0
back
 

diskuze k tématu: Povinné ručení letos zdraží asi o desetinu

category of topic classification:
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 05.02.2014 09:46, Generali
Mluvčí až tak úplně pravdu nemluví. Ačkoliv nemám za 14 let žádnou událost, pojistku mi zdražili o 12%. Ano v ročních výdajích za auto to nepocítím, ale tady jde o princip.
respond
alojz01
number of posts8
date of registration28.05.2013
Wednesday 05.02.2014 11:39, ručení
Ručení zdraží hlavně těm řidičům, kteří se nezajímají o jiné nabídky a zaplatí šek pojišťovně bez řečí. Někdy stačí zajít na pojišťovnu, říct že odcházíte a hned se dá cena srazit nadol. Když ne, zadejte údaje do kalkulačky povinného ručení a najděte si levnější nabídku sami.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 06.02.2014 10:21, Celý je to na hlavu postavený
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 06.02.2014 15:00, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...


To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 06.02.2014 21:42, RE: Celý je to na hlavu postavený
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.


Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 06.02.2014 22:30, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně


Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 07.02.2014 08:28, RE: Celý je to na hlavu postavený
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...

Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 07.02.2014 09:45, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...


Vždyť by se nic podstatného nezměnilo,akorát spousta lidí by platila zbytečně,jen pojišťovny by vydělaly víc.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 07.02.2014 12:06, RE: Celý je to na hlavu postavený
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Vždyť by se nic podstatného nezměnilo,akorát spousta lidí by platila zbytečně,jen pojišťovny by vydělaly víc.


Nic nezměnilo? Ach jo.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Friday 07.02.2014 16:44, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Vždyť by se nic podstatného nezměnilo,akorát spousta lidí by platila zbytečně,jen pojišťovny by vydělaly víc.
Nic nezměnilo? Ach jo.


Pepe, neděláš pro nějakou pojišťovnu? Pokud ne, tak by ses jim tam hodil...


respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 08.02.2014 01:13, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...


Budeme dávat řidičák do depositu. Radši budu dávat do depositu značky než řidičák (časem možná občanku nebo pas). Je to jen o úhlu pohledu.

To že se pojištovny rozhodly kasírovat pojistky podle věku řidiče a místa bydliště je možná špatně. Ale jak by tohle ovlivnilo přenesení pojistky z auta na řidiče? Pojišťovny by dál kasírovaly větší města víc než vesnice. Stejně tak mladší kluky než starší důchodkyně. Jedině by se snad nehodnotilo podle objemu motoru.

Ad daň DPH, PHM. Obě tyto daně platím jen když danou věc kupuju, spotřebovávám. A ne že ji potenciálně můžu koupit. To by bylo stejně zhovadilé asi jako daň z DVD-RW médií pro organizaci OSA. Teď potenciálně na všechny koupené DVD-RW pálím filmy a muziku, tak platím daň.

Dálniční známka a silniční daň je taky jen na auto a ne na řidiče. Ještě aby každý kdo má řidičák musel platit dálniční známku a silniční daň... Pěkný víkend
respond
kamil321
number of posts70
date of registration19.01.2012
Saturday 08.02.2014 13:04, hm
Nemám žádnou škodní událost, maximální bonusy a v kategorii N1 mi zdražili o 24% a to jen ke konci loňského roku.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 09.02.2014 10:09, RE: Celý je to na hlavu postavený
Zvirak posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Vždyť by se nic podstatného nezměnilo,akorát spousta lidí by platila zbytečně,jen pojišťovny by vydělaly víc.
Nic nezměnilo? Ach jo.
Pepe, neděláš pro nějakou pojišťovnu? Pokud ne, tak by ses jim tam hodil...

Ne, nedělám, ani o tom neuvažuju. Když 3 šoféři sdílí jedno auto, tak je to v pořádku... Až bude mít každej šofér 3 auta, tak to budete vnímat jinak...
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 09.02.2014 10:11, RE: hm
kamil321 posted by:
Nemám žádnou škodní událost, maximální bonusy a v kategorii N1 mi zdražili o 24% a to jen ke konci loňského roku.


