0
back
 

diskuze k tématu: Jak jezdí Peugeot Partner po 80 tis. km.?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 00:11,
no, natože Vám teče celou dobu do auta, už bych slovo spolehlivý přinejmenším nepoužíval, ono téct do auta je vcelku fatální závada, kór , když to neni šíbrem, ale normálnim oknem a co sem četl o vašich dalších závadách, které normální "vcelku spolehlivá auta" nepotkávají, tka bych tuplem něco takového netvrdil..ale jestli jste s tím spokojen, tak vám automobilový bůh žehnej..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 00:16, šroty francouzské
Jak to tak čtu, tak můj rencek expres je skoro tak stejný šrot jako tenhle peugeot. Francouze prostě nebrat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 06:31, RE: šroty francouzské
anonym posted by:
Jak to tak čtu, tak můj rencek expres je skoro tak stejný šrot jako tenhle peugeot. Francouze prostě nebrat.
Mám berlingo, 1,6 HDi, r.v 2007 a najeto cca 15000, závady mohu potvrdit - do auta zatéká pravými dveřmi, palubka chrastí už od prvního kilometru, při průjezdu kaluží proud vody v podběhu vyrazí plastové obložení podběhu - ale zase je krásně prostorný, spotřeba i výkon je pro mne vyhovující (cca 6,5-7-8 l/100 dle zatížení, případně tažení přívěsu), není problém i při plném zatížení s rezervou dodržovat rychlostní limity (a ta rezerva je opravdu dostatečná :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 06:41, Hmm
Tak tohle není dobrá reklama na Pažouta. To s tím sklem je tedy síla.

