0
back
 

diskuze k tématu: peugeot 407 sedan nebo alfa romeo 147 (benzin)

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, francouzská vozidla, italská vozidla, typ vozidla, osobní, volná diskuze
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 17.03.2016 22:30, RE: peugeot nebo alfa
David V posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
nick48 posted by:
nevim jak to chodi u tebe ale ja kdyz si pujcim auto tak tam logicky i tankuju a trochu se o to auto staram ale chapu kazdy ma jiny zpusoby a v kazde rodine je to nastaveny jinak. a asi si nepochopil to ze ja tyhle auta nesrovnavam jak pises nejde to. jen jsem chtel vedet nazory lidi ktery auto by si vybrali nevybrali a proc popripade jaky prvni auto by si poridili oni. jinak tvoje prispevky me vubec nezajimaji takze jsou uplne zbytecny. nemusis zde mrhat svym drahocenym casem jinak vsem ostatnim dekuju za rady.
nicku48, tak to udělej přesně NAOPAK než radím já když to s tebou myslím blbě.Kup si buď peugeota 407 (nebo 607 protože 407 vůbec není malý a nyní jezdíš autem co žere 11 na 100, takže víš co a jak). S povinným ručením si nedělej starosti.Další možností co doporučit je Alfa Romeo. Hustokár od národa co vytvořil Ferrari! Vzhledem k tomu že 147 není příliš velká dá se doporučit i AR156 nebo AR169. Třílitr. Ten jede nejlíp. U AR si rovněž zapamatuj slovo "SELESPEED". Ten je u AR základ. Bez něho to není pravej vodvaz.Taky ještě závěrem. Pokud jezdíš hodně krátké trasy a město, nezapomeň se poohlídnout po naftě. Nafta šetří a je prostě ve všem lepší (zvuk, tah "vocpoda", atd.).Čao.
Jedině nafta. Minulý týden jsem byl v autor. servise s první závadou na motoru po 76 tkm, co jsem najel já a celkově po 202 tkm, co svítí na tacho. Takhle se mi při jedné cestě rožnul "check engine", tak jsem zajel do Forda a verdikt, rozpadené podtlakové hadice k odvětrávání klikovky (prý se plasty v přírodě rozpadají tisíce let, mně se v garážovaném autě rozpadly za 15). Sakumpikum necelých 5000, což je na pár trubiček dost, ale jsou to tvarovky a v neorigo jsem je ani nehledal. Proč to píšu? Přejímací technik říká, buďte rád, že máte benzín (a to mám celkem velký motor), já říkám, jsem, tohle je první věc na motoru, kdy se něco rozpadlo, co nepodléhá údržbě. A on pokračoval, máme tu Focuse 1.6 TDCi s tak ucpaným DPF, že u turba nevydržely ucpávky a spaliny šly zpět do sání, takže zničený DPF, turbo dmychadlo a celé sání. Nevíme, co s tím budeme dělat.
Tak v tom servise jsou evidentně lidi na svým místě .Vyměnit, co by s tím měli dělat.... To ten nešťastník s tím mohl jet rovnou do cukrárny, tam by mu to řekli taky, ale kafe by nejspíš udělali lepší .Tak k takovým vodborníkům bych tak dal auto, teda . A věř mi, že až to tvoje mondeo bude mít najeto co ten focus, tak taky nezůstane jen u trubiček...
Nevím co myslíš. DPF? Nemám. Turbo? Nemám. Dvouhmotu_ Nemám. Egr? Nemám. Čerpadlo stojí 1500 Kč, vstřikovač 3000 a mění se jednotlivě. Motor neběhá na hraně svých možností. Co budu muset vyměnit? A kdy to nastane? Ano pravda lamba sonda, mám novou 2000Kč, jo a katalyzátor 6500Kč i s vlnovcem, to beru jako spotřební materiál se svou životností (prý 160 tkm, já měnil až při 200 a jen proto, že za studena chrastil). Dokonce ani pro rozvody není výměnný interval, jen pro řemeny - 240 tkm - za 1000 Kč + eventuálně kladky za 1500 Kč.Ještě jsem neuvedl, že Focus byl v záruce. To že nevěděli co s tím mysleli samozřejmě jinak, než píšeš.


