0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme studentské auto

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, francouzská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 19:05, RE: TDi???
rohYpnol posted by:
Takže moje odpověď můžeš najít výše, bude totiž naprosto stejná.
Octavia ve starých TDi je vcelku bezproblémové, bytelné vozidlo, bylo tu už omýláno asi milionkrát. Omega hnije, A6 má pokud se nepletu hliníkové přední nápravy, čili nic na kombinaci student a české silnice. Volvo S/V40 zrovna povedený kousek nebyl, Xedox6 se blbě shání v dobrém stavu a náhradní díly podle mě na vrakáči jen tak nenajdeš, Octavii jsem (bohužel) pěknou za 80tis. ještě neviděl - jsou to vylítané hujdy nebo také 1.8 2...
Dik - mě zajímalo to staré TDi hlavně Ten vypis "mych" aut je jen tak orientační
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 19:14, RE: TDi???
Taurus89 posted by:
Dik - mě zajímalo to staré TDi hlavně Ten vypis "mych" aut je jen tak orientační
Hlavně ať to není SDi ;) jinak TDi 81kW a 66kW (i 96kW) jsou na svou dobu podle mě nejlepší "masové" diesely. Pak to naopak šlo s TDi z kopce. Takže naopak TDi kolem r.98 považuji za lepší volbu než novější TDi (74kW) či 2.0TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 23:50, RE: Tedy za MÝCH ...
Kotas posted by:
Kylie jistě myslela Mazdu 323F generace BA '94-98, krásná sportovně střižená karoserie, bezrámová okna...
Jenom ten motor 2,0 V6 obejít oklikou několik kilometrů - komu V6 drží, ten ho neprodá, kde se sype, je na prodej...Proto v této generaci vybírat 1,5 nebo 1,8. Ony ty motory taky vrčí a auto dovezou kam je potřeba, jen s jinou zvukovou kulisou a jiným pocitem z jízdy.

Osobně bych doporučil Mazdu, ale nekupovat podle ceny, ale podle stavu a radši benzín...
Ano! Milý Kotas - trefil jste "hřebíček na hlavičku" - to "něco", na co jsem si nemohla vzpomenout, bylo "effffFFFF" (mazda 323F) - TO bylo skvělé rozumně/optimálně "malé i velké" "sportovní i univerzální" auto (navíc se SKVĚLÝM motůrkem V6 2.0 ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 00:36, RE: BMW
Vendys posted by:
Mé osobní preference patří BMW e36. Obloukem bych se vyhnul bazarům a zkoušel to přes baworácké klubové stránky (i v ČR jich je dostatek). Tam je mnohem vyšší pravděpodobnost, že narazíš na opečovávaný kus. Většina fandů nestrpí ani holubí hovno na kapotě, natož aby něco nebylo v pořádku ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 00:52, RE: Mitsubishi
honzyk posted by:
Taky jsem student, používám Lancera 1,5 12V 66 kW, r.v. 92 a nemůžu si stěžovat.
Taky jsem student, mám corollu r.v. 99, 1.6 81 kW, bezva auto, ne přílíš líbivé, ale velice slušně jede, v létě žere kolem 6, v zimě 7 litrů. Zatím bez poruch, ale když se ti povede nějaký "ťukanec" (jako mě), tak se vyplatíš z podoby ((( ale já bych neměnil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 09:05, RE: TDi???
Taurus89 posted by:
Dik - mě zajímalo to staré TDi hlavně Ten vypis "mych" aut je jen tak orientační
Mám Volvo 850 TDi z roku 1996. K motoru bych řekl toto. Jedná se o odvědčený německý pětiválcový model , který se montoval např. do Audi A6 a Transportéra T4. Objem 2461 ccm, výkon 103 kW (140 k) při 4 000 ot./min a největší kroutící moment 290 Nm při 1 900 ot./min. Jak bylo na českém internetu mnohokrát napsáno, tyto takřka moderní hodnoty svědčí dynamice a nízké spotřebě, která je u tohoto nadčasového emisemi nezkaženého motoru bravurní. Žádný filtr pevných částic zde nehledej. Laický výklad této věty je - jede to, žere to málo, ale když na to šlápneš, tak ti z výfuku lítají uhelné brikety Ze své zkušenosti můžu potvrdit, že s tímto vozem není problém při prudké akceleraci udělat za sebou černou tmu Spolehlivý způsob, jak odehnat dotírající oktávky. Můj miláček má najeto 320 tis. km (kupováno při 300 tis. km), průměrná spotřena 6,8 l/100km. Motor je hlavně za studena celkem hlučný (traktor), ale po zahřátí (cca 10km) se uklidní a přede jako kočka. Při 90km rychlosti o něm prakticky nevím. Rozvodový řemen včetně kladek a vodní pumpy se mění každých 120 tis. km. Pokud najezdíš jak říkáš 40 - 80km za den, tak tento motor doporučuju, nejlépe pokud bude osazený ve Volvu 850 nebo V70
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 09:15, A co spotřeba?
Pokud je pro tebe důležitá i spotřeba, tak navštiv www.spritmonitor.de , kde zjistíš reálnou spotřebu vybraného modelu a motorizace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 11:43, RE: TDi???
Taurus89 posted by:
Dik - mě zajímalo to staré TDi hlavně Ten vypis "mych" aut je jen tak orientační
To se zajímáš dobře, Tdi s radiálním čerpadlem (66 a 81 KW), patří vedle zde zmiňovaného 5ti hrnku TDi k nejspolehlivějším přímovstřikovým vznětovým agregátům.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 12:22, shrnutí pro studenta ?
Studente, v mém prvním příspěvku jsem Tě "varoval", vyhodnoť si nyní situaci, i když z toho, co je v diskusi uvedeno to dost dobře nepůjde. Ber to z tý dobrý stránky, každý Ti chtěl svým způsobem nějak pomoct.
Přeji Ti hodně štěstí s výběrem vozu, budeš je potřebovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.04.2009 23:59, moc obecné
To je obecné, až to bolí. Rozhodni se srdcem. O miláčka se stará vždycky líp než o auto co ti nic neříká, byť podle papírů je teoreticky o 2% lepší. Z nabízených asi e36, jedna z mála evropských automobilek, co si drží kvalitu. Teď je třeba to umět ještě koupit, aby to zase nebyla funglovka se 130tkm + plným kontejnerem obalů od Starlajnů za bazarem
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.