0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 807 - klidně v osmi

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 21:28, RE: Lepší
TOM posted by:
Články Steva Sutcliffa samozřejmě znám a moc se mi líbí a je to super počteníčko. Jenže právě z jeho článku a možná celkově z britské motoristické literatury mám pocit,že oni uznávají jiné hodnoty ( netvrdím,že špatné - právě naopak) a to je RADOST Z JÍZDY. Možná vás to překvapí,ale já uznávám to samé.
Jenže se taky dovedu vcítit do jiných a pochopit,že někdo uznává jiné hodnoty. A pro takového člověka je význam slova lepší někde jinde.Snažím se říct,že různí lidé mohou mít různé hodnoty.Ale.....
Ad Sutcliff, ano shodneme se a neptřekvapí. Co taky jiného? Pokud je člověk DONUCEN ke změně hodnot, nedá se nic dělat, jinak...
Ad hodnoty. Ano, problém je, že já to OPAKOVANĚ znovu a znovu psala a .... Prostě pokud někdo potřebuje "autobus" ...ale to jsme rozbebrali už opravdu důkladně.
Ad mimika. Ano, Ale jsem optimistka, za pár let možná ....
Já vím co je MatFyz, to měl být vtip (a vím jak se to píše), ale kterak VY víte co jsem tam napsala ???
Ad S-max. Ano a v testu SM by ho porazil též (i když by zmínili že O II kombi je ještě lepší - a možná by jsme se dozvěděli, že to je vpodstatě stejná kategorie vozu) . Záleží na "nastavení" hodnocení. Pokud dám stejnou důležitost velikosti kufru, jako kvalitě brzd .... Svět JE komerční a obávám se, že lepší už to nebude. Nicméně já se snažím jít "k podstatě věci" a opravdu mi nejde o parádu a takové hlouposti, jako že v českých časopisech řeší zda jsou výplně dveří lepší v tom či onom voze a to PODSTATNÉ tak nějak nenápadně (skoro) vyšumí.
Ano Ford podvozky umí, ale fyziku stejně neoblafne, PROTO píši, že kombi je lepší než "autobus" a sedan je lepší než kombi a kupé je lepší než všichni předchozí dohromady (což OPĚT není můj výmysl, nicméně s tím naprosto souhlasím a mám to prověřené praxí).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 21:44, RE: Lepší
anonym posted by:
Ad Sutcliff, ano shodneme se a neptřekvapí. Co taky jiného? Pokud je člověk DONUCEN ke změně hodnot, nedá se nic dělat, jinak...
Ad hodnoty. Ano, problém je, že já to OPAKOVANĚ znovu a znovu psala a .... Prostě pokud někdo potřebuje "autobus" ...ale to jsme rozbebrali už opravdu důkladně.
Ad mimika. Ano, Ale jsem optimistka, za pár let možná ....
Já vím co je MatFyz, to měl být vtip (a vím jak se to píše), ale kterak VY víte co jsem tam napsala ???
Ad S-max. Ano a v testu SM by ho po...
Záleží na "nastavení" hodnocení. - tohle je vaše věta. A v tom myslím to celé je. Nikdo nemůže tvrdit,že to jeho nastavení je lepší než toho jiného. Nemůžu si pomoct,ale pořád se vracíme k mojí angl. napsané větě. Vy třeba hodně čtete motoristickou literaturu a bavíte se s lidmi co dělají nebo se zajímají o auta. Ale zkuste se pobavit s lidmi co nemají o autech ani Ahnung. Jste ochotná připustit,že mohou mít uplně jiné hodnoty než vámi zmiňovaní novináři? A je to furt dokola,celkem mě to už neba. Pojďme na něco jiného....
A proč bych nevěděl co jste tam napsala? Je to tam přece napsané..
I s tou mensou to byl dobrý vtip.
