0
back
 

diskuze k tématu: Porsche 911 Turbo - zkušenosti majitele po 4 letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 15:01, RE: Pekne auto,
anonym posted by:
omluva prijata :). Jinak Cayenne me osobne nevadi. Asi bych si ho nekoupil, jelikoz generalne nemam rad SUV, ale rozumim, ze si ho lide kupuji a urcite bych jim ho nehanil. Ziju ve Finsku (ja vim, Boxster neni vzhledem k tamnimu pocasi zrovna nejlepsi vyber :) a tady jezdi Cayenne-u docela hodne. Jinak me osobne se hrozne libi Boxster RS 60 Spyder. Bohuzel 104k € (oproti 63 v Nemecku!) je trochu moc, takze zatim rise snu :(.
me to taky nejak extra nevadi, krome toho pro automobilku samotnou je ten model pozehnanim. Zvysily se jim o moc prodeje. V Prazskem Porsche mi rikali, ze z celeho objemu prodeje jsou ze 60 - 70% Cayenny, ostatni 30 - 40% jsou Boxtery a 911.. Me na tom vadi ta nelogicnost a módnost SUV. Terenni auto, ktere vlastne neni do terenu. Krome toho, majitele nejsou az na vyjimky fandove znacky. Vcera meli Jeep, BMW X5. Dnes Cayenne, zitra Touareg. Ale v zasade, kazdej at si koupi, co chce. O tom ta diskuze neni :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 16:28, Nutno trochu upřesnit.
911ka klasika je, ale ne to, co vlastní autor. Vodou chlazený turbo šestiválec je už něco jiného.
Klasika to byla 911ka, kterou si člověk mohl koupit ještě v polovině osmdesátých let. Vzduchem chlazený motor, bez katalyzátoru, dělal divy a zvuk měl taky kouzelný. Při pomyšlení na to mi ještě dnes naskakuje husí kůže. Tenkrát právě dokončená dálnice Weinsberger Kreuz, Norinberg, Bayreuth a dál na Berlín (A6-A9), bývala skoro prázdná. Jednoho zimního bezsněžného dne jsem mezi Schwäbisch Hall (odtamtud je náš halíř, co jich bývalo sto do koruny) a výjezdem v Gefres udělal lehce a bez námahy průměr 186 km/hod. O to by tak nešlo, jako o fakt, že motor nezatížený katalyzátorem nespotřeboval při této rychlosti více, než 11 litrů/100 km. Jediné, co některým tehdá bylo trochu na obtíž, byla F1- spojka - zapnuto, vypnuto a jinak nic.
Za rok na to už i spojka byla lepší a další rok přišel katalyzátor a auto potřebovalo, při uvedeném průměru o 3 litry víc.
Na rozdíl od všech Ferrari, Lamborginy, Jaguary atd. atd. byl tenkrát Porsche jediný sporťák, se kterým se dalo jezdit celoročně a všude, používat ho každodenně, i na sněhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 16:47, RE: Nutno trochu upřesnit.
anonym posted by:
911ka klasika je, ale ne to, co vlastní autor. Vodou chlazený turbo šestiválec je už něco jiného.
Klasika to byla 911ka, kterou si člověk mohl koupit ještě v polovině osmdesátých let. Vzduchem chlazený motor, bez katalyzátoru, dělal divy a zvuk měl taky kouzelný. Při pomyšlení na to mi ještě dnes naskakuje husí kůže. Tenkrát právě dokončená dálnice Weinsberger Kreuz, Norinberg, Bayreuth a dál na Berlín (A6-A9), bývala skoro prázdná. Jednoho zimního bezsněžného dne jsem mezi Schwäbisch Hall (odta...
mate svuj dil pravdy. A ja ve svem clanku taky zcela otevrene priznavam, ze do uplne spokojenosti mi v soucasnem modelu chybi sytejsi zvuk. V modelech 993 a starsich jsem sice ja osobne nejel, ale o zvuku ze vzduchem chlazeneho motoru vim velmi dobre, ten mam naposlouchany. Pisete, ze auto delalo divy pri nizke spotrebe. Tady musim hajit zase ten svuj dil pravdy. I 996 Turbo dela divy svym pruznym zrychlenim. A pri ceste z Mnichova do Brna (A9, A93) byla spotreba jen lehce nad 10 litru. Pojdme uzavrit smir s tim, ze vyvoj jde nezadrzitelne kupredu a Turbo je dustojnym nastupcem vzduchem chlazenych klasik Porsche 911... :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 17:58, Chtěl bych sdílet stejné nadšení jako majitel, ale nevím proč?