FAP původní (2x vyčištěn, 3x doplněno aditivum), dvouhmota vyměněna nyní, vstřikovače, turbo i EGR původní, najeto 358tkm... Lambdu (ani jednu nemám, nemáš tam ty náhodou 2?), úspora cca 3l/100km v mém režimu. Neřeš nájezd ročně, stačí, když budeš řešit nájezd celkový. Spočti si náklady na oněch 360 tkm, bez ohledu, zda to najedeš za 10 nebo 30 let. Chápu, že při slově "nafta" máš kopřivku, ale tvoje prezentace už zavání diagnózou. Zrovna u pežota (a alfy 159 tuplem) je naftovej pohon menší zlo.
A jestli je ten focus v záruce, tak nevím, o čem se tu bavíme...
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Friday 18.03.2016 07:24, P407 - postřehy
Protože jsem ve svém firmením působení vystřídal prakticky všechny Pežoty od roku 1995 - 2009,. mohu k nim celkem dost napsat.
jen pro pořádek se jednalo tyto modely: 306TD, 605SRDT, 406HDI 2,0, 407 1,6HDI SW, 807HDI 79kW FAP, v rodině 405 2,0i SR. Novou řadu 307 a dále už nehodnotím, neb s nimi nemám nic najeto.

Začnu úvodem tím, že nejlepší Pežit, který kdy PSA vyrobilo, byl 406. O tom není pochyb a mohu to potrvdit na osobním"olítání" 2 exeplářů a také na šéfově, ovšem s motorem 2,2HDI. Vysoce komfortní auto v kontectu let 2001-2004, kdy jsme je měli. Následující 407 byl skok dolů. Krásný dyzjan, velmi dobré jízdní vlastnosti, vysoký komfort cestování, ale je tu několik ale. jde o dyzajnovou záležitost, která potalčuje praktičnost auta. zejména jde o 1,2m dlouhý čelní převis = trvale orvaný čumák od obrubníků, nebo zadek, koukající do ulice. Vpředu místa hodně, vzadu nic. Dospělý vzdau trpí a to nesmí mít víc, než cca 170cm. Není kam dát nohy, koleny tlačíš do sedačky. Obrovské skleněné plochy extrémně přehřívají interier=nároky na chlazení obrovské. Jelikož jsem pracovla v Itálii (oblast Ossona, cca 30km od Milána), tak v létě, když přišla rýžová doba, se auto neuchladilo. U nás to naštětsí stačí, ale panoráma střecha navzdory zatahovací roletě dělá své, čelní sklo taky. Výhled z vozu do zadu ne příliš dobrý, díky úzkému zadnímu sklu a a širokým zadním sloupků. Toliko zvenčí. Přední sedčky mají měkké polstrování, takže ojetiny mají "prosezenou" bederní oblast a nepomůže ani bederní podpora. Jsou měkké a tělo na nich na dlouhcýh cestách celkem trpí, protože páteř není dobře podepřena. lepší jsou na tom kupodivu modely s koženkovým vitřekm (samosebou, že se nejdená o deklarovanou kůži). Kufr: miniaturní. Vztaženo k rozměrům auta, ale jinak postačující. Např. Octavie nebo Mondeo jsouna tom 2x lépe. Kolo v 407 převezeš jen pokud jej rozebereš. Palubovka OK, alem odelsky čelního skla, což není dvakrát příjemné (upřímně, tohle je bolest všech aut se šikmým sklem).
Jízda: měl jsem motor 1,6 HDI 80kW FAP. 80kW stačí pro běžné ježdění naprosoto v pohodě a to jak na dálnici, tak ve městě. POkud máš bezednou peněženku=nemusíš respektovat limity na evropských dálnicicíh, pak ti to stačit nebude, ale do 160km/h aboslutně v pohodě. SPotřeba je nízká, já jsem navíc bral 407 po Octívii I 81kW TDI a mohu říct, že obě mi jezdily kolem 4,8-5,2/100, možná ta HDI o fousánek více, díky FAPu. Motor je ale proti TDI na světelné roky kultivovanějšía příjemnější na jáízdu, protože nevykazuje "kopenec vocpod" jako TDI, naopak má velmi dorbý průběh na to, že jde o mylý dýzl. Také je o řád tišší a bez vibrací a dunění. SPíše - kdo neví, jaký motor tam je- by hádal na benzín. Olej: rozhodně doporučený typ a interval 10.000km. Víc ani krok. Motor se rád zakarbonovává a proto je třeba zkrátit interval na minimum. To není žádná tragedie. Já jsem najel na něm asi 165.000km a neměl jsem nikdy problém s motorem. Měl jsem ale problém se spínací skříňkou, kde mi servs nebyl schopen najít příčinu, proč po otočení klíčkem se rozsvítí jen kontrolky a víc nic. Navrženo bylo vyměnit stratér, baterku, relé, ŘJ a asi ještě další věci. Oprava samodomo trvala si 0,5 hodiny, než jsem našel cestu ke skříňce a našel tam studěňák na jednom z kabelů. Pájka a 2 minuty práce a tradá.