Jo, a musím smeknout, že jste zveřejnila svoje foto. Ikdyž samozřejmě je mi jasné,že se tam dá dát jakákoliv fotka ještě snadněji než falešná informace na Wikipedii.Pochybnosti mít můžem,ale na druhou stranu se ptám - proč by se tam někdo vypisoval s tak dlouhým článkem ( a ještě k tomu anglicky) jen aby tady podpořil nějakou diskuzi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 21:54, RE: Lepší
Alda posted by:
To Kylie: Já mám VAN či MPV nebo co a jsem spokojen. Letos i to tradiční Chorvatsko v 5ti lidech a spoustou bagáže v pohodě. Jasně, s C5 V6 by jste tam byla asi o hodinu dříve. Co se týká komfortu přepravy, nebo i řízení , není mezi C5 a MPV zase takový výrazný rozdíl aby jste se tady museli neustále a pořád dokola přít.
Hold někdo je spokojen i s Felicií a jinému je i XXX (dosaďte dle potřeby) málo.
V každém názoru je kus pravdy...
Už jsem to za posledních pár dní napsala vícekrát, než za celý život předtím řekla: Nic proti vanům mpv domácím autobusů atp. nemám. Jen by si měl případný kupec uvědomit určité mínusy z tohoto typu karoserie vyplývající.
V pěti lidech není co řešit, tam auto typu C5 nevítězí (mimochodem jaké mpv máte? A s jakým motorem?). Nevím zda bych v Chorvatsku byla dříve (možná by jsme stáli v koloně hned za sebou).
Co se týče ostatního, tam bych až tak nesouhlasila. Komfort v C5 spíše lepší bude, řízení "snazší" příjemnější asi také (to nakonec rozhodlo v mém výběru proti Accord), taky spotřeba (samozřejmě při srovnatelném motoru - třeba onen 2.2 HDi Biturbo, který jsem chválila v "autobusu" Peugeot, ten se do C5 dává a je opravdu výborný), kdyby po cestě zleva zprava zepředu foukl vítr, taky by se mi to zvládalo výrazně snáze, rozdíl v "pohodě" řízení by byl i při průjezdu každou nepatrně větší zatáčkou (myslím i dálniční), v těch větších či jakémkoliv složitějším manévru by to byla už málem nefér výhoda v můj prospěch, pokud by nám cestu zkřížil nějaký .... a donutil nás prudčeji brzdit, myslím že by jste se mnou rád měnil, při vynuceném náhlém přejetí do vedlejšího pruhu určitě. Pokud by jsme to neubrzdili, tak to bych já s vámi neměnila ani za roční výplatu. Nejsem si úplně jista, ale myslím že u mne by během cesty vládla i lepší akustická pohoda.
Ale netrapte se, odpovídající kupátko by zase převálcovalo mého brumlu (studie coupe metisse a airscape od citroën se mi moc líbí a doufám, že něco podobného dorazí do sériové výroby - no metisse raději).
Spokojenost je zvláštní věc (a nahoru se zvyká TAK snadno, zato ....)
Nicméně já nepsala o spokojenosti, ale snažila jsem se objektivně popsat kvalitativní rozdíly plynoucí z různých typů konstrukce vozu.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 22:02, RE: Ja/nein/ja/nein/ja/nein = jein
anonym posted by:
tady nekdo neumi cist. Nevim, v cem ze je C5 konstrukcne lepsi nez C8/P807. Neberu ted v potaz hydractive, ktery nekomu muze vyhovovat, jinemu ne.
Ta C5 je jen příklad! Můžeme vzít třeba Peugeot 407 2.2 HDi Biturbo a Peugeot 807 (to pochopitelně platí OBECNĚ! Jde hlavně o fyziku, té jsou značky na kapotě úplně fuk). Stačí si zajet třeba Praha-Plzeň a zpět a druhý den Praha-Zwickau a zpět (náhodou jsem to nedávno jela). A rozdíl je krom "snazšího pohodlnějšího" řízení právě takový jaký jsem přeťukala z AMS ohledně C5 a C-max (tedy ve VŠECH měřitelných parametrech).