Přeji majiteli mnoho šťastných kilometrů. Pouze vím jedno, že jsem v Německu za deště na dálnici tyto auta vybavená širokými koly v pohodě předjížděl, protože jejich majitelé jeli opravdu opatrě. Vše jsem pochopil při srovnávacím testu uveřejněném na kanále satelitu (myslím, že DSF), kde toto auto srovnávali s Ferrari. Na suchu to celkem šlo, ale na mokré vozovce Porsche bylo v každé zatáčce mimo trať, když chtělo Ferrari stačit. Šlo o sériová auta. Prostě koncepce Porsche, toto auto proti Ferrari deklasovala. To, že v té době vítězilo Porsche v závodech, bylo o něčem jiném.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 18:01, Ještě bych dodal.
Jeden servisman mi říkal, že při ostrém ježdění na brzdy, je třeba počítat s nákladem na opravy a údržbu brzd 1,- Kč na 1 ujetý km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 19:08, RE: Chtěl bych sdílet stejné nadšení jako majitel, ale nevím proč?
anonym posted by:
Přeji majiteli mnoho šťastných kilometrů. Pouze vím jedno, že jsem v Německu za deště na dálnici tyto auta vybavená širokými koly v pohodě předjížděl, protože jejich majitelé jeli opravdu opatrě. Vše jsem pochopil při srovnávacím testu uveřejněném na kanále satelitu (myslím, že DSF), kde toto auto srovnávali s Ferrari. Na suchu to celkem šlo, ale na mokré vozovce Porsche bylo v každé zatáčce mimo trať, když chtělo Ferrari stačit. Šlo o sériová auta. Prostě koncepce Porsche, toto auto proti Ferra...
zaveru Vaseho prispevku prilis nerozumim. Nejspis se ale jedna o to, ze jste nekde videl jet pomalu Porsche v desti a ze v nejakem testu v TV zvitezilo Ferrari. Jednak, jizda v desti je na sirokych pneumatikach opravdu riskantni. Zavisi to take na řidiči, stavu gum atd., coz nema primou souvislost se schopnostmi a kvalitou auta. Ze sve pozice nevim, proc bych si pri horentnich sumach za dily a za hodinove sazby servisu mel v desti neco dokazovat.. A proto bych nemel byt z Porsche nadseny? Vami uvadeny test v DSF jsem nevidel, nevim o jake konkretni typy aut se jednalo. Ale v zasade, mohlo to byt tak, jak popisujete. Ja videl testy, kdy zase Porsche nemelo konkurenci. Ale v zasade, mou ambici bylo napsat clanek o svych pozitivnich zkusenostech s Porschem, ne vsechny kolem sebe presvedcit, ze neexistuje lepsi vuz. Libi se Vam Ferrari? Preju Vam ho. Vazne. Ale vězte, ze prodejni cisla hovori o tom, ze zajemci o sportak uprednostnuji Porsche.. :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 19:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
A to jste při té upravě fotky přepsal i plnící tlak na nulu.To si myslíte že se tomu dá věřit?
no jasne taky tomu nevěřím!!!!kecá jak mladý vrany
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 20:06, RE: bez předmětu
mike posted by:
po Vasi prvni reakci jsem si nebyl jist, jestli jste jen dalsim z rady ctenaru, kterym se muj clanek proste nelibi nebo jestli Vase emotivni a velmi odsuzujici reakce nesouvisi treba s nejakou zkusenosti s nehodou s tragickymi nasledky pro Vas nebo nekoho z blizkych. V takovem pripade bych si reagovat nedovolil. Po Vasem druhem prispevku je uz zrejme, ze se spise jedna o ten prvni pripad. Neverim, ze bych zrovna Vas svym nazorem dokazal vyvest z Vaseho mylneho nazoru, ale diskuze se ucastni i ji...
Asi se rozepíšu víc než bych původně chtěl. Podívejte, možná jste slušný řidič, možná ne, to já nevím, ale prozrazujete na sebe věci, které bych řekl Vás řadí do kategorie těch spíš těch druhých. Jak to je s Vámi ve skutečnosti, nevím. U mne funguje asociace z posledního Gum Ballu, kde lidi z vašeho okruhu zabili jako červený hadr. A nejen ta, i v naší širší rodině máme případ neodpovědného zabití při autonehodě. Ale doposud ve vztahu k článku jsou to doměnky.

