0
back
 

diskuze k tématu: Renault Clio Storia

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 00:11, nové je nové
Nové je nové, tos udělal dobře. Clio jsme měli několik let, koupené nové, a do cca nějakých 70-80 tis. v poho., no apak jedno ložisko, druhé ložisko, zanedlouho těsnění pod hlavou, pak klima, pak zámky, centrál atd. atd a pořád dokola. Rencka bych už nikdy nechtěl. Jak najedeš 70 tis., tak se toho zbav a kup německé nebo japonské auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 00:58,
Napsané to je sice hezky to všechna čest. Oceňuju i snahu o nějaké srovnání s Fabiou. Jen mě ale udivuje že i dneska jsou mezi námi takto skromní lidé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 06:33, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Napsané to je sice hezky to všechna čest. Oceňuju i snahu o nějaké srovnání s Fabiou. Jen mě ale udivuje že i dneska jsou mezi námi takto skromní lidé.
v čem jezdíš ty šmudlo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 07:40, RE: nové je nové
anonym posted by:
Nové je nové, tos udělal dobře. Clio jsme měli několik let, koupené nové, a do cca nějakých 70-80 tis. v poho., no apak jedno ložisko, druhé ložisko, zanedlouho těsnění pod hlavou, pak klima, pak zámky, centrál atd. atd a pořád dokola. Rencka bych už nikdy nechtěl. Jak najedeš 70 tis., tak se toho zbav a kup německé nebo japonské auto.
Dobrý den, dovolím si nesouhlasit. Před 4 lety jsem rozjížděl firmu a potřeboval levné spolehlivé (nové) auto, protože moje předchozí R19 měla najeto přes 280 tisíc.
Rozhodl jsem se pro Renault Thalia 1.4, v základní výbavě (2 airbagy + radio, jinak nic :) I se splátkama leasingu stál 220 tisíc. Je to firemní auto, spotřební věc, nijak se o něj nestarám, jenom každých 30 tisíc do servisu na prohlídku. Už jí absolvoval 7 krát a zatím žádný problém. Musím říct, že jsem s tím autem (za ty prachy) vysloveně spokojený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 07:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Napsané to je sice hezky to všechna čest. Oceňuju i snahu o nějaké srovnání s Fabiou. Jen mě ale udivuje že i dneska jsou mezi námi takto skromní lidé.
Ohledně toho srovnání s Fabií, naprostý souhlas. Když jsem pořizoval auto, tak jsem také dospěl k závěru, že u Fabie bych musel na stejné množství muziky vydat o dost více peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 07:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ohledně toho srovnání s Fabií, naprostý souhlas. Když jsem pořizoval auto, tak jsem také dospěl k závěru, že u Fabie bych musel na stejné množství muziky vydat o dost více peněz.
Je ale zajímavé, jak málo lidí bere v úvahu nad náklady vlastnictví vozu ztrátu hodnoty. Schválně hádejte, co vás na autě (speciálně novém) stojí nejvíc peněz? Ano, je to ztráta hodnoty. A pak si srovnejte ceny 5ti leté Fabie a Clia....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 08:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Je ale zajímavé, jak málo lidí bere v úvahu nad náklady vlastnictví vozu ztrátu hodnoty. Schválně hádejte, co vás na autě (speciálně novém) stojí nejvíc peněz? Ano, je to ztráta hodnoty. A pak si srovnejte ceny 5ti leté Fabie a Clia....
To záleží na situaci. Souhlasím že 5ti letou Fabii s 50 000 tisíci na tachometru prodáte lépe než Thalii se stejným nájezdem. Ale když budou mít oba vozy najeto kolem 250 tisíc, tak jako v mém případě?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 08:04, no
Konečně srovnání srovnatelného. Poměrně objektivní, bez nějakých zamindrákovaných výlevů. Fakt je, že za stejné prachy je výbava o stupeň výše, ovšem zároveň mám dojem, že při hodnocení podvozku Clio poněkud přeceňuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 08:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To záleží na situaci. Souhlasím že 5ti letou Fabii s 50 000 tisíci na tachometru prodáte lépe než Thalii se stejným nájezdem. Ale když budou mít oba vozy najeto kolem 250 tisíc, tak jako v mém případě?
Tak neprodáš ani jedno :)). Ale asi bych věřil víc té Škodovce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 08:37, Clio II
Zdravím, už asi tři roky jezdím s r. cliem předchozí generace, narozdíl od autora příspěvku mám ale přeplňovaný vznětový motor a můžu říci, že s recenzí se dá opravdu naprosto souhlasit. Poruch jsem sice měl už o něco více, mám měněné dva vstřiky, dvakrát čepy a jednou zadní ložiska, ale vzhledem ke kilometrickému nájezdu mohu říci, že jsem to docela očekával. S autorem souhlasím i ve srovnání s fabií, kterou za svobodna měla moje manželka, takže jsem s ní také pár tisíc kilometrů najezdil (motor 1,9 SDI). S jednou věcí bych ve srovnání však nesouhlasil - osobně se mi fabie vevnitř zdá opravdu uživatelsky příjemnější, jakoby člověk seděl v autě o třídu výše, clio předchozí generace je sice mladší než fabia, ale pokulhává jak ergonomií, tak zpracováním. Že jsme si nakonec nechali clio rozhodl motor, protože dCI je přece jen daleko živější než SDI, ačkoliv deklarovaný výkon je téměř stejný... Přeji hodně km bez nehod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 09:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Je ale zajímavé, jak málo lidí bere v úvahu nad náklady vlastnictví vozu ztrátu hodnoty. Schválně hádejte, co vás na autě (speciálně novém) stojí nejvíc peněz? Ano, je to ztráta hodnoty. A pak si srovnejte ceny 5ti leté Fabie a Clia....