PS: Pochopitelně pokud někdo častěji až pravidelně jezdí s rodinou či nějáké větší firemní seskupení atp. není co řešit, ale myslím že statistiky nelžou a v naprosté většině případů lidé jezdí sami či ve dvou.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 22:21, RE: Lepší
TOM posted by:
Záleží na "nastavení" hodnocení. - tohle je vaše věta. A v tom myslím to celé je. Nikdo nemůže tvrdit,že to jeho nastavení je lepší než toho jiného. Nemůžu si pomoct,ale pořád se vracíme k mojí angl. napsané větě. Vy třeba hodně čtete motoristickou literaturu a bavíte se s lidmi co dělají nebo se zajímají o auta. Ale zkuste se pobavit s lidmi co nemají o autech ani Ahnung. Jste ochotná připustit,že mohou mít uplně jiné hodnoty než vámi zmiňovaní novináři? A je to furt dokola,celkem mě to už neb...
Ale POCHOPITELNĚ! Já jsem sice blond, ale tohle ještě zvládám. Ahnung - nebyla to němčina?
Já mám Grand Voyager dokonce v rodině (tři děti, jsou tři děti), ale předtím měli Alfu s třílitrem (nebo 3.2?, už nevím) a myslím že nejen ON, ale i ONA byli spokojenější jak při jízdě po praze, tak mimo. Nicméně teď se nedá nic dělat. To ale nic nemění na tom, že čistě teoreticky ... je lepší Blu-ray než video VHS (a asi máte pravdu, že v česku je, a dokonce ještě nějakou dobu bude, více VéHáeSek, než oněch Blu - ray - jsem chytrá, protože Buřtík si chtěl koupit tenhle týden Blu-ray a zjistil, že do česka se dovážejí celé 4 modely, či kolik).
No psala jsem to rohYpnolovi ...
S tou mensou to JE legrace - ale kdyby jste viděl tchána jak mluví a jak se obléká, hned by jste pochopil, že ... já si nevymýšlím (nemyslím to zle, ale rozdíl mezi genialitou a IQ tykve je občas nečekaně malý)
Wooow! Tak už to někdo viděl!?! Šklebím se tam jak to jen jde! Ale oceňte i ten údaj o spotřebě (myslím, že tady většina lidí s těmi spotřebami svých vozů dost bajkaří).
PS: Poslala jsem hackerovi ještě pár fotek, slíbil že je tam během víkendu přidá
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 22:50, RE: Lepší
anonym posted by:
Ale POCHOPITELNĚ! Já jsem sice blond, ale tohle ještě zvládám. Ahnung - nebyla to němčina?
Já mám Grand Voyager dokonce v rodině (tři děti, jsou tři děti), ale předtím měli Alfu s třílitrem (nebo 3.2?, už nevím) a myslím že nejen ON, ale i ONA byli spokojenější jak při jízdě po praze, tak mimo. Nicméně teď se nedá nic dělat. To ale nic nemění na tom, že čistě teoreticky ... je lepší Blu-ray než video VHS (a asi máte pravdu, že v česku je, a dokonce ještě nějakou dobu bude, více Vé...
No,nevím jestli ten příměr VHS a Blue Ray přesně sedí na naší diskuzi. U těch kazet je to přirozený vývoj. Na druhou stranu co má člověk dělat s těmi 250 kazetami co jsem nasbíral mezi lety 1990 a 2000 než jsem si koupil DVD?
Kdežto kombi a MPV se vyvíjejí paralelně vedle sebe.
K tý spotřebě - to je z tý cesty do Plzně a Zwickau?No,jak to říct - na takové trase by si byl býval vzal možná mín nebo stejně i můj starý o dva zylindry větší motůrek. Už jsem tu i psal,že si myslím,že ten třílitr není žádný poslední výkřik techniky. Chtělo by to obměnu. Vím,že přijde.U toho třílitru jsou prý drahý i rozvody? Slyšel jsem něco o 30 - 40tis?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 23:46, RE: Lepší
TOM posted by:
No,nevím jestli ten příměr VHS a Blue Ray přesně sedí na naší diskuzi. U těch kazet je to přirozený vývoj. Na druhou stranu co má člověk dělat s těmi 250 kazetami co jsem nasbíral mezi lety 1990 a 2000 než jsem si koupil DVD?
