0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1.9 dCI - zhodnocení věrného zákazníka značky

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 10:36, Laguna
NEBRAT Renault může říct opravdu jen člověk, který nemá všeobecný rozhled a autům moc neholduje. Jezdí v Octávce, protože ji má i jeho okolí a bude vykládat jak je to strašně super auto. Prodávám auta osm let a těch názorů jsem si vyslechl tolik, že kdybych je vám tu měl všechny psát, tak si je ani nedočtete :) Ať si každej jezdí v čem se mu líbí a v tom kde se cítí nejlíp. (Tím nemyslím, běžte si hned všichni koupit limuzínu). Co se týká Laguny - vykoupili jsme několik lagun a zároveň jich celkem hodně prodali. Od 2000 - 2011 je to auto za málo peněz hooodně muziky, co se ale nedá srovnat (a záměrně nenapíšu s čím) je pohodlí v autě a spotřeba. Pokud si nejste 100% jisti při koupi auta svými schopnostmi a to si myslím, že to bude více jak 80% lidí, vezměte sebou DOBRÉHO automechanika. Pokud to není s prominutím idiot a bude se řídit základními pravidli, odhalí vše. Ať se bude jednat u studeného motoru o barvu kouře která bude napovídat o úniku oleje do spalovacího prostoru, nebo úniku chladící směsi atd. atd. Turbo nesmí pištět, ale svištět a v neposlední řadě bazar o pěti autech nebo o sedmistech by Vás měl nechat svézt i s autem za pět tisíc Kč. Kde poznáte další a další věci. Rady naleznete jistě i na tomto serveru. Tím chtěl básník říct, že pokud budete obezřetní u koupi Laguny tak stejně jako u jakýchkoliv jiných značek, nekoupíte špatné auto. A ten kdo si mele pořád dokola že jedině VW toho neposlouchejte . . .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 12:03, RE: Laguna
anonym posted by:
NEBRAT Renault může říct opravdu jen člověk, který nemá všeobecný rozhled a autům moc neholduje. Jezdí v Octávce, protože ji má i jeho okolí a bude vykládat jak je to strašně super auto. Prodávám auta osm let a těch názorů jsem si vyslechl tolik, že kdybych je vám tu měl všechny psát, tak si je ani nedočtete :) Ať si každej jezdí v čem se mu líbí a v tom kde se cítí nejlíp. (Tím nemyslím, běžte si hned všichni koupit limuzínu). Co se týká Laguny - vykoupili jsme několik lagun a zároveň jich cel...
Renault urcite nebrat, jsem zvedavy az s tim pan najede aspon 200 tisic, jestli bude mit jeste o cem psat, nez se to rozpadne.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 12:18, kdopak si z nas dela srandu?
pan jezdi od roku 2006 kazdy den zima/leto a nyni ma najeto 32.000km??????????????????????????????????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 12:46, RE: Laguna
gottak posted by:
Renault urcite nebrat, jsem zvedavy az s tim pan najede aspon 200 tisic, jestli bude mit jeste o cem psat, nez se to rozpadne.....
Typický názor člověka, který ví o autech kulový. Sám mám Clio dCi z roku 2003, teď jsem pokořil 200 tisíc. Poruchy sice byly, ale nic hrozného. Na špatném jménu některých aut se podílí hlavně prodejci, kteří stáčí tachometry, a Renault díky pozinku vypadá dobře i po půl mega. Jenže nový majitel ho kupuje se 150 tisíci a pak se mu to sype...Měl jsem kdysi 20 a 30 Renaulta, ty docela hodně hnily, elektrika a elektronika špatná, ovšem motory a převodovky byly dobré. Od té doby se hodně změnilo k lepšímu a dnes jsou Renaulty spolehlivá auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 14:51, RE: Laguna
Roman AX posted by:
Typický názor člověka, který ví o autech kulový. Sám mám Clio dCi z roku 2003, teď jsem pokořil 200 tisíc. Poruchy sice byly, ale nic hrozného. Na špatném jménu některých aut se podílí hlavně prodejci, kteří stáčí tachometry, a Renault díky pozinku vypadá dobře i po půl mega. Jenže nový majitel ho kupuje se 150 tisíci a pak se mu to sype...Měl jsem kdysi 20 a 30 Renaulta, ty docela hodně hnily, elektrika a elektronika špatná, ovšem motory a převodovky byly dobré. Od té doby se hodně změnilo k l...
To teda ani omylem, kdyz se po 150 tkm vysype prevodovka, shori baterka atd....Frantiky obecne nebrat, mozna tak pazouty, jinak je to sunt.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 14:56, stáří recenze
Dost by mě zajímalo stáří recenze. Každopádně z textu je patrné, že pisatel mění auta poměrně často a pravidelně. Vypadá to co 3 roky a kupuje obvykle skladovku nebo předváděčku a staré nechá na protiúčet. No a pokud nenejede ročně 50 000 km a víc, nemá se za tu dobu moc co pokazit, nebo je řešeno v záruce. Laguna 1 byla docela povedené auto střední třídy, na kterém se nic extra nemohlo pokazit (zvlášť u benzínů). S Lagunou (ale i Megane) 2 generace je to dost horší, hlavně co se týká elektroniky. Zažil jsem si s nima svoje jako občasný uživatel. Majitelem bych rozhodně být nechtěl. Pisatel taky zmiňuje že ví o problémech s kartami, ale že je to pokrok za nějž se musí trpět. Dodnes nechápu v čem je karta lepší než klíček, ale na rozdíl od karty se mi klíček během jízdy nikdy neuvolnil ze spínací skříňky a nezhasl mi motor. A taky jsem při odemykání nemusel hrát loterii, kterým tlačítkem odemknu tentokrát. Pokrok by to byl, pokud by byla karta automaticky spojena s bezdotykovým vstupem a startováním, ale jako náhrada konvenčního klíčku to byla blbost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:35, RE: Laguna
anonym posted by:
NEBRAT Renault může říct opravdu jen člověk, který nemá všeobecný rozhled a autům moc neholduje. Jezdí v Octávce, protože ji má i jeho okolí a bude vykládat jak je to strašně super auto. Prodávám auta osm let a těch názorů jsem si vyslechl tolik, že kdybych je vám tu měl všechny psát, tak si je ani nedočtete :) Ať si každej jezdí v čem se mu líbí a v tom kde se cítí nejlíp. (Tím nemyslím, běžte si hned všichni koupit limuzínu). Co se týká Laguny - vykoupili jsme několik lagun a zároveň jich cel...
Tak vás, s vašimi základními pravidli, určitě při výběru auta poslechnu. Zvláště, když jste se neopomněl obout do Oktávky. Čest práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:38, RE: Laguna
Roman AX posted by:
Typický názor člověka, který ví o autech kulový. Sám mám Clio dCi z roku 2003, teď jsem pokořil 200 tisíc. Poruchy sice byly, ale nic hrozného. Na špatném jménu některých aut se podílí hlavně prodejci, kteří stáčí tachometry, a Renault díky pozinku vypadá dobře i po půl mega. Jenže nový majitel ho kupuje se 150 tisíci a pak se mu to sype...Měl jsem kdysi 20 a 30 Renaulta, ty docela hodně hnily, elektrika a elektronika špatná, ovšem motory a převodovky byly dobré. Od té doby se hodně změnilo k l...
Jak bylo napsáno. Až s tou Lagunou najede 150tis. a nebude se mu sypat, potom ať chválí. Těch 36 tisíc nebo kolik má najeto, vydrží i Logan.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:41, RE: stáří recenze
Paul posted by:
Dost by mě zajímalo stáří recenze. Každopádně z textu je patrné, že pisatel mění auta poměrně často a pravidelně. Vypadá to co 3 roky a kupuje obvykle skladovku nebo předváděčku a staré nechá na protiúčet. No a pokud nenejede ročně 50 000 km a víc, nemá se za tu dobu moc co pokazit, nebo je řešeno v záruce. Laguna 1 byla docela povedené auto střední třídy, na kterém se nic extra nemohlo pokazit (zvlášť u benzínů). S Lagunou (ale i Megane) 2 generace je to dost horší, hlavně co se týká elektronik...
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 18:42, RE: Laguna
rojack posted by:
Tak vás, s vašimi základními pravidli, určitě při výběru auta poslechnu. Zvláště, když jste se neopomněl obout do Oktávky. Čest práci.
Tak ono se to srovnání vyloženě nabízí. I když budu porovnávat NOVÉ vozy, tak jsou za srovnatelnou cenu. A pohodlí Laguny, o tom si může Octavia nechat jen zdát. Samozřejmě, pád ceny, kufr apod. to nemá cenu rozebírat, ceny ND taktéž. Ale Laguna v 2.0 benzinu je spolehlivý pohodlný nezmar, nerezne, nekrade se, pohodlí a dynamika o level výš oproti běžně prodávaným Octaviím...
U bazarových tím spíš, že většina benzinových Octavií jsou 1.6 MPI, což ve srovnání s 2.0 od Renaultu je jak okresní župa místo 1. ligy... Renault si uřízl ostudu, ale dnes je to naopak výhoda pro toho, kdo netrpí předsudky - málokdo tak dbá na spolehlivost a kvalitu, přitom ceny ojetin jsou nízké...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 18:43, RE: Laguna
rohYpnol posted by:
Tak ono se to srovnání vyloženě nabízí. I když budu porovnávat NOVÉ vozy, tak jsou za srovnatelnou cenu. A pohodlí Laguny, o tom si může Octavia nechat jen zdát. Samozřejmě, pád ceny, kufr apod. to nemá cenu rozebírat, ceny ND taktéž. Ale Laguna v 2.0 benzinu je spolehlivý pohodlný nezmar, nerezne, nekrade se, pohodlí a dynamika o level výš oproti běžně prodávaným Octaviím...
U bazarových tím spíš, že většina benzinových Octavií jsou 1.6 MPI, což ve srovnání s 2.0 od Renaultu je jak okresní žup...
A 1.9dCi ve srovnání s PD-TDI, tam taky není o čem přemýšlet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 19:34, RE: stáří recenze
rojack posted by:
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
druhá věc s tou kartou je, že v čem je lepší než klíč??? Že to pán tak chválí. Vezmu klíč a strčím do spínačky a nastartuju. Vezmu kartu a strčím do díry a zmáčknu start. Kde je rozdíl?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 20:11, RE: stáří recenze
rojack posted by:
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
To jste si zrovna vymyslel. Kdo má Lagunu s kartou ví, že pro tyto případy je v kartě klíč. Stačí vytáhnout a odemčít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 20:13, RE: stáří recenze
Tomi posted by:
druhá věc s tou kartou je, že v čem je lepší než klíč??? Že to pán tak chválí. Vezmu klíč a strčím do spínačky a nastartuju. Vezmu kartu a strčím do díry a zmáčknu start. Kde je rozdíl?
Pán má asi bezklíčové odemykání a startování. Stačí mít kartu v kapse. V tom je ten rozdíl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 21:01, RE: Laguna
rohYpnol posted by:
A 1.9dCi ve srovnání s PD-TDI, tam taky není o čem přemýšlet.
Jen do te doby nez to zadres....ha ha ha. To takova 1.9 TDI-PD tu Ochcavku klidne prezije, rozumbrado....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 21:20, RE: Laguna
gottak posted by:
Jen do te doby nez to zadres....ha ha ha. To takova 1.9 TDI-PD tu Ochcavku klidne prezije, rozumbrado....
Měl jsem na mysli především 2.0 TDI-PD! 1.9 byla vcelku spolehlivá, i když kultura chodu JZD...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 23:05, RE: stáří recenze
Alda B posted by:
To jste si zrovna vymyslel. Kdo má Lagunu s kartou ví, že pro tyto případy je v kartě klíč. Stačí vytáhnout a odemčít.
Naprostý souhlas. Do auta se lze dostat vždycky. Jestli ovšem karta odejde do kopru, pak nestartuju ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2012 10:46, RE: Laguna
gottak posted by:
Jen do te doby nez to zadres....ha ha ha. To takova 1.9 TDI-PD tu Ochcavku klidne prezije, rozumbrado....
Jediná věc která se na 1,9 DCi zadírala bylo turbo - díky nesmyslnému servisnímu intervalu (30 000). Po jeho zkrácení (20 000) je tento motor bezproblémový. Osobně bych ale hledal ještě mnohem lepší motor 2,0 DCi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2012 10:54, RE: stáří recenze
rojack posted by:
Asi tak. A neopomenu poznamenat, že nedávno můj známý běhal s kartou kolem renaulta jak divoký králík, než pochopil, že dovnitř se dnes prostě nedostane. Není nad klíč.
Kdyby váš známý nebyl čech (všechno vím, všechno znám) a přečetl si uživatelskou příručku, věděl by, že v kartě je schován "klasický" klíč pro nouzové otevření vozu.
Hlavní rozdíl mezi kartou a klíčem je (u keyless free) možnost nevytahovat kartu z kapsy (tašky) - příjdu, vezmu za kliku, auto se odemkne, zmáčknu spojku/brzdu + tlačítko a auto nastartuje. Osobně už auto bez tohoto systému nekoupím.
Bohužel ne každá automobilka tento systém okopírovala správně a tak třeba ve fordu musíte startovací tlačítko držet až do okamžiku naskočení motoru jako s obyčejným klíčem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.07.2012 10:58, RE: stáří recenze
Tfun posted by:
Naprostý souhlas. Do auta se lze dostat vždycky. Jestli ovšem karta odejde do kopru, pak nestartuju ...
S porouchanou kartou se v servisu potkávají minimálně. Nefunkčnost spíše zaviní rozlomení karty ponechané v kapse vypasenou českou zadnicí, nebo nefunkční baterie v kartě (a kartu s vybitou baterií čtečka normálně vezme, jen auto musíte odemknout klíčem)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.