Asi se shodneme, že každý máme nějakého koníčka. Já mám rád zbraně. Když si chci koupit zajímavé železo, musím mít papíry na hlavu, štempl od policie, průkaz na zbraň, musím jít střílet na licencovanou střelnici a musím mít prachy. Oba máme v ruce něco, co může zabít člověka. Vy i já. Zatímco já musím na 4 místa, Vám stačí jedno. Navíc, kdybych napsal, že miluji nějaký kvér a potají ho i pohladím, tak mi každý kdo mi napíše v duchu Škvoreckého tankového praporu, že mi straší na věži a šoustám tank. Vy se tady vyznáváte z lásky k železu a čekáte pochvalu? Ale budiž, i toto může být Vaše věc, když se nestydíte, i toto beru. Jakmile ovšem napíšete, že Vás od střetu v zatáčce zachránilo jen nějaké elektronické hejblo, automaticky se ptám, když nemáte v sobě vlastní brzdy, kdo Vás bude zachraňovat příště? A kdo bude zachraňovat chudáka, kdo se tam ne svojí vinou ocitne v protisměru. Kdybych já napsal, že jsem si výborně zastřílel mimo střelnici, a že to byla prča když mi moje technika zajistila že se nikomu nic nestalo, tak mne budete oprávněně považovat buď za blázna nebo adepta na kriminál. Ze svého příspěvku si troufám říct, že pokud se vyznáváte z lásky k železu, že jste nevyzrálá sobnost. Možná nejste nebezpečná. Nikde jsem netvrdil že je Vám 60, to je Vaše nesprávná interpretace. Možná, kdybyste napsal, že máte takto silný vůz a budete mne respektovat, jako se mi stalo v Rakousku na kole, že za mnou jeli řidiči "poslušně" 30kou, včetně silných vozů a čekali 10km až se objeví úsek k předjetí, kdybyste řekl, že se těšíte na sešlost, kde si na okruhu vychutnáte rychlost a další atributy svého vozu, řeknu prima, užijte si svého koníčka a smeknu před Vámi jako panem řidičem klobouk. Já tomu nepropadl ale respektuju Vaši volbu pokud pojedete na dánici 130km a ve městě mne nebudete ohrožovat, jsme lidi mějte svoji radost. Pokud ale tvrdíte, že Vy určujete, kde pojedete 130 a kde ne jste pro mne škodná, a potom nemáte v ruce žádný argument, abych já se svým železem chodil jenom na střelnici. A to Vám říkám, že pokud by nedej bože, nějaký magor udělal mně co se stalo jinde a zabil mně blízkou osobu, tak bych na světskou 3letou kategorii našich soudů nečekal, a ten skalp by tam visel. To si teda piště. To je vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 20:16, RE: bez předmětu
Abadon posted by:
Asi se rozepíšu víc než bych původně chtěl. Podívejte, možná jste slušný řidič, možná ne, to já nevím, ale prozrazujete na sebe věci, které bych řekl Vás řadí do kategorie těch spíš těch druhých. Jak to je s Vámi ve skutečnosti, nevím. U mne funguje asociace z posledního Gum Ballu, kde lidi z vašeho okruhu zabili jako červený hadr. A nejen ta, i v naší širší rodině máme případ neodpovědného zabití při autonehodě. Ale doposud ve vztahu k článku jsou to doměnky.

Asi se shodneme, že každý máme ně...
vidite, jste schopen dialogu formou, ktera je mi sympaticka a pouzivate argumentu, ke kterym muzu a rad se vyjadrim. Jenom Vas poprosim o odklad do zitrejsiho dopoledne. I ja bych rad formuloval odpoved tak, aby mela hlavu a patu a to ted, bohuzel, z casovych duvodu nemohu. Zatim diky a zitra se ozvu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 20:37, RE: bez předmětu
mike posted by:
vidite, jste schopen dialogu formou, ktera je mi sympaticka a pouzivate argumentu, ke kterym muzu a rad se vyjadrim. Jenom Vas poprosim o odklad do zitrejsiho dopoledne. I ja bych rad formuloval odpoved tak, aby mela hlavu a patu a to ted, bohuzel, z casovych duvodu nemohu. Zatim diky a zitra se ozvu
to já jsem vzdycky, uznám rozumný argument i když s ním nemusím souhlasit, ale týpci co si myslí že můžou všechno mi lezou na nervy - možná to nebude Vás případ, takže se budu těšit, zatím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 20:39, RE: Chtěl bych sdílet stejné nadšení jako majitel, ale nevím proč?
