0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 - jak slouží po 180 tis. km?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 06:30, Opět silvestr..?
Jsem měl pocit, že silvestrovské přípěvky už byly. Tohle je zřejmě ještě nějaký zapomenutý článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 06:36, souhlas
406ka je jednim ze dvou poslednich aut u kterych Peugeot bral ohled na design (to druhe je 306ka). Tohle auto jsem mel ve stejne motorizaci, akorat o 5 roku starsi (95). Bylo to moje prvni auto a vzdycky jsem ho chtel prave kvuli designu. Ten 81kW motor v nem vsak byl taky slusny a jizda v tomhle aute byla radost. Zive prostorne auto. Kufr byl taky velky - akorat pristup do neho na dve veci, takze co nebylo ploche, tak se tam proste dat nedalo.
Bohuzel jsem se ho musel zbavit, protoze to co po me chtel motor, bylo k nevydrzeni. Spotreba oleje 1l/ 500km bylo opravu prilis. Nepomohlo ani pretesneni vsech 16ti ventilu (16 x 800kc + prace = hodne moc penez). U predprodejniho myti mi navic v mycce upadla koncovka vyfuku + tyden predtim odesla klimatizace i s celou zvduchotechnikou. V neautorizovanem servise mi bylo sdeleno, ze je to cele ovladano pres dva procesory a jeden z nich je spatny (jeden ovsem stal 5000). Takze auto slo pryc.
Tedka neco pres rok jezdim v 1.4 74kW Fabii kombi a spokojenost. Kufr pro rodinu a motor pro zabavu.

Vzdycky kdyz ale vidim 406, tak se otocim a zavzpominam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 08:50, RE: souhlas
KLR posted by:
406ka je jednim ze dvou poslednich aut u kterych Peugeot bral ohled na design (to druhe je 306ka). Tohle auto jsem mel ve stejne motorizaci, akorat o 5 roku starsi (95). Bylo to moje prvni auto a vzdycky jsem ho chtel prave kvuli designu. Ten 81kW motor v nem vsak byl taky slusny a jizda v tomhle aute byla radost. Zive prostorne auto. Kufr byl taky velky - akorat pristup do neho na dve veci, takze co nebylo ploche, tak se tam proste dat nedalo.
Bohuzel jsem se ho musel zbavit, protoze to co po...
Asi silvestr pořád je!!!Když čtu fábia combi,kufr pro rodinu a motor pro zábavu,tak nemůžu uvěřit,že to není žetr!!!Fábia je do města max. přibližovadlo na kratší vzdálenosti a motor 1,4i 16V je opravdu velký žihadlo!!!Kdy už lidi z těch škodovek prozřete???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 09:22, RE: souhlas
dagoš posted by:
Asi silvestr pořád je!!!Když čtu fábia combi,kufr pro rodinu a motor pro zábavu,tak nemůžu uvěřit,že to není žetr!!!Fábia je do města max. přibližovadlo na kratší vzdálenosti a motor 1,4i 16V je opravdu velký žihadlo!!!Kdy už lidi z těch škodovek prozřete???
Říká se, že člověk na kokainu je nadšenej i z hovna. Zdá se, že si autor dal pěkně tlustou kolejníčku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 09:37, RE: souhlas
dagoš posted by:
Asi silvestr pořád je!!!Když čtu fábia combi,kufr pro rodinu a motor pro zábavu,tak nemůžu uvěřit,že to není žetr!!!Fábia je do města max. přibližovadlo na kratší vzdálenosti a motor 1,4i 16V je opravdu velký žihadlo!!!Kdy už lidi z těch škodovek prozřete???