Kdežto kombi a MPV se vyvíjejí paralelně vedle sebe.
K tý spotřebě - to je z tý cesty do Plzně a Zwickau?No,jak to říct - na takové trase by si byl býval vzal možná mín nebo stejně i můj starý o dva zylindry větší motůrek. Už jsem tu i psal,že si myslím,že ten třílitr není...
To Blu-ray mne jen napadlo protože jsme to tenhle týden náhodou doma probírali.
Ano před pár lety jsme to řešili (a kazety do příbuzenstva věnovali) a DVD pořídili a teď zas Blu-ray ..
Já jsem si vcelku vědoma kladů i záporů svého miláčka (ostatně něco jsme spolu už prožili a pár kilometrů spolu již projeli). Ale zatím je pro další rok a půl a skoro 60 000 km v záruce, takže ...
Na takovýhle cestách není problém jezdit někde okolo 9.5 litru (klimatizaci mám trvale na "auto" a bez hfi neumím řídit a svítím vždy a všude i v zemích kde se to nemusí). Kdybych občas nejezdila po městě (a občas neodolala a trošičku nepřišlápla ten pravý pedál...) asi by spotřeba byla o něco nižší, nicméně na to kde jak a jakou rychlostí jezdím mi až tak děsivá nepříjde (samozřejmě můj předchozí 2.2 HDi byl výrazně úspornější, ale i když si to nechtějí připustit ani místní kluci od Citroën, tenhle motor JE lepší). Ale za menší spotřebu jezdí i kolega s eSkovým mercedesem 320 CDi, takže "já vím"!
"o dva VÁLCE " větší motůrek" - to se týká jakého autíčka? Já mimo město a na delších trasách mám spotřebu max. do 10 l (zhorší se to po německu, katastrofa je poskakování po praze - to brumlovi nejde, tedy jde ne že by měl problém, ale spotřeba je ...).
Plánuji Brumlu vyměnit ještě před skončením záruky, takže asi žádný problém nehrozí a koukala jsem někde na hodnocení tohoto motoru a vůbec není problémový (spíš je nevím jak to říci, ani lidé od citroën ho "neberou" - přitom myslím že mám docela dost zkušeností a vím, že je nadprůměrně příjemný společník - ano jsem si vědoma že se ničím konkrétním nevyniká a není to zrovna výkřik moderní techniky, no spíš je to sympatický důchodce, ale stejně mi zatím vyhovuje a ani teď zpětně nevím co jiného bych si tehdy měla koupit abych byla tak spokojená, jako jsem).
Nová C5 se mi moc líbí (nemyslím vzhled) a motor 2.7 HDi také (a za rok už budou "mouchy" z výroby vyřešeny) a možná i cena se nepatrně vylepší a podzim 2009 nebo začátek roku ´10 ...
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 03:49, :-)
Tolik pěkných židliček, to na jedné mohla sedět ta slečna ze Sedici Ale na budíky uprostřed si nezvyknu Já nevím zda to je tím, že výrobci dělají "modernu" (už nevědí coby) nebo to je pouze z důvodů pro nižší náklady při výrobě s levo/pravo stranným řízením.

KYLIE: ja, 320cdi je gut Motor Sice má takový neromantický zvuk, ale Kw i Nm má při běžných provozních otáčkách velmi slušné. Spotřeba fakt pohoda, když se bere kvalitní nafta tak i ty vstřiky vydrží. A to ho má v w220 oder w221 ? ... Jinak tu mám pro tebe německý vtípek. Přijede Dirk a Rolf s Trabantem k čerpací stanici. Když v tom si Rolf strčí tankovací pistoli do zadku ! Dirk říká: "Rolf, das ist nicht Normal !" A Rolf na to: " Nein, das ist Super "
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 06:40, RE: Lepší
anonym posted by:
To Blu-ray mne jen napadlo protože jsme to tenhle týden náhodou doma probírali.
