu.
Hlavní rozdíl mezi kartou a klíčem je (u keyless free) možnost nevytahovat kartu z kapsy (tašky) - příjdu, vezmu za kliku, auto se odemkne, zmáčknu spojku/brzdu + tlačítko a auto nastartuje. Osobně už auto bez tohoto systému nekoupím.
Bohužel ne každá automobilka tento systém okopírovala správně a tak třeba ve fordu musíte start...
Vlastnil jsem Renault Laguna 2,2dCI od roku 2003 - do 2006. Celkem jsem měl auto 3,5 roku, najel jsem 80 000 km - auto jsem koupil nové v plné výbavě za 850 000,- Kč. Těsně před uplynutím třetího roku provozu mě jestě v záruce (prodloužené) měnily turbo v hodnotě tehdy cca 45 000,- Kč. Těsně po třel letech provozu se mě rozpadla manuální převodovlka a její opravu jsem si již platil sám za 55 000,- Kč. Pak mi ještě odešel motorek stěračů za 5 000 Kč a po 40 000 km mě měnili koutouče na předních kolech a to jsem nejezdil nijak sportovně. Tož tak...... toto je holé konstatování poruch. Za tu převodovku jsem byl pěkně nasranej.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2012 11:41, RE: stáří recenze
hugo-B4 posted by:
Vlastnil jsem Renault Laguna 2,2dCI od roku 2003 - do 2006. Celkem jsem měl auto 3,5 roku, najel jsem 80 000 km - auto jsem koupil nové v plné výbavě za 850 000,- Kč. Těsně před uplynutím třetího roku provozu mě jestě v záruce (prodloužené) měnily turbo v hodnotě tehdy cca 45 000,- Kč. Těsně po třel letech provozu se mě rozpadla manuální převodovlka a její opravu jsem si již platil sám za 55 000,- Kč. Pak mi ještě odešel motorek stěračů za 5 000 Kč a po 40 000 km mě měnili koutouče na přední...
Chápu nasranost, ale když se na to podívám jinýma očima, tak je oprava převodovky pouhých cca 15% ztáty hodnoty během těch 3,5 roku. Za tu výsadu vlastnit nové auto jste zaplatil za každý km přes 5 korun, ale oprava převodovky vychází na 70 haléřů.
Ad kotouče. Podle rozpadlé převodovky a výměny kotoučů po 40 tkm usuzuji velký podíl městského provozu, a tam, jak známo, vůz "stárne" mnohem rychleji, a to nemusí jít o žádnou sportovní jízdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2012 13:05, RE: stáří recenze
David V posted by:
Chápu nasranost, ale když se na to podívám jinýma očima, tak je oprava převodovky pouhých cca 15% ztáty hodnoty během těch 3,5 roku. Za tu výsadu vlastnit nové auto jste zaplatil za každý km přes 5 korun, ale oprava převodovky vychází na 70 haléřů.
Ad kotouče. Podle rozpadlé převodovky a výměny kotoučů po 40 tkm usuzuji velký podíl městského provozu, a tam, jak známo, vůz "stárne" mnohem rychleji, a to nemusí jít o žádnou sportovní jízdu.
Také bych to tak nějak viděl - já mám na meganu kotouče původní při 195 000 km, ale jezdím hodně dálnice a jen cca 1/5 mám městský provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.07.2012 14:57, Laguna
http://www.reklamace.prodejce.cz/zindex.htm, starý ale hezký příběh :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 15.07.2012 23:45, RE: stáří recenze
Pavlik posted by:
Také bych to tak nějak viděl - já mám na meganu kotouče původní při 195 000 km, ale jezdím hodně dálnice a jen cca 1/5 mám městský provoz.
francouze a hlavně renault nebrat!!!! nejporuchovější auta,každej rozumnej servisák to přece ví
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2012 11:06, RE: stáří recenze
sedivak posted by:
francouze a hlavně renault nebrat!!!! nejporuchovější auta,každej rozumnej servisák to přece ví
Pěkný hospodský výkřik - moje osobní zkušenost hovoří zcela jinak. Ale i tak děkuji, i díky vám kupuji nové renaulty za ceny hodně ojetých škodovek )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.09.2012 17:58, RE: Laguna
rojack posted by:
Jak bylo napsáno. Až s tou Lagunou najede 150tis. a nebude se mu sypat, potom ať chválí. Těch 36 tisíc nebo kolik má najeto, vydrží i Logan.
Má zkušenost: Renault Megane Break 1,9dTi, 72kW, převodoFka se vyssypala až na 411.000 Km. Do té doby běžná údržba (oleje, rozvody, destičky, kotouče, tlumiče). Sem tam nějaká věna dílu za hubičku. Originál spojka, na motor se nesáhlo. Kam se hrabe VW.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.