ale přestaňte bejt furt tak hákliví, když někdo pochválí škodovku, to mi fakt připadáte jako potrefený husy...já bych to ještě pochopil, kdyby tu někdo nekriticky vynášel do nebes HTP, ale pokud někomu pro rodinu stačí Fabia Combi tak proč ne ? A rozhodně motor 1,4 16V 74 kw patří k tomu nejlepšímu co lze z benzínových motorů ve fabii mít. Je dostatečně pružný, tichý a úsporný a vedle 1,4 16V 55 kw mi pro starší fabii připadá fakt jako nejlepší varianta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 09:44, RE: souhlas
cruise posted by:
ale přestaňte bejt furt tak hákliví, když někdo pochválí škodovku, to mi fakt připadáte jako potrefený husy...já bych to ještě pochopil, kdyby tu někdo nekriticky vynášel do nebes HTP, ale pokud někomu pro rodinu stačí Fabia Combi tak proč ne ? A rozhodně motor 1,4 16V 74 kw patří k tomu nejlepšímu co lze z benzínových motorů ve fabii mít. Je dostatečně pružný, tichý a úsporný a vedle 1,4 16V 55 kw mi pro starší fabii připadá fakt jako nejlepší varianta.
No to nebylo nekritický!!!Copak je fábie rodinné auto??Odkdy,je to druhé auto do rodiny!!!motor 1,4 74KW je určitě lepší než HTP,ale zato je celkem dost poruchový!!Na to jsou,ale škodovkáři zvyklí!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 10:08, RE: Opět silvestr..?
Alda posted by:
Jsem měl pocit, že silvestrovské přípěvky už byly. Tohle je zřejmě ještě nějaký zapomenutý článek.
Co máš za problém? Jezdíš snad v impotentním Passatu Pumpe-Düse? A štve tě to?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 10:10, Bavíme se o 406 a ne o HTP
Podle příspěvků mám pocit, že zase ta černobilská exhalace zaúřadovala. Lidi, diskutuje se nikoli o Fábii, ale o Peugeotu. Ách ty internetové diskuse....stojí za hovno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 10:52, RE: Opět silvestr..?
gablenz posted by:
Co máš za problém? Jezdíš snad v impotentním Passatu Pumpe-Düse? A štve tě to?
V Passatu bohužel/naštěstí nejezdím, ale označovat P406 jako nadpozemský vehikl a ty kecy jaký už trápil auta (povětšinou vraky) a jak je zvyklý na třímístnou hodnotu kW a pořádnou dávku "krouťáku" patří opravdu spíš do silvestrovského vydání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 11:27, RE: souhlas
dagoš posted by:
No to nebylo nekritický!!!Copak je fábie rodinné auto??Odkdy,je to druhé auto do rodiny!!!motor 1,4 74KW je určitě lepší než HTP,ale zato je celkem dost poruchový!!Na to jsou,ale škodovkáři zvyklí!!!
Poruchový ? To nevim kde čerpáš, pochybuju, že z vlastní zkušenosti. 74kw, máme ve firmě a hned 4 vozy, všechny najeto od 180 do 230 tis s běžným (údržbovým) servisem, 55 kw máme doma v golfu, najeto190 tis, pouze běžný servis... A znova říkám, každý má na rodiné auto jiná kritéria a nevidím nic špatnémho na tom, že někomu jako rodiné auto fabia combi stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 12:36, Interiér
Když kámoš sháněl auto, tak jsme v jednom bazaru narazili na 406 kombi s nádherným velurovým interiérem ve žlutohnědé barvě. Dokážu pochopit, že takový interiér dokáže k nákupu přesvědčit, i když pisatel měl velur v šedomodrém provedení, který je o trochu nudnější. Látkové potahy mě nikdy neoslovovaly a poté, co jsme měl to potěšení s velurem, už ani jiné potahy nechci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 12:37, RE: Bavíme se o 406 a ne o HTP
gablenz posted by:
Podle příspěvků mám pocit, že zase ta černobilská exhalace zaúřadovala. Lidi, diskutuje se nikoli o Fábii, ale o Peugeotu. Ách ty internetové diskuse....stojí za hovno.