Ano před pár lety jsme to řešili (a kazety do příbuzenstva věnovali) a DVD pořídili a teď zas Blu-ray ..
Já jsem si vcelku vědoma kladů i záporů svého miláčka (ostatně něco jsme spolu už prožili a pár kilometrů spolu již projeli). Ale zatím je pro další rok a půl a skoro 60 000 km v záruce, takže ...
Na takovýhle cestách není problém jezdit někde okolo 9.5 litru (klimatizaci mám trvale na "auto" a bez hfi neumím ří...
Měl jsem na mysli 740i E38. Tam jsem měl dlouhodobou 12 - 13 l. Při dálkových jízdách, s řekněme 10% podílem města, se dalo za nějakých 10,5l při klidné cestovní rychlosti po dálnici 160 - 170 km/h. ( musel jsem se taky smát jak někdo psal,že jezdí sportovně 150... )
A když zapátrám do paměti ještě mnohem dál,někam do první poloviny devadesátých let, tak tenkrát jsem krotil 735i E32 ještě verzi se šesti Zylindry (162 kW - verze bez Katu(nebo lépe řečeno bez Kata? )). Tam bývala moje dlouhodobá 11l a nebyl problém jezdit za 9l/100km.( auto mělo přes 16 q ) A to je motor konstrukčně víc jak 20let starý.
Co dokáží dnešní moderní přímovstřikové šestihrnky víme oba že?
Ono jinak já se do diskuze o spotřebě vždy nerad pouštím,protože ať to tady popisuje kdo chce jak chce,každý má styl jízdy a představu pojmů jinou. ( 150 - sportovní x 160 - 170 klidná jízda).
Novou C5 vám naprosto schvaluji.Možná by byl lepší ten 2,2 HDi Biturbo, ale je to věc potřeb.
PS : v kolika km se na tom vašem motoru dělají ty rozvody a na kolik přijdou?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 06:55, RE: Lepší
TOM posted by:
Články Steva Sutcliffa samozřejmě znám a moc se mi líbí a je to super počteníčko. Jenže právě z jeho článku a možná celkově z britské motoristické literatury mám pocit,že oni uznávají jiné hodnoty ( netvrdím,že špatné - právě naopak) a to je RADOST Z JÍZDY. Možná vás to překvapí,ale já uznávám to samé.
Jenže se taky dovedu vcítit do jiných a pochopit,že někdo uznává jiné hodnoty. A pro takového člověka je význam slova lepší někde jinde.Snažím se říct,že různí lidé mohou mít různé hodnoty.Ale.....
Samozřejmě, že vždy se psalo (tak, jako v inteligentních jazycích) FYSIKA, MUSEUM, GYMNASIUM, PRESIDENT apod. Až soudruzi, potřebujíce pokud možno co nejvíc snížit riziko svých pravopisných chyb (jež na ně neustále zákeřně všude číhalo) náš jazyk průběžně zblbuvzdorňovali a zavedli tak mj. všudemožně "Z". Jsou však povoleny OBĚ VARIANTY!
Jinak, stále nechápu proč se hádat. Pokud hodnotíme jízdní vlastnosti, tak na prvním místě bude vždy coupé a na opačném konci MPV. Jelikož s prostorem je tomu naopak, každý ať zváží, co přesně je pro něj to pravé. Jenže, pokud někdo zvažuje 307 break, tak vlastně to MPV ani tak moc nepotřebuje .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 07:22, RE: Lepší
anonym posted by:
Samozřejmě, že vždy se psalo (tak, jako v inteligentních jazycích) FYSIKA, MUSEUM, GYMNASIUM, PRESIDENT apod. Až soudruzi, potřebujíce pokud možno co nejvíc snížit riziko svých pravopisných chyb (jež na ně neustále zákeřně všude číhalo) náš jazyk průběžně zblbuvzdorňovali a zavedli tak mj. všudemožně "Z". Jsou však povoleny OBĚ VARIANTY!