Hýky, hýk

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 06:43, špatná volba
nevim nevim Mirku jestli byl diesel v tvem pripade uplne tou nejstastnejsi volbou. jinak to ze u uzitkovejch zopetu praskaj okna je stara znama vec pac se jim kroutej kastle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 07:39, airbagy
Na airbagy bych si dal pozor, u mé toyoty mi po 2 letech začala blikat kontrolka. V servisu mi řekli, že mam špatnou hlavní řídící jednotku airbagu, tudíž buď mi mohly airbagy vystřelit i při sebemenším nárazu nebo nemusely vyletět vůbec. Výměna i s prací 24 000 kč, je to celkem pálka ale ten pocit za to stojí. Ps: Servisy toyoty považuji za jedny z nejlepších ale ta cena se mi zdála velká, má někdo zkušenost s výměnou jednotky od airbag. ? popř u jaké značky. Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 07:39, airbagy
Na airbagy bych si dal pozor, u mé toyoty mi po 2 letech začala blikat kontrolka. V servisu mi řekli, že mam špatnou hlavní řídící jednotku airbagu, tudíž buď mi mohly airbagy vystřelit i při sebemenším nárazu nebo nemusely vyletět vůbec. Výměna i s prací 24 000 kč, je to celkem pálka ale ten pocit za to stojí. Ps: Servisy toyoty považuji za jedny z nejlepších ale ta cena se mi zdála velká, má někdo zkušenost s výměnou jednotky od airbag. ? popř u jaké značky. Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 07:39, airbagy
Na airbagy bych si dal pozor, u mé toyoty mi po 2 letech začala blikat kontrolka. V servisu mi řekli, že mam špatnou hlavní řídící jednotku airbagu, tudíž buď mi mohly airbagy vystřelit i při sebemenším nárazu nebo nemusely vyletět vůbec. Výměna i s prací 24 000 kč, je to celkem pálka ale ten pocit za to stojí. Ps: Servisy toyoty považuji za jedny z nejlepších ale ta cena se mi zdála velká, má někdo zkušenost s výměnou jednotky od airbag. ? popř u jaké značky. Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 07:48, airbag
U Peugeotu 306 rv98 i u 206 cc rv2002 mi blikala kontrolka airbagu. Máme v rodině servis na peugeot a je to pry vadným kontaktem pod sedačkou řidiče, když se při startu rozpojí, nastartuje a zase zapojí, mělo by to neblikat. Pokud je závada v jednotce, je to něco jiného, ale většinou to je prý jen kontakt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 08:10, Kotouče a destičky
No pokud u tak těžkého předku necháte destičky drtit kotoučema 60 tis. km (nelze vyloučit, že při extra jemném stylu k brzdám by to šlo) pak sjeté destičky logicky kotouče zničí a musí se tedy měnit jak kotouče, tak destičky. Kdyby si destičky vyměnil včas, kotouče rozhodně druhé dističky vydrží..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 08:35, Takové auto bych si již nikdy nekoupil.
Vlastnil jsem Ford Scorpio r.v. 92 a najel jsem na něm 240 000 km , bez závad . I klimatizace fungovala celých 11 let . Nyní vlastním Opel Corsa automat a všechno funguje již 5 let. Podobné závady popisované v článku vúbec neznám. Peugeot asi není celkem spolehlivé auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 08:58, RE: Kotouče a destičky
anonym posted by:
No pokud u tak těžkého předku necháte destičky drtit kotoučema 60 tis. km (nelze vyloučit, že při extra jemném stylu k brzdám by to šlo) pak sjeté destičky logicky kotouče zničí a musí se tedy měnit jak kotouče, tak destičky. Kdyby si destičky vyměnil včas, kotouče rozhodně druhé dističky vydrží..
co je to za nesmysl ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 09:22, autorovi
Autorovi patří dík za to, že poměrně pečlivě popsal svoji (i když zdaleka ne růžovou) zkušenost s autem. Taky si myslím, že značka auta, ani naftový motor nebyl z hlediska vlastností (topení, reznutí výfuku, brzdy) optimální, ale na to už autor přišel sám a příště možná bude volit jinak. Takových recenzí by tu mělo být víc, něco užitečného jsem se dozvěděl, narozdíl od jiných článků, kde si každý onanisticky pochválí to svoje, naháže hnůj na jiné značky a férově o problémech a nevýhodách nenapíše nic..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 09:28, RE: airbagy
anonym posted by:
Na airbagy bych si dal pozor, u mé toyoty mi po 2 letech začala blikat kontrolka. V servisu mi řekli, že mam špatnou hlavní řídící jednotku airbagu, tudíž buď mi mohly airbagy vystřelit i při sebemenším nárazu nebo nemusely vyletět vůbec. Výměna i s prací 24 000 kč, je to celkem pálka ale ten pocit za to stojí. Ps: Servisy toyoty považuji za jedny z nejlepších ale ta cena se mi zdála velká, má někdo zkušenost s výměnou jednotky od airbag. ? popř u jaké značky. Děkuji
ze by ozvena??:)
Nema byt na airbagy nejaka neomezena zaruka? Vzdyt je to vec, kterou nemuzu nijak rozbit. Proste tam jen 'je'. Ta se nemuze opotrebovat, (zatopit, vytezit :) ), ta se muze maximalne vystrelit.
Chci dozivotni zaruku na airbagy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 09:57, RE: Takové auto bych si již nikdy nekoupil.
anonym posted by:
Vlastnil jsem Ford Scorpio r.v. 92 a najel jsem na něm 240 000 km , bez závad . I klimatizace fungovala celých 11 let . Nyní vlastním Opel Corsa automat a všechno funguje již 5 let. Podobné závady popisované v článku vúbec neznám. Peugeot asi není celkem spolehlivé auto.
celkem skok ne ze Skopku do Corsy )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 10:18,
mám partnera 1,4 benzin z roku 1999, najeto 240000 km, dnes kdy jsou auta skládaná od řady dodavatelů a jsou stále komplikovanější, musí se počítat s tím, že někdy holt koupí člověc něco, co nebude tak úplně spolu pasovat.
jinak, po celou dobu jsem měl/mám spíše problémy se servisem, ne s vozem.
ale k problémům - airbag zlobí, stačí pod sedadlem řidiče rozpojit a spojit konektor a bezpečně funguje, servis řeší spájením drátů, olej téměř neubývá, zatím jsem měnil jen střední část výfuku - uhnil, dále náhonové tyče na kola (asi ve 150 000 km ( měly nárok na výměnu), tlumiče přední a zadní, rozvodový řemen, baterii preventivně (po 6ti letech stále držela, ale už jsem měl strach ze zimy - nyní stále slouží v traktoru), čelní sklo (rozbité), spojka původní, v pořádku.
problém je v laku - červená barva šisuje,
jinak se snažím vyhnout servisu, dlouhá doba objednání (alespoň v praze, při objednání výměny výfuku chtěli, zda výfuk mám, zájem na prodeji nových vozů, místo výměny náhonové tyče chtěli výměnu spojky.Jako rodinné auto k neroztrhání, uveze všechno s rozumnou mírou pohodlí, nutno vzít ale do úvahy, z čeho je partner odvozen a tomu odpovídá i ekonomie provozu a pohodlí. jako další auto . zase partner/berlingo nebo podobný skříňový
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 10:37, Otto
Nedokážu pochopit, jak mohl autor ohodnotit řízení Partnera známkou 1. To auto je naprostá katastrofa. Ve firmě jsme měli Partnera jako služební auto (koupen jako nový) a musím říct, že i obyčejná Fabia 1,2 HTP je na dálnici stabilnější. Partner je prostě vznášedlo, které nedrží směr. O nepřesnosti řazení ani nemluvím, to je kapitola sama pro sebe. Jinak třeba interiérové zpracování se mi naopak celkem líbilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 10:38, RE: Hmm
anonym posted by:
Tak tohle není dobrá reklama na Pažouta. To s tím sklem je tedy síla.

Hýky, hýk

Osel
no mě se zdá naprosto děsivá ta zkušenost s klimatizací - sakra koupím auto s klimou a po dvou letech je najednou zcela nefunkční a prakticky neopravitelná????

S takovým krámem bych teda dalších 6 let nevydržel.

A úplně žasnu že recenzent píše že by si auto asi koupil znovu !!!!
To musí být naprostý blázen!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 11:19, RE: autorovi
anonym posted by:
Autorovi patří dík za to, že poměrně pečlivě popsal svoji (i když zdaleka ne růžovou) zkušenost s autem. Taky si myslím, že značka auta, ani naftový motor nebyl z hlediska vlastností (topení, reznutí výfuku, brzdy) optimální, ale na to už autor přišel sám a příště možná bude volit jinak. Takových recenzí by tu mělo být víc, něco užitečného jsem se dozvěděl, narozdíl od jiných článků, kde si každý onanisticky pochválí to svoje, naháže hnůj na jiné značky a férově o problémech a nevýhodách nenapíše nic..
Presne tak...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 12:10,
Koupil v roce 2001, dal za něj 560 000km a nemá to ABS. Sorry,ale po tomhle začátku jsem si o tobě autore pomyslel svoje ... Jinak s tím sklem to je síla a aby mi klima nefungovala a takové problémy s opravou - bych to rozmlátil kladivem.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.