Správně, vraťme se k 406. S autorem souhlasím v tom, že je to velmi hezké a elegantní auto. Problémů a investic zas tak málo nebylo a tenhle motor také nemá pověst neproblémového. Interiér je prostorově velkorysý, ale (možná právě proto) se za volantem necítím útulně - budíky jsou malé, středový panel odráží dobu vzniku a přechod mezi nimi se mi nelíbí. A ten kufr je vážně strašně mělký. Jednou jsem se svým Polem Classic zaparkoval u kluků v servisu vedle 406 a otevřel jsem si pro srovnání kufry - 406 má široký a strašně mělký, Polo sedam má hluboký, užší a vejde se do něj složený kočárek.
Proto se musím zastat kolegy výše - když máte malé děti, vozíte kočárek a občas něco rozměrnějšího, je Fabia Combi opravdu praktičtější než 406 (ač je to de facto o 2 třídy níže). A co se týče spolehlivosti Peugetovské 1,8 a VWovské 1,4 16 V, tak na tom 1,4 16 V opravdu hůře není, zeptejte se kluků na dílně!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:02, RE: souhlas
dagoš posted by:
No to nebylo nekritický!!!Copak je fábie rodinné auto??Odkdy,je to druhé auto do rodiny!!!motor 1,4 74KW je určitě lepší než HTP,ale zato je celkem dost poruchový!!Na to jsou,ale škodovkáři zvyklí!!!
Ty asi žiješ v nějaký jiný dimenzi, ne?
Každej nemá na tři auta v rodině a jestli sis nevšimnul, tak právě Fábie hodně často rodinného auta plní,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:03, RE: Opět silvestr..?
Alda posted by:
V Passatu bohužel/naštěstí nejezdím, ale označovat P406 jako nadpozemský vehikl a ty kecy jaký už trápil auta (povětšinou vraky) a jak je zvyklý na třímístnou hodnotu kW a pořádnou dávku "krouťáku" patří opravdu spíš do silvestrovského vydání.
Tak jsem rád, že tě autor pobavil. Některým stačí málo a mají vlastně rázem hodně.....a ty nevíš, třeba si jeho děda tu 124ku koupil novou za bony posílané německou vládou prajzackým vysloužilcům na hlučínsku. Takže možná ne vrak. No, tak nasedni do té své Corolly nebo Yarisu nebo snad...fuj..teď jsem se otřepal hrůzou....snad ne do Audi A8...brrrr....a jeď..jeď....máš na to! Přidej plyn!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:10, RE: Bavíme se o 406 a ne o HTP
Muroň posted by:
Správně, vraťme se k 406. S autorem souhlasím v tom, že je to velmi hezké a elegantní auto. Problémů a investic zas tak málo nebylo a tenhle motor také nemá pověst neproblémového. Interiér je prostorově velkorysý, ale (možná právě proto) se za volantem necítím útulně - budíky jsou malé, středový panel odráží dobu vzniku a přechod mezi nimi se mi nelíbí. A ten kufr je vážně strašně mělký. Jednou jsem se svým Polem Classic zaparkoval u kluků v servisu vedle 406 a otevřel jsem si pro srovnání kufry...
Lidi, ale zapomínáte na jízdní vlastnosti! Pořád jen kufr a tak. Ale tohle auto opravdu dobře jezdí....chápete, co myslím? ŘÍZENÍ A CHOVÁNÍ na vozovce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Postavte vedle sebe Superb,Oktávii 1., nebo třeba Escort a k tomu 406.......budete v šoku, pokud dojážete ocenit jízdní vlastnosti auta. Stabilní na nerovnostech, briskně zatáčí, komfortní a klidné......o to u 406 jde! A pak sedněte do Superbu nebo nového Toleda...toporné, tvrdé, divoké........406..jemné, hbité, vyladěné a komfortní. Stačí se podívat dozadu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Halóóó, vy mistři volantu....vlečená ramena z lisovaného plechu a nezávislé zavěšení na několika ramenech....to je snad rozdíl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:17, RE: Bavíme se o 406 a ne o HTP
gablenz posted by:
Lidi, ale zapomínáte na jízdní vlastnosti! Pořád jen kufr a tak. Ale tohle auto opravdu dobře jezdí....chápete, co myslím? ŘÍZENÍ A CHOVÁNÍ na vozovce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Postavte vedle sebe Superb,Oktávii 1., nebo třeba Escort a k tomu 406.......budete v šoku, pokud dojážete ocenit jízdní vlastnosti auta. Stabilní na nerovnostech, briskně zatáčí, komfortní a klidné......o to u 406 jde! A pak sedněte do Superbu nebo nového Toleda...toporné, tvrdé, divoké........406..jemné, hbité, vyladě...