Podovzek: výborný na francouzské auto,. Komfortní, tichý, dobře odladněý, o třídu lepší, než v té době Octavie. Ale - nesnáží příčné nerovnosti - zadek je slyšet. Přední ramena jsou - pokud si pamatuji hliníková, takže tam by bylo třeba se přesvědčit, jak na tom jsou. Brzdy a desky vydží fakt hodně, já je za celou dobu auta neměnil!!! Tedy kotouče, desky samosebou ano. Tlumiče OK, řízení taky.
Ci mi vadilo: prosotor vzadu, ale kdo sedí sám za sebo? Malý kufr - jsem modelář, takže vozím letadla a tam jsem musel dávat věci přes přední sedčku, skrz díru atd. Sedačky- chětl bych tvrdší s výraznější podporou páteře. Zpočátku relativně měnší krouťák, takže než jsem se s ním sžil, občas mi zhnasbul přo rozjezdu motor. V tomto ohledu je výtazně lepší 2,0HDI s setjným výknem, ale síla ej znát. Úzké zadní dveře, ovšem za to přední jsou přímo královské. Pokud zičíš skleněnou panorama střechu bez HAVPOJ, je to asi konečná.
Odolnost proti korozi: za 5 let - nic nikde. Ovšem na netu najdeš hlášky, že407 už není 406, neváím, emám s tím zkušenost, ale moje 406 po 385.000km neměl nikde ani Ň a to se posledních asi 5 let (po prodeji kamarádovi) nemyla a rajtovala v zimě furt v soli.
Závady, které jsem měl já: asi ve 150tkm se rozsvítila kontrolka FAP. Dolito aditivum a vesele se jezdilo dál. Auto jsem prodla dalšímu majiteli tady v regionu, asi po roce jsem ho potkal u nemocnice a říkal m, že auot jezdí absolutně bez potíží, byl spokojen. Já taky.

Mohu li ale dát svoje doporučení, radši bych hledla zachovalou 406 s motorem 2,0HDI. Je odolná, sežere kdejakou naftu (osobně ověřeno na 3 exemplářích od bionafty po "jezedáckou" naftu až po premiový OMV). Nemá FAP (ani 2,2 tuším ale nejsem si jist), a je to absolutně pohodvý vůz, co vydrž fakt obrovské zátěže. Mj. teď jsem v Bělorusku a taxikář co mě vozí do Minsku na letiště, má právě 406 s 2,2. Auto z roku 1999 - absolutně bez koroz, motor je už trochu slyšet, ale aby ne! Má najeto 650.000km!!!!"!!!!Pokdu si pamatuji, jednou měnil sadu vstřikovačů.
Trochu handicapem 406 jenepříliš dobré hodnoceni v crsashtestech a vzhledem ke stáří je už problém najít dobrý kus. ale kdo najde, bude 100% spokojen.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 18.03.2016 09:12, RE: peugeot nebo alfa
Pepe posted by:
David V posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
nick48 posted by:
nevim jak to chodi u tebe ale ja kdyz si pujcim auto tak tam logicky i tankuju a trochu se o to auto staram ale chapu kazdy ma jiny zpusoby a v kazde rodine je to nastaveny jinak. a asi si nepochopil to ze ja tyhle auta nesrovnavam jak pises nejde to. jen jsem chtel vedet nazory lidi ktery auto by si vybrali nevybrali a proc popripade jaky prvni auto by si poridili oni. jinak tvoje prispevky me vubec nezajimaji takze jsou uplne zbytecny. nemusis zde mrhat svym drahocenym casem jinak vsem ostatnim dekuju za rady.
