0
back
 

diskuze k tématu: Jak jezdí Peugeot Partner po 80 tis. km.?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 13:01, RE: airbag
Martaslover posted by:
U Peugeotu 306 rv98 i u 206 cc rv2002 mi blikala kontrolka airbagu. Máme v rodině servis na peugeot a je to pry vadným kontaktem pod sedačkou řidiče, když se při startu rozpojí, nastartuje a zase zapojí, mělo by to neblikat. Pokud je závada v jednotce, je to něco jiného, ale většinou to je prý jen kontakt.
Jak říkáš, závada je v kontaktu pod sedačkou. To samé jsem měl u 306Bk/2001 při cca 120tkm. Oprava 150 Kč...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 13:04, RE: Kotouče a destičky
anonym posted by:
co je to za nesmysl ?
Žádnej nesmysl, když jezdí krátký trasy a naloženej, tak bych se nedivil, kdyby byly destičky kaput po 20tkm. A nýty následně zdevastujou kotouče tak, že musí dolů - mají nestočitelný rantl, jsou rozdrápané a zkroucené. Stačí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 13:34, RE: špatná volba
anonym posted by:
nevim nevim Mirku jestli byl diesel v tvem pripade uplne tou nejstastnejsi volbou. jinak to ze u uzitkovejch zopetu praskaj okna je stara znama vec pac se jim kroutej kastle.
Taky si myslim, ze autor s vyberem motoru pri tomto kilometrovem probehu slapnul vedle, myslim, ze benzinova verze by byla vhodnejsi pri tomto poctu km.
Jinak pekne napsana recenze, cekal jsem, ze se doctu jak je majitel spokojeny, ale tohle me docela sokovalo, resp me sokovalo jeste vice, ze majitel i tak je spokojeny. Aby po 20 ti tisicich km odesla klima, problemy se sklem, problemy s airbagy, se stahovanim oken a jeste pri tak malo km...
No my mame v praci o tri roky starsiho partnera s atmosferickym motorem a je to drzak, problemy se mu vyhybaji, ikdyz je fakt, ze vetsinu problemu, co majitel pise, tak nemame, protoze je to auto na praci a tudiz ani klima, ani el stahovacky, ani airbagy atd... Jinak samozrejme auto je v interieru cele roztrepane (aktualne asi 170 tkm), razeni je sazka do loterie ikdyz zkuseny ridic vzdy rychlost najde a jeste by se par veci naslo. Topit taky moc netopi, ale co chtit od atmosferickeho dieselu, ze ano.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 14:22, RE: Kotouče a destičky
Pepe posted by:
Žádnej nesmysl, když jezdí krátký trasy a naloženej, tak bych se nedivil, kdyby byly destičky kaput po 20tkm. A nýty následně zdevastujou kotouče tak, že musí dolů - mají nestočitelný rantl, jsou rozdrápané a zkroucené. Stačí?
Nýtované obložení na kotoučové brzdě jsem ještě neviděl Když už tak na bubnových, ale i ty jsou už zase většinou lepené Takže nýty mě v tom příspěku celkem nadbývají. Teď stačí......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 17:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Koupil v roce 2001, dal za něj 560 000km a nemá to ABS. Sorry,ale po tomhle začátku jsem si o tobě autore pomyslel svoje ... Jinak s tím sklem to je síla a aby mi klima nefungovala a takové problémy s opravou - bych to rozmlátil kladivem.
Já bych řekl,že autorovi příspěvku by nefungoval ani obrněný transporter.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 19:28,
opět se potvrdilo,ze frantíci ty auta flákjí.Po mé zkušenosti s lagunou2 už frantíky nechci ani vidět.Jedinej dobrej peugeot byla 205 a 309 v dieslu.Jinak zrovna včera jsem viděl jednu 206 na laně. Jinák zdrvím majitele těchto aut a přeju pevný nervy a trpělivost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 00:38, úsměvné
1) při 10tkm ročně HDI ? - fakt diesel mánie, se z té nafty všici jednou ...víte co. Nehledě k 2.0HDI, už to 1.6HDI jezdí i s plným naložením kupodivu agilně. Jsem s tím jednou vezl na chatu do hor 580kg kachlí a táhlo to hezky. 2) výfuk za 3 roky upad? horší než polská burza 3)teče do auta - netřeba komentáře 4)60tkm desičky a kotouče? taky šíleně brzo 5) od -3C neotvířá okna - úsměvné ...toto bych slovy celkem spolehlivý teda nehodnotil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 00:40, RE: Otto
anonym posted by:
Nedokážu pochopit, jak mohl autor ohodnotit řízení Partnera známkou 1. To auto je naprostá katastrofa. Ve firmě jsme měli Partnera jako služební auto (koupen jako nový) a musím říct, že i obyčejná Fabia 1,2 HTP je na dálnici stabilnější. Partner je prostě vznášedlo, které nedrží směr. O nepřesnosti řazení ani nemluvím, to je kapitola sama pro sebe. Jinak třeba interiérové zpracování se mi naopak celkem líbilo.
vznášedlo je nad 120 km/h i Octvia o to by nic, ale je pravda že nenaložené Berlingo/Partner zametá ze strany na stranu už od 80 km/h
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 08:41,
Děsnej krám.