mike posted by:
zaveru Vaseho prispevku prilis nerozumim. Nejspis se ale jedna o to, ze jste nekde videl jet pomalu Porsche v desti a ze v nejakem testu v TV zvitezilo Ferrari. Jednak, jizda v desti je na sirokych pneumatikach opravdu riskantni. Zavisi to take na řidiči, stavu gum atd., coz nema primou souvislost se schopnostmi a kvalitou auta. Ze sve pozice nevim, proc bych si pri horentnich sumach za dily a za hodinove sazby servisu mel v desti neco dokazovat.. A proto bych nemel byt z Porsche nadseny? Vami u...
Přesně, jezdím na širokých gumách a jakmile zaprší, tak člověk musí být sakra opatrný. Záleží ale na více faktorech a o autě to vůbec není. Jednou se mi stalo, že jsem v dešti víc jak 70 km/h prostě nemohl jet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 22:05, RE: Nutno trochu upřesnit.
mike posted by:
mate svuj dil pravdy. A ja ve svem clanku taky zcela otevrene priznavam, ze do uplne spokojenosti mi v soucasnem modelu chybi sytejsi zvuk. V modelech 993 a starsich jsem sice ja osobne nejel, ale o zvuku ze vzduchem chlazeneho motoru vim velmi dobre, ten mam naposlouchany. Pisete, ze auto delalo divy pri nizke spotrebe. Tady musim hajit zase ten svuj dil pravdy. I 996 Turbo dela divy svym pruznym zrychlenim. A pri ceste z Mnichova do Brna (A9, A93) byla spotreba jen lehce nad 10 litru. Pojdme u...
Bohužel ale, při těch rychlostních omezeních, které teď všude panují, ztrácí koupě Porsche už úplně smysl. Přešel jsem na Ultraleicht.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 22:49, :))
rozhodně je super, že se autor aktivně zapojuje do diskuze nad jeho článkem, Doufám že jednou budu moci přispět také nějakou zkušeností se zajimavým autem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 02:04, pokud je to možné,jedině 911!
Od roku 1980 jsem měl to štěstí vlastnit osum 911-občas jsem nerozumně přeskočil na BMW,Mercedesku a naposledy na Maserati Coupe. Chyba převeliká!Už jsem zase v nové 997 s náhonem na všechny čtyři, pro mě nejpraktičtější "supervůz".Nikdy nebyl s 911 žádný problém,jen pravidelné roční servisy, vůz je v permanenci denně,jen sleduji stav oleje a benzinu.A pro jezdce-fandu je to opravdu nádherná jízda, pokaždé-sedí to dobře/člověk se s tím naučí za nějaký ten pátek jezdit a na ustřelování zadku si zvykne,ta čtyřka to nedělá/,brzdí to fantasticky,zrychlení je takové,že se nezkušení spolucestující drží palubní desky až jim bělají klouby na rukou,musím jim vždycky říkat,že nejsem sebevrah, a navíc to má klasický tvar již od roku 1964,myslím,že jsou v článku chybně zmiňována padesátá léta zrodu toho tvaru,to byly ještě modely 356.Kamarád je taky fanda, měl sedum 911,teď cabrio S a to míval i Ferrari, které bylo stále v servisu.Jen tak na okraj,abych předešel otázkám, žijeme už pěkně dlouho v Austrálii,pochopitelně by tohle v Česku v té době nešlo.Jediné,co mě mrzí, je to,že to nejde tady nikde pořádně roztočit, měl jsem na rychloměru už 275, ale bylo to na prázdné dálnici před lety-dnes by byl řidičák tak na 5 let pryč(ale jen,když vás chytí,že?).Takže vám to blízké Německo trochu závidíme.Všem přeji hezký den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 08:40, skvělý počtení
Děkuju. Konečně něco co se dalo číst. A reakce předvídatelné, stačí si přečíst recenzi na Cayenne Turbo a je jasné že na některé tupce působí slovo Porsche jak rudý hadr na býka. Česká závist se asi stala světovým pojmem. Sám jsem řešil před pár dny ˝problém˝ co za autíčko pro radost, ve hře byla i Carrera4 01, bohužel ne kabrio-jinak by asi vyhrála. Takhle jsem dopadl jak sedlák u Chlumce: nové auto má žena . Abych nebyl nespravedlivý, také zbylo něco na mě, Infiniti G35 kupé je skvělá náplast. Přeji hafo bezproblémových kilometrů, žádné škrábance od klíčů a hodně vzduchu pro Vaše Turbo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 10:45, RE: bez předmětu
Abadon posted by:
Asi se rozepíšu víc než bych původně chtěl. Podívejte, možná jste slušný řidič, možná ne, to já nevím, ale prozrazujete na sebe věci, které bych řekl Vás řadí do kategorie těch spíš těch druhých. Jak to je s Vámi ve skutečnosti, nevím. U mne funguje asociace z posledního Gum Ballu, kde lidi z vašeho okruhu zabili jako červený hadr. A nejen ta, i v naší širší rodině máme případ neodpovědného zabití při autonehodě. Ale doposud ve vztahu k článku jsou to doměnky.