nicku48, tak to udělej přesně NAOPAK než radím já když to s tebou myslím blbě.Kup si buď peugeota 407 (nebo 607 protože 407 vůbec není malý a nyní jezdíš autem co žere 11 na 100, takže víš co a jak). S povinným ručením si nedělej starosti.Další možností co doporučit je Alfa Romeo. Hustokár od národa co vytvořil Ferrari! Vzhledem k tomu že 147 není příliš velká dá se doporučit i AR156 nebo AR169. Třílitr. Ten jede nejlíp. U AR si rovněž zapamatuj slovo "SELESPEED". Ten je u AR základ. Bez něho to není pravej vodvaz.Taky ještě závěrem. Pokud jezdíš hodně krátké trasy a město, nezapomeň se poohlídnout po naftě. Nafta šetří a je prostě ve všem lepší (zvuk, tah "vocpoda", atd.).Čao.
Jedině nafta. Minulý týden jsem byl v autor. servise s první závadou na motoru po 76 tkm, co jsem najel já a celkově po 202 tkm, co svítí na tacho. Takhle se mi při jedné cestě rožnul "check engine", tak jsem zajel do Forda a verdikt, rozpadené podtlakové hadice k odvětrávání klikovky (prý se plasty v přírodě rozpadají tisíce let, mně se v garážovaném autě rozpadly za 15). Sakumpikum necelých 5000, což je na pár trubiček dost, ale jsou to tvarovky a v neorigo jsem je ani nehledal. Proč to píšu? Přejímací technik říká, buďte rád, že máte benzín (a to mám celkem velký motor), já říkám, jsem, tohle je první věc na motoru, kdy se něco rozpadlo, co nepodléhá údržbě. A on pokračoval, máme tu Focuse 1.6 TDCi s tak ucpaným DPF, že u turba nevydržely ucpávky a spaliny šly zpět do sání, takže zničený DPF, turbo dmychadlo a celé sání. Nevíme, co s tím budeme dělat.
Tak v tom servise jsou evidentně lidi na svým místě .Vyměnit, co by s tím měli dělat.... To ten nešťastník s tím mohl jet rovnou do cukrárny, tam by mu to řekli taky, ale kafe by nejspíš udělali lepší .Tak k takovým vodborníkům bych tak dal auto, teda . A věř mi, že až to tvoje mondeo bude mít najeto co ten focus, tak taky nezůstane jen u trubiček...
Nevím co myslíš. DPF? Nemám. Turbo? Nemám. Dvouhmotu_ Nemám. Egr? Nemám. Čerpadlo stojí 1500 Kč, vstřikovač 3000 a mění se jednotlivě. Motor neběhá na hraně svých možností. Co budu muset vyměnit? A kdy to nastane? Ano pravda lamba sonda, mám novou 2000Kč, jo a katalyzátor 6500Kč i s vlnovcem, to beru jako spotřební materiál se svou životností (prý 160 tkm, já měnil až při 200 a jen proto, že za studena chrastil). Dokonce ani pro rozvody není výměnný interval, jen pro řemeny - 240 tkm - za 1000 Kč + eventuálně kladky za 1500 Kč.Ještě jsem neuvedl, že Focus byl v záruce. To že nevěděli co s tím mysleli samozřejmě jinak, než píšeš.
FAP původní (2x vyčištěn, 3x doplněno aditivum), dvouhmota vyměněna nyní, vstřikovače, turbo i EGR původní, najeto 358tkm... Lambdu (ani jednu nemám, nemáš tam ty náhodou 2?), úspora cca 3l/100km v mém režimu. Neřeš nájezd ročně, stačí, když budeš řešit nájezd celkový. Spočti si náklady na oněch 360 tkm, bez ohledu, zda to najedeš za 10 nebo 30 let. Chápu, že při slově "nafta" máš kopřivku, ale tvoje prezentace už zavání diagnózou. Zrovna u pežota (a alfy 159 tuplem) je naftovej pohon menší zlo. A jestli je ten focus v záruce, tak nevím, o čem se tu bavíme...