Mám stejně starou Fábii combi , která má i podobně najeto a kromě měněných tyček stabilizátorů a brzdových destiček jsem nikdy neměl problém. Klimatizace funguje stále dobře, do auta neteče, okna nezamrzají....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 11:05, RE: šroty francouzské
anonym posted by:
Jak to tak čtu, tak můj rencek expres je skoro tak stejný šrot jako tenhle peugeot. Francouze prostě nebrat.
Jasně, raději něco koncernového, třeba Sharana, kterýho montoval Miguél s Pedrem, nebo raději Oktávku, na které se vyřádil Laco s Ivanem? Peugeota ani Citroëna sestaveného Honzou a Pepou zásadně nebrat!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 11:09, RE: Takové auto bych si již nikdy nekoupil.
anonym posted by:
Vlastnil jsem Ford Scorpio r.v. 92 a najel jsem na něm 240 000 km , bez závad . I klimatizace fungovala celých 11 let . Nyní vlastním Opel Corsa automat a všechno funguje již 5 let. Podobné závady popisované v článku vúbec neznám. Peugeot asi není celkem spolehlivé auto.
peugeot 306, 9 let, 150tkm, bez závad. Možná nezáleží jen na značce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 11:14, RE: Takové auto bych si již nikdy nekoupil.
anonym posted by:
peugeot 306, 9 let, 150tkm, bez závad. Možná nezáleží jen na značce...
Zalezi ... 205, 309, 405 -- to byla jeste odolna auta, s dnesnimi se to neda srovnat. Bohuzel podobne je na tom i vetsina dalsich (nebo spis vsichni). MB uz taky nikdy nevyrobil nic tak neznicitelneho, jako byla stara dobra W124.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 11:15, RE: bez předmětu
anonym posted by:
opět se potvrdilo,ze frantíci ty auta flákjí.Po mé zkušenosti s lagunou2 už frantíky nechci ani vidět.Jedinej dobrej peugeot byla 205 a 309 v dieslu.Jinak zrovna včera jsem viděl jednu 206 na laně. Jinák zdrvím majitele těchto aut a přeju pevný nervy a trpělivost.
Zdravím majitele "nefrancouzkých" aut, nervy mám v pohodě, můj 9 let starý peugeot je bez závad, asi ho potají sestavili někde mimo francii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 11:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Děsnej krám.
Mám stejně starou Fábii combi , která má i podobně najeto a kromě měněných tyček stabilizátorů a brzdových destiček jsem nikdy neměl problém. Klimatizace funguje stále dobře, do auta neteče, okna nezamrzají....
Děsnej krám ta fabia, u svýho staršího peugeota jsem nemusel měnit ani ty tyčky stabilizátorů nebo co to vlastně je. Klimatizace funguje výborně, do auta neteče, okna nezamrzají...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 14:42,
Tohle auto je alespoň spolehlivé, ale co jiné Peugeuty, které nejsou ani spolehlivé. Peugeot prostě auta fláká. Už se vůbec netěším, až začnou hromadně vyrábět motory v Polsku. Vlastě, to už mě bude jedno, to už budu mít jiné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 14:52, Honza Olmouc
Mám Citroen Berlingo, r.v. 99, 1.8 benzín s lpg. Nyní mi chybí pár kiláků a mám ujeto 300.000 km. Auto až na běžný servis nijak přehnaně neopečovávám a jsem naprosto spokojený. Z reakcí lidí kolem sebe vím, že se jim buď berlingo moc líbí a nebo se jim nelíbí vůbec. 100 lidí , 100 názorů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 19:11, Asi máme štěstí ?
Většinou se zde šíří poplašné zprávy . Jezdím Partnerem r.v.2003 v provozu téhož roku v listopadu . K dnešnímu dni najeto 208 000 km. Auto koupeno jako základní verze bez nadstandartní výbavy / asi se nemá co pokazit / . Motor 1,4 benzín . Kontroly vždy po doporučení výrobce . Výměna rozvodů , oleje atd. Opravy : přední tlumiče , oprava chladiče , výměna čidla chlazení /ventilátoru / , výměna baterky , přední díl výfuku - výměna . Toď naprosto vše . Co se týká jízdy auto nedrží jen při poměru boční vítr a náklad . Pokud počítáte k čemu má sloužit - jízda v pohodě / sedadla jsou tvrdší / . Ve firmě jsou ještě dva partnery - nafta . Jeden najeto 360 000 km druhý 300 000 km . Prvně jmenovaný už je na odpis a druhý má do důchodu ještě něco odjezdit . V průběhu let do nich byla investována částka rovnající se té mé . Čili auta celkem spolehlivá . To se nedá říci o fábiích , které nám stojí také na dvoře . / tam však počítám , že to bude i řidiči poněvadž jedno auto řídí několik lidí / já tim nejel . Vlastníme i Renault kango jelikož jsou to nové auta cca půl roku nemohu posoudit - zatím to vypadá podobně jako partner . Závěrem není nad vlastní zkušenost či něčí na koho je 99% spolehnutí . A všem co jen haníte to či ono auto přeji lepší výběr vozu nebo spíše lepší starost o něj . Podotýkám , že ho mám jako služební a jsem jen zaměstnanec .
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.