Asi se shodneme, že každý máme ně...
Nevim, jestli jsem tim chtel původně argumentovat vuci Vasemu prispeveku nebo nekoho jiného, ale chtel jsem zpochybnit obvinovani ridicu silnych aut poukazem na to, ze v každodenních reportážich z mist dopravnich nehod si nevzpomínám, ze by silna auta byla nekdy jejich ucastniky resp. viniky.. Vybavil jsem si ale na poslední chvili Gumball a prave Porsche coby prostředek, který ukoncil život lidi, kteří se zavodem nemeli nic společného a podobnou argumentaci jesm zavrhl. Pro vymezeni svého vztahu k podobnym radovankam Vam chci deklarovat, ze o Gumballu vim, neucastnim se ho, a prave pro jeho prvoplanove a erbovni pohrdani vsemi predpisy ho naprosto zavrhuji. To, ze se tak navíc deje za bezneho provozu a s nucenou ucasti lidi, kteří k tomu nedali souhlas, je poburujici. Domnívám se, ze zavodnici sami jiz prohledli, a další rocniky nebudou. Bohužel dva mrtvi to jiz neoceni.

Vasi zalibu mne nemusite dlouho popisovat. V souvislosti se svou předchozí profesi jsem zbrojni prukaz poprve ziskal v roce 1991. „Diky“ naší skvele policii jsem ho podruhe a pak potreti musel znovuziskavat a vse Vami popsane znovu absolvovat v dalších letech (mohu dovysvetlit na jinem miste, nez na veřejném webu). Ja Vas nechci chytat za slovicka, ale jsme ve velmi uprimne debate a tedy ruku na srdce. Ziskat povoleni na zbran zvanou automobil není o nic moc jednodussi, nez na kratkou kulovou zbran. A to vynecham filozofickou stranku věci. Ze pistole je svou povahou a puvodem nastroj k boji a auto k doprave.

K vlastní obhajobe. Kdybyste verejne napsal, ze hladite svůj kver, tak by v první rade zalezelo, kde se z této sve zaliby vyznavate. Pokud by to bylo na foru střeleckého krouzku, pak se domnívam, ze by to dopadlo tak, ze by Vas nejen nikdo z niceho nepodezrival, ale ze by Vas dokonce nejaky sympatizant sam trufnul tim, ze prave on obcuje s T34. Proc to takto vysvetluji? Vy jste se ocitnul na webu, kde nebyli kaktusáři, ani filateliste. Dokonce to nebyl ani bezny chat o nejakem beznem aute. Jednalo se o sportovni, velmi výkonné auto. Umite si představit, jak by vypadaly reakce ctenaru a nasledne i redakce, kdybych popisoval, u které pojišťovny je nejlevnejsi povinne ruceni, kolik je uvnitř odkladacich prihradek pro PETflasku a jaky nakup se vejde me zene do kufru?