Zkusíme:
svíčky 2x2500=5000 (po 120 tkm)
olej+filtr 17x1500=25500 (po 20 tkm)
vzduch. filtr 11*250=2750 (po 30 tkm)
paliv. filtr 3*200=600 (po 90 tkm)
lambdy + kat 1x12000=12000 (po cca 200 tkm - není předepsán interval)
řemeny 1x(300+800)=1100 tkm (interval 240 tkm bez kladek)
spotřeba 3600*8,8*30=950400 Kč
Suma:
Předepsaný servis na motoru a převodovce: 46 950 Kč od stavu nového vozu (nepočítám nějaké brzdovky a chladivo, takže řekněme 50 000 Kč
Palivo 950400 Kč za benzín - motor umí i LPG, tam je to úplně o něčem jiném

Ale zase mě taháš na jinou rovinu, než se tady obvykle pohybujeme. Ty často uvádíš jako příklad nové nebo zánovní auto s vidinou naježděných km, kde uznávám, že nafta má smysl, ale nelze je s autem koupeným v blíže nespecifikovaném stavu (definovaném např. 100000 Kč) srovnávat.
Jestli chceš považovat odpor k jakkoliv ojeté naftě za diagnózu, v tom Ti nebudu nijak bránit. Ke svému rozhodnutí máme oba jiné důvody.
A pokud bych se měl vyjádřit k dotazu, tak tazatel preferuje benzín, ale upřímně já bych si nevybral ani Alfu ani Peugeot ani jako první auto a ani nikdy později.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 20.03.2016 15:12, RE: peugeot nebo alfa
David V posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
nick48 posted by:
nevim jak to chodi u tebe ale ja kdyz si pujcim auto tak tam logicky i tankuju a trochu se o to auto staram ale chapu kazdy ma jiny zpusoby a v kazde rodine je to nastaveny jinak. a asi si nepochopil to ze ja tyhle auta nesrovnavam jak pises nejde to. jen jsem chtel vedet nazory lidi ktery auto by si vybrali nevybrali a proc popripade jaky prvni auto by si poridili oni. jinak tvoje prispevky me vubec nezajimaji takze jsou uplne zbytecny. nemusis zde mrhat svym drahocenym casem jinak vsem ostatnim dekuju za rady.
nicku48, tak to udělej přesně NAOPAK než radím já když to s tebou myslím blbě.Kup si buď peugeota 407 (nebo 607 protože 407 vůbec není malý a nyní jezdíš autem co žere 11 na 100, takže víš co a jak). S povinným ručením si nedělej starosti.Další možností co doporučit je Alfa Romeo. Hustokár od národa co vytvořil Ferrari! Vzhledem k tomu že 147 není příliš velká dá se doporučit i AR156 nebo AR169. Třílitr. Ten jede nejlíp. U AR si rovněž zapamatuj slovo "SELESPEED". Ten je u AR základ. Bez něho to není pravej vodvaz.Taky ještě závěrem. Pokud jezdíš hodně krátké trasy a město, nezapomeň se poohlídnout po naftě. Nafta šetří a je prostě ve všem lepší (zvuk, tah "vocpoda", atd.).Čao.
Jedině nafta. Minulý týden jsem byl v autor. servise s první závadou na motoru po 76 tkm, co jsem najel já a celkově po 202 tkm, co svítí na tacho. Takhle se mi při jedné cestě rožnul "check engine", tak jsem zajel do Forda a verdikt, rozpadené podtlakové hadice k odvětrávání klikovky (prý se plasty v přírodě rozpadají tisíce let, mně se v garážovaném autě rozpadly za 15). Sakumpikum necelých 5000, což je na pár trubiček dost, ale jsou to tvarovky a v neorigo jsem je ani nehledal. Proč to píšu? Přejímací technik říká, buďte rád, že máte benzín (a to mám celkem velký motor), já říkám, jsem, tohle je první věc na motoru, kdy se něco rozpadlo, co nepodléhá údržbě. A on pokračoval, máme tu Focuse 1.6 TDCi s tak ucpaným DPF, že u turba nevydržely ucpávky a spaliny šly zpět do sání, takže zničený DPF, turbo dmychadlo a celé sání. Nevíme, co s tím budeme dělat.