Z vyjádření ostatních plyne, že to nezdražili tobě, ale autu. Aneb jak jsem psal výše, pojišťovny si to vždycky nastaví "optimálně" pro sebe, i když budou pojištěni řidiči, a ne vozidla...
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 09.02.2014 10:23, RE: Celý je to na hlavu postavený
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Budeme dávat řidičák do depositu. Radši budu dávat do depositu značky než řidičák (časem možná občanku nebo pas). Je to jen o úhlu pohledu. To že se pojištovny rozhodly kasírovat pojistky podle věku řidiče a místa bydliště je možná špatně. Ale jak by tohle ovlivnilo přenesení pojistky z auta na řidiče? Pojišťovny by dál kasírovaly větší města víc než vesnice. Stejně tak mladší kluky než starší důchodkyně. Jedině by se snad nehodnotilo podle objemu motoru.Ad daň DPH, PHM. Obě tyto daně platím jen když danou věc kupuju, spotřebovávám. A ne že ji potenciálně můžu koupit. To by bylo stejně zhovadilé asi jako daň z DVD-RW médií pro organizaci OSA. Teď potenciálně na všechny koupené DVD-RW pálím filmy a muziku, tak platím daň. Dálniční známka a silniční daň je taky jen na auto a ne na řidiče. Ještě aby každý kdo má řidičák musel platit dálniční známku a silniční daň... Pěkný víkend
Ok, tak polopaticky. Co nejvěrněji ohodnotí rizikovost? Stáří auta? Výkon? Objem motoru? Místo, kde je vozidlo registrováno? Věk vlastníka? Bydliště vlastníka? Obě poslední kritéria nemusí být shodna s provozovatelem... Co firemní auta? Nebo je to karta řidiče, jeho minulost, jasně prokazatelná, ať jezdí s jakýmkoliv autem - firemním, napsaným na dědečka na venkově... Jaký má vlastně vztah vozidla mezi výší potenciální škody? Tady došlo k nesmyslnýmu "rozkastování" podle teorie, že 3litrem nadělám víc škody, než litrem. Nezáleží náhodou víc na tom elementu mezi sedačkou a pedálama?

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Sunday 09.02.2014 13:33, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Budeme dávat řidičák do depositu. Radši budu dávat do depositu značky než řidičák (časem možná občanku nebo pas). Je to jen o úhlu pohledu. To že se pojištovny rozhodly kasírovat pojistky podle věku řidiče a místa bydliště je možná špatně. Ale jak by tohle ovlivnilo přenesení pojistky z auta na řidiče? Pojišťovny by dál kasírovaly větší města víc než vesnice. Stejně tak mladší kluky než starší důchodkyně. Jedině by se snad nehodnotilo podle objemu motoru.Ad daň DPH, PHM. Obě tyto daně platím jen když danou věc kupuju, spotřebovávám. A ne že ji potenciálně můžu koupit. To by bylo stejně zhovadilé asi jako daň z DVD-RW médií pro organizaci OSA. Teď potenciálně na všechny koupené DVD-RW pálím filmy a muziku, tak platím daň. Dálniční známka a silniční daň je taky jen na auto a ne na řidiče. Ještě aby každý kdo má řidičák musel platit dálniční známku a silniční daň... Pěkný víkend
Ok, tak polopaticky. Co nejvěrněji ohodnotí rizikovost? Stáří auta? Výkon? Objem motoru? Místo, kde je vozidlo registrováno? Věk vlastníka? Bydliště vlastníka? Obě poslední kritéria nemusí být shodna s provozovatelem... Co firemní auta? Nebo je to karta řidiče, jeho minulost, jasně prokazatelná, ať jezdí s jakýmkoliv autem - firemním, napsaným na dědečka na venkově... Jaký má vlastně vztah vozidla mezi výší potenciální škody? Tady došlo k nesmyslnýmu "rozkastování" podle teorie, že 3litrem nadělám víc škody, než litrem. Nezáleží náhodou víc na tom elementu mezi sedačkou a pedálama?