Jinak, stále nechápu proč se hádat. Pokud hodnotíme jízdní vlastnosti, tak na prvním místě bude vždy coupé a na opačném konci MPV. Jelikož s prostorem je tomu n...
Tak musím přiznat,že Fysika se S jsem ještě neviděl. Gymnasium ano. Ale jestli to vážně zavedli soudruzi,tak tu dobu před nimi já fakt nepamatuji.
307 SW ja na takové poloviční cestě mezi kombi a MPV. Pro někoho to může být dobrý kompromis. Už základní model 307 měl v době svého vzniku nadprůměrnou výšku a SW má navíc prodloužený rozvor.( o 10cm) To právě dělávají MPV. Jako třeba Xsara Picasso vs Xsara kombi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 07:26, RE: :-)
Ráďa posted by:
Tolik pěkných židliček, to na jedné mohla sedět ta slečna ze Sedici Ale na budíky uprostřed si nezvyknu Já nevím zda to je tím, že výrobci dělají "modernu" (už nevědí coby) nebo to je pouze z důvodů pro nižší náklady při výrobě s levo/pravo stranným řízením.

KYLIE: ja, 320cdi je gut Motor Sice má takový neromantický zvuk, ale Kw i Nm má při běžných provozních otáčkách velmi slušné. Spotřeba fakt pohoda, když se bere kvalitní nafta tak i ty vstřiky vydrží. A to ho má v w220 od...
Dobrej vtip. Asi jsem ho kdysi znal,ale dík za připomenutí - po ránu jsem se fajn zasmál.
Btw : když tu mluvíme o trabantech a Kylie zmínila cestu do Zwickau,víte někdo jak je to s těmi novými Trabantíky? Budou? Jaký a kdy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 08:48, RE: Lepší
TOM posted by:
Tak musím přiznat,že Fysika se S jsem ještě neviděl. Gymnasium ano. Ale jestli to vážně zavedli soudruzi,tak tu dobu před nimi já fakt nepamatuji.
307 SW ja na takové poloviční cestě mezi kombi a MPV. Pro někoho to může být dobrý kompromis. Už základní model 307 měl v době svého vzniku nadprůměrnou výšku a SW má navíc prodloužený rozvor.( o 10cm) To právě dělávají MPV. Jako třeba Xsara Picasso vs Xsara kombi.
Tedy jen tak pro legraci: takový PREZIDENT se psal PRESIDENT až do roku 1974! U paní Kylie, je pravopisná problematika kritizovatelná snad pouze v hyperkorektnosti (např. aby jste místo správného abyste). Jinak, její vyjadřovací schopnosti a nezaměnitelný humor jsou znamenité. Samozřejmě, ten, kdo se pohybuje též v jiném jazykovém prostředí nechápe, proč by měla být zrovna v češtině fysika se Z
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 09:29, RE: Lepší
anonym posted by:
Tedy jen tak pro legraci: takový PREZIDENT se psal PRESIDENT až do roku 1974! U paní Kylie, je pravopisná problematika kritizovatelná snad pouze v hyperkorektnosti (např. aby jste místo správného abyste). Jinak, její vyjadřovací schopnosti a nezaměnitelný humor jsou znamenité. Samozřejmě, ten, kdo se pohybuje též v jiném jazykovém prostředí nechápe, proč by měla být zrovna v češtině fysika se Z
Já to Z nepsal vůbec jako kritiku. Jen možná snad upřesnění,které jste mnohem lépe upřesnil vy. Mně se naopak líbilo velmi vtipné spojení mezi mensou a menzou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 09:50, RE: :-)
TOM posted by:
Dobrej vtip. Asi jsem ho kdysi znal,ale dík za připomenutí - po ránu jsem se fajn zasmál.
Btw : když tu mluvíme o trabantech a Kylie zmínila cestu do Zwickau,víte někdo jak je to s těmi novými Trabantíky? Budou? Jaký a kdy?