Tak v tom servise jsou evidentně lidi na svým místě .Vyměnit, co by s tím měli dělat.... To ten nešťastník s tím mohl jet rovnou do cukrárny, tam by mu to řekli taky, ale kafe by nejspíš udělali lepší .Tak k takovým vodborníkům bych tak dal auto, teda . A věř mi, že až to tvoje mondeo bude mít najeto co ten focus, tak taky nezůstane jen u trubiček...
Nevím co myslíš. DPF? Nemám. Turbo? Nemám. Dvouhmotu_ Nemám. Egr? Nemám. Čerpadlo stojí 1500 Kč, vstřikovač 3000 a mění se jednotlivě. Motor neběhá na hraně svých možností. Co budu muset vyměnit? A kdy to nastane? Ano pravda lamba sonda, mám novou 2000Kč, jo a katalyzátor 6500Kč i s vlnovcem, to beru jako spotřební materiál se svou životností (prý 160 tkm, já měnil až při 200 a jen proto, že za studena chrastil). Dokonce ani pro rozvody není výměnný interval, jen pro řemeny - 240 tkm - za 1000 Kč + eventuálně kladky za 1500 Kč.Ještě jsem neuvedl, že Focus byl v záruce. To že nevěděli co s tím mysleli samozřejmě jinak, než píšeš.
FAP původní (2x vyčištěn, 3x doplněno aditivum), dvouhmota vyměněna nyní, vstřikovače, turbo i EGR původní, najeto 358tkm... Lambdu (ani jednu nemám, nemáš tam ty náhodou 2?), úspora cca 3l/100km v mém režimu. Neřeš nájezd ročně, stačí, když budeš řešit nájezd celkový. Spočti si náklady na oněch 360 tkm, bez ohledu, zda to najedeš za 10 nebo 30 let. Chápu, že při slově "nafta" máš kopřivku, ale tvoje prezentace už zavání diagnózou. Zrovna u pežota (a alfy 159 tuplem) je naftovej pohon menší zlo. A jestli je ten focus v záruce, tak nevím, o čem se tu bavíme...
Zkusíme:svíčky 2x2500=5000 (po 120 tkm)olej+filtr 17x1500=25500 (po 20 tkm)vzduch. filtr 11*250=2750 (po 30 tkm)paliv. filtr 3*200=600 (po 90 tkm)lambdy + kat 1x12000=12000 (po cca 200 tkm - není předepsán interval)řemeny 1x(300+800)=1100 tkm (interval 240 tkm bez kladek)spotřeba 3600*8,8*30=950400 KčSuma:Předepsaný servis na motoru a převodovce: 46 950 Kč od stavu nového vozu (nepočítám nějaké brzdovky a chladivo, takže řekněme 50 000 KčPalivo 950400 Kč za benzín - motor umí i LPG, tam je to úplně o něčem jinémAle zase mě taháš na jinou rovinu, než se tady obvykle pohybujeme. Ty často uvádíš jako příklad nové nebo zánovní auto s vidinou naježděných km, kde uznávám, že nafta má smysl, ale nelze je s autem koupeným v blíže nespecifikovaném stavu (definovaném např. 100000 Kč) srovnávat.Jestli chceš považovat odpor k jakkoliv ojeté naftě za diagnózu, v tom Ti nebudu nijak bránit. Ke svému rozhodnutí máme oba jiné důvody.A pokud bych se měl vyjádřit k dotazu, tak tazatel preferuje benzín, ale upřímně já bych si nevybral ani Alfu ani Peugeot ani jako první auto a ani nikdy později.


Nikam nikoho netahám...
Jen se snažím vidět náklady na servis v poměru k celkově najetým km (reálně), ne za rok. Upřímně je mi líto, když si někdo "vyžere" všechno najednou a nejlépe krátce po koupi ojetiny, na druhou stranu tomu hodně lidí jde vysloveně naproti.
Jestli někdo preferuje benzín, ať si obecně řečeno sežene nějakého nezrezlého japonce, nebo šestiválcové BMW. U Alfy to musí být fanda a napůl automechanik, u pežotu platí výše psané, že tam jsou nafty relativně bezproblémové, resp. naftové komponenty poměrně levné. Benzín je užraný a v Euro 4 udušený (mluvím o dvoulitru). 2,2 má sice proměnnou délku sání a díky tomu lepší pružnost, ale ta spotřeba je nevalná.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.