To máte pravdu, kočárek necháme doma a dítě bude tahat žena. A zvýšená péče a výdaje spojené se zadní nápravou (jak je vidno v recenzi) jsou přece snem každého majitele auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:21, RE: Bavíme se o 406 a ne o HTP-gablenz
gablenz posted by:
Podle příspěvků mám pocit, že zase ta černobilská exhalace zaúřadovala. Lidi, diskutuje se nikoli o Fábii, ale o Peugeotu. Ách ty internetové diskuse....stojí za hovno.
Specialně tvoje rádobyvtipný příspěvky stojí za hovno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:31, RE: Bavíme se o 406 a ne o HTP
gablenz posted by:
Lidi, ale zapomínáte na jízdní vlastnosti! Pořád jen kufr a tak. Ale tohle auto opravdu dobře jezdí....chápete, co myslím? ŘÍZENÍ A CHOVÁNÍ na vozovce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Postavte vedle sebe Superb,Oktávii 1., nebo třeba Escort a k tomu 406.......budete v šoku, pokud dojážete ocenit jízdní vlastnosti auta. Stabilní na nerovnostech, briskně zatáčí, komfortní a klidné......o to u 406 jde! A pak sedněte do Superbu nebo nového Toleda...toporné, tvrdé, divoké........406..jemné, hbité, vyladě...
Už chybí jen nějaká moudrost od Kylie, ta si taky myslí, že čím víc vykřičníků, uvozovek a velkých písmen, tím větší bude mít pravdu.

Ale 406 se mi líbí také, alespoň vzhledem, i v interiéru. Určitě je hezčí než, jak píše ten recenzent, 407 - vytlemenej žralok. Souhlasím ale také s Muroněm, že za 80 tisíc km vyměnit na podvozku tolik věcí je dost velká daň tomu komfortu. Asi to tedy bude jako s většinou francouzských věcí: idea dobrá, ale realizace horší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:36, RE: Opět silvestr..?
gablenz posted by:
Tak jsem rád, že tě autor pobavil. Některým stačí málo a mají vlastně rázem hodně.....a ty nevíš, třeba si jeho děda tu 124ku koupil novou za bony posílané německou vládou prajzackým vysloužilcům na hlučínsku. Takže možná ne vrak. No, tak nasedni do té své Corolly nebo Yarisu nebo snad...fuj..teď jsem se otřepal hrůzou....snad ne do Audi A8...brrrr....a jeď..jeď....máš na to! Přidej plyn!
Jo pobavil, taky jsem rád. Škoda, že autor ještě nedoplnil kolik bylo najeto při koupi. Z toho by možná vyšlo, že "dlouhé výpravy za hranice" je jedna dovolená za rok a zbytek km jsou "výpravy za zábavou" směr Lidl atp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.01.2009 13:40, RE: souhlas
dagoš posted by:
No to nebylo nekritický!!!Copak je fábie rodinné auto??Odkdy,je to druhé auto do rodiny!!!motor 1,4 74KW je určitě lepší než HTP,ale zato je celkem dost poruchový!!Na to jsou,ale škodovkáři zvyklí!!!
Proč myslíš že každý má dvě auta v rodině?Myslim si že pro běžného uživatele je fabia kombi + dvě děti dostatečně velké rodinné auto. My jsme dřiv měli škodu 120 a také nám to stačilo:)
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.