neřeš to, nepochopí to dřív než někomu půjčí auto a on ho nabourá a přijdou o všechny bonusy. systém pojištění řidiče je ve světě hojně rozšířený, mám pocit že je i v Anglii, výjimečně lituji že pod tímto článkem nediskutuje Rover který snad v UK žil či žije takže by o tom asi měl něco vědět. každopádně to lze uzavřít i jako řidič +1 nebo řidič +rodina ale to je podstatně dražší.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 09.02.2014 16:22, RE: Celý je to na hlavu postavený
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Budeme dávat řidičák do depositu. Radši budu dávat do depositu značky než řidičák (časem možná občanku nebo pas). Je to jen o úhlu pohledu. To že se pojištovny rozhodly kasírovat pojistky podle věku řidiče a místa bydliště je možná špatně. Ale jak by tohle ovlivnilo přenesení pojistky z auta na řidiče? Pojišťovny by dál kasírovaly větší města víc než vesnice. Stejně tak mladší kluky než starší důchodkyně. Jedině by se snad nehodnotilo podle objemu motoru.Ad daň DPH, PHM. Obě tyto daně platím jen když danou věc kupuju, spotřebovávám. A ne že ji potenciálně můžu koupit. To by bylo stejně zhovadilé asi jako daň z DVD-RW médií pro organizaci OSA. Teď potenciálně na všechny koupené DVD-RW pálím filmy a muziku, tak platím daň. Dálniční známka a silniční daň je taky jen na auto a ne na řidiče. Ještě aby každý kdo má řidičák musel platit dálniční známku a silniční daň... Pěkný víkend
Ok, tak polopaticky. Co nejvěrněji ohodnotí rizikovost? Stáří auta? Výkon? Objem motoru? Místo, kde je vozidlo registrováno? Věk vlastníka? Bydliště vlastníka? Obě poslední kritéria nemusí být shodna s provozovatelem... Co firemní auta? Nebo je to karta řidiče, jeho minulost, jasně prokazatelná, ať jezdí s jakýmkoliv autem - firemním, napsaným na dědečka na venkově... Jaký má vlastně vztah vozidla mezi výší potenciální škody? Tady došlo k nesmyslnýmu "rozkastování" podle teorie, že 3litrem nadělám víc škody, než litrem. Nezáleží náhodou víc na tom elementu mezi sedačkou a pedálama?
neřeš to, nepochopí to dřív než někomu půjčí auto a on ho nabourá a přijdou o všechny bonusy. systém pojištění řidiče je ve světě hojně rozšířený, mám pocit že je i v Anglii, výjimečně lituji že pod tímto článkem nediskutuje Rover který snad v UK žil či žije takže by o tom asi měl něco vědět. každopádně to lze uzavřít i jako řidič +1 nebo řidič +rodina ale to je podstatně dražší.


V Británii funguje, pokud vím, podobný systém jako u nás, s jedním podstatným rozdílem - pojistku uzavírá povinně vlastník vozidla (je pro pojišťovnu shodný s provozovatelem). Pokud pojišťovna zjistí, že auto například převážně užívá někdo jiný (syn, manželka), může vás potahovat za pojistný podvod včetně odmítnutí pojistného plnění - silně pochybuji, že jejich systém je lepší než náš.
Současný systém pojištění v ČR je celkem vyhovující. Škatulkování podle výkonu / objemu vychází z předpokladu, že silnější auto si koupí 1) člověk který jezdí rychleji a je tedy rizikovější, 2) že takové auto je obvykle větší a těžší a může nadělat víc škody, a za 3) podle mne nejpodstatnějšího předpokladu, že si takové auto koupí člověk "který na to má" a je tak (nejen u nás) ideálním terčem k oškubání .
PS: pokud auto někomu půjčím a on způsobí nehodu, nebo ji způsobím já, nepřicházím o celý bonus. Odečte se pouze 48 měsíců bezeškodného průběhu. Třeba mě taková nehoda nevadí, když max. započitatelný bonus mají všechny pojišťovny na 120 měsících a já jsem někde na 170. Napřed si o tom něco zjistěte než budete dávat "zasvěcené" rady ostatním .
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 09.02.2014 16:41, RE: Celý je to na hlavu postavený
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Budeme dávat řidičák do depositu. Radši budu dávat do depositu značky než řidičák (časem možná občanku nebo pas). Je to jen o úhlu pohledu. To že se pojištovny rozhodly kasírovat pojistky podle věku řidiče a místa bydliště je možná špatně. Ale jak by tohle ovlivnilo přenesení pojistky z auta na řidiče? Pojišťovny by dál kasírovaly větší města víc než vesnice. Stejně tak mladší kluky než starší důchodkyně. Jedině by se snad nehodnotilo podle objemu motoru.Ad daň DPH, PHM. Obě tyto daně platím jen když danou věc kupuju, spotřebovávám. A ne že ji potenciálně můžu koupit. To by bylo stejně zhovadilé asi jako daň z DVD-RW médií pro organizaci OSA. Teď potenciálně na všechny koupené DVD-RW pálím filmy a muziku, tak platím daň. Dálniční známka a silniční daň je taky jen na auto a ne na řidiče. Ještě aby každý kdo má řidičák musel platit dálniční známku a silniční daň... Pěkný víkend
Ok, tak polopaticky. Co nejvěrněji ohodnotí rizikovost? Stáří auta? Výkon? Objem motoru? Místo, kde je vozidlo registrováno? Věk vlastníka? Bydliště vlastníka? Obě poslední kritéria nemusí být shodna s provozovatelem... Co firemní auta? Nebo je to karta řidiče, jeho minulost, jasně prokazatelná, ať jezdí s jakýmkoliv autem - firemním, napsaným na dědečka na venkově... Jaký má vlastně vztah vozidla mezi výší potenciální škody? Tady došlo k nesmyslnýmu "rozkastování" podle teorie, že 3litrem nadělám víc škody, než litrem. Nezáleží náhodou víc na tom elementu mezi sedačkou a pedálama?
neřeš to, nepochopí to dřív než někomu půjčí auto a on ho nabourá a přijdou o všechny bonusy. systém pojištění řidiče je ve světě hojně rozšířený, mám pocit že je i v Anglii, výjimečně lituji že pod tímto článkem nediskutuje Rover který snad v UK žil či žije takže by o tom asi měl něco vědět. každopádně to lze uzavřít i jako řidič +1 nebo řidič +rodina ale to je podstatně dražší.