Selbstverständlich budou! Celé Německo v to doufá!
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 09:55, RE: :-)
Ráďa posted by:
Tolik pěkných židliček, to na jedné mohla sedět ta slečna ze Sedici Ale na budíky uprostřed si nezvyknu Já nevím zda to je tím, že výrobci dělají "modernu" (už nevědí coby) nebo to je pouze z důvodů pro nižší náklady při výrobě s levo/pravo stranným řízením.

KYLIE: ja, 320cdi je gut Motor Sice má takový neromantický zvuk, ale Kw i Nm má při běžných provozních otáčkách velmi slušné. Spotřeba fakt pohoda, když se bere kvalitní nafta tak i ty vstřiky vydrží. A to ho má v w220 od...
Ano s představou 123 d coupe jsem si pohrávala, jako s variantou mého budoucího přepravního prostředu (a s 330xd coupe jsem jezdila a TO je moc dobré autíčko).
Kylie

PS: Zkouší v autosalonu důchodce novou ekonomickou fabii 1.9 TDi Green Line a když nasedá za volant trochu si upšoukne. Omluví se a prodejce říká: To nic, dědo, až vám řeknu pořizovací cenu, to se úplně poserete!

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 14:27, RE: For Ráďa
Ráďa posted by:
Tolik pěkných židliček, to na jedné mohla sedět ta slečna ze Sedici Ale na budíky uprostřed si nezvyknu Já nevím zda to je tím, že výrobci dělají "modernu" (už nevědí coby) nebo to je pouze z důvodů pro nižší náklady při výrobě s levo/pravo stranným řízením.

KYLIE: ja, 320cdi je gut Motor Sice má takový neromantický zvuk, ale Kw i Nm má při běžných provozních otáčkách velmi slušné. Spotřeba fakt pohoda, když se bere kvalitní nafta tak i ty vstřiky vydrží. A to ho má v w220 od...
S 320 CDi má ještě minulou generaci (myslím že 2004 nebo 2005, stejně jako je Brumla). A nechci popichovat (a uznávám že to je vůz zcela jinde než Brumla), ale v servisu byl vícekrát, než já s Citroënem (bude to znít hrozně "hříšně", ale neměnila bych s ním - no výplatu možná ano).
Ukazatele uprostřed mi také příliš nevyhovují, "autobusy" ještě méně (ten důvod řízení vlevo/vpravo se nabízí).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 14:57, RE: For Tom
TOM posted by:
Měl jsem na mysli 740i E38. Tam jsem měl dlouhodobou 12 - 13 l. Při dálkových jízdách, s řekněme 10% podílem města, se dalo za nějakých 10,5l při klidné cestovní rychlosti po dálnici 160 - 170 km/h. ( musel jsem se taky smát jak někdo psal,že jezdí sportovně 150... )
A když zapátrám do paměti ještě mnohem dál,někam do první poloviny devadesátých let, tak tenkrát jsem krotil 735i E32 ještě verzi se šesti Zylindry (162 kW - verze bez Katu(nebo lépe řečeno bez Kata? )). Tam bývala moje dlouh...
No my dva si o spotřebě víceválcových motorů při poskakování od červené k červené asi nemusíme povídat...
Úmyslně jsem vyfotila spotřebu dlouhodobou (po 2 300 km, jinak v tu chvíli od posledního tankování byla spotřeba 10,2 l), výrobce pro Brumlův motor uvádí průměr 9,9 litru, což by se při občasném a jen "letmém" průjezdu městy snad i docílit dalo.
Ohledně rychlostí, myslím vnímání rychlosti hrozně záleží na typu auta. K kvalitním autě (už i v Brumlovi) je pohodová cestovní rychlost oněch 160 - 170 km/h, jela jsem vloni jednou přes německo nonstop 190 km/h (což je v Brumlovi "zívačka") s C4 1.6 HDi a ještě teď jsem z toho "napnutá" a dlaně se mi potí, když si na to vzpomenu. TO je hlavní plus dražších (drahých) vozů, ale kdo to nevyzkouší, resp. s tím nemá praxi, nepochopí.