Jinými slovy, Vasi zalibu Vam preji a stejne jako Vy, rikam, pokud se budete pohybovat po strelnici, nemam namitek. Ale ja zajdu ještě dal, neznam Vas a tak se neodvazuji dle svých meritek posuzovat Vasi osobnost. Ja sam se nevzhlizim v mode, která nuti lidi odkladat šaty, boty a věci ne proto, ze jsou na konci se zivotnosti, ale ze nejsou „cool“ nebo „in“. Nebo je ze z opačných duvodu kupovat. Nemam piercing, liposukci, nastřelené vlasy, odsate tuky, melir, tetovani, zlate hodinky, retizky, naramky, nekouřím, neberu drogy, nemam zavislost na piti, nechodim do bordelu. Kamaradi v tehle uspechane době nemaji cas a dite pomalu opousti rodne hnizdo. Tak mi zbylo auto. Ale proto preci nemusim byt nevyzrala osobnost. Je to celoživotní konicek, po kterém je každému 20 let po revoluci, doufam, a nezlobte se, pendrek. Na tematickem webu se za svoje vyznani nestydim. Jinde by tomu bylo jiste jinak.

Sam mam velkou autocenzuru, pokud jde o chvastani se jizdou proti predpisum. Popsane delikty byly opravdu neskodne, navíc z duvodu omezeneho prostoru pro vyjádřeni jsem popsal jen to, co se tykalo moznosti samotneho auta, nikoli vnejsich okolnosti.Chapu i Vase obecne namitky k prezentaci takovych situací, souvisejících s nezvládnutím jizdy nebo s prestupky. To, ze popisuji obdiv k technickym vymozenostem (mysleno obecne, nejen pouze v mem aute), které mi pomohly zvladnout nejakou situaci, neznamena preci ještě, ze to byla a priori situace, kterou bych jinak na zaklade svých ridicskych schopnosti nezvladl. Takze abych to uvedl na pravou miru, v te zatáčce nikomu nic nehrozilo. Jizdu po tramvajovem pasu jsem vysvětlil jinde, ta přestupkem vůbec není.

Vase poznamka smerem k (ne)dodrzovani předepsané rychlosti a stanovovani si vlastnich rychlostních omezeni. Nedodrzovani rychlosti je smutny fakt. Pokud je to jev tak rozsireny, jako v soucasnosti je, vznesl bych dotaz, jestli není nekde chyba. A ona, myslim, je. Vyhlaska o provozu na pozemních komunikacích je zastarala. Některá dnesni auta se za jistých okolnosti a na jistých úsecích dalnic ci silnic rychlostního typu mohou pohybovat i rychleji, nez je povolena 130ka a to při dodrzeni plne bezpecnosti provozu. Mozna si ted reknete, ze nasledujici myslenka je hodna Absurdistanu, Tramtarie nebo Prčic. Nikoliv. Při novelizaci stavajici vyhlasky bych se podival do Nemecka. Opakuji, na vybranych úsecích bych rychlost pouze doporučil a nechal ji na soudnem usudku ridice (a o tomto jsem také hovoril v tom jednom prispevku). Zaroven bych novelizoval zakony v tom smyslu, ze nehoda v takovem useku by byla posuzovana daleko prisneji. Myslite, ze by se pak jen doporučeného limitu zneužívalo? Nemyslim. Vzdyt uz i ted v useku, kde bych mohl jet dle litery zákona az 130, jedu daleko min, když mi to okolni podminky (mlha, voda, tma, snih..) nedovoluji. A vzpomente, jak dopadaji pokusy chranit ucastniky provozu tim, ze nekomu něco naridím a ostatním tim vnuknu zdani, ze ted je tím chranim. Mam na mysli totální fiasko při snaze o snizeni smrtelných nehod chodcu na prechodech. Bylo jim de facto receno, ze mají absolutni prednost. Zbaveni zdraveho usudku a ostrazitosti a vybaveni svým absolutnim pravem prednosti vstupuji chodci jako ovce na porazku pod kola ridicu, kteří (napr. proto, ze pochazeji odjinud) o existenci spatne znaceneho prechodu v danem miste nemaji ani paru..

Primlouval bych se , abyste (resp. abychom) vic, nez lehce trefitelnym majitelum silnych aut, spise spilal ridicum zdrogovanym, opilym. Umelcum, sportovcum, politikum a policistum, kteri verejne a nikoli na tematicky zamerenem foru deklaruji slovem nebo cinem svou neuctu k dodrzovani silničních zakonu. Ze se zminite o korupci prolezlých STK, kde se do provozu dostanou auta nejen takova, která by se tam dostat nemela, ale ani takova, která tam sama téměř ani nedojedou. Ze se budete ptat, kam se ztraci všechny dane a poplatky, které jsou ucelove vytahany motoristum z kapes a které by mely slouzit ke zlepseni kvality silnic a jejich znaceni.. a proc se místo toho budou premalovavat pruhy na všech policejnich autech ze zelene na modrou..?