Jj, už jsem to vzdal... Moji zaměstnanci mají taky uzavřenou pojistku na škodu způsobenou nedbalostí, nemám pojištěné nářadí, kterým to můžou způsobit . Podle logiky věci by pojistka na 7kg bourací kladivo byla 2xdražší, než na 2kg. Sice když mi upadne na vázu z období dynastie Ming tak způsobí stejnou škodu, o to ale vlastně nejde
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 09.02.2014 20:16, RE: Celý je to na hlavu postavený


Tak to bys jim měl ty pojistky důkladně zkontrolovat, aby jsi se následně hodně nedivil. Naprostá většina z těch tzv. pojistek na blbost je reálně na "dvě věci". Mají totiž v pojistných podmínkách, že musíš dodržet všechno co máš, jinak ti nic neproplatí. A pokud skutečně dodržíš všechno co máš, nemůžeš způsobit škodu z nedbalosti......úžasný pojistný produkt.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Sunday 09.02.2014 20:32, RE: Celý je to na hlavu postavený
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Petr S posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Pojištěnej má bejt řidič, pojišťovat auta je nesmysl, ta sama nebouraj. Žádný přehlašování aut na venkov na seniory... A zavedl bych spoluúčast i u "povinného" pojištění (řidiče). Každej by si pak dával daleko většího majzla...
To je nápad,to by byl pro pojišťovny kšeft,mít možnost chtít pojistku po každém řidiči.
Proč jako ne? Kšeft nekšef, ty si to stejně nastaví tak, aby to vycházelo. Když budu mít 5 aut, tak stejně můžu způsobit nehodu jen jedním. A když neřídím (aktivně), tak řidičák nepotřebuju. Už jsem to tady rozváděl, nechci se opakovat. Podobnej systém funguje spolehlivě v Kanadě nebo tam někde. Logiku to má, ale ty by sis to musel přečíst ve Světě motorů, abys to bral vážně
Auto samo sice nebourá, ale řidič co zrovna neřídí taky bourat autem nemůže. Takže z tohohle pohledu je to jedno. Aby každý kdo si udělá řidičák měl hnedka začít platit povinné ručení v podstatě až do smrti... tzn. celoživotní daň z řidičáku... To je geniální pojistný produkt, asi jako povinný 2. pilíř penzijního připojištění. Po něčem takovém opravdu netoužím...
Tak si ho dáš do depozitu, jako značky, ne? Je lepší napřed myslet, než začnu psát... Tady je rozdělení pojistného podle věku a bydliště VLASTNÍKA, popř. objemu motoru vozidla (ev. výkonu), namísto faktického UŽIVATELE. Úplnej nesmysl. Opálkovat patřičným způsobem řidiče hovado, co je mu jedno, kam to pošle, a ne chudák auto, který má tu smůlu, že v něm sedí ko.ot. Na jeden řidičák s malusama a bonusama může jezdit jen vlastník, na rozdíl od auta. Neznám "spravedlivější" způsob... Btw - "daň" z řidičáku ti vadí, ale DPH, spotřební daň z PHM a silniční daň z auta ti nevadí? Dálniční známka taky ne? Přestože jsi ze mzdy zaplatil daň, koupil jsi si za zbytek auto (odvedl z něj DPH), koupil PHM (a zaplatil spotř.daň + DPH)... Oni by třeba ubyli jezdci, kteří jezdí jen ve středu a na podzim, díky čemuž začínají být nebezpeční všem okolo už když si berou klíčky z věšáku...
Budeme dávat řidičák do depositu. Radši budu dávat do depositu značky než řidičák (časem možná občanku nebo pas). Je to jen o úhlu pohledu. To že se pojištovny rozhodly kasírovat pojistky podle věku řidiče a místa bydliště je možná špatně. Ale jak by tohle ovlivnilo přenesení pojistky z auta na řidiče? Pojišťovny by dál kasírovaly větší města víc než vesnice. Stejně tak mladší kluky než starší důchodkyně. Jedině by se snad nehodnotilo podle objemu motoru.Ad daň DPH, PHM. Obě tyto daně platím jen když danou věc kupuju, spotřebovávám. A ne že ji potenciálně můžu koupit. To by bylo stejně zhovadilé asi jako daň z DVD-RW médií pro organizaci OSA. Teď potenciálně na všechny koupené DVD-RW pálím filmy a muziku, tak platím daň. Dálniční známka a silniční daň je taky jen na auto a ne na řidiče. Ještě aby každý kdo má řidičák musel platit dálniční známku a silniční daň... Pěkný víkend
Ok, tak polopaticky. Co nejvěrněji ohodnotí rizikovost? Stáří auta? Výkon? Objem motoru? Místo, kde je vozidlo registrováno? Věk vlastníka? Bydliště vlastníka? Obě poslední kritéria nemusí být shodna s provozovatelem... Co firemní auta? Nebo je to karta řidiče, jeho minulost, jasně prokazatelná, ať jezdí s jakýmkoliv autem - firemním, napsaným na dědečka na venkově... Jaký má vlastně vztah vozidla mezi výší potenciální škody? Tady došlo k nesmyslnýmu "rozkastování" podle teorie, že 3litrem nadělám víc škody, než litrem. Nezáleží náhodou víc na tom elementu mezi sedačkou a pedálama?
neřeš to, nepochopí to dřív než někomu půjčí auto a on ho nabourá a přijdou o všechny bonusy. systém pojištění řidiče je ve světě hojně rozšířený, mám pocit že je i v Anglii, výjimečně lituji že pod tímto článkem nediskutuje Rover který snad v UK žil či žije takže by o tom asi měl něco vědět. každopádně to lze uzavřít i jako řidič +1 nebo řidič +rodina ale to je podstatně dražší.
V Británii funguje, pokud vím, podobný systém jako u nás, s jedním podstatným rozdílem - pojistku uzavírá povinně vlastník vozidla (je pro pojišťovnu shodný s provozovatelem). Pokud pojišťovna zjistí, že auto například převážně užívá někdo jiný (syn, manželka), může vás potahovat za pojistný podvod včetně odmítnutí pojistného plnění - silně pochybuji, že jejich systém je lepší než náš.Současný systém pojištění v ČR je celkem vyhovující. Škatulkování podle výkonu / objemu vychází z předpokladu, že silnější auto si koupí 1) člověk který jezdí rychleji a je tedy rizikovější, 2) že takové auto je obvykle větší a těžší a může nadělat víc škody, a za 3) podle mne nejpodstatnějšího předpokladu, že si takové auto koupí člověk "který na to má" a je tak (nejen u nás) ideálním terčem k oškubání .PS: pokud auto někomu půjčím a on způsobí nehodu, nebo ji způsobím já, nepřicházím o celý bonus. Odečte se pouze 48 měsíců bezeškodného průběhu. Třeba mě taková nehoda nevadí, když max. započitatelný bonus mají všechny pojišťovny na 120 měsících a já jsem někde na 170. Napřed si o tom něco zjistěte než budete dávat "zasvěcené" rady ostatním .

proč tak podrážděná reakce? mě vadí být solidární s nějakým prasetem které bourá Fábií HTP a ani s malusy neplatí více jak trojku a já mám s tříapůllitrem platit deset? (platím 4k na flotilovku ale mám max bonus) i když nová fábka může najet-a často jezdí-10x tolik co jezdím já? a stojí v lepší výbavě co moje ojetina? trochu nesmysl, ne?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.