"(auto mělo přes 16 q)" - vůbec netuším co to znamená...
Ano kupé 335i (a 335d též), by mne doma v garáži neuráželo!
Děkuji za "schválení" C5, to je od člověka zvyklého na vozy o segment výš mající o pár válečků víc, milé (v česku se na "citron" pohlíží spíše ..). Biturbo 2.2 HDi by jistě stačilo (ostatně i původní verze s jedním turbem mi ke spokojenosti "stačila"), 2.7 HDi volím hlavně (jen) kvůli automatické převodovce (nu šestiválec je přeci jen lepší než i povedený 4váleček a já jsem si na šestiválec už zvykla....).
Nemám sice problém s řazením (tuhle jsem si "užívala" s C1, kterou mi půjčili v servisu místo Brumly), ale současné automaty jsou již tak povedené, že nevidím důvod "se namáhat". Párkrát jsem u Brumly ruční řazení zkusila a i když je pak opravdu o něco svižnější, možnost ručního řazení vůbec nevyužívám.
PS: Vůbec netuším! Zatím je vše zadarmo (tedy pár korun po mě vždy chtějí, filtry, olej ...) a doufám, že to tak zůstane. Než vůz prodám, mám před sebou ještě jednu prohlídku (po 30 000 km) a za nějaké mimořádné situace 2 a doufám, že náklady zůstanou na ůrovni posledních tří let - tedy vpodstatě nic.
Vy o tom něco víte? Čeká mne nějaký větší výdaj? Napište!
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 16:50, RE: For Tom
anonym posted by:
No my dva si o spotřebě víceválcových motorů při poskakování od červené k červené asi nemusíme povídat...
Úmyslně jsem vyfotila spotřebu dlouhodobou (po 2 300 km, jinak v tu chvíli od posledního tankování byla spotřeba 10,2 l), výrobce pro Brumlův motor uvádí průměr 9,9 litru, což by se při občasném a jen "letmém" průjezdu městy snad i docílit dalo.
Ohledně rychlostí, myslím vnímání rychlosti hrozně záleží na typu auta. K kvalitním autě (už i v Brumlovi) je pohodová cestovní rychlost ...
Právě,že nevím. Jen takový jedna bába povídala....A ta bába povídala,že ty rozvody nějakých 30 - 40 tis Kč na tomto motoru. V kollika jsou předepsaný taky nevím,to byste našla hravě vy v návodu k obsluze. Proto se právě ptám,abych zas trochu rozšířil obzory.
q je značka metrického centu ( 100kg),takže ta stará 735i měla víc jak 1600kg. ( myslím asi 1630 kg).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 17:18, RE: For Tom
TOM posted by:
Právě,že nevím. Jen takový jedna bába povídala....A ta bába povídala,že ty rozvody nějakých 30 - 40 tis Kč na tomto motoru. V kollika jsou předepsaný taky nevím,to byste našla hravě vy v návodu k obsluze. Proto se právě ptám,abych zas trochu rozšířil obzory.
q je značka metrického centu ( 100kg),takže ta stará 735i měla víc jak 1600kg. ( myslím asi 1630 kg).
Ach q - už chápu, no Brumla je taky pořádný kus "chlapa" a má (trochu nadváhu) i s náplněmi 1650 kg?
Vím, že u většiny aut je taková "malá generálka" okolo 120 000 km, návod k obsluze mám v šuplíku před spolujezdcem, ale momentálně jsem nějaký tisíc km od Brumly, až se vrátím URČITĚ se podívám!
S tou cenou mi to příjde trochu přehnané (i když je faktem, že v česku je už skoro vše dražší než v Německu), vím že jednou jsme u minulé C5 něco většího platila, ale URČITĚ ne 1700 euro! Škoda, že na to nepřišla řeč dříve, před pár týdny jsem byla v servisu a mohla se na to zeptat. Díky
Kylie
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.