V poslednim bode bych ještě rad polemizoval o brani spravedlnosti do vlastnich rukou. I když se, myslim, jednalo o nadsazku. Nechci a nebudu hajit viniky nedbalostních trestnych cinu za volantem. Ale je nutne si uvědomit, ze rano za volant nesedali s umyslem ten den nekoho zranit nebo nedejbůh zabit. Často muze byt na zacatku tragicke nehody soubeh nestastnych okolnosti. Nemá to srovnani s bolesti rodiny a blízkých obeti, ale i vinik je do konce zivota postižen. A msta Vam neprinese ulevu. Díkybohu jsem dosud nebyl ani vinikem, ani obeti. A podobne polemiky které vedu s Vami a ozvena Vasich obecne opravnenych argumentu, mi, doufam, pomohou mit i nadale ciste svedomi. Dekuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 10:49, RE: :))
anonym posted by:
rozhodně je super, že se autor aktivně zapojuje do diskuze nad jeho článkem, Doufám že jednou budu moci přispět také nějakou zkušeností se zajimavým autem.
dekuji za nazor. Ja si nesmirne vazim faktu, ze nekoho zaujal muj clanek, at pozitivne nebo negativne, prekona pohodli a udela ci cas na polemiku. Tudiz, kde to jde, budu reagovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 10:51, RE: skvělý počtení
anonym posted by:
Děkuju. Konečně něco co se dalo číst. A reakce předvídatelné, stačí si přečíst recenzi na Cayenne Turbo a je jasné že na některé tupce působí slovo Porsche jak rudý hadr na býka. Česká závist se asi stala světovým pojmem. Sám jsem řešil před pár dny ˝problém˝ co za autíčko pro radost, ve hře byla i Carrera4 01, bohužel ne kabrio-jinak by asi vyhrála. Takhle jsem dopadl jak sedlák u Chlumce: nové auto má žena . Abych nebyl nespravedlivý, také zbylo něco na mě, Infiniti G35 kupé je skvělá nápla...
dekuji a napodobne, mnoho stastnych kilometru ve Vasem krasnym aute!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 11:00, RE: pokud je to možné,jedině 911!
anonym posted by:
Od roku 1980 jsem měl to štěstí vlastnit osum 911-občas jsem nerozumně přeskočil na BMW,Mercedesku a naposledy na Maserati Coupe. Chyba převeliká!Už jsem zase v nové 997 s náhonem na všechny čtyři, pro mě nejpraktičtější "supervůz".Nikdy nebyl s 911 žádný problém,jen pravidelné roční servisy, vůz je v permanenci denně,jen sleduji stav oleje a benzinu.A pro jezdce-fandu je to opravdu nádherná jízda, pokaždé-sedí to dobře/člověk se s tím naučí za nějaký ten pátek jezdit a na ustřelování zadku si z...
mate uplnou pravdu, 50. leta patri modelu 356, 911ky tu mame az od poloviny let 60tych. Je jsem psal clanek o svych zkusenostech se svym autem a nechtel jsem ctenare unavovat doslovnou faktografii. Tak jsem to pro podobnost tvaru, presneji pro evolucni prerod 356 - 911, zjednodusene shrnul do jedne casove linie. Krome toho to byla moje publikacni prvotina a podobne nazory, jako je ten Vas, mi pomohou pri pripadnem pokracovani. Takze, dekuji za upresneni a nazor, zdravim do Australie!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 12:22, RE: bez předmětu
mike posted by:
Nevim, jestli jsem tim chtel původně argumentovat vuci Vasemu prispeveku nebo nekoho jiného, ale chtel jsem zpochybnit obvinovani ridicu silnych aut poukazem na to, ze v každodenních reportážich z mist dopravnich nehod si nevzpomínám, ze by silna auta byla nekdy jejich ucastniky resp. viniky.. Vybavil jsem si ale na poslední chvili Gumball a prave Porsche coby prostředek, který ukoncil život lidi, kteří se zavodem nemeli nic společného a podobnou argumentaci jesm zavrhl. Pro vymezeni svého vztah...
Tak pod toto bych se s klidným srdcem podepsal.
Jinak chválím za dobrý článek na super auto,které pro mnohé může být vrcholem motoristického snění.A zároveň obdivuju všechny vaše klidné reakce na některé dost nepříjemné(a někdy dost nesmyslné) příspěvky.
respond
  1 ... 8 9 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.