A není to stejné, když za Neškodovku dám o 50tis. méně při nákupu a potom tu Neškodovku o 50tis. levněji prodám jako ojetinu než Fábii?
Navíc já se při koupi ojetiny dívám na bezpečnostní výbavu (Airb., ABS a pod.) o klimě ani nemluvím a tu u většiny Fábií nemáte šanci najít (kromě Airb. řidiče).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 10:03, co je to?
garanční záruky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 10:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
A není to stejné, když za Neškodovku dám o 50tis. méně při nákupu a potom tu Neškodovku o 50tis. levněji prodám jako ojetinu než Fábii?
Navíc já se při koupi ojetiny dívám na bezpečnostní výbavu (Airb., ABS a pod.) o klimě ani nemluvím a tu u většiny Fábií nemáte šanci najít (kromě Airb. řidiče).
Rozdíl je jenom v tom že užíváš vyšší přidanou hodnotu v určitém časovém úseku. A právě ten čas ztracenej v popelnici nelze nijak dostat zpět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 10:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Je ale zajímavé, jak málo lidí bere v úvahu nad náklady vlastnictví vozu ztrátu hodnoty. Schválně hádejte, co vás na autě (speciálně novém) stojí nejvíc peněz? Ano, je to ztráta hodnoty. A pak si srovnejte ceny 5ti leté Fabie a Clia....
Ztráta hodnoty - ano, ovšem v těchto ohledech by nové vozy nemohly nikdy vyhrát. Které auto ztratí během prvního dne 1/3 z ceny? Havarované nebo nové
A jak někdo psal. Clio o 80 tisíc levnější nové a o 50 tisíc dostanu míň při prodeji. Vychází mi, že jsem oproti Fabii v plusu. Dělám někde chybu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 10:41, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To záleží na situaci. Souhlasím že 5ti letou Fabii s 50 000 tisíci na tachometru prodáte lépe než Thalii se stejným nájezdem. Ale když budou mít oba vozy najeto kolem 250 tisíc, tak jako v mém případě?
pak to stočíš na oblíbených 135tis a v bazaru se za tím jenom zapráší....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 10:44, RE: Clio II
anonym posted by:
Zdravím, už asi tři roky jezdím s r. cliem předchozí generace, narozdíl od autora příspěvku mám ale přeplňovaný vznětový motor a můžu říci, že s recenzí se dá opravdu naprosto souhlasit. Poruch jsem sice měl už o něco více, mám měněné dva vstřiky, dvakrát čepy a jednou zadní ložiska, ale vzhledem ke kilometrickému nájezdu mohu říci, že jsem to docela očekával. S autorem souhlasím i ve srovnání s fabií, kterou za svobodna měla moje manželka, takže jsem s ní také pár tisíc kilometrů najezdil (moto...
teď jsem trochu zmatený - Clio II je přece starší než Fabie I, možná myslíte jeho facelift?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 10:49, Renaulty obecně
To je zajímavé jak tady všichni "odborníci" furt hodnotí Renaulty jako křápy, který stojí furt v servisu a všechno se na nich s prominutím sere.
Na základě recenzí tady a i na jiných serverech se dá celkem jasně rozlišit 2 skupiny uživatelů Rencků (počítám jenom nově koupené vozy) - první 1-2 roky výroby u všech modelů celkem problematické, pak ale najednou jako by se změnilo a většina majitelů je spokojená, až na pár menších závad vozy slouží bez prolémů.
Sám jsem součástí druhé kategorie - mám Megana II r.2005 a až na vadný alternátor, vyměnění v záruce, je jediný čas který trávím v servisu (jako dnes), když přezouvám pneumatiky zima/léto.
Bohužel špatná pověst se těžko napravuje, ale myslím, že Renault vykročil správným směrem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 11:06, RE: Renaulty obecně
kuko posted by:
To je zajímavé jak tady všichni "odborníci" furt hodnotí Renaulty jako křápy, který stojí furt v servisu a všechno se na nich s prominutím sere.
Na základě recenzí tady a i na jiných serverech se dá celkem jasně rozlišit 2 skupiny uživatelů Rencků (počítám jenom nově koupené vozy) - první 1-2 roky výroby u všech modelů celkem problematické, pak ale najednou jako by se změnilo a většina majitelů je spokojená, až na pár menších závad vozy slouží bez prolémů.
Sám jsem součástí druhé kategorie - mám...
Renaulty jsou shity, cpeš do toho prachy za opravy, to u fábky nehrozí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 11:48, RE: Renaulty obecně
anonym posted by:
Renaulty jsou shity, cpeš do toho prachy za opravy, to u fábky nehrozí.
a můžeš nám tady taky poskytnout nějakou statistiku toho cpaní peněz do servisu Renaultu a necpaní do Fabie? Mně se tedy nezdá že by se mechanici v servisu Škody celej den jenom válely a nevěděli do čeho píchnout....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.11.2007 11:59, RE: Renaulty obecně
kuko posted by:
a můžeš nám tady taky poskytnout nějakou statistiku toho cpaní peněz do servisu Renaultu a necpaní do Fabie? Mně se tedy nezdá že by se mechanici v servisu Škody celej den jenom válely a nevěděli do čeho píchnout....
Nema cenu reagovat na (hloupe) vykriky anonymu.
"Renault je shit" atd.
Je to fakt trapne a jen to tu zabira misto !!

Kazdopadne Fabie je asi o trochu lepe zpracovana, ale take o dost drazsi. Za velice slusnou cenu ziskal pekne vybavene auto.
Jen se divim tomu razeni ... v 50 km/h radit petku ?? Ten motor musi dostavat zabrat

P.S. Prosim